Alles zelf moeten doen...

04-02-2011 20:38 129 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Je weet wie je altijd kan bellen he
bij de weg: ik denk dat ik wel kinderen wil maar wordt benauwd van het idee dat ik dan nog meer moet.... hoe hebben moeders dat voor/na het krijgen van kids ervaren?

Ik denk dat ik mijn kinderwens laat zitten omdat ik er gewoon geen tijd/energie voor heb; nog meer poetsen/opruimen/regelen bladiebla hoe gaat dat in godsnaam lukken???

Ik ben vast niet de enige die er zo over denkt.... ben benieuwd naar reacties... xx koekie
heey is mijn vorige bericht niet geplaatst.. zucht.. dan maar nog een keer typen:

ik begrijp het verhaal van WickedLife helemaal!!!

ik: samenwonend, geen huisdieren, geen kinderen maar toch heb ik ook altijd een ellenlange to-do lijst die nooit klaar is. Een tijdje ben ik echt "op" geweest en doorgestuurd naar een psych. Ze heeft me een G-training (google maar es) laten doen. Je gedachten bepalen je gevoel en daarna (in een flits van een seconde) bepalen je gevoelens je gedrag. Maar het kan zijn dat je gedachten helemaal niet realistisch zijn.

Oftewel bij elke moet-klus kun je je afvragen Moet dit echt? En zo ja Moet dit echt nu/vandaag/vanavond? Vergaat de wereld als het deze week niet gebeurd? enz enz.

Ik wil je niet bangmaken dat je in therapie moet maar iets beter kunnen relativeren kan al een boel verschil maken!

enne alleenstaand zijn kan de reden niet zijn ;)

Nu ik samenwoon heb ik veel meer te doen omdat mijn vent het idee van opruimen totaal niet snapt. ben meer tijd kwijt met zijn zooi nadragen dan mijn eigen meuk op te ruimen haha
ah nouschi, dat d8 ik nou ook.

vind overigens wel heel zielig dat je hond de hele dag alleen zit.

Minder sporten? Minder werken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven