Skikoffer

09-02-2011 09:41 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hé hoi,

Wij zitten er over na te denken om voor de zomervakantie een skikoffer te kopen.

Maar kun je die op alle auto's bevestigen?? Of heb je dan bepaalde 'aansluitingen' nodig??

Ik heb er helemaal geen verstand van, dus hoop dat jullie me kunnen helpen
Volgens mij verschilt per model auto welke dagdragers (imperial) je nodig hebt.
Even googlen. Merk auto en dan dakkoffer. Je hebt ook koffers speciaal voor de zomer. Zijn niet zo lang als die voor de winter, meer vierkant. Wij gebruiken hem voor allebei dus die is wel lang.
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
Het gaat niet zozeer om de skikoffer, meer om de dakdragers. Soms zitten die standaard op je auto (bijv Renault Espace), soms niet. Dan heb je universele dakdragers die je dan kan kopen en daar kan dan gewoon je skikoffer op. Let goed op de lengte van je auto en de lengte van je koffer. Als je koffer veel langer is dan het dak van je auto, heb je óf een probleem met het openen van je achterbak, óf een enorm gevaarte over je voorruit hangen.
Het gaat inderdaad om de dragers. Maar je kunt skikoffers ook huren. Dat is misschien ook een optie? Zeker als het eenmalig is en je hoeft hem daarna niet op te bergen. Hij neemt toch heel wat plek in.
Hee, bedankt voor de reacties!

@Tienhoven Naja, in principe zouden we 'm wel willen kopen, omdat we m waarschijnlijk wel vaker gaan gebruiken met de vakantie(s). Maar ik ben wel aan het speuren op marktplaats, vind het ook zonde om een nieuwe te kopen
Oeps, ik las Skik Offer... Huh, wat is dat? Een nieuw album van de band?
Ik lees steeds Ski Offer. Haha.
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 09 februari 2011 @ 13:41:

Oeps, ik las Skik Offer... Huh, wat is dat? Een nieuw album van de band?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven