En nu...?

13-02-2011 13:33 1190 berichten
Ik hoor het jullie al zeggen: daar is ze weer met haar collega... Ik hoop echter dat jullie mijn verhaal toch ff willen lezen en erop willen reageren. Ik weet namelijk nu echt niet meer wat ik moet.

Ik vind dus al een hele tijd een collega meer dan leuk. Hij werkt op een hele andere afdeling, in een heel ander gebouw dan ik, dus ik zie hem maar af en toe even voorbij komen.

Laatst zat ik huisjes te kijken op Funda toen hij even bij ons op de afdeling was. Ik had een leuk appartement gezien en het toeval wilde dat een familielid in die flat woont en dat die zijn appartement te koop gaat zetten. Hij (laat ik hem R. noemen) vroeg dus of ik het leuk zou vinden om een keer rond te kijken, zodat ik een idee zou krijgen van de woning.

Zo gezegd, zo gedaan. We zjn een keer langsgeweest. Daar gegeten, huis bekeken en gezellig gekletst. Daarna bracht R. me naar huis en hebben we bij mij nog een kop thee gedronken. Het was een gezellige avond: serieus gepraat, maar ook gelachen. Het huis zag er ook goed uit, wel een woning waar ik mezelf in zou zien.

Ik heb een en ander een beetje laten bezinken en ik kwam tot de conclusie dat ik de woning best nog een 2e keer zou willen zien. Ik durfde er alleen niet over te beginnen bij R., omdat ik niet wilde dat hij zou denken dat het om hem ging.

R. was een tijdje ziek met een flinke griep en hij sprak me toen een keertje aan op Hyves. Hij wilde niet dat ik dacht dat hij me stalkte, maar hij was benieuwd of ik nog huisjes had bekeken etc. Hij vroeg toen of ik het leuk zou vinden om nog een keer een bakkie te doen bij zijn broer.Toen hij weer op het werk was mailde hij me vrij snel wanneer ik zou kunnen. Toen hij bij ons op de afdeling was vroeg hij me heel omslachtig om mijn telefoonnummer en diezelfde avond kreeg ik een smsje of ik vrijdag (eergisteren dus) zin had om eerst wat te gaan eten en daarna naar het huis te gaan.

Eerst zijn we afgelopen vrijdag dus wat gaan eten. Daarna naar het huis en daar zijn we weer een hele tijd geweest. Heb foto's gemaakt van het huis. Daarna zijn we nog even naar het strand geweest en daar arm in arm rondgelopen en vervolgens bracht ie me weer naar huis. Hij vroeg of ie nog ff naar het toilet mocht bij mij. Prima natuurlijk en ik heb nog een kop thee gezet voor ons. Weer een tijdje zitten praten en toe zei hij dat hij wel eens op het waterbed wilde liggen. Dat mocht ie natuurlijk best ff testen van mij, dus hij ging liggen en hij vond het heerlijk. Ondertussen was het al half 12 en ik bood (meer grappend) aan dat hij best mocht bljven liggen. Tot mijn verbazing ging hij zijn stropdas en schoenen uitdoen en toen schoot ik enigzins in de stress. Maar goed, uiterlijk bleef ik kalm en ik ging gewoon naast hem liggen. Weer liggen kletsen, steeds dichter bij elkaar. Ik deed het licht uit en hij ging lekker tegen me aan liggen. Opeens begon hij me heel lief in mijn nek te zoenen, maar hij liet het aan mij over of ik erin meeging. Uiteindelijk hebben we dus liggen zoenen, beetje strelen en wat handwerk. Hij heeft me heel lief vastgehouden de hele nacht. Hij was wel vrij snel weg, zei wel dat ie het fijn had gevonden. Wat moet ik hier nu mee? Ik vind hem nu nog veel leuker en ik wil meer, maar ik heb geen idee waarom hij dit heeft gedaan..

Wat denken jullie?

Duizendmaal excuses voor het lange verhaal, hoop dat het een beetje begrijpelijk is.
Ik weet eigenlijk niet wat ik uitstraal: ik schijn wel een afstandelijke uitstraling te hebben. Weet echter niet precies hoe ik overkom als ik samen met hem ben.

Ik weet het echt niet meer. Wil graag een beetje duidelijkheid hebben, dus misschien kan ik het maar het beste vragen. Ik maak mezelf namelijk een beetje tureluurs door constant voor hem te denken.

Hoe moet ik dat echter aanpakken?? Is face-to-face niet wat persoonlijker? Maar ja, hij heeft min of meer al aangegeven dat hij deze week geen tijd heeft.

Ga zo eerst maar eens slapen..
Alle reacties Link kopieren
quote:Leaf schreef op 13 februari 2011 @ 21:20:

Maar misschien is het wel een teken dat hij er niks over zegt. Wil hij het zo snel mogelijk vergeten. Hmmmm, ik ben eigenlijk best wel een muts...Ja of hij denkt: misschien is het wel een teken dat Leaf er niks over zegt dus laat ik het maar snel weer over dat appartement hebben.
@leaf

Je hebt maar 1 leven, ga ervoor, ben het niet zo eens met collega's daten ivm geroddel maar goed.

Niet zo twijfelen joh!!!
quote:Leaf schreef op 13 februari 2011 @ 22:51:

Hoe moet ik dat echter aanpakken?? Is face-to-face niet wat persoonlijker? Maar ja, hij heeft min of meer al aangegeven dat hij deze week geen tijd heeft.

Iedereen heeft het druk tegenwoordig.

Als je iemand leuk vindt kun je daar (over het algemeen) wel tijd voor maken.

Een smsje: "Hai, vond het gezellig afgelopen week. Kun je deze week een gaatje vinden om iets met me te gaan drinken?" is niets?
N00tje: dat klinkt op zich prima, misschien moet ik het op die manier doen.

Kan ik ook vragen wat hij nou vond van wat er 's nachts gebeurd is? Of dat voor hem iets betekende of niet? Of maak ik het dan allemaal te zwaar? En ik wil graag weten of hij dit allleen doet zodat ik het appartement ga kopen. Wil weten of hij ook nog een keer met mij zou afspreken als het huis er niet was geweest. Pffff, misschien kan ik maar beter non worden
Leaf, die dingen moet je de eerstkomende tijd vooral níet vragen! Want dat is veel te zwaar idd.

Gewoon een sms-je sturen of hij iets met je wil drinken.

Gaat hij daar op in, dan weet je of hij interesse heeft.

Dus, húp, pak die telefoon.
quote:Leaf schreef op 13 februari 2011 @ 23:09:

Kan ik ook vragen wat hij nou vond van wat er 's nachts gebeurd is? Of dat voor hem iets betekende of niet? Of maak ik het dan allemaal te zwaar? En ik wil graag weten of hij dit allleen doet zodat ik het appartement ga kopen.

Zelf zou ik daar niet voor kiezen.

Ik begrijp wel dat je onzeker bent en duidelijk wilt maar sommige dingen moet je op z'n beloop laten.

Niet alle mannen vinden het leuk als er na 1 of 2 afspraakjes een etiketje op moet komen.

Soms is gewoon doen en wel zien waar je uitkomt ook fijn.
Goeiemorgen!

Niet zo fris en niet zo fruitig, maar goed...

Ik denk dat ik toch maar eens sms ga sturen vanavond, iets van: hoi R., in het kader van valentijnsdag: ik vond het afgelopen vrijdag erg gezellig en fijn. Vond jij het ook voor herhaling vatbaar? Zoiets?

Ik ben alleen bang dat ik een nietszeggend antwoord terugkrijg. Dat het wel een keertje kan,maar dat ie het druk heeft. Heb natuurlijk in oktober ofzo gevraagd of ie na het werk eens wat wilde gaan drinken en toen kreeg ik ook zo'n antwoord terug.

En met zo'n antwoord weet ik natuurlijk nog niks. Maar ja, toch maar doen denk ik.
Leaf!!! Niet sturen!!! En vooral niet dat Valentijngedoe noemen. Ik zou vandaag helemaal niets doen. Morgen luchtig sms sturen of hij wat met je wil drinken donderdag.
Oke, geen valentijnsgedoe Inderdaad zou ik daar zelf ook kriebels van krijgen.
Ik ben gewoon heel bang voor een nietszeggend antwoord. Hij heeft gisteren natuurlijk al min of meer aangegeven dat ie geen tijd heeft. Misschien wel juist als hint zodat ik niet ga vragen of hij wil afspreken.

Ik word hier zo gek van dat ik wel kan janken. En het ergste is dat het voor hem waarschijnlijk niks voorstelde, daar heb ik mezelf nu zo'n beetje van overtuigd. Anders zou ie toch wel iets hebben laten merken...
Hoi leaf.

Dacht al waar blijf je haha. Goh je blijft maar aanpappen met je collega's he. Nou ja kan het je niet kwalijk nemen ( heb het zelf ook vaak gedaan hoor ) maar vind het niet altijd verstandig. Zeker nu je met deze jongen al wat dingen in bed gedaan hebt.

Of je wat van hem hoort dat kan ik niet zeggen. Maar je zal niks weten als je het niet vraagt. Gewoon vragen hoe of wat. Succes.
Maar ik weet niet zo goed hoe ik dat moet verwoorden. Wil het ook allemaal niet zwaarder maken dan het is...

Ik denk dat ik me er maar overheen moet zetten, hoe moeilijk dat ook is. Het was zo ontzettend fijn om in zijn armen te liggen...
Vraag hem gewoon casual nog een keertje uit. Zegt hij dan nee dan weet je waar je staat. Als je niks doet blijf je je afvragen wat hij nou van je vind. Gewoon doen! voor je eigen gemoedstoestand
Oke, dan zal ik dat vanavond maar gaan doen. En dan maar zien...
Als ik het zo lees vindt hij je gewoon leuk!

Dat door het appartement het balletje is gaan rollen lijkt mij meer een opening om meer met jou in contact te komen.

Ik zou zeggen; Lekker genieten van de aandacht! En niet teveel nadenken over of je wel of niet moet smsen/bellen/mailen; Als jullie elkaar echt leuk vinden komt dat helemaal goed. En zo niet, dan heb je het iig geprobeerd!

Overigens wel eens met Pompidoe. Mannen en valentijn... Ik heb toevallig een man getroffen die daar wel van is maar bij vele mannen gaan de nekharen overeind staan van deze dag.

En mocht je dan vanaf toch een kaartje of iets in de bus hebben liggen... Des te leuker
Nou, hij was net ff in het pand met zijn collega en hij kwam niet hier naar binnen, terwijl ze dat meestal wel even doen.

Hij zwaaide wel naar me.

Ik denk nu dus dat hij er wel spijt van zal hebben en dat hij me dus een beetje uit de weg gaat.

Waarom denk ik altijd zo negatief Misschien had ie geen tijd, zijn collega was erbij. Dat zijn allemaal alternatieve verklaringen.
zie je nu wat je doet? Je bent aan het doom-denken. Je weet niet eens of hij interesse heeft.

Bel of sms de man gewoon. Nu maak je jezelf compleet gek. je hebt deze situatie geheel zelf in de hand.
Ik zou nog maar even niks sturen aangezien je veel te wiebelig bent. Gewoon niks doen, als hij wil komt hij wel. Hij weet heus wel dat je hem leuk vind. Niks doen!!
Ik weet het echt ff allemaal niet meer

Maak mezelf zo onzeker met dat denken en piekeren. En ergens ben ik ook gewoon bang voor zijn antwoord. Dat ie zegt: "goh Leafje, het stelde voor mij echt niks voor. Ik doe dat met meerdere vriendinnen".

Aan de andere kant: als je zomaar iemand zoent, dan moet je ook rekening houden met de mogelijkheid dat die ander daar iets achter zoekt of er duidelijkheid over wil hebben.
Leaf, meid word je nou nooit moe van die onzekerheid?? Het heeft geen zin om je van alles in je hoofd te halen, zonder dat je wat weet. Vraag het gewoon, dan kan je stoppen met gissen. Het is altijd beter om duidelijkheid te hebben. Zo maak je jezelf gek.
Ja precies, get a grip en stel je ni zo aan zeg! Doe gewoon cool tis maar een kerel niet het einde van de wereld! En kijk gewoon hoe het zich ontwikkeld en ben daar leuk nieuwsgierig naar, heb je ook nog iets leuks om op terug te kijken als het inderdaad ontwikkeld tot een leuke relatie.
quote:Rogue_22 schreef op 14 februari 2011 @ 15:41:

Leaf, meid word je nou nooit moe van die onzekerheid?? Het heeft geen zin om je van alles in je hoofd te halen, zonder dat je wat weet. Vraag het gewoon, dan kan je stoppen met gissen. Het is altijd beter om duidelijkheid te hebben. Zo maak je jezelf gek.Tuurlijk word ik moe van mezelf. Ik denk dat niemand weet hoe moe ik van mezelf word. Het lukt me alleen niet om mijn hoofd stop te zetten. Ik doe echt niet met opzet zo onzeker, al die gedachtes gaan daadwerkelijk door mijn hoofd...En ja, ik weet ook dat de mensen om me heen er soms ook gek van worden.
Ja en weet je; die gedachtes zijn van jou, dus JIJ kan ze stoppen, al ooit eens over nagedacht??!!!!!!!!!!!
Ben ik de enige die deze mate van onzekerheid tegen het abnormale aan vind hangen?

Sorry TO ik bedoel het niet slecht.

Maar waarom zo onzeker?? Hij heeft je gezoend en weet ik wat nog meer. Jij hebt sindsdien ook niet gezegd dat je het leuk vond, dus hij kan van jou nu net zo goed denken dat je het niet lekker vond of dat het je niks deed.

Waarom ga je bij alles van het negatieve uit? Je maakt je eigen leven zo wel heel moeilijk en dramatisch!

Stuur hem een sms dat je het leuk vond en het graag nog een keer over doet.

En als hij terug stuurt dat hij geen interesse heeft (wat ik overigens niet verwacht) is er toch ook geen man overboord. Je zit in ieder geval niet tegen over hem op het werk.

Trouwens ik vind dat je best vandaag iets kan sturen zolang je niet het woord valentijn in de mond neemt. Ik bekijk ook niet elke sms vandaag met andere ogen alleen omdat het valentijn is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven