Help? Wat moet ik doen?

07-02-2011 19:35 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo mensen,

Ik zit met een serieus probleem en mijn verhaal is een raar verhaal mar serieus zo gebeurd!

Ik ben nu bijna 7 jaar samen met mijn vriendin, ik hou zielsveel van haar en ik wil haar echt nooit kwijt. Ben elke dag bij haar en knuffelen erg veel. Het lijkt alsof we voor elkaar gemaakt zijn. We hebben echt nooit ruzie, alles is perfect in orde. Zij is voor mij de ware. Ikzelf ben ook altijd supertrouw geweest naar haar toe en andersom hetzelfde verhaal. Ik heb nooit een andere meid aangeraakt en hier ook nooit behoefte voor gehad!

Echter nu 3 weken geleden ben ik met een aantal vrienden een weekend weggeweest. Geweldig weekend op stap, veel drinken. Toen rond een uur of 5 waren we flink dronken (geen excuus) en besloten om als grap naar een stripclub te gaan. De taxi bracht ons echter naar een hoerenclub. Eenmaal binnen was het verplicht om een drankje te drinken voordat we weer naar buiten mochten. Daarna gingen twee van mijn maten een sigaret roken en zat ik nog alleen binnen met een andere man, ik heb mijn drinken niet in de gaten gehouden. Vanaf dat moment weet ik niets meer, toen ik weer bij zinne kwam lag ik op een bed in een kamer en zat er een prostituue op me en waren we bezig. Ik ben meteen opgesprongen en naar buiten gegaan. we zijn meteen hierna gegaan. Ik vermoed dat er iets in mijn drinken gedaan is door iemand, of eerder op de avond iets verkeerds gedronken. Ik zou zelf zoiets nooooooooooooit uit mezelf doen, dan zou ik dit zeker eerder hebben gedaan. Ik voel me nu zooooooo ontzettend schuldig tegenover mijn vriendin en haar hele familie, mijn eigen familie etc. Ik denk er de hele dag aan en krijg het niet uit mijn hoofd. Ik heb zon ontzettend schuldgevoel!!! Wat moet ik doen? Moet ik het haar alsnog vertellen?(wat ik niet durf, terwijl ik het niet vrijwillig deed) Of moet ik proberen het voor me te houden en de rest van mijn leven met een schuldgevoel rondlopen?

PS: DIT IS ECHT DE WAARHEID, IK LIEG NIET!!

Help me aub!!!

Grt
NIET opbiechten. Jouw fout, waarom moet zij daaronder lijden? SOAtest doen, mond houden.
Niks bijzonders tegenwoordig. Iedereen verkracht elkaar en wordt verkracht. Echt iedereen.

Bed Intruder Song
@Mastermind:

Inderdaad zeg, wat een slecht verhaal!

Komt op mij over of je een smoes voor je vreemdgaan aan het bedenken bent en hier even komt 'toetsten' in hoeverre de vrouwtjes er in trappen.

Want het zijn wel wat veel toevalligheden he?

- Per ongeluk in een hoerenclub belanden.

- Er echt niet zomaar weer uit kunnen.... knap iemand die mij dwingt om een drankje te drinken terwijl ik dat niet wil en mij binnen te houden als ik ergens weg wil (een alcoholische drankje was zeker verplicht?). Hielden ze een pistool tegen je hoofd ofzo?

- Een prostituee die jou wil verkrachten en je daarom drogeerd?? Moest je wel betalen of was het gratis?

- Geheugenverlies is ook een kenmerk van teveel drinken hoor, daar is niet noodzakelijk GHB voor nodig. En jij hebt toch echt zelf dat glas aan je mond gezet (of was er toen ook een vuurwapen op je gericht?)

*zucht*
Ik snap niet dat als iemand ervan overtuigd is gedrogeerd te zijn niet naar de politie stapt. Eerlijkheid duurt het langst dus ik zou het opbiechten. De waarheid komt toch wel naar buiten, dus dan heb je niks te vrezen toch?

Maar ergens heb ik het vermoeden dat dit een onzinverhaal is. Ook dan moet je opbiechten aan je vriendin dat je op een hoer bent gedoken. Is alleen maar eerlijk tegenover haar.
Eens met The_Jets. Echt, stap naar de politie! Verkrachting na toediening van bedwelmende middelen is een zeer serieuze zaak, krachtens artikel 243 van het Wetboek van Strafrecht staat hier maximaal 8 jaar gevangenisstraf op, of een geldboete van de vijfde categorie.

Mocht de OvJ besluiten om tot vervolging over te gaan (wat ik gezien de ernst van het misdrijf zeer aannemelijk acht) dan kan je tevens een verzoek tot schadevergoeding indienen. Denk hierbij niet alleen aan de immateriële schade, maar bijv ook aan de drankjes die jullie tegen je wil in genuttigd hebben en desondanks moesten betalen.

Slachtofferhulp kan je hierbij helpen, nogmaals veel sterkte.
Moet je voorstellen dat je wakker werd met 1 vriend onder je en eentje achter je hahaha. Dan had ik het nog geloofd. Maar geen enkele vent kan toch een harde krijgen als hij gedrogeerd is met GHB?? Ik denk dat je gewoon je mond moet houden en moet dealen met je eigen fout.
quote:ralfie schreef op 07 februari 2011 @ 19:35:

Echter nu 3 weken geleden ben ik met een aantal vrienden een weekend weggeweest. Geweldig weekend op stap, veel drinken. Toen rond een uur of 5 waren we flink dronken (geen excuus) en besloten om als grap naar een stripclub te gaan. De taxi bracht ons echter naar een hoerenclub. Eenmaal binnen was het verplicht om een drankje te drinken voordat we weer naar buiten mochten. Daarna gingen twee van mijn maten een sigaret roken en zat ik nog alleen binnen met een andere man, ik heb mijn drinken niet in de gaten gehouden. Vanaf dat moment weet ik niets meer, toen ik weer bij zinne kwam lag ik op een bed in een kamer en zat er een prostituue op me en waren we bezig. Ik ben meteen opgesprongen en naar buiten gegaan. we zijn meteen hierna gegaan. Ik vermoed dat er iets in mijn drinken gedaan is door iemand, of eerder op de avond iets verkeerds gedronken. Ik zou zelf zoiets nooooooooooooit uit mezelf doen, dan zou ik dit zeker eerder hebben gedaan. Ik voel me nu zooooooo ontzettend schuldig tegenover mijn vriendin en haar hele familie, mijn eigen familie etc. Ik denk er de hele dag aan en krijg het niet uit mijn hoofd. Ik heb zon ontzettend schuldgevoel!!! Wat moet ik doen? Moet ik het haar alsnog vertellen?(wat ik niet durf, terwijl ik het niet vrijwillig deed) Of moet ik proberen het voor me te houden en de rest van mijn leven met een schuldgevoel rondlopen?

Grt

Origineel verhaal. Om welke club ging 't?
quote:mastermind schreef op 07 februari 2011 @ 21:15:

Eens met The_Jets. Echt, stap naar de politie! Verkrachting na toediening van bedwelmende middelen is een zeer serieuze zaak, krachtens artikel 243 van het Wetboek van Strafrecht staat hier maximaal 8 jaar gevangenisstraf op, of een geldboete van de vijfde categorie.

Mocht de OvJ besluiten om tot vervolging over te gaan (wat ik gezien de ernst van het misdrijf zeer aannemelijk acht) dan kan je tevens een verzoek tot schadevergoeding indienen. Denk hierbij niet alleen aan de immateriële schade, maar bijv ook aan de drankjes die jullie tegen je wil in genuttigd hebben en desondanks moesten betalen.

Slachtofferhulp kan je hierbij helpen, nogmaals veel sterkte.Oeh maar dat is helemaal niet zo makkelijk hoor voor iemand die seksueel misbruikt is. Dan rakelt hij alle trauma's weer op en dat is nou net wat hij heel graag wil vergeten en is vergeten

Nee TO, je moet doen wat voor jou goed voelt. Probeer hier over te praten met je vriendin. Als ze echt je grote liefde is zal ze je steunen in het verwerken van deze traumatische ervaring. Zo niet...dan weet je genoeg dan is het een heel verstandig wijf
Vergeet niet BNN te bellen.
quote:Letgo schreef op 07 februari 2011 @ 21:23:

[...]

Oeh maar dat is helemaal niet zo makkelijk hoor voor iemand die seksueel misbruikt is. Dan rakelt hij alle trauma's weer op en dat is nou net wat hij heel graag wil vergeten en is vergeten

Nee TO, je moet doen wat voor jou goed voelt. Probeer hier over te praten met je vriendin. Als ze echt je grote liefde is zal ze je steunen in het verwerken van deze traumatische ervaring. Zo niet...dan weet je genoeg dan is het een heel verstandig wijfTO rept niets over seksueel trauma, alleen dat hij zich schuldig voelt tov zijn vriendin. Maargoed, ik geloof geen barst van dit verhaal dus daar zal mijn gebrek aan empathie ook aan liggen
Had je wel een condoom om??????
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
en, trapt je vriendin hierin? Of test je je verhaal hier om vervolgens een ander verhaal te verzinnen?
Alsof een hoer iets zou doen met iemand die KO is. Whahahahahaha, die verdienen hun geld het liefste zonder ook maar iets te doen. Lekker geloofwaardig dit weer!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ralfie. Het is een raar verhaal.

Die vrienden van je, werden die ook besprongen door prostituees? En hoe zit dat met dat wegrennen uit die club? Hoefde je niet te betalen?

En heb je hier achteraf nog met die vrienden van je over gepraat? Hebben jullie wel gezamenlijk afgesproken dit geheid te houden voor de thuisblijvers? Want zo'n verhaal zou zomaar eens ongewild toch bij je vriendin kunnen belanden.
quote:The_Jets schreef op 07 februari 2011 @ 21:42:

[...]

TO rept niets over seksueel trauma, alleen dat hij zich schuldig voelt tov zijn vriendin. Maargoed, ik geloof geen barst van dit verhaal dus daar zal mijn gebrek aan empathie ook aan liggenIk zal er voortaan een bij plaatsen.
quote:Letgo schreef op 07 februari 2011 @ 21:54:

[...]

Ik zal er voortaan een bij plaatsen.

Sorry! Sorry! Het ligt aan mij, ik probeer te stoppen met roken. En de wereld zoals ik die ken is opgehouden te bestaan :( sorry.

Doet verder trouwens niks af van dat ik vermoed dat dit een trol is, onze Ralfie is ook niet meer teruggekomen.
ja, ik geloof je op je woord!

prostituees drogeren hun bezoekers, omdat ze gek zijn op sex en geld maar bijzaak is....

dus of je vertelt een lulverhaal, of 1 van je vrienden heeft je gedrogeerd om een geintje met je uit te halen.

geloof mij nou maar: die dame wil betaald krijgen, ze koopt geen pillen om die in je drankje te doen omdat ze zo dolgraag sex met je wil... dat zou voor haar een lose/lose situatie zijn.

dus: beter verhaal bedenken om aan je vriendin uit te leggen hoe je aan die SOA komt. (p.s. prostituees gebruiken altijd een condoom)
quote:The_Jets schreef op 07 februari 2011 @ 22:12:

[...]

Sorry! Sorry! Het ligt aan mij, ik probeer te stoppen met roken. En de wereld zoals ik die ken is opgehouden te bestaan :( sorry.

Doet verder trouwens niks af van dat ik vermoed dat dit een trol is, onze Ralfie is ook niet meer teruggekomen.

Haha, ik vond het niet erg hoor. Ik ging alleen door op het sarcasme van misbruikt zijn, verkracht zijn, er een trauma aan overhouden etc.

Ik heb zelf nog steeds het gevoel dat TO is vreemdgegaan (wellicht in een dronken bui) en bij ons probeert te pijlen hoe zijn smoes aan gaat komen. Volgens mij trapt niemand hier in.
quote:Letgo schreef op 07 februari 2011 @ 22:32:

[...]

Haha, ik vond het niet erg hoor. Ik ging alleen door op het sarcasme van misbruikt zijn, verkracht zijn, er een trauma aan overhouden etc.

Ik heb zelf nog steeds het gevoel dat TO is vreemdgegaan (wellicht in een dronken bui) en bij ons probeert te pijlen hoe zijn smoes aan gaat komen. Volgens mij trapt niemand hier in.Het verhaal rammelt gewoon. Als mijn vriend zegt dat hij gedrogeerd is geloof ik dat meteen, ik vertrouw die jongen. Maar als hij daarna zegt dat hij daarna weer wakker werd onder een hoer zou ik toch vragen gaan stellen. Dus TO, ik zou verder op je smoes knutselen. Of gewoon de waarheid vertellen
Ik ken mensen die gedrogeerd zijn met GHB en mensen die er zelf voor hebben gekozen.

Qua tijdspanne klinkt het verhaal erg ongeloofwaardig.

je weer precies dat je met een man binnen zat terwijl je vrienden buiten een sigaret rookten( een sigaret roken die niet heel erg lang) daarna ben je met de dame naar haar werkplek gegaan waar je vervolgens uit de roes kwam en toen was je weer helder.

Nou dat is wat mij betreft gewoon 8 bier 4 tequilla.

Sterkte!
owja nog een puntje

FAIL
quote:Nammma schreef op 07 februari 2011 @ 19:38:

Nou, dat was dan wel een zeer louche hoerentent zeg, waar ze ongevraagd GHB in je drankje doen...

Kortom: Een moeilijk te geloven verhaal.

...en een prostituee die op een bewusteloze man klimt...? Volgens mij doet een prostituee niets wat een man niet wil. Ik trek dat ook in twijfel, of hij probeert iets kroms recht te lullen, of het is zijn prostituee die zijn kromme je-weet-wel rechtlult.

quote:Soya schreef op 07 februari 2011 @ 19:43:

En mensen die roepen dat ze zoiets nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooit zouden doen, geloof ik sowieso niet.Dat doet me denken aan de hond die een andere hond opeet. En de vriendin van wie die eerste hond is, roept verschrikt: "Dat doet ie anders nooooooooooooooooooooooooit, hoor!"
World of Warcraft: Legion
(Weg. Sorry maakte een foutje.)
World of Warcraft: Legion
quote:ardni schreef op 07 februari 2011 @ 23:29:

(...) Nou dat is wat mij betreft gewoon 8 bier 4 tequilla.

Sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven