Geld & Recht alle pijlers

We vrekken hier verder ! :-)

06-10-2010 14:31 3013 berichten
Gratis tips, advies en goede raad.

Vrekkendames, en een enkele vrekkenheer ( ? ) stellen hun diensten gratis beschikbaar.

Iedereen is welkom !!!
Ik weet ook nog een website waar je punten kunt sparen en dan krijg je een leuk pakket. Ik ben er iedere keer weer blij mee en je het zo verdiend. Maar ik mag hem hier zeker niet noemen?
Alle reacties Link kopieren
@roosje die website mag je mij wel mailen als je wilt.

naar p l a k n e u s (apenstaart) hotmail
Nou dames, vanavond ga ik de kip kerrie variant proberen. Ik laat nog wel weten of het vreemd smaakte. Dank voor de info, gaf me net het zetje om ze toch niet weg te gooien.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
Pinkroses, komt eraan.
Je mag zo'n website heus wel noemen hoor. Als je maar niet te pas en onpas reclame voor je eigen toko maakt.
Update: kipkerrie pasta zag er goed uit, substantie was normaal, geur en kleur ook en het smaakte eenmaal klaargemaakt met kipfilet ook uitstekend. Andere pakjes gaan we dus ook soldaat maken.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
Klopt het dat niet alle aanbiedingen van de AH in de folder staan?

Ik heb gisteren Silan wasverzachter meegenomen, in de aanbieding 2 voor ¤ 3,99 en met een cashback actie van ¤ 1,50. Staat niet in de folder.
Ik hoop dat ik me niet opnieuw hoef voor te stellen, maar ik ben even een tijdje druk geweest met onze nieuwe aanwinst, de hond! Dus nu heb ik een kostenpost erbij, haha.

Man en ik zijn nu telkens aan het kijken waar het voer het goedkoopst is enzo. Uiteindelijk is dat ook vrekken.

Nog meer hondenbezitters hier met tips misschien.
quote:SuperCow schreef op 03 februari 2011 @ 09:09:

Klopt het dat niet alle aanbiedingen van de AH in de folder staan?

Ik heb gisteren Silan wasverzachter meegenomen, in de aanbieding 2 voor ¤ 3,99 en met een cashback actie van ¤ 1,50. Staat niet in de folder.

Volgens mij doet onze AH ook weleens zelf iets in de aanbieding, dan ziet het bordje erbij er net iets anders uit dan normaal.

Misschien moeten ze het kwijt ofzo.
quote:nogeensdan schreef op 03 februari 2011 @ 10:10:

Ik hoop dat ik me niet opnieuw hoef voor te stellen, maar ik ben even een tijdje druk geweest met onze nieuwe aanwinst, de hond! Dus nu heb ik een kostenpost erbij, haha.

Man en ik zijn nu telkens aan het kijken waar het voer het goedkoopst is enzo. Uiteindelijk is dat ook vrekken.

Welcome back!

Op gratiz.nl kun je een aantal proefverpakkingen hondenvoer aanvragen en ook een puppypakket! Eucanuba (goed voer!) heeft ook vaak bonnen voor grote proefverpakkingen, even op de site kijken of een mail sturen.

Samen enten met andere huisdieren scheelt je nog wel eens een consult (die vaak duurder is dan de enting).

Antivlooienspul bestel ik via dierapotheker.nl, vaak een stuk goedkoper.

Veel plezier met je hond! Wat is het er voor eentje?
Ik bestel via zooplus punt nl eukanuba voor de hond. Is een stuk goedkoper dan in de winkel. En het wordt nog thuis bezorgd ook.

Wel verpakkingen van 15 kilo (heb grote hond).

Ik betaalde in de winkel voor 1 zak 67 euro, voor 2 zakken bij zooplus 100 euro.

Niet alles is hier goedkoper, vergelijken is altijd handig.

Inschrijven op de nieuwsbrief levert ook nog eens 10% korting op.
quote:roosje4 schreef op 02 februari 2011 @ 13:16:

Ik weet ook nog een website waar je punten kunt sparen en dan krijg je een leuk pakket. Ik ben er iedere keer weer blij mee en je het zo verdiend. Maar ik mag hem hier zeker niet noemen?

Mag je mij ook wel even toesturen (s punt vandijk87 apestaartje hotmail punt com)

Gisteren een boodschappenpakket gekregen van mijn schoonzusje (16 en woont thuis) haar ouders wilden het weggooien en zij dacht aan mij. Het bevatte pasta, pastasauzen, champignons, mais en tomatenblokje (allen in blik/glas) maaltijdpakket van bertolli , oliebollenmix en nog wat kruidenzakjes. Allemaal dit jaar nog goed en sommige nog houdbaar tot 2013. Waarom ze dit dan weg wilden doen is mij een raadsel, maar ik ben er erg blij mee. Daarnaast nog een meevallertje bij de C1000 gisteren. Kreeg een metworst er gratis bij. Had er namelijk 2 meegenomen, maar ze sloeg maar eentje aan. Dat vond ik wel prima.
Wat voor voer wil je geven nogeensdan? Brokken of vlees?

Ons hondje doet het uiteindelijk goed op kvv (kant en klaar vers vlees) van Smuldier en dat is nog erg goedkoop ook.

Voor de katten bestel ik brokken en natvoer bij Zooplus.
Gisteren trouwens ook nog ondergoed en kleding besteld bij v&d online. Scheelde toch wel weer een hoop. En hele leuke lingerie en dat is voor mij een ramp om dat te vinden. Aangezien in net 1 maatje in de pluscollectie heb en dan is het vaak of te laag of voor de wat oudere dames.

Tips om ergers leuke lingerie te vinden, zijn dan zeker welkom.

Ik had trouwens 6 slipjes en een pyjama voor 15,95 incl verzendkosten. Volgens mij was dit netjes.
Net ook even gekeken bij V&D voor bh's en 2 gekocht, waarvan een 9,00 euro in de aanbieding was en met mijn airmiles erbij maar 4,50! Vond ik wel een goede deal.

Op aanraden van jou Sanntjuh, had namelijk nieuwe bh's nodig.

Wat ik me afvroeg, sparen meer mensen airmiles, en zo ja: wat doe je er zoal van? En hoe kun je sneller sparen bijvoorbeeld? Ik spaar met name door de boodschappen die ik soms doe bij A.H.
Ik spaar ook airmiles en ik doe er nooit zo veel mee, af en toe een boek of dvd met airmiles inwisselen, maar een paar weken geleden had ik een nieuwe trolley nodig (ging op reis) en toen heb ik airmiles bij V&D ingewisseld voor 50% korting, dus dat was wel lekker.

Ik ga ook ff kijken bij V&D online, heb nog een tegoed van 10 euro dus misschien kan ik ook wel wat vinden.
quote:SuperCow schreef op 03 februari 2011 @ 11:01:

[...]

Welcome back!

Op gratiz.nl kun je een aantal proefverpakkingen hondenvoer aanvragen en ook een puppypakket! Eucanuba (goed voer!) heeft ook vaak bonnen voor grote proefverpakkingen, even op de site kijken of een mail sturen.

Samen enten met andere huisdieren scheelt je nog wel eens een consult (die vaak duurder is dan de enting).

Antivlooienspul bestel ik via dierapotheker.nl, vaak een stuk goedkoper.

Veel plezier met je hond! Wat is het er voor eentje?

Thanks, het is een golden retriever.

We hebben nu Royal Canin voer en dat bevalt, alleen is er prijsverschil per winkel, maar de duurdere geeft wel korting als je zoveel zakken hebt afgenomen.

Ga idd even googlen op gratis dingetjes.
Vrienden van mij met hond hadden altijd heel erg duur voer, ik geloof ook Royal Canin. Hun hond had last van zijn klieren ofzo door het voer, uiteindelijk was het voer van de Lidl het beste. Sinds hij dat heeft ziet hij er ook veel beter uit.

Net vakantie geboekt Niet zo vrekkerig, maar wel leuk.
quote:Janna_ schreef op 02 februari 2011 @ 17:36:

Je mag zo'n website heus wel noemen hoor. Als je maar niet te pas en onpas reclame voor je eigen toko maakt.Yunomi, site van Unilever. Ik vind het niet zo'n hele boeiende site, maar ik ben dol op de kwartaalpakketten.
quote:nogeensdan schreef op 03 februari 2011 @ 10:10:

Aldi, de blauwe folie, is eukanuba maar dan onder een andere naam en dus goedkoper.

Zelf koop ik vaak bij de Lidl voer, ook in folie zakken.
Vier stuks kleding gekocht voor Moppekind en nog geld toe gekregen !

Ik breng te kleine kleren van Moppekind naar een inbrengwinkel en krijg 50% van de opbrengst. Er stond EUR 15,50 op mijn kaart en voor EUR 6,00 heb ik een splinternieuwe broek, t-shirt en sweatvest gekocht, en een ingebracht longsleeve-shirt van Protest.

Er hingen nog een paar Nike-truien, maar die vond ik te verwassen, jammer dan.
quote:Ruby1970 schreef op 03 februari 2011 @ 22:14:

[...]

Aldi, de blauwe folie, is eukanuba maar dan onder een andere naam en dus goedkoper.

Zelf koop ik vaak bij de Lidl voer, ook in folie zakken.Oww.. is dat zo? Wist ik helemaal niet.. Het kattenzand is trouwens ook goed van de Lidl.. klont goed.
Ik zoek een bol.com code, om geen verzendkosten te betalen, maar via google vind ik em nou niet echt... Heeft iemand van jullie er nog een die nog geldig is?
@Janna Ik heb voor je zitten zoeken, maar de enige code die ik kon vinden, was geldig tot 1 febr jl.

@ allemaal: Ik weet niet of de site retailmenot.com bekend is bij jullie. Even klikken op de nederlandse vlag aan de rechterkant en voila....een heleboel kortingscodes. voor alles en nog wat.
Jammer, dan maar gewoon zo bestellen straks...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven