Internetdating kletstopic
maandag 29 maart 2010 om 22:29
Deel je ervaringen, stel je vragen, iedereen welkom!
(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
anoniem_90685 wijzigde dit bericht op 12-02-2011 23:41
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
% gewijzigd
woensdag 16 februari 2011 om 13:24
quote:miepie2303 schreef op 16 februari 2011 @ 08:52:
oh dat doe ik wel hoor Alive. vind t wel lekker om m'n ding te doen, want bij anderen voelde ik al gauw die duimafdruk in m'n nek en dat is bij hem niet gelukkig.
ti's meer ook dat ik me soms schuldig voel dat hij t al zo druk heeft en dat ik dan ook aandacht verdien, ben iemand die me altijd op de achter grond plaatst.. ik freubel lekker aan thuis, sporten, uitgaan dus dat zit wel goed...
Schuldig moet je je niet voelen. Hij is verantwoordelijk voor zichzelf. Hij is de enige die kan beslissen wat op dat moment na zijn werk zijn aandacht verdiend/behoeft.
okay wanneer gaan we? haha!!
Zaterdag over een week?
Owww, wat is het heerlijk weer. Zou heel de dag wel buiten in het zonnetje willen zitten. Van mij mag het zo blijven.
Er wil iemand met mij daten. Leuke vent maar pakt het niet echt handig aan. Haha! Zit hem nu beetje uit te dagen/horen hoe hij er zo bijkomt om zonder chatten al gelijk met daten te komen. Mafferik.
oh dat doe ik wel hoor Alive. vind t wel lekker om m'n ding te doen, want bij anderen voelde ik al gauw die duimafdruk in m'n nek en dat is bij hem niet gelukkig.
ti's meer ook dat ik me soms schuldig voel dat hij t al zo druk heeft en dat ik dan ook aandacht verdien, ben iemand die me altijd op de achter grond plaatst.. ik freubel lekker aan thuis, sporten, uitgaan dus dat zit wel goed...
Schuldig moet je je niet voelen. Hij is verantwoordelijk voor zichzelf. Hij is de enige die kan beslissen wat op dat moment na zijn werk zijn aandacht verdiend/behoeft.
okay wanneer gaan we? haha!!
Zaterdag over een week?
Owww, wat is het heerlijk weer. Zou heel de dag wel buiten in het zonnetje willen zitten. Van mij mag het zo blijven.
Er wil iemand met mij daten. Leuke vent maar pakt het niet echt handig aan. Haha! Zit hem nu beetje uit te dagen/horen hoe hij er zo bijkomt om zonder chatten al gelijk met daten te komen. Mafferik.
woensdag 16 februari 2011 om 14:21
Peecee, ik heb de indruk dat de dames en heer hier een prima leven hebben zonder relatie hoor.
Die indruk heb ik van jou eerlijk gezegd niet, zo bitter als jij overkomt waar het mannen betreft. Ik heb ook genoeg meegemaakt met mannen en een goed gevuld rugzakje, maar iit tot jou ben ik er NIET van overtuigd dat het de meeste mannen maar om 1 ding gaat.
Die indruk heb ik van jou eerlijk gezegd niet, zo bitter als jij overkomt waar het mannen betreft. Ik heb ook genoeg meegemaakt met mannen en een goed gevuld rugzakje, maar iit tot jou ben ik er NIET van overtuigd dat het de meeste mannen maar om 1 ding gaat.
woensdag 16 februari 2011 om 14:24
Asure is weer home sweet home!!!
Ik zal maar meteen beginnen..
Met kloppend hart kwam ik het vliegtuig uit, ik had nog heel even en dan zou het eindelijk zover zijn. Alles ging vrij snel, dus ik stond met tien minuten al voor 'DE DEUR'. Ik liep erdoorheen en zag hem niet! Ik dacht echt dat ik in de maling was genomen en stond een paar minuten maar gewoon een beetje om mij heen te kijken.
Ik heb uiteindelijk een sms gestuurd met de vraag waar hij was. Bij een andere gate dus, een wijziging.
We vonden elkaar heel snel en het was super om hem te zien.
Hij was precies zoals ik me voorstelde en we hebben een super avond gehad met elkaar.
Zo leuk zelfs dat ik eigenlijk de hele week bij hem ben gebleven. Ongelofelijk toch, dat ik dat nog eens zou doen.
Het is een ontzettend leuke man en we hebben een hele leuke klik samen.
We hebben de hele week leuke dingen gedaan, van 's ochtends tot 's avonds. (hij had nog even een paar dagen vrij kunnen regelen)
Hoe het nu verder zal gaan is mij echt een raadsel, ik besef eigenlijk nog niet eens wat er allemaal is gebeurd, heel onwerkelijk nog.
Gelukkig heb ik nog een week vakantie en ga ik straks nog even wat rondreizen voor een weekje, dus ik heb genoeg tijd om erover na te denken en alles te beseffen.
Helaas zal ik de aankomende week ook niet online zijn, waarschijnlijk kan ik niet aan internet komen en anders blijf ik meelezen en schrijven!
Ik zal maar meteen beginnen..
Met kloppend hart kwam ik het vliegtuig uit, ik had nog heel even en dan zou het eindelijk zover zijn. Alles ging vrij snel, dus ik stond met tien minuten al voor 'DE DEUR'. Ik liep erdoorheen en zag hem niet! Ik dacht echt dat ik in de maling was genomen en stond een paar minuten maar gewoon een beetje om mij heen te kijken.
Ik heb uiteindelijk een sms gestuurd met de vraag waar hij was. Bij een andere gate dus, een wijziging.
We vonden elkaar heel snel en het was super om hem te zien.
Hij was precies zoals ik me voorstelde en we hebben een super avond gehad met elkaar.
Zo leuk zelfs dat ik eigenlijk de hele week bij hem ben gebleven. Ongelofelijk toch, dat ik dat nog eens zou doen.
Het is een ontzettend leuke man en we hebben een hele leuke klik samen.
We hebben de hele week leuke dingen gedaan, van 's ochtends tot 's avonds. (hij had nog even een paar dagen vrij kunnen regelen)
Hoe het nu verder zal gaan is mij echt een raadsel, ik besef eigenlijk nog niet eens wat er allemaal is gebeurd, heel onwerkelijk nog.
Gelukkig heb ik nog een week vakantie en ga ik straks nog even wat rondreizen voor een weekje, dus ik heb genoeg tijd om erover na te denken en alles te beseffen.
Helaas zal ik de aankomende week ook niet online zijn, waarschijnlijk kan ik niet aan internet komen en anders blijf ik meelezen en schrijven!
woensdag 16 februari 2011 om 14:34
Asure: Wat Gaaaffffff!!!! Ik had wel verwacht dat je niet voor niets hier naar toe zou komen en dat het gelijk zo leuk zou zijn. Maar dat je hierdoor gelijk vrijwel alles en iedereen ook opzij zou zetten. Nee, dat had ik niet verwacht. Toont wel dat je een heerlijke tijd gehad hebt hier. Ook erg leuk, lief dat hij tijd vrij heeft gemaakt voor jou.
Maar nu idd, wat nu?! Er is hier geloof ik ook een topic over LDR (long distance relationships). Misschien handig om daar tips te kunnen lezen en mee te schrijven?
En wij maar miepen als er een leuke vent op meer dan een half uur reizen van ons vandaan woont. Haha!
Maar nu idd, wat nu?! Er is hier geloof ik ook een topic over LDR (long distance relationships). Misschien handig om daar tips te kunnen lezen en mee te schrijven?
En wij maar miepen als er een leuke vent op meer dan een half uur reizen van ons vandaan woont. Haha!
woensdag 16 februari 2011 om 14:39
Antwoord gekregen van Ikea. Ze gaan mijn suggestie doorsturen naar de juiste afdeling en hopen dat ik mijn mr. X zal vinden. Haha! Nou ben benieuwd.
Overigens de eerste die op mijn advertentie reageerde was ernstig irri aan het worden. Drong zich erg op, wilde telefoonnr. hebben, want ik was de ware voor hem etc.. Heb hem maar geblokkeerd. Sukkel.
Overigens de eerste die op mijn advertentie reageerde was ernstig irri aan het worden. Drong zich erg op, wilde telefoonnr. hebben, want ik was de ware voor hem etc.. Heb hem maar geblokkeerd. Sukkel.
woensdag 16 februari 2011 om 14:48
Ik wil niet wanhopig of claimerig overkomen, maar wilde toch even vragen hoe jullie dit zouden aanpakken.
Ik mail nu sinds begin januari met iemand. Na een paar keer heen en weer mailen opperde hij om eens op msn te kletsen. Dit leek me ook wel gezellig. Ik heb mn msn gegeven, maar heb hem daar nog niet kunnen treffen. Nu weet ik dat ie het heel druk heeft, als ik bijvoorbeeld mailde dan mailde hij 5 dagen later ofzo terug. Vind ik overigens helemaal niet erg hoor. Uiteidenlijk zei hij zelf ook misschien kunnen we beter een afspraak maken om elkaar te treffen op msn, ik reageerde dat me dit een goed idee leek en dat hij maar aan moest geven wanneer hij online zou zijn.
Dit was 8 februari en sindsdien niks meer gehoord. Zal ik er nog een mailtje overheen sturen, of zou hij het echt gewoon te druk hebben? Ik wil niet wanhopig over komen, want dat ben ik niet, maar leek me wel leuk om een keertje te kletsen op msn.
Ik mail nu sinds begin januari met iemand. Na een paar keer heen en weer mailen opperde hij om eens op msn te kletsen. Dit leek me ook wel gezellig. Ik heb mn msn gegeven, maar heb hem daar nog niet kunnen treffen. Nu weet ik dat ie het heel druk heeft, als ik bijvoorbeeld mailde dan mailde hij 5 dagen later ofzo terug. Vind ik overigens helemaal niet erg hoor. Uiteidenlijk zei hij zelf ook misschien kunnen we beter een afspraak maken om elkaar te treffen op msn, ik reageerde dat me dit een goed idee leek en dat hij maar aan moest geven wanneer hij online zou zijn.
Dit was 8 februari en sindsdien niks meer gehoord. Zal ik er nog een mailtje overheen sturen, of zou hij het echt gewoon te druk hebben? Ik wil niet wanhopig over komen, want dat ben ik niet, maar leek me wel leuk om een keertje te kletsen op msn.
woensdag 16 februari 2011 om 16:00
@Tigger: Ik ken de situatie. Als je er zelf in zit is het wat moeilijker redeneren dan wanneer je aan de zijlijn staat, maar laat ik het algemeen stellen en even puur voor mezelf spreken. Als ik een vrouw leuk vind dan máák ik tijd. Misschien niet elke dag (vaak wel), maar even een moment vinden is dan echt niet moeilijk. Kort berichtje terug: "Nu echt ontzettend druk, maar volgende week donderdagavond 20u MSN'en?" kost dan maximaal een paar minuten. Als je langer dan een paar dagen niets hoort dan heeft het waarschijnlijk geen prioriteit voor hem. Kan zijn dat er iets is gebeurd in z'n omgeving, maar het lijkt er eigenlijk op dat je een leukere vent verdient dan Mr. Laks.
Live today. He who dies with the most toys is still dead.
woensdag 16 februari 2011 om 16:52
Had vanavond afgesproken met mijn "date". Verheugde me erop omdat we valentijn in zouden halen omdat hij ziek was. Nu krijg ik net een sms dat hij het vanavond niet gaat redden omdat er wat problemen zijn bij vrienden waar hij perse heen moet... Krijg gelijk het gevoel dat hij me niet meer wil.. erg he...
woensdag 16 februari 2011 om 17:05
@ Tiger: Kan me je ongeduldigheid wel begrijpen. Ik zelf zou er ondertussen een mailtje aan hebben gewijt(?) In de trant dat je het jammer vind hem nog niet op msn te hebben getroffen. En daarbij het voorstel van dag en tijd. En natuurlijk een afsluiter waardoor hij dan laat weten of hij wel/niet kan.
@ Panda: Als jullie pas kort met elkaar daten dan kan ik me voorstellen dat hij in dit geval prioriteit aan vrienden die problemen hebben geeft.
@ Panda: Als jullie pas kort met elkaar daten dan kan ik me voorstellen dat hij in dit geval prioriteit aan vrienden die problemen hebben geeft.
woensdag 16 februari 2011 om 19:42
Ik vroeg me eingelijk af na peecee's opmerking hoe ze dat ziet??
Iemand nieuw leren kennen begint altijd met een vreemd iemand. (of zeg ik nu iets raars)
Asure,,wohhh dat is wel eens leuk dat het zo klikt.
Pandapop, moeilijk maar zou inderdaad ook even afwachten
Het even aan hem overlaten.
Tiger, oef das wel heel lang or voor een msn afspraakje.
Love2chat,,hoe is met jouw?
A&k dat vind ik wel gaaf hoor van ikea,,ben zo benieuwd,,,
Iemand nieuw leren kennen begint altijd met een vreemd iemand. (of zeg ik nu iets raars)
Asure,,wohhh dat is wel eens leuk dat het zo klikt.
Pandapop, moeilijk maar zou inderdaad ook even afwachten
Het even aan hem overlaten.
Tiger, oef das wel heel lang or voor een msn afspraakje.
Love2chat,,hoe is met jouw?
A&k dat vind ik wel gaaf hoor van ikea,,ben zo benieuwd,,,
woensdag 16 februari 2011 om 19:55
grappig dat peecee vervolgens dan niet meer reageert.. en nee das toch niet raar poezelig? ook al spreek je iemand via msn/sms/telefoon, in het echt blijft het toch een vreemd persoon die je nog nooit gezien hebt...
ahhh asure wat leuk zeg!!! ik was heel erg beniuewd hoe de ontmoeting zou zijn maar dat klinkt erg positief zeg!! lijkt me idd moeilijk hoe nu verder...
a&k oh echt je hebt gewoon de Ikea gecontact? haha wat een topactie!!!
ooo ik verlang naar de vrijdag, dan zie ik hem weer!! We wilden ergens gaan dansen of theater, maar dris niets helaas, dus gaan we happie eten en biosje... heb zaterdag een leuk tuniekje gekocht dus trek ik die aan.. lekker sexy
ahhh asure wat leuk zeg!!! ik was heel erg beniuewd hoe de ontmoeting zou zijn maar dat klinkt erg positief zeg!! lijkt me idd moeilijk hoe nu verder...
a&k oh echt je hebt gewoon de Ikea gecontact? haha wat een topactie!!!
ooo ik verlang naar de vrijdag, dan zie ik hem weer!! We wilden ergens gaan dansen of theater, maar dris niets helaas, dus gaan we happie eten en biosje... heb zaterdag een leuk tuniekje gekocht dus trek ik die aan.. lekker sexy
woensdag 16 februari 2011 om 20:06
Even off topic, maar toch, argh: als jullie mijn mp3-headphones zouden zijn, waar zouden jullie dan liggen?
Ik kom net thuis, had ze in mijn handen, want straks nodig (serie kijken via laptop, beter geluid met headphones). Zet computer aan, trek schoenen uit. Ontdek dat ik in de poep ben gaan staan (ieeeeewww) en dat ik het door het huis heb verspreid. Dweil de boel op. Headphones pleite.
Ben geweest in badkamer, slaapkamer, woonkamer, nergens te vinden. Grom.
Ik kom net thuis, had ze in mijn handen, want straks nodig (serie kijken via laptop, beter geluid met headphones). Zet computer aan, trek schoenen uit. Ontdek dat ik in de poep ben gaan staan (ieeeeewww) en dat ik het door het huis heb verspreid. Dweil de boel op. Headphones pleite.
Ben geweest in badkamer, slaapkamer, woonkamer, nergens te vinden. Grom.
woensdag 16 februari 2011 om 20:21
woensdag 16 februari 2011 om 20:21
@Asure, oooh dat klinkt leuk hele week bij hem gebleven! Ben benieuwd naar het vervolg.
@A&K Ben benieuwd of de Ikea er iets mee doet;-)
@Miepie, nog een paar dagen en dan is het vrijdag, alvast veel plezier!
@Poezelig je zegt niks raars, nieuwe mensen leren kennen begint idd bij iemand die je niet kent. En wij kiezen ervoor om dat via internet te doen so what?
@A&K Ben benieuwd of de Ikea er iets mee doet;-)
@Miepie, nog een paar dagen en dan is het vrijdag, alvast veel plezier!
@Poezelig je zegt niks raars, nieuwe mensen leren kennen begint idd bij iemand die je niet kent. En wij kiezen ervoor om dat via internet te doen so what?