heeft iemand misschien een tip hoe we zo goedkoop mogelijk naar Congo-Brazzaville kunnen reizen eind jan begin feb? Ik heb tot nu toe een redelijke prijs (759 euro pp) kunnen vinden via ethiopian airlines alleen is onze ervaring met deze luchtvaartmaatschappij niet zo goed...
Dank!
Anoniem_2871
dinsdag 11 januari 2011 om 22:48
Kijk bij een Belgische reisaanbieder. Vanuit Belgie vertrekken volgens mij meer vluchten naar Congo.
Anoniem_2871
dinsdag 11 januari 2011 om 22:52
Volgens mij kun je voor deze bestemming ook niet echt 'goedkope' tickets vinden
Ik weet niet hoe vaak je met Ethiopian Airlines hebt gevlogen en hoe slecht je ervaring ermee is. Ik heb er (voor intercontinentaal tenminste) eigenlijk best goede ervaringen mee. Je wilt ook al best snel vliegen natuurlijk, dat beperkt vast je keus ook nog.
Alles die kant op is prijzig. En bovendien zou ik eventjes oppassen ivm de situatie in Ivoorkust en. Weet niet wanneer je wilt gaan en wat je precies wilt doen?
Anoniem_56980
donderdag 10 februari 2011 om 19:18
we gaan op familiebezoek. wanneer hangt af van het klimaat en van wanneer we het geld bij elkaar hebben. dat moeten we nog helemaal bij elkaar sparen dus ik denk begin volgend jaar. dan lijkt het weer ook het best, zo februari,maart april. maar dat moeten we ook nog checken bij de familie.
Er is momenteel gewoon veel gaande in die hoek, niets om je nu directe zorgen om te maken, maar wel iets om je bewust van te blijven. Guinee is ook mooi!
Anoniem_56980
woensdag 16 februari 2011 om 21:50
hoi philein, ik wil er heel graag meer over weten! mag ik je mailen ivm herkenbaarheid voor allebei? misschien heb jij een "anoniem" emailadres. heb ik niet maar kan ik ev. maken. maar als jij er wel eentje hebt die je hier kunt zetten dan is dat makkelijk.