Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
donderdag 27 december 2007 om 19:17
HM, ik heb eens als tip gekregen, kijk naar de dingen die Hij doet ipv de dingen die Hij zegt; die zijn het belangrijkst.
Ja, hij moet kennelijk even wennen aan het "relatieding", aan de intimiteit, geestelijk en lichamelijk, maar hij geeft genoeg om je om ermee door te gaan gezien het contact wat hij houdt. Dus....goed dat je gas terug neemt, dat wakkert zijn jagersinstinct weer aan
, kijk maar naar zijn teleurstelling over je O&N. Heel goed !!!
Ja, hij moet kennelijk even wennen aan het "relatieding", aan de intimiteit, geestelijk en lichamelijk, maar hij geeft genoeg om je om ermee door te gaan gezien het contact wat hij houdt. Dus....goed dat je gas terug neemt, dat wakkert zijn jagersinstinct weer aan
donderdag 27 december 2007 om 19:24
quote:Vleermuis28 schreef op 27 december 2007 @ 19:05:
Vleer heeft te veel geanalyseerd , te veel vragen gesteld (doordat mrdate ook zo vaag en tegenstrijdig deed en ik er verward door raakte en wantrouwig was door de 1e keer dat we hadden gedate)
Heb t alleen te veel gedaan , maar goed verstandig is om gewoon ff niet af te spreken..
Jammer!
Naja, dan was het een les en nu op naar de volgende...
Vleer heeft te veel geanalyseerd , te veel vragen gesteld (doordat mrdate ook zo vaag en tegenstrijdig deed en ik er verward door raakte en wantrouwig was door de 1e keer dat we hadden gedate)
Heb t alleen te veel gedaan , maar goed verstandig is om gewoon ff niet af te spreken..
Jammer!
Naja, dan was het een les en nu op naar de volgende...
donderdag 27 december 2007 om 19:31
Haha Vleer, ik ben ook helemaal niet van de spelletjes op relatiegebied hoor. Een beetje doe ik het wel, zoals nu wat afstand nemen, maar ik ga me niet anders voordoen of dingen doen of juist laten om de ander.
Miranda, opzich is het idd wel logisch dat je meer naar gedrag moet kijken dan naar woorden (heb het op school geleerd op het pedagogische vlak
).
Ik begin steeds meer te denken dat hij een beetje geschrokken is van de intensiviteit en zijn rol daarin. En dat hij idd gewoon een beetje moet wennen. Maar dat moet ik ook, alhoewel ik minder moeite heb met elkaar veel zien. Ach en dat ik hierdoor zijn jagersinstinct naar boven haal vind ik vooral heel erg grappig; ik vind het leuk om naar gedrag van mensen te kijken en dus ook naar hoe LJ op mij reageert. En het is ook wel goed voor mijn ego dat hij nu even een beetje achter mij aan moet hobbelen.
Miranda, opzich is het idd wel logisch dat je meer naar gedrag moet kijken dan naar woorden (heb het op school geleerd op het pedagogische vlak
Ik begin steeds meer te denken dat hij een beetje geschrokken is van de intensiviteit en zijn rol daarin. En dat hij idd gewoon een beetje moet wennen. Maar dat moet ik ook, alhoewel ik minder moeite heb met elkaar veel zien. Ach en dat ik hierdoor zijn jagersinstinct naar boven haal vind ik vooral heel erg grappig; ik vind het leuk om naar gedrag van mensen te kijken en dus ook naar hoe LJ op mij reageert. En het is ook wel goed voor mijn ego dat hij nu even een beetje achter mij aan moet hobbelen.
donderdag 27 december 2007 om 19:32
donderdag 27 december 2007 om 19:38
quote:Halvemaan schreef op 27 december 2007 @ 19:32:
En vleer; zeg nou niet dat jij het hebt verneukt joh. Je bent wie je bent en de kerel die daar niet mee om kan gaan kan mooi wegwezen dan! Niet dat je er niet van moet leren, maar je moet het niet helemaal bij jezelf neerleggen hoor!
Ohnee hij heeft er net zoveel schuld aan ..
t was ook meer een grapje dat van de 1e keer hij t verneukt heeft en de 2e keer ik.. (heel kort komt t daar op neer terwijl er natuurlijk wel meer achter zit waar zowel hij als ik schuld aan hebben)
En vleer; zeg nou niet dat jij het hebt verneukt joh. Je bent wie je bent en de kerel die daar niet mee om kan gaan kan mooi wegwezen dan! Niet dat je er niet van moet leren, maar je moet het niet helemaal bij jezelf neerleggen hoor!
Ohnee hij heeft er net zoveel schuld aan ..
t was ook meer een grapje dat van de 1e keer hij t verneukt heeft en de 2e keer ik.. (heel kort komt t daar op neer terwijl er natuurlijk wel meer achter zit waar zowel hij als ik schuld aan hebben)
donderdag 27 december 2007 om 19:44
Hi all, heb zo date met RP met kind... en moet zeggen dat ik totaal NIET nerveus ben, waarschijnlijk omdat ik eigenlijk toch al weet dat het niks is... weet niet, wel gek dat er geen greintje zenuwen te bespeuren zijn. Gaan bij mij in de buurt in een cafe wat drinken, hoop alleen maar dat het een beetje gezellig wordt en er geen stiltes vallen... Nou ja we zien wel!
donderdag 27 december 2007 om 19:46
quote:Vleermuis28 schreef op 27 december 2007 @ 19:32:
[...]
Whahhahaahahahhahaha
nouww tijdje elkaar met rust laten is beter idee denk ik , en weer contact met elkaar opnemen als ik aan de medicijnen zit misschien
Truste Vleer
Hang ze Maan
Veel plezier Liefmeisje !
En we willen graag verslag na afloop hehehe
[...]
Whahhahaahahahhahaha
nouww tijdje elkaar met rust laten is beter idee denk ik , en weer contact met elkaar opnemen als ik aan de medicijnen zit misschien
Truste Vleer
Hang ze Maan
Veel plezier Liefmeisje !
En we willen graag verslag na afloop hehehe
donderdag 27 december 2007 om 20:07
Ik ben brak Vleer, avond was een beetje te lang en een beetje te leuk om nog actief te zijn en dus sigaretten voor je te halen!
Ik kende deze jongeman vaag wel, heb hem ooit eens in de kroeg gezien met een bekende van mij. Hij kwam op me af en ik heb heerlijk met hem lopen ouwehoeren. Het was al laat, we wilden nog een biertje drinken, maar kroeg ging dicht, dus we zijn maar naar huis gegaan. Hij woont vlak bij mij en we hebben toen maar een biertje gedronken bij mij thuis (lees: uitgebreid zitten zoenen op de bank en mén wat kan hij lekkerrrrrr zoenen!!)
Dus heerlijk gezoend en toen het al licht werd zijn we maar eens naar bed gegaan, hij is dus heerlijk blijven slapen en ik heb vandaag nog heerlijk met hem in bed liggen knuffelen, met zn fijne lijf. Nummers uitgewisseld en ik heb dit keer geen klachten gehoord over mijn snurken, haha! Ben benieuwd of dit verhaal nog een staartje krijgt, en anders kan ik hier wel weer een poosje op teren!
LM, heel veel plezier op je date, en ook als hij geen leuke man is, dan heb je iig een gezellige avond gehad. Wat ga je doen/ ben je aan het doen?
Ik kende deze jongeman vaag wel, heb hem ooit eens in de kroeg gezien met een bekende van mij. Hij kwam op me af en ik heb heerlijk met hem lopen ouwehoeren. Het was al laat, we wilden nog een biertje drinken, maar kroeg ging dicht, dus we zijn maar naar huis gegaan. Hij woont vlak bij mij en we hebben toen maar een biertje gedronken bij mij thuis (lees: uitgebreid zitten zoenen op de bank en mén wat kan hij lekkerrrrrr zoenen!!)
Dus heerlijk gezoend en toen het al licht werd zijn we maar eens naar bed gegaan, hij is dus heerlijk blijven slapen en ik heb vandaag nog heerlijk met hem in bed liggen knuffelen, met zn fijne lijf. Nummers uitgewisseld en ik heb dit keer geen klachten gehoord over mijn snurken, haha! Ben benieuwd of dit verhaal nog een staartje krijgt, en anders kan ik hier wel weer een poosje op teren!
LM, heel veel plezier op je date, en ook als hij geen leuke man is, dan heb je iig een gezellige avond gehad. Wat ga je doen/ ben je aan het doen?
donderdag 27 december 2007 om 22:12
Hey!
Nou zo te horen vermaken jullie je allemaal hier met dates, mannen die blijven slapen etc. etc... Mooi!
Eigenlijk superweinig te melden (niks voor mij eigenlijk...), maar ik geniet van mijn vakantie: Lekker uitslapen, weinig doen en relaxen
2 januari weer werken, en weet nu al dat het weer druk gaat worden....dus ik geniet er nu nog maar even van....
Nou zo te horen vermaken jullie je allemaal hier met dates, mannen die blijven slapen etc. etc... Mooi!
Eigenlijk superweinig te melden (niks voor mij eigenlijk...), maar ik geniet van mijn vakantie: Lekker uitslapen, weinig doen en relaxen
2 januari weer werken, en weet nu al dat het weer druk gaat worden....dus ik geniet er nu nog maar even van....
donderdag 27 december 2007 om 22:36
Zooo, ik ben ook weer blij; heb een date volgende week vrijdag !
Hij begon er over, mooiiiiiii, ben benieuwd.......!
En ja hij heeft ook een kind, is trendy dus.....haha....
maar hij mag niet blijven slapen hoor, doe ik niet, 1e date...
Welterusten allemaal !
Xan, gaat het wel echt goed ? je klinkt een beetje.....hmmm.....weetniet.....
Hij begon er over, mooiiiiiii, ben benieuwd.......!
En ja hij heeft ook een kind, is trendy dus.....haha....
maar hij mag niet blijven slapen hoor, doe ik niet, 1e date...
Welterusten allemaal !
Xan, gaat het wel echt goed ? je klinkt een beetje.....hmmm.....weetniet.....