Internetdating kletstopic

29-03-2010 22:29 4410 berichten
Deel je ervaringen, stel je vragen, iedereen welkom!

(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
anoniem_90685 wijzigde dit bericht op 12-02-2011 23:41
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@Maggyt, balen van de wildeman :S

@A&K ik ben niet scherp vandaag, maar wat is hbb?

Net weer mailtje van Rugbyman, weet het nu niet meer zo. Krijg ergens het idee dat hij meer lang-leve-de-lol is en niet zozeer op zoek naar een relatie. Ik snap van mezelf ook niet zo goed waarom ik het niet echt los kan laten, even niet daten maar me op mezelf richten. Houd een beetje het gevoel dat ik de boot dan mis ofzo.
Thanks voor jullie virtuele knuffels!

Ik vind het wel jammer dat wilde man mij niet leuk vind maar merk ook wel dat het prima zo is. HIj is leuk, maar ik was gelukkig zelf ook niet hotel de botel...

@Melanthe ik ken je gevoel van de boot missen wel hoor. Ik sta niet meer ingeschreven op een site, maar er zijn wat jongens die ik via het stappen ken die dan willen afspreken en dan denk ik zal ik paar weken/maanden wachten of dan toch maar doen. Weet je ook of het wat is of niet.

@precious me; mannen zijn inderdaad niet altijd goed te begrijpen, maar hij denkt toch wel aan je op valentine's day.
@ Melanthe: Echt loslaten de datingsites kan ik ook niet. Zit er alleen niet meer zo heftig in dat ik perse op zoek naar een relatie moet. Moet zeggen, sinds ik er zo in sta gaan de gesprekken ook veel prettiger. Wil nog steeds alleen chatten met de mannen die me ook uiterlijk gezien aanspreken maar mijn insteek is niet meer om te daten maar om te kletsen.

Hbb = Huisje, boompje, beestje.

@ Precious: Valentijn is toch niet alleen voor geliefden? Maar toch ook om te laten zien dat je vriendschappen/bepaalde personen waardeerd?

Door de dag heen berichtjes gestuurd en ontvangen van leuke man. Langzaam maar zeker begint er zich een beeld te vormen.
@A&K Scheelt inderdaad wel denk ik als je er luchtiger in staat...dan er voor jezelf een druk op zet.

En is het nog steeds een 'leuke man' nu je hem beter leert kennen?
@Magggyt, shit zeg... wat is dat toch met die mannen...

@Miepie, is die van jou alweer wat enthousiaster?

Net wéér een lang bericht gekregen van de man die mij een virtuele valentijnskaart had gestuurd. Net alsof ik gisteren niet heb teruggemaild dat ik hoop dat ie snel een leuke vrouw tegenkomt. Hij vraagt nu doodleuk weer of ik zin heb om samen iets te gaan doen...
@Rasa ik weet ook niet wat het is met de mannen, misschien moeten ze nog uit een winterslaap komen

En die man heeft de hint niet helemaal begrepen van jou mail dan....
@Maggyt, en dit was dus niet de eerste keer dat ik hem liet weten dat de interesse niet geheel wederzijds was. Bord voor zijn kop dus.
@Rasa, ja sommige mannen leren het nooit....
nou idd bord voor zn kop zeg... irritant... die blijven hopen...

nou hij kwam net op msn... we hadden het nog over vrijdag, hij moest vandaag weer werken... arme stakker.. maakte toen maar een soort grapje of ik wel of niet wist of het door zou gaan... en toen heb ik maar gezegd dat ik af en toe twijfel of hij me wel leuk vind...

hij heeft het ontzettend druk met zn werk en hoopt dat het gauw weer wat rustiger wordt, dan kunnen we elkaar ook wat vaker zien...hij vind me leuk en vind de momenten erg fijn en leuk als we bij elkaar zijn, maar of het heel veel meer gaat worden dat weet hij dus niet.tja dat weet ik ook niet..

nou hij belde net... beetje zitten praten over het feit dat hij denkt dat ik het problematisch vind dat we elkaar niet zo vaak zien, okay soms is het ff niet leuk maar het was meer om het feit dat ik het gevoel had dat ik hem leuker vind dan hij mij... maar we vinden elkaar leuk en wist ik waar ik aan begon toch? we gaan het allemaal zien...vrijdag ga ik naar hem toe en blijf daar slapen...
@Miepie; getsie....wat zou jij willen?

@Rasa; wat een volhouder! Alsof dat aantrekkelijk is, hahhaha.

Ik chat sinds een tijdje al met een man van 33 op Badoo, een jonkie dus..;-)

Zondag gaan we daten, hahaha. Ben ik nu een echte cougar?
@Miepie; had de laatste alinea nog ff niet gezien....fijn dat jullie elkaar vrijdag lekker lang zien!
ach welnee... dan is het maar jaar...;-) heb ooit een jongen gedate die 12 jaar jonger was... roarrrrrrrrrrrr haha! Doet geen zeer in ieder geval haha!

tis maar een getal he?

wat ik zou willen...? ik weet wel wat ik niet wil, iemand elke dag om me heen hebben, dat werkt niet want dan kan ik mn ding niet doen... aan de andere kant wil ik hem wel wat vaker zien dan ik hem nu zie, meeste keren dat ik met iemand was zag ik diegene toch iets van 3x in de week en de weekenden...tis wel lief want hij ziet zijn vrienden ook dus niet door zijn drukke job en dat vind hij jammer maar hij wil ook tijd voor mij maken...en dat doet hij dan ook, want de avonden dat hij vrij was, is hij bij mij geweest dus dat wil ook wel wat zeggen lijkt mij.

ik ben gewoon bang dat ik me nu inhou om niet waanzinnig flieft op hem te worden, dat ik teleurgesteld wordt.. oef wennen zon lat relatie!

ik heb snaaitrek...!
quote:rara70 schreef op 15 februari 2011 @ 20:50:

@Miepie; had de laatste alinea nog ff niet gezien....fijn dat jullie elkaar vrijdag lekker lang zien!ja had er ff bij getikt... dat was al afgsproken en hij had er zin in... indien er rampen gebeuren dan zal onze date niet doorgaan... dus dat komt wel goed :-)
@ Maggyt: Ja, het is nog steeds een leuke man. Type die lekker in zijn vel zit. Zeer goed zelfs zoals hij schreef. Zitten op dezelfde golf lengte vwb de soort dates die we zoeken. Communicatie gaat niet snel, veel pauzes tussendoor. Moest ik in het begin aan wennen, nu vind ik dat wel fijn. Ga ook niet meer zitten wachten op antwoord ook al is hij online.

Absoluut geen type player. Gewoon lekker relaxed.

@ Rasa: Enige oplossing is dan nog in de negeerstand. Je bent nu lang genoeg beleefd gebleven.

@ Miepie: Je hebt je kaarten op tafel gelegd. Heel goed. Het is aan hem wat hij daar mee doet. Je ziet hem iig vrijdag en blijft er zelfs slapen... En ook aan jou wat je er verder mee doet als zijn gevoel niet op dezelfde golflengte komt.

Zit Coyote Ugly te kijken. Heerlijk!
Dubbel.
oh nou dat is dan wel fijn dat je het zo ervaart, gewoon lekker rustig kletsen :-) maar wat voor soort dates zijn dat dan?

ja zit ook CU te kijken, wilde eerst niet kijken maar dr is niets op tv..

ja dat vond hij wel leuk dat ik dan een keer zijn huis zou zien dus doen we dat nu :-) we zitten met zo ontzettend veel dingen op dezelfde golflengte,ik heb nog geen 1 ding bespeurd dat ik dacht van okay, we zijn erg verschillend (behalve dat hij niet van wintersport houdt maar ach als dat het enige is? haha) verders denken we het zelfde over heel veel dingen (die we dan besproken hebben) en houden we van dezelfde dingen..

tja t enige is dat zijn werk/kind en dat hij zelf ook ruimte voor zichzelf wilt hebben, dat laatste geldt tevens ook voor mij hoor.. en hoewel ik er niet eens over begon, begon hij er zelf over dat hij om mij denkt wbt zn werk als ik daar problemen mee zou hebben... wel lief, ik kan wel begrijpen dat hij dat heeft mbt vorige dames...dat het daar op vastliep.
De dates zonder de verwachting te hebben dezelfde avond bij elkaar in bed te belanden.

Misschien lees ik het verkeerd hoor. Maar volgens mij vind hij jou net zo leuk als jij hem. Alleen heeft hij met veel externe factoren te maken. Dan toch minder in de wachtmodus gaan en ook vooral je eigen ding blijven doen. Niet je wereld volledig om hem laten draaien?

Hij houdt niet van wintersport. Jammer voor hem. Is zo leuk. Zal ik dan maar met je meegaan?

Ik vind het een heerlijke film.
anoniem_65381c660afc2 wijzigde dit bericht op 15-02-2011 22:19
Reden: beetje overdreven om 2x te vertellen dat ik het een heerlijke film vind.
% gewijzigd
Ik lees soms mee...geef soms een reaktie.

Die behoefte heb ik weer even....jee zeg het is voor jullie een obsessie die datingsite,s en daten......

Zijn jullie zo afhankelijk van een man en het gevoel van verliefdheid?Een relatie maakt je echt niet gelukkiger hoor.........

Gelukkig moet je zijn met jezelf en je eigen leven.............

Ga wat leuks doen......maar om nu elke dag te chatten met wildvreemde.........beetje wanhopig kom je dan over.

En jullie zien.....het gaat de meeste mannen om steeds weer een nieuw visje te pakken en na 3 ontmoetingen ben je toch niet degene die ze zoeken.
oh dat doe ik wel hoor Alive. vind t wel lekker om m'n ding te doen, want bij anderen voelde ik al gauw die duimafdruk in m'n nek en dat is bij hem niet gelukkig.

ti's meer ook dat ik me soms schuldig voel dat hij t al zo druk heeft en dat ik dan ook aandacht verdien, ben iemand die me altijd op de achter grond plaatst.. ik freubel lekker aan thuis, sporten, uitgaan dus dat zit wel goed...

okay wanneer gaan we? haha!!
quote:peecee schreef op 16 februari 2011 @ 08:50:

Ik lees soms mee...geef soms een reaktie.

Die behoefte heb ik weer even....jee zeg het is voor jullie een obsessie die datingsite,s en daten......

Zijn jullie zo afhankelijk van een man en het gevoel van verliefdheid?Een relatie maakt je echt niet gelukkiger hoor.........

Gelukkig moet je zijn met jezelf en je eigen leven.............

Ga wat leuks doen......maar om nu elke dag te chatten met wildvreemde.........beetje wanhopig kom je dan over.

En jullie zien.....het gaat de meeste mannen om steeds weer een nieuw visje te pakken en na 3 ontmoetingen ben je toch niet degene die ze zoeken.

Eh, sorry hoor, maar waar haal je vandaan dat wij afhankelijk zijn van een man? (we hebben geen man, duh) en van verliefdheid?

Elke dag chatten met een vreemde, tsja, als je dat elke dag doet is het alras geen vreemde meer, he? Tijdverdrijf misschien ook? Gewoon gezellig kletsen? Ik zie hier niemand die er vervolgens meteen bovenop duikt en zich overal instort. Het tegendeel eerder, ik zie hier nuchtere types.

En zelfs al zouden wij allemaal van die domme schaapjes zijn, laat ons dan lekker zeg.

Je komt op mij nogal bitter over, niet prettig, als je 't mij vraagt.
Nee hoor.....wel veel levenservaring.....ik weet dus dat veel datingsite,s vol staan met mensen die daar zitten uit eenzaamheid. Ook weer geen relatie aandurven...al jaren daar rondhuppelen.....daten om het daten......Als je ergens en profiel heb staan kan dat ook onrust geven......

Ik las zelfs dat iemand teleurgesteld was omdat ze geen valentijnskaart had van iemand van een site.....Of pissig zijn als een man je niet meteen bedankt zoals jij zou wensen....

Wat doen je jezelf aan.....vraag ik me dan af....

Weet je veel mensen brengen uren achter een pc door......hebben zogenaamd leuke contacten hyves facebook...maar iedereen weet ook cijfertjes zijn.

Heel veel mensen zijn verslaafd aan datingsite,s......worden blij als ze 3 berichten hebben........en chagerijnig als meneer 1 telaat een reaktie geeft......Ach wat ik schrijf hebben deskundige allang bewezen.......
@peecee: Denk dat het behoorlijk meevalt, maar mocht je gelijk hebben en een deel van de mensen hier even op hun date-verslaving / eenzaamheid wijzen dan zie ik zo niet hoe je daar iets positiefs mee wilt bereiken. Mocht je er ondanks al je levenservaring toch naast zitten en het valt eigenlijk wel mee dan zet je voornamelijk jezelf te kijk. In beide gevallen een beetje jammer.
Live today. He who dies with the most toys is still dead.
Peecee als je je zo ergert aan onze "obsessie" waarom kom je hier dan lezen? Sla het topic over. Hoef jij je niet te ergeren aan ons en wij ons niet te ergeren aan je aanname.

Iedereen zit daar voor zijn eigen redenen. Ik zoekt contact met andere singles op deze manier. Op datingsites met de mannen, hier voornamelijk voor de vrouwen. Gewoon leuk contact met mensen waar ik me prettig bij voel. Niet denkend in huisje, boompje, beestje.

Ach ja, aannames en vooroordelen. Het hele forum staat er vol mee.
''Levenservaring''. :P
nou ik weet niet hoe oud je bent peecee maar er zitten hier ook toch wat dames met behoorlijk wat levenservaring, incl moi. we zijn in ieder geval niet wanhopig maar zijn vooral nieuwsgierig, en wie weet komt daar een leuke date/relatie uit. daarom zitten we hier ook gezellig te beppen en ervaringen uit te wissselen maar ook vooral om te lachen! dat jij vindt dat wij wachten op kaarten zij het via een date of een relatie, dat moet toch kunnen? en obessie wil ik het ook niet noemen, blijkbaar heb je niet goed/genoeg gelezen

maar goed, ik ben in ieder geval happy met m'n lekkere vent ondanks hij niet zo romantisch ingesteld is maar wel aan alle kanten probeert me te zien en das me meer waard!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven