Ik ben een leugenaar.
vrijdag 11 februari 2011 om 21:31
Ik weet dat veel mensen dit niet zullen begrijpen, ik begrijp mezelf ook niet.
Ik doe het al sinds ik klein ben, liegen, over alles, tegen iedereen.
Nu is het zover gegaan dat ik de man van wie ik hou heb verloren. Mijn leugens zijn uitgekomen.
Ik heb gezegd dat ik kanker heb, ik weet niet waarom. Ik wou aandacht en de leugen is uit de hand gelopen.
Ik besef nu dat ik ziek ben, ziek in mijn hoofd. Hoe los ik dit op????
Ik doe het al sinds ik klein ben, liegen, over alles, tegen iedereen.
Nu is het zover gegaan dat ik de man van wie ik hou heb verloren. Mijn leugens zijn uitgekomen.
Ik heb gezegd dat ik kanker heb, ik weet niet waarom. Ik wou aandacht en de leugen is uit de hand gelopen.
Ik besef nu dat ik ziek ben, ziek in mijn hoofd. Hoe los ik dit op????

vrijdag 11 februari 2011 om 21:34
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pathologisch_liegen
Is niet onbekend en wel te behandelen hoewel dat niet mee zal vallen. Niets doen lijkt me geen goed idee.
Is niet onbekend en wel te behandelen hoewel dat niet mee zal vallen. Niets doen lijkt me geen goed idee.
vrijdag 11 februari 2011 om 21:36

vrijdag 11 februari 2011 om 21:37
quote:Zuigstengel schreef op 11 februari 2011 @ 21:34:
Je weet niet wat je zegt!! Ik heb huidkanker ( melanoom ) gehad en afgelopen dinsdag een mammografie omdat ik een knobbel in mn borst heb ontdekt....Je spoort niet om zoiets te verzinnen!! BAH!! raar wijf ben jij zeg!
Jezus kut kolere wat verdrietig...
Sterkte!!
Je weet niet wat je zegt!! Ik heb huidkanker ( melanoom ) gehad en afgelopen dinsdag een mammografie omdat ik een knobbel in mn borst heb ontdekt....Je spoort niet om zoiets te verzinnen!! BAH!! raar wijf ben jij zeg!
Jezus kut kolere wat verdrietig...
Sterkte!!

vrijdag 11 februari 2011 om 21:44
Pfff, Dit meen je niet.
Dan ben je echt ziek.
Ik zou jezelf maar eens mischien vrijwillig laten opnemen in een psygiatrie, Want dit is echt heel erg..
Sommige mensen verliezen hun dierbare door deze klote ziekte, Of zijn zelf ziek.. Hoe haal jij het in je hoofd om te gaan liegen hierover?
En hoe heb je dit uberhaupt gedaan????
SNap niet hoe je dit heb kunnen doen en volhouden.
Vraag me zoiezo al af hoe lang je eral over gelogen hebt, Nu dat je partner erachter is gekomen..
En tegen wie heb jij er nog meer overgelogen?
Ik verzwijg ook wel een iets om mijn eigen bestwil, Maar dat zijn kleine dingen en onschuldig..
Maar jij doet hier mensen echt verdriet mee.
Ik zou jezelf laten opnemen vrijwillig! vandaag NOG!!
Dan ben je echt ziek.
Ik zou jezelf maar eens mischien vrijwillig laten opnemen in een psygiatrie, Want dit is echt heel erg..
Sommige mensen verliezen hun dierbare door deze klote ziekte, Of zijn zelf ziek.. Hoe haal jij het in je hoofd om te gaan liegen hierover?
En hoe heb je dit uberhaupt gedaan????
SNap niet hoe je dit heb kunnen doen en volhouden.
Vraag me zoiezo al af hoe lang je eral over gelogen hebt, Nu dat je partner erachter is gekomen..
En tegen wie heb jij er nog meer overgelogen?
Ik verzwijg ook wel een iets om mijn eigen bestwil, Maar dat zijn kleine dingen en onschuldig..
Maar jij doet hier mensen echt verdriet mee.
Ik zou jezelf laten opnemen vrijwillig! vandaag NOG!!
To ik denk dat je het niet op kan lossen. Jou leugens hebben gevolgen. Wel denk ik dat je kan stoppen met liegen. Jou liegen is een gewoonte geworden en ik denk als je hulp zoekt dat je er van af kan komen.
Verder vind ik het verzinnen van een ziekte om een man bij je te houden of om wat anders echt heel erg.
Verder vind ik het verzinnen van een ziekte om een man bij je te houden of om wat anders echt heel erg.
Het gras aan de overkant is niet groen.

vrijdag 11 februari 2011 om 21:49
quote:Zuigstengel schreef op 11 februari 2011 @ 21:34:
Je weet niet wat je zegt!! Ik heb huidkanker ( melanoom ) gehad en afgelopen dinsdag een mammografie omdat ik een knobbel in mn borst heb ontdekt....Je spoort niet om zoiets te verzinnen!! BAH!! raar wijf ben jij zeg!Moeilijke te geloven c.q. verteren, maar dit soort psychiatrische ziektes zijn helaas net zo goed een ziekte als jouw vlek, Zuig
Je weet niet wat je zegt!! Ik heb huidkanker ( melanoom ) gehad en afgelopen dinsdag een mammografie omdat ik een knobbel in mn borst heb ontdekt....Je spoort niet om zoiets te verzinnen!! BAH!! raar wijf ben jij zeg!Moeilijke te geloven c.q. verteren, maar dit soort psychiatrische ziektes zijn helaas net zo goed een ziekte als jouw vlek, Zuig
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

Hoe rot ook voor de mensen die zelf kanker hebben, of iemand in hun omgeving die kanker heeft; TO hoort waarschijnlijk bij de pathologische leugenaars. Ook niet iets waar je zelf voor gekozen hebt en morgen één, twee, huppetee mee op kan houden.
http://mens-en-samenlevin ... f-waanbeelden-hebben.html
http://mens-en-samenlevin ... f-waanbeelden-hebben.html
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.