Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Ik weet het niet Xan, of ik verliefd aan het worden ben, ik kom er niet uit. Als ik bij hem ben kan ik wel echt kriebels hebben, maar andere momenten weer totaal niet. Soms denk ik dat ik het wel ben, maar het niet durf toe te geven... Maar soms denk ik ook dat ik niet verliefd ben, maar het alleen maar heel graag wil zijn. Ik heb echt totaal geen idee dus
En laat maar komen de rest! Ik heb maar 3 koters op het werk; eentje is naar bed, de 2 andere zijn boven aan het x-boxen. Verder komt er straks nog eentje thuis en had een ander al thuis moeten zijn....

Niks te doen dus, dus ik wil vermaak!
Vreemd eigenlijk HM, aan de ene kant kriebels, aan de andere kant weer niet... Tuurlijk zijn er wel gevoelens lijkt me? Je kan dan wel graag verliefd willen zijn, maar gevoel is niet te sturen he?
Tja Xan, ik heb in het verleden geleerd dat ik mezelf heel goed voor de gek kan houden in dat opzicht en durf daardoor niet meer zo goed op mezelf te vertrouwen als het over dit soort gevoelens gaat... Ik wil gewoon in zo'n stadium niet op mijn bek gaan, nu al helemaal niet en daardoor weet ik (of wil ik niet weten) wat ik voel denk ik... Maar psychologisch advies is welkom
Even wat anders: Roken in de horeca 2008

Dit kereltje staat in een restaurant in Duitsland door een gat naar buiten te roken.

Haha! Je maakt jezelf compleet belachelijk zo!

Dat zal wat worden in juli 2008 in Nederland....;-)
quote:Halvemaan schreef op 28 december 2007 @ 23:14:

Tja Xan, ik heb in het verleden geleerd dat ik mezelf heel goed voor de gek kan houden in dat opzicht en durf daardoor niet meer zo goed op mezelf te vertrouwen als het over dit soort gevoelens gaat... Ik wil gewoon in zo'n stadium niet op mijn bek gaan, nu al helemaal niet en daardoor weet ik (of wil ik niet weten) wat ik voel denk ik... Maar psychologisch advies is welkom Eerlijk tegenover jezelf zijn HM! Straks heb je alleen jezelf ermee. Blijft je gevoel oppervlakkig tegenover LJ....tja....zie je daar dan toekomst in? Gewoon even op je af laten komen...en kijken wat het met je doet. Voelt het niet goed over een tijdje? Trek hieruit dan je conclusies.... (psychologisch genoeg? )
Ik vind het wel een goede uitvinding

Maar voor mij is het wel goed dat het ingevoerd gaat worden; als ik soms wil stoppen houd ik het vooral in de kroeg en tijdens het uit eten niet vol. Maar aan de andere kant zal ik het ontzettend missen; niks is zo lekker en gezellig als een sigaretje na het eten in een restaurant (al snap ik dus dat heel veel mensen daar anders over denken).
quote:Xander68 schreef op 28 december 2007 @ 23:23:

[...]

Eerlijk tegenover jezelf zijn HM! Straks heb je alleen jezelf ermee. Blijft je gevoel oppervlakkig tegenover LJ....tja....zie je daar dan toekomst in? Gewoon even op je af laten komen...en kijken wat het met je doet. Voelt het niet goed over een tijdje? Trek hieruit dan je conclusies.... (psychologisch genoeg? )

Psychologisch genoeg

Maar dat eerlijk zijn vind ik dus zo moeilijk, omdat ik er dus niet uitkom wat ik nu voel... Maar goed, daar zal ik nog wel achterkomen, het ligt er denk ik ook aan hoe het tussen LJ en mij samen verder gaat. Weet bvb van een ex dat ik me pas echt verliefd ging voelen toen ik wist dat hij verliefd op mij was... Een soort zelfbescherming dus; pas verliefd worden als je weet dat het goed zit. Dat kan nu ook heel goed het geval zijn, dat ik mezelf gewoon niet toesta om verliefd te zijn, omdat ik niet gekwetst wil worden. Daarom voelt het miss ook wel zo 'veilig' dat hij het niet weet, dan hoef ik het ook nog niet te weten. Al denk ik dat het moment voor een "tweede gesprek" steeds dichterbij komt als hij zich zo blijft gedragen. Ik ben namelijk wel benieuwd waarom hij het ene zegt (rustig aan doen) en het andere doet. Maar wil hem, en mezelf, ook even de ruimte geven om aan de situatie te wennen.
(Ondertussen heeft HM er eentje ondergestopt, een verloren schaap is toch binnen gekomen, en twee anderen al gewaarschuwd dat het bijna bedtijd is. Heeft HM tenminste nog het gevoel dat ze iets doet voor haar geld)
quote:Xander68 schreef op 28 december 2007 @ 22:54:

Film bijna afgelopen?? Ik verwacht zodirect weer een stormvloed aan postings

Yep! Film is afgelopen hoor! Ben nu aan het bijlezen!!

quote:Xander68 schreef op 28 december 2007 @ 20:38:

Hey Sun, zullen WIJ gaan daten?, ik merk dat je om me heen draait ( ach nee, dat mag niet hier....'t is geen datingtopic... )He wat jammer nou, had het graag gewild, maar helaas, je hebt zelf de conclusie al getrokken he
Love Actually was weer ontzettend zwijmelen met mijn huisgenootjes. Heeerlijk!! Heb nu wel ontzettend de neiging om Ex te smsen, maar nee Sun, dat mag NIET!!!! Vandaar dat ik maar even ga posten hier, want oh oh straks ga ik toch smsen en nee nee dat moet echt niet...
Posten Sun, posten!!! Anders schrijf hier die smsjes maar op, dan kan je in ieder geval aan een vent kwijt (Xan en Rob) en aan ons natuurlijk!

(HM gaat er nog eentje naar bed kegelen... tot zo!)
Nou HM jij hebt het maar druk met die kids zeg! Hoop dat ze een beetje naar je luisteren!

En ja ik blijf maar even posten. Pffffftttttt!!!!
Die kids (het zijn trouwens pubers haha) luisteren vanavond best goed. Bijna alles ligt braaf in bed, eentje moet er over een kwartier en eentje zou nu zo ongeveer binnen moeten komen. Maar hopen dat hij niet veel te laat is, als die twee laatste erin liggen kan ik namelijk ook naar bed!
Ik zit maar weer es op het forum te kijken naar de problemen van anderen. En ja, ik herken me wel in bepaalde dingen. Mensen die niet foto-geniek zijn, een hele discussie op het beautypijler. Zoooo herkenbaar! Op foto's zie ik er echt zo bagger uit! Incredibile! Ik kijk nét even de verkeerde kant op, heb mijn ogen dicht of whatever. Gewoon, niet fotogeniek. Best jammer.

En er vraagt iemand naar hotchocolate-massages? Nou, ik drink het toch echt liever hoor! Doe mij maar een normale massage. Chocolade is toch om te eten/drinken?!
Wat fijn dat ze goed luistern HM! Jij hebt de broek goed aan! Haha! Pubers is lastig volk en ze zitten niet voor niets bij jou natuurlijk!
In mijn ogen is chocolade vooral om te eten, vloeibaar vind ik het niet lekker!

En dat fotogeniek dacht ik ook altijd, heb normaal gesproken hetzelfde als jou Sun, maar een vriendinnetje heeft proffesionele foto's van mij gemaakt en haar lukte het wel om me er leuk op te krijgen!
Die pubers zitten idd niet voor niks bij mij, maar meestal heb ik ze wel redelijk onder de duim! Ben niet zo snel meer onder de indruk van stoere taal
Dat is wel gaaf HM, die professionele foto's!

Die discussie over het tongzoenen is er trouwens nog steeds! Die partner die niet wil tongzoenen. Ik vind het zo raar! Dat een prostituee dat niet wil begrijp ik, maar dat je partner dat niet wil vind ik echt raar.
Ja dat snap ik ook niet, ik vind tongzoenen heerlijk!!! Laatst was hier ook een topic over hoe knuffelig je vriend/ man is... Ik heb een ex gehad die niet van knuffelen hield, vreselijk was dat! Gelukkig is LJ ook een echte knuffelman
quote:Halvemaan schreef op 29 december 2007 @ 00:19:

Ben niet zo snel meer onder de indruk van stoere taal

Dat is wel te merken haha!

Wat trouwens ook een ergernis is dat sommige mensen geen goede topictitel kunnen bedenken. Dan is het iets in de trant van: "help me alsjeblieft" of "is dit normaal". Heel irritant! Waarom er niet gewoon het onderwerp in staat?!
Ik vind het ook wel fijn als een man knuffelig is. En als een man niet wil tongzoenen is dat toch echt een breekpunt lijkt mij. (Tenzij hij een tongontsteking heeft en een paar weken niet mag tongzoenen ofzo...)
Haha Sun, ik heb nog nooit meegemaakt dat een man niet wil zoenen!

Wat ik trouwens ook nog niet zo vaak mee heb gemaakt, maar wel bij LJ, is dat een man niet gepijpt wil worden??????? Hoe vaak komt dat nou voor?

Oh ja en die topictitels, het is idd veel handiger als je gewoon meteen een beetje kan zien waar het over gaat!

(heb je nog steeds niet gesmst sun? want dan krijg je een aplausje!)
Zo stom dat ik mijn Ex wil smsen. Echt gek dat dan ineens die drang zo naar boven kan komen. Bah. Ik wil dat het niet zo'n rol in mijn leven speelt, maar ja, toch blijft het in mijn hoofd zitten.

Heb je nog wat van LJ gehoord vanavond HM?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven