goedkope tickets naar Congo

11-01-2011 22:33 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi allemaal,

heeft iemand misschien een tip hoe we zo goedkoop mogelijk naar Congo-Brazzaville kunnen reizen eind jan begin feb? Ik heb tot nu toe een redelijke prijs (759 euro pp) kunnen vinden via ethiopian airlines alleen is onze ervaring met deze luchtvaartmaatschappij niet zo goed...

Dank!
Kijk bij een Belgische reisaanbieder. Vanuit Belgie vertrekken volgens mij meer vluchten naar Congo.
Volgens mij kun je voor deze bestemming ook niet echt 'goedkope' tickets vinden
Ik weet niet hoe vaak je met Ethiopian Airlines hebt gevlogen en hoe slecht je ervaring ermee is. Ik heb er (voor intercontinentaal tenminste) eigenlijk best goede ervaringen mee. Je wilt ook al best snel vliegen natuurlijk, dat beperkt vast je keus ook nog.
Ik vind EA ook een geweldige maatschappij, heb er een paar keer mee gevlogen. Vind de prijs die je hebt gevonden trouwens erg goedkoop, doen!
Ik vlieg binnenkort naar Kenia met Ethiopian Airlines, TO kan jij misschien vertellen welke ervaringen je met hen hebt?
Maak je geen zorgen CouleurOramge, EA staat echt heel goed bekend. Vliegen jullie rechtstreeks?
@ Philein, goed om te horen! Kan me eigenlijk al niet zo goed voorstellen dat er echt heel slechte maatschappijen zijn.

We vliegen met een tussenstop in Addis Abbeba.

Toevallig ook ervaringen met Kenia?
..
wij willen naar Guinee. die tickets zijn ook schrikbarend duur. is er iemand die me daar een tip over kan geven?
Alles die kant op is prijzig. En bovendien zou ik eventjes oppassen ivm de situatie in Ivoorkust en. Weet niet wanneer je wilt gaan en wat je precies wilt doen?
we gaan op familiebezoek. wanneer hangt af van het klimaat en van wanneer we het geld bij elkaar hebben. dat moeten we nog helemaal bij elkaar sparen dus ik denk begin volgend jaar. dan lijkt het weer ook het best, zo februari,maart april. maar dat moeten we ook nog checken bij de familie.

we zitten niet inde buurt van de ivoorkust daar.
..
jij lijkt er veel van te weten, hoe komt dat als ik vragen mag?

ik weet er niks van moet ik eerlijk zeggen ben totaal niet politiek bewust. ik dacht dat guinee wel een rustig land was.

ken je het land?
-edit-

Er is momenteel gewoon veel gaande in die hoek, niets om je nu directe zorgen om te maken, maar wel iets om je bewust van te blijven. Guinee is ook mooi!
hoi philein, ik wil er heel graag meer over weten! mag ik je mailen ivm herkenbaarheid voor allebei? misschien heb jij een "anoniem" emailadres. heb ik niet maar kan ik ev. maken. maar als jij er wel eentje hebt die je hier kunt zetten dan is dat makkelijk.
edit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven