Good luck!
vrijdag 11 februari 2011 om 20:48
zaterdag 12 februari 2011 om 16:21
Jeu Mamax, wat goed, een bod! Hoop dat jullie eruit komen! Eerste bod is goud waard.
Ziekig kindje hier vandaag, hangt al de hele dag met een gloeiend bolletje tegen me aan.
Gisteren erg indrukwekkend en verdrietig. Heel veel mensen, denk wel 200. Mooie dienst, met nazit in cafeetje in de stad.
En nu zijn wel alle drie hangerig. Het weer werkt ook niet erg mee.
Ziekig kindje hier vandaag, hangt al de hele dag met een gloeiend bolletje tegen me aan.
Gisteren erg indrukwekkend en verdrietig. Heel veel mensen, denk wel 200. Mooie dienst, met nazit in cafeetje in de stad.
En nu zijn wel alle drie hangerig. Het weer werkt ook niet erg mee.
zaterdag 12 februari 2011 om 17:24
Hel, wat fijn dat er zoveel mensen waren, dat gaf vast ook wel troost. Beterschap met Maatje.
wat is dat Whatsupp toch?
Star, weer een beetje opgeknapt?
Suze, niet gezellig met schoonmoeder?
Mamax, keelontsteking nog doorgezet? Kijkers geweest?
Bridge, veel plezier morgen! Wat hebben jullie gekocht?
Jinny, hier de hele dag regen, ruilen?
Bam, ik heb wel weer een zooi voetbalplaatjes, niet schrikken als Juul weer zakelijke post krijgt
Hier nog een hangerig mannetje in huis. Huilt om alles. Malman is de babykamer aan het latexen en ik heb de kleur voor de muur in matte kalkverf gehaald. Die gaat er morgen op. Dus als jullie willen weten wat het wordt, kun je bij ons op de schuur klimmen en dan proberen binnen te gluren . Dan gaan we verder inrichten, en kan de behangboom als die binnen is er op (duurt nog 3 weken). Als de rest maar verder klaar is (Malman heeft nesteldrang )
wat is dat Whatsupp toch?
Star, weer een beetje opgeknapt?
Suze, niet gezellig met schoonmoeder?
Mamax, keelontsteking nog doorgezet? Kijkers geweest?
Bridge, veel plezier morgen! Wat hebben jullie gekocht?
Jinny, hier de hele dag regen, ruilen?
Bam, ik heb wel weer een zooi voetbalplaatjes, niet schrikken als Juul weer zakelijke post krijgt
Hier nog een hangerig mannetje in huis. Huilt om alles. Malman is de babykamer aan het latexen en ik heb de kleur voor de muur in matte kalkverf gehaald. Die gaat er morgen op. Dus als jullie willen weten wat het wordt, kun je bij ons op de schuur klimmen en dan proberen binnen te gluren . Dan gaan we verder inrichten, en kan de behangboom als die binnen is er op (duurt nog 3 weken). Als de rest maar verder klaar is (Malman heeft nesteldrang )
Stressed is just desserts spelled backwards
zaterdag 12 februari 2011 om 17:30
Je punt is duidelijk Suus. Mmm, balen. Hopelijk schenkt zwagerT een lekkere borrel.
Schoonmoeder was er ook bij gisteren, ging naar omstandigheden redelijk. Vriend is nu weer naar haar toe. Hij is heel erg verdrietig, is echt een stuk van zichzelf kwijt. Maar kijken hoe hij de draad weer een beetje oppakt de komende week.
Heb kindje met twee sinaasprilletjes in bed gestopt, ligt te snurken als een os. Op de valreep toch nog een griepje te pakken denk ik. Jammer, mist ze morgen verjaardag van vriendinnetje.
Schoonmoeder was er ook bij gisteren, ging naar omstandigheden redelijk. Vriend is nu weer naar haar toe. Hij is heel erg verdrietig, is echt een stuk van zichzelf kwijt. Maar kijken hoe hij de draad weer een beetje oppakt de komende week.
Heb kindje met twee sinaasprilletjes in bed gestopt, ligt te snurken als een os. Op de valreep toch nog een griepje te pakken denk ik. Jammer, mist ze morgen verjaardag van vriendinnetje.
zaterdag 12 februari 2011 om 17:37
zaterdag 12 februari 2011 om 17:44
quote:Jinny schreef op 12 februari 2011 @ 17:37:
Mal, leuk lamppie! Ben benieuwd naar de stofjes.
had ik laatst al eens geplaatst
deze komt in het wiegje, en als de baby eruit groeit, dan maakt mijn moeder een quilt (voor op bed) van het hemeltje.
(hemeltje is al af trouwens)
Mal, leuk lamppie! Ben benieuwd naar de stofjes.
had ik laatst al eens geplaatst
deze komt in het wiegje, en als de baby eruit groeit, dan maakt mijn moeder een quilt (voor op bed) van het hemeltje.
(hemeltje is al af trouwens)
zaterdag 12 februari 2011 om 17:50
quote:Jinny schreef op 12 februari 2011 @ 17:45:
Dat weet ik Mal, maar ik bedoel naar de stofjes als ze ook echt op het lamppie zitten (lees misschien weten we dan het geslacht )
Nog pakweg een week of 8. Geduld is een schone zaak
Ik zeg wel heel vaak de naam tegen Malman, dus daar moet ik wel een beetje op passen als we bezoek hebben ofzo.
Overigens lopen we weer te steggelen over de 2e en 3e naam
Dat weet ik Mal, maar ik bedoel naar de stofjes als ze ook echt op het lamppie zitten (lees misschien weten we dan het geslacht )
Nog pakweg een week of 8. Geduld is een schone zaak
Ik zeg wel heel vaak de naam tegen Malman, dus daar moet ik wel een beetje op passen als we bezoek hebben ofzo.
Overigens lopen we weer te steggelen over de 2e en 3e naam
zaterdag 12 februari 2011 om 19:46
Hmmm... moet schilderen op raam. Heb bedacht dat ik Woezel en Pip doe maar vind hem opeens moeilijk en kan nog niet starten... dus ben nog aan het trutten met allerlei andere on belangrijke zaken...
Mamax: ze is dinsdag jarig maar we vieren het dus morgen. Ze krijgt een fietsje dus dat is altijd succes geloof ik. Enige wat ze wil is een K3 boekje. Dat krijgt ze van Ties. Verder wilde ze niets. Skatje...
Hel: fijn dat het mooi was gisteren. Balen dat Maatje nu ziek is, hopelijk knapt ze toch nog op... En verdrietig voor vriend... Het is ook allemaal wel erg heftig zo bij elkaar...
Mal: leuke lamp zeg!!! Kunnen we dus gewoon helemaal geen foto's van de babykamer krijgen tot de bevalling? ook niet van een onzijdig stukje?
Suus: ah leuk onverwachte bijvisites... Toch nog gezellig gehad?
Mamax: ze is dinsdag jarig maar we vieren het dus morgen. Ze krijgt een fietsje dus dat is altijd succes geloof ik. Enige wat ze wil is een K3 boekje. Dat krijgt ze van Ties. Verder wilde ze niets. Skatje...
Hel: fijn dat het mooi was gisteren. Balen dat Maatje nu ziek is, hopelijk knapt ze toch nog op... En verdrietig voor vriend... Het is ook allemaal wel erg heftig zo bij elkaar...
Mal: leuke lamp zeg!!! Kunnen we dus gewoon helemaal geen foto's van de babykamer krijgen tot de bevalling? ook niet van een onzijdig stukje?
Suus: ah leuk onverwachte bijvisites... Toch nog gezellig gehad?
zaterdag 12 februari 2011 om 19:57
quote:bridges6 schreef op 12 februari 2011 @ 19:46:
ook niet van een onzijdig stukje?
Dat wil ik nog wel doen
Ik heb op 1 wand ijskristallen behang dus dat mogen jullie wel zien, gheghe.
Nou, huphup aan de slag met Woezel en Pip. Veel plezier morgen!
Ik ga nu lekker een filmpje kijken in bed
ook niet van een onzijdig stukje?
Dat wil ik nog wel doen
Ik heb op 1 wand ijskristallen behang dus dat mogen jullie wel zien, gheghe.
Nou, huphup aan de slag met Woezel en Pip. Veel plezier morgen!
Ik ga nu lekker een filmpje kijken in bed
zaterdag 12 februari 2011 om 20:11
Arme Helman, wat een rottijd voor hem. Sterkte ermee. En Maatje ook ziek, arm ding. Sinaaspril hier ook in huis hoor
Trouwens, hoe was feestje van Maatje in pannenkoekentoko? Heb ik denk ik overheen gelezen?
Hier niet beter helaas, nog koorts en steenkoud. Nu lekker met dekentje op bank naar The Kings Speech aan het kijken.
Trouwens, hoe was feestje van Maatje in pannenkoekentoko? Heb ik denk ik overheen gelezen?
Hier niet beter helaas, nog koorts en steenkoud. Nu lekker met dekentje op bank naar The Kings Speech aan het kijken.