Single parents, going strong forever!! deel 21

05-08-2009 23:24 4013 berichten

Nou meiden, zoals jullie hebben gelezen moesten we een nieuw deeltje openen...Bij deze dus!! Hopelijk weet een ieder ons weer te vinden!!

Alle reacties Link kopieren
Hallooooo, still alive and kicking maar werk me drie slagen in de rondte, zowel op werk als gisteren(m'n enige vrije dagje) in het huishouden. vandaag ook weer rennen vliegen. Ben net thuis na laaaaaaaaaange dag op werk, direct daarna naar fysio en daar ook keihard gewerkt, slavendrijver dat het er is, nu gauw eten maken en de deur weer uit voor tien minuten gesprek. En blijven ademhalen hè! Maar goed mag niet klagen, want m'n lange vrije weekend komt eraan.

Jeetje jullie knullen in de ziekenboeg, das ook naar! Heeeel veel beterschapjes hoor!

Ik heb geprobeerd Daan te bellen nog gisteren, maar kreeg 'r niet te pakken dus ik probeer het van de weeknog een keertje. Maar ondertussen, is 2 april wat?

**** tussendoor stond de buuv aan de deur, heb ik eten gemaakt en hebben we gegeten en over een kwartiertje kan ik de deur weer uit****

Whoehahahaha, jaja Valentijnsdag! Nou mooi dat het bij die twee keer is gebleven hoor! We hebben altijd eigenlijk de " afspraak" dat we niks doen met Valentijn. Dus ik heb 1 keer lopen klagen en plagen dat ie nooit wat deed. Nou dat heb ik toen geweten met dat etentje en zo een paar jaar terug. Tsja en vorig jaar hè!! Ongelooflijk dat dat al weer een jaar geleden is dat hij mij ten huwelijk vroeg. Maar goed dat was een portie romantiek ten top natuurlijk dus ik ben bang dat ik daar de komende jaren op moet teren. En nu loopt hij mij te plagen dat het nu mijn beurt is, hahahaha!

Jij gelukkig wel een romantische valentijnsdag dit jaar Dolphine! Leuk voor je hoor en leuke cadeautjes ook! Lief van hem! En van jou ook natuurlijk!

En jij nog wat in het verschiet Scar, spannund!!

meiden moet gaan, fijne aaf!
Hallo meisjes,

2 april, gaat hem niet worden hoor. Dan heb ik mijn pleegkind hier en dan moet ik voor 2 mannetjes oppas regelen, dat vind ik geen optie.

23 april zijn mijn ouders 40 jaar getrouwd, dus dat is voor mij ook geen optie.

Mijn knulletje is vandaag wel weer naar school gegaan, welliswaar met hoofdpijn, maar toch heeft hij het volgehouden. BSO heb ik wel afgebeld, dat leek me wel wat veel van het goede. Dus vanmiddag heeft hij lekker rustig gespeeld met een vriendje.

Jij druk dus theetje. hoe wat het 10 minuten gesprek op school?

Ik moest vanmorgen met een jochie naar de rechtbank. Hij moest voorkomen bij officieer van justitie. er stond vanwege openlijke geweldpleging. Vond ik iets wat overdreven, want hij had samen met vriendjes een winkelwagentje vernield en volgens mij is dat vernieling en geen geweldpleging.... Maar goed die jongens waren opgepakt en hadden al 6 uur in de cel gezeten op politiebureau. Nu moesten ze voorkomen en kregen ze ook nog eens 8 uur taakstraf opgelegd. Ze wilde eerst 16 uur geven, maar aagezien ze al 6 uur in de cel hebben gezeten werd het 8 uur. Hij mag dus aan de arbeit.

8 uur is natuurlijk niks, maar ik vind ook dat ze wel genoeg gestraft zijn voor dit, hoop dat hij zijn lesje geleerd heeft.

Is best boeiend om dat eens mee te maken, was de eerste keer voor mij, Deze knul woont op een groep en is in de weekenden thuis. Ik doe de ouderbegeleiding. Moeder kon niet met hem mee vandaag, vandaar dat ik mee geweest ben.

Ik ga hier morgen mijn best eens doen in huis. Is mijn vrije dag, maar is natuurlijk maar een halve dag, aangezien zoonlief 's middags vrij is.
Ha meiden!

Het ziet er buiten zó heerlijk uit, kword er helemaal vrolijk van!

Zit nog gewoon op kantoor hoor, maar even iets anders nu..

Gaat nog best lastig worden dus, een datum waarop we met zijn allen kunnen. Ik wacht rustig af, haha, zoals ik al zei, ik kan bijna altijd wel..

Haha Theetje, het is toch niet zo dat X. nu denkt: ik heb haar nu echt aan de haak geslagen, ik hoef er geen moeite meer voor te doen??? Nee, dat lijkt me niet he!

Enne..tja...dat het nu jouw beurt is...Zit ook wat in! Gewoon allebei, da's ook leuk. (ach, waar gáát het eigenlijk om!)

Lijkt mij ook erg interessant om mee te maken Dolphine, een rechtszaak. Hopelijk heeft het joch idd zijn lesje geleerd zeg..

Mijn knul is vandaag ook weer naar school. Zou eerst vandaag nog gebruiken om wat uit te zieken (heeft nog steeds erg last van zijn keel), maar hij belde om 10/00 uur (had 1e 2 uur vrij) dat ie toch ging. Tja, hij heeft ook sporten vandaag op school (basketbal) en dat wilde hij niet graag missen. Nou ja, betekent ook dat ie het aankan, anders ging hij niet.

Nog een kleine 2 uur, dan zit het er weer op voor vandaag!
Wij zitten gezellig samen ajax te kijken. Aangezien het vroeg is mag zoonlief de wedstrijd afkijken vanavond. Morgen nog 1 dagje school, dan begint de vakantie weer voor hem.

Morgenochtend ook even naar de huisarts. Hij heeft al een paar weken steeds een dikke voet, boven op zijn wreef. Steeds aan het eind van de dag of na het voetballen heeft hij er last van. Toch maar even naar laten kijken, duurt me te lang.

en ik wil niet heel vervelend zijn, maar 16 april kan ik eigenlijk ook niet. Er is een fancyfair op school, waarbij ze mijn hulp gevraagd hebben, en zoonlief wil er ook graag heen natuurlijk.

Fijn dat je knul al weer opgeknapt is scarlet.

Mijn knulletje heeft trouwens verkering sinds gisteren. hihi zo schatig. Al kijken ze elkaar niet aan en spelen ze nooit samen, haha al zie ik natuurlijk niet wat er op het schoolplein gebeurt in de pauzes.
Hallo hallo, ik heb WEEKEND!!!! Jeeeeehhhhhhhhhh! Staat gelijk weer volgepland met van alles maar wel allemaal leuke dingen! Ik heb er zin an!

Tien minuten gesprek op school was , ondanks de cijfers, wel erg positief. Hij staat wel veel onvoldoendes maar dat zijn dan allemaal vijfen. Hij was al begonnen met hard werken om die op te halen (ik heb voorzichtige hoop dat ie het licht heeft gezien) en hij heeft dus een prima kans om het allemaal tot voldoendes op te werken en dus ook over te gaan.We houden het scherp in de gaten!

Onder voorbehoud van X z'n verjaardag, ik weet niet of en wanneer hij het wilt vieren, zou 19 maart een optie zijn?

2,16 en natuurlijk ook 30 april zijn dus geen optie dus dan gaan we richting mei alweer en die eerste optie zou dan de 14e zijn.

Dolphine, onder openlijke geweldpleging vallen niet alleen personen maar ook zaken. Dus vandaar. Er is een nieuwe regeling dat bij minderjarigen onder de 16 voorafgaand aan het 1e verhoor binnen die 6 uur er eerst een advocaat met de verdachte komt praten en die heeft twee uur de tijd om te komen. Dan zitten ze al gauw aan die 6 uur omdat de politie dan nog maar 4 uurtjes heeft voor de verhoren etc.

En idd rechtszaken bijwonen is ook best interressant.

Wat schattig trouwens, je knul zomaar verkering! Love is in the air!

Scarlet jouw knul dus een bikkel! Goed hoor van 'm! En inderdaad wát een weertje hè! Zooo lekker! En morgen schijnt het ook al zo lekker te worden, helemaal goed dus!
Nou theetje, er is geen advocaat geweest bij die jongens hoor. Ze hebben ze gewoon verhoort en 6 uur op het bureau laten zitten en ouders gebeld wanneer ze opgehaald konden worden. Niks geen advocaten. Er zijn ook ouders die het er niet bij laten zitten en in beroep gaan omdat ze het er niet mee eens zijn dat die jongens zo lang in de cel hebben gezeten en ook nog een taakstraf krijgen. maar dat zoeken ze maar uit, ik bemoei me er niet mee.

Jouw knul heeft dus het licht gezien op school? haha gelukkig maar. En hopen dat hij die onvoldoendes kan wegwerken ja.

Mijn dag verliep weer heel anders dan gepland vandaag. Ik ging met zoonlief naar de huisarts voor zijn voet, die stuurde ons door voor een foto. Daar bijna anderhalf uur moeten wachten voordat de foto gemaakt werd. Er is geen breuk, wat dan wel dat horen we maandag, en dan horen we ook hoe ze het gaan behandelen. Want het is niet goed in ieder geval.

Daarnaast gaat de huisarts ook een brief schrijven naar het wkz, ivm de medicatie controle van zoonlief. Daar zijn de wachtlijsten wel erg lang, maar het is al goed als hij eens per half jaar even een check krijgt.

Hij heeft dus de hele ochtend school gemist (ik had gebeld dat hij iets later zou zijn, haha). Nu speelgoedmiddag op school, dus ook leuk.

Ik had vanmorgen ook allerlei plannen qua huishouden, maar heb inmiddels alleen maar boodschappen gedaan. Nou ja, morgen weer een dag.

Theetje 19 maart onder voorbehoud wat mij betreft, ik moet even goed nakijken of ik kan.
Goeiemiddag!

Pff, eindelijk even wat rust hier op de werkvloer. Wat een drukte zeg! Qua werk bedoel ik dan he...kwas met 100 dingen tegelijk bezig, bah! Maar nu alles redelijk onder controle, whoehaha!

19 maart voor mij ook onder voorbehoud, want mijn vriendin, die waar ik mee naar Londen ga, belde vanmorgen, wat ik dacht van de 15e maart. Zij had een supergoeie aanbieding gevonden qua vliegen, nu alleen nog even een hotel regelen.

Tsja, ik weet natuurlijk niet hoeveel geld ik daar ga uitgeven, (heb niet veel uit te geven), eigenlijk jammer dat het al zo snel is, kan niets meer opzij leggen nu. Hoop dat ik dan nog wat over houd om jullie te gaan zien! Ik weet, dat klinkt dramatisch, maar soms is het ook zo dramatisch hoor, zo halverwege de maand..Sorry! Anders gaan jullie toch gewoon wel zeker alvast iets afspreken, als iedereen kan en mocht ik dan toch niet kunnen, spreken we gewoon snel daarna nog een xtje af, hihi

(just in case, bedoel ik).

Mijn knul was toch nog niet zo'n bikkel als ie dacht hoor..toen hij gisteren thuis kwam was het toch weer mis, heel erg last van keel, hoofdpijn ook, dus vandaag toch weer thuis.

Ik hoop dat ie maandag, als ie jarig is, wel opgeknapt is. Of eigenlijk zondag al, want op deze manier heeft ie er echt niets aan.

Fijn Theetje, toch positieve geluiden van school! En een kanjer hoor, dat ie zelf al bezig was om zijn cijfers op te krikken.

Wat ga jij allemaal voor leuke dingen doen dit weekend?

Wat is het wkz Dolphine? Zo'n check is wel fijn ja denk ik.

Maar dat daar zulke lange wachtlijsten zijn?

Hé, toch wel spannend dus, wat er nu precies met zijn voet aan de hand is. Mocht hij wel gewoon voetballen etc.?
het WKZ is het wilhelmina kinder ziekenhuis hier in utrecht scarlet, onderdeel van het UMC. En ja bij ziekenhuizen zijn voor dit soort dingen altijd lange wachtlijsten.

Hij heeft nu 2 zaterdagen geen wedstrijden vanwege de vakantie, dus dat komt op dit moment wel goed uit. Mag hij voetballen tja, beter van niet, maar ja als hij buiten gaat spelen voetbalt hij ook. Hij voelt het op een gegeven moment vanzelf als het pijn gaat doen. Dokter heeft ook niet gezegd dat het niet mag, maar dat hij duels enzo beter kan vermijden, tja dat is natuurlijk wel een beetje lastig met voetballen.

Ik checkte net mijn mail en heb gisteren om 23:00 uur een mailtje van de leider van de E10 gehad of hij vanmorgen om 9 uur mee wilde voetballen. Jammer dat hij dat mailtje zo laat gestuurd heeft gisteren. Zoonlief baalde natuurlijk, die wilde wel mee doen. Maar helaas te laat. Heb die man maar even mijn nummer gemailt, mocht hij weer eens omhoog zitten kan hij me bellen, da's wat makkelijker.

Sterkte met je knul scarlet, ik hoop dat hij het weekend opknapt.

Ik zit ook een beetje omhoog qua financien dames, en de 19e moet ik natuurlijk ook zien te regelen met zoonlief. Maar het hoeft niet veel te kosten natuurlijk, we kunnen ook gewoon gezellig hier bij mij een hapje eten ipv uit eten gaan. (ik noem maar een zijstraat).

Mijn knul wordt straks door opa meegenomen naar de bios. Ze gaan naar mijn opa de bankrover. Echt leuk voor hem natuurlijk. Film begint pas om 13:45, maar hij stuitert nu al door het huis heen wanneer opa hem komt halen, haha.

Helló dames!

Ons tripje is geboekt! 14 mrt vertrekken en 15 mrt weer terug, we vliegen vanaf Eindhoven ('s morgens erg vroeg al weg, uur of 5..) en dinsdagavond laat weer terug, zodat we zoveel mogelijk tijd in Londen hebben. Hotel geboekt, reisverzekering afgesloten en mijn vriendin heeft alles al betaald, haha, maar stort het natuurlijk even over vd week (na payday). Hoewel het echt een koopje is (pp 90 euro incl. vlucht), is het natuurlijk toch weer een extra uitgave en komt ook nog de trein bij in Engeland en natuurlijk eten, beetje shoppen. Pff, krijg het aan de ene kant een beetje benauwd als ik er aan denk (qua geld, bedoel ik), aan de andere kant baal ik er zo van dat ik nooit gewoon zulke leuke dingen doe, dat ik vind dat ik dit nu gewoon es verdiend heb!

Ik kanl gewoon niets beloven over de 19e, want dat is nog in dezelfde paycheque, zeg maar en voor mij (en jullie ook) eind van de maand wat geld betreft.

Had het weer op de heupen gekregen en vandaag de woon kamer veranderd. Ik miste toch een soort knusheid, omdat het ruim uit elkaar stond allemaal. Heb nu de bank weer onder het zijraam gezet, dus weer meer een echte zithoek en de eettafel en dressoir aan de andere kant vd kamer. Ben er weer (even?) tevreden mee!

Zonde zeg, dat die mail zo laat verstuurd was door die leider. Jammer voor je ventje Dolphine. Maar voor zijn voet wel even goed natuurlijk. Wat leuk, dat ie met opa naar de film is! Stoer hoor!

Gelukkig voelde mijn knul zich vandaag weer wat beter, nog wel wat last van zijn keel, maar geen andere klachten meer.

De woonkamer is in elk geval lekker schoon en opgeruimd nu!

Morgen komt er wat visite, gelukkig heb ik de boodschappen daar al voor binnen, had er vandaag echt geen zin meer in gehad.

Goede morgen allemaal,

Weer een nieuwe dag vandaag, ik hoop met wat beter weer want wij gaan straks naar ajax en dat is altijd zo'n tochtgat daar. Maar ja we gaan het wel zien.

Zoonlief heeft het erg leuk gehad met opa, al vond hij de film een beetje saai. Opa vond de film wel erg leuk, hahaha

Ik was in de tussentijd even het dorp in geweest met mijn moeder. Zij wilde kijken of ze misschien ergens tegen aan liep voor een 40 jarige bruiloftfeest. helaas nog niks. Wel voor zoonlief een hele gave cars spijkerbroek, nu voor maar 15,= normaal 49,95. En daarbij een mooi dieppaars shirt voor maar 6 euris. da's dan wel weer leuk shoppen.

Gisterenavond wel weer een mega aanvaring met zoonlief gehad. pffffff daar wordt ik er moe van al die discussies de hele dag door. Ja we zijn er weer hoor.... het is weer even flink aanpoten hier. Hopen dat het snel weer overwaait.

Het lijkt me beter om onze meeting dan toch nog maar even uit te stellen. Ik zou het jammer vinden als jij scarlet er niet bij zou kunnen zijn. En in mei hebben wel allemaal ons vakantie geld weer binnen.

goeiemorgen meisjes

Lekker vrij vandaag! Wat zalig zeg..en ook nog een prachtig zonnetje erbij..Straks nog even wat boodschappen doen, vandaag geen visite mee (tenminste, niet dat ik weet...), alleen L. straks natuurlijk. Zou ook met zoonlief dan eten gaan halen bij Mac D, da's toch nog altijd favoriet! Tja, het is niet zo'n feestbeest he, die knul van mij. Gisteren was het gezellig, hij heeft lekker wat geld gekregen, dat kan hij dan mooi bij het geld van ons leggen, want hij wil graag een PSP. Een omgebouwde, zodat ie geen geld kwijt is aan spellen.

Jij hebt echt lekker voordeling geshopt Dolphine, lekker is dat he! He jammer, dat het toch weer een beetje strijd is met je vent. Ik hoop ook voor jou dat het snel voorbij gaat zeg.

Als jullie er geen problemen mee hebben zou ik het wel fijn vinden als we elkaar later gaan zien, vind het ook jammer dat ik het dan zou missen. Of wat ik eerder voorstelde, dat jullie nu afspreken en dan later gewoon nog een xtje.

Die slaapkop van mij ligt nog te slapen, haha. En ik moet eigenlijk douchen etc., maar heb nog helemaal geen zin...

Gefeliciteerd met je knul scarlet. haha grappig dat de Mac nog steeds favoriet is bij hem. Je zou denken dat dat een keer overgaat.

Hij is dus aan het sparen voor een psp. Die wil mijn knul ook, maar die krijgt hij niet van mij.

Gisteren leuke dag gehad bij ajax en daarna pannenkoeken gaan eten. Zoonlief was gisteren al om 5 uur wakker, dus die was na de wedstrijd helemaal gaar. In de auto heeft hij geslapen en toen ging er daarna wel een grote pannenkoek met kaas en champignons in bij hem.

OOk nog nieuwe schoenen gekocht voor hem, waren al weer te klein. Maat 37 heeft het mannetje inmiddels.... en dat met zijn 8 jaar. Nog even en hij schiet mij al voorbij qua schoenmaat.

Ik weet niet hoe de andere meiden er over denken, maar ik vind het prima om het even uit te stellen hoor scarlet, ik zou het erg jammer vinden als je er niet bij zou zijn.

Hoe is het trouwens met de andere dames? Want wij zijn de eer weer aan het hooghouden hier he.

Ik ga zo mijn knulletje halen bij de BSO en daarna lekker boerenkool maken.
hallo lieverds! Oh jongens ik heb geen tijd gehad en gemaakt hoor. Ik heb een erg druk maar leuk weekend gehad. Vrijdag ben ik met m'n zus op stap geweest, zaterdag zijn we druk geweest in huis en met de boodschapjes en s'avonds zijn we bij vrienden op de borrel geweest. Zo gezellig was dat. We hebben zo gelachen! Zondag uitgeslapen en uitgebreid geluncht en s'middags weer op visite. Dat si het nadeel van 1 keer in de twee weekenden vrij zijn, je hele sociale leven prop je in de vrije weekenden.

natuurlijk stellen we het uit totdat we allemaal kunnen! Hartstikke leuk voor je hoor Scarlet dat je lekker een dagje naar Londen kan! supergaaf! En alle begrip uiteraard dat je dan met zo'n extra uitgave weer even op de centjes moet passen.

Ik heb Daan gesproken. Gaat niet zo lekker met 'r. Ze heeft erg veel op haar bordje gehad, de afgelopen maanden natuurlijk, maar ook de afgelopen weken. Ze zal voorlopig geen puf en tijd vinden om hier te schrijven denk ik. Daan lieverd ik leef met je mee en denk aan je!

Misschien is het wel een keer gezellig om samen af te spreken Dolphine, als je dat leuk vindt?

Nou lieve schatten ik ga de boel opruimen hier en dan lekker in bed nog even tv kijken.

Dikke knuffel!
Hallo, hallo,

Tuurlijk vind ik het leuk theetje. We moeten maar even goed kijken wanneer, maar kan natuurlijk altijd een bakkie komen doen, of jij hier. Moet natuurlijk wel even wat regelen voor zoonlief, maar dat komt wel goed.

Diaan, ik weet niet of je mee leest, maar sterkte lieverd, ik denk aan je. Ik hoop dat je snel weer tijd en ruimte (in je koppie) vindt om hier te schrijven, want we zijn er ook in slechte tijden voor je he.

Scarlet, is L nog geweest voor je knul gisteren? En jij vandaag wel weer gewoon aan het werk zeker.

Ik had vandaag een afscheidlunch van een collega, bij La Place gegeten, erg lekker natuurlijk.

Daarna vanmiddag nog 2 huisbezoeken gehad, dus best een druk middagje.

In september ben ik 12,5 jaar in dienst bij mijn huidige werkgever. Werd me vandaag duidelijk dat ik weinig zin heb om met mijn huidige team gezellig uit eten te gaan (want zo gezellig zijn sommige niet). Ik voel meer voor een receptie met eventueel een bufet en dan wil ik graag de mensen waarmee ik op de leefgroep het samengewerkt ook uitnodigen.

Maar goed het is nog lang geen september, dus ik heb nog even de tijd om er over na te denken.

Zoonlief afgelopen 2 dagen bij de BSO geweest, morgen is hij lekker thuis en donderdag mag hij bij zijn nichtje logeren.

Hallo dames

Ja, vandaag weer gewoon gewerkt. Gelukkig kon ik wel weer lekker op tijd weg.

Ja, dat is een nadeel he Theetje, als je zo veel werken moet.

Dan zitten je weekenden al snel vol met allerlei dingetjes. Gelukkig geniet je daar wel van! Ik zou niet zo blij worden als ik elk vrij weekend vol zou zitten met afspraken, haha, maar gelukkig is iedereen anders he!

He Daan, wat jammer dat het niet zo lekker gaat..Ik zal binnenkort ook es bellen, schaam me eigenlijk best diep...

(schaamschaam.....) Sterkte lieverd!

Ik denk toch dat je je jubileum zo mag regelen als jij wilt Dolphine, of is dat bij jullie niet zo? Gelukkig heb je idd nog even tijd!

Ja, L. is gisteren idd geweest en samen hebben we wat te eten gehaald bij de Mac en dat thuis met elkaar gegeten.. Echt lang geleden dat we dat gegeten hebben zeg! Toch ook wel weer lekker, hihi. Zoonlief kon vandaag zijn PSP al bestellen en met een beetje geluk heeft ie um morgen al. Heeft hij er tenminste ook nog iets aan in de vakantie.

Verder hang ik tegen ongesteld worden aan en voel me bleeeeehhhhh!! Mijn haar zit niet, make up blijft niet zitten..kortom..hoop dat het snel losbreekt!!

Goedemorgen,

rest van de week heb ik avonddienst dus ik kon vanmorgen lekker een beetje uitslapen!

Moeten we binnenkjort maar eens doen dan Dolphine.. Je hoeft van mij overigens geen oppas te regelen hoor als ik eens kom voor een bakkie. Of je moet dat zelf fijner vinden. Is er iets voorgevallen dan dat dat duidelijk werd dat je met die collega's niet een etentje wil? Zo'n receptie (hoewel een borrel houden gezelliger klinkt, haha) met buffet lijkt me ook leuker juist omdat je dan ook je oude team kan uitnodigen. Je hebt toch ook een groot deel van je loopbaan met hen gewerkt!

Hihi Scarlet, jullie met z'n tweetjes romantisch aan de Mac gezeten! Bij mij rommelt die ellende trouwens ook weer, sowieso verschuift mijn menstruatie steeds dus lijkt het alsof die periodes steeds kort op mekaar zitten. Ik hoop ook dat het doorbreekt dan hebben we die ellende maar weer gehad!

Nou meiden, fijne dag weer!
hahaha, het lijkt wel besmettelijk die ongesteldheid. Ik ben het maandagavond geworden en heb dus gelukkig na vandaag het ergste weer gehad.

Voelde me ook best beroerd de afgelopen dagen. Vandaag ook nog hoofdpijn, maar heb wel lekker het hele huis aan kant gedaan vanmorgen. Zoonlief is nu bij een vriendje spelen, die haal ik rond 5 uur op.

Vanmorgen met hem wezen ontbijten bij de hema. Dat kan voor 10 uur voor 1,= . Das echt geen geld, je krijgt dan een stokbroodje met gebakken ei met bacon, een croisantje met jam en koffie of thee.

Mijn knulletje vind dat altijd erg gezellig, dus zo nu en dan doen we dat in een vakantie.

Theetje er is niet echt iets voorgevallen hoor. Er zitten gewoon een paar hele vervelende personen tussen die nogal veel de aandacht op zich weten te vestigen. Dat is altijd al zo geweest en ik heb gewoon geen zin om op mijn jubileum met die mensen een hele avond aan tafel te moeten zitten. Maar gelukkig mag ik dat lekker helemaal zelf bepalen.

En idd de mensen van mijn oude team heb ik veel langer mee gewerkt dan de mensen van dit team.

Tuurlijk mag je altijd langskomen voor een bakkie, en tuurlijk kan zoonlief dan gewoon lekker thuis zijn.

Jaaaaa, het sneeuwt! En ondanks dat ik snak naar de lente en een lekker zonnetje enzo, vind mijn romantisch hartje dit toch ook weer knus hoor! Voor even dan he, haha!

Ongesteldheid nog steeds niet doorgezet, voel me zo opgeblazen als een ballon!

Wat leuk én spotgoedkoop Dolphine, ontbijten bij de Hema. Gezellig!

Jij nu aan het werk Theetje, werkze!

Echt romantisch was het natuurlijk niet echt he, dat eten van ons. Dit was dan ook zeker niet de inhaler van Valentijn hoor!

En zo is het alweer woensdagavond. Mennn, wat vliegen de dagen toch weer voorbij!

hello,

Wat is het mistig he! Moet straks nog naar amsterdam. Nou ja moet, dat wil ik natuurlijk zelf, haha

Zoonlief net weggebracht, die is logeren bij mijn broertje. Die belde of hij zijn zwembroek mee wilde nemen, want ze gaan morgen zwemmen.

Morgen dus lekker even uitslapen voor mij. Joepie.... haha

Hij gaat ook morgen al naar zijn vader, dus zo waar even een heel weekend uitslapen. Dat is lekker zeg.

Ik kreeg een brief van het ziekenhuis dat zoonlief via de huisarts was aangemeld voor de kinderpsychiatrie. Dat is dus mooi dat het gebeurt is. Nu moet ik morgen zelf bellen tussen 10 en 11 om de aanmelding te completeren.

Ik heb nog steeds hoofdpijn, vervelend hoor. Hoop dat het over gaat met een paar nachten goed slapen en niet vroeg op hoeven.

Fijne avond allemaal, ik ga R en zijn neef ophalen. Het is mijn beurt om te rijden vandaag.

Ja, het is echt behoorlijk mistig zeg.

Voorzichtig he Dolphine! Veel plezier vanaaf, ik zag dat Ajax pas laat moet voetballen, gelukkig maar dat je kunt uitslapen morgen! Prettig geregeld hoor!

Mooi dat de aanmelding van je mannetje nu bijna rond is, zijn daar ook wachtlijsten voor? Of is dit waar je het van de week al over had?

Ik hoop voor je dat je hoofdpijn morgen weer weg is!

Straks weer lekker Wie is de Mol kijken en dan morgen alweer de laatste werkdag deze week en is het weer heerlijk weekend...

Hallo dames!

Ik heb zo'n leuk nieuwtje! Ik wordt tante!!!!!!!!!! Mijn oudste zus en haar man verwachten in september een kindje!!!! Ik ben er zo blij mee!!!! Ze is net aan de drie maanden en heeft nu al een dikke buik, ze groeit echt supersnel!

Spannend hoor allemaal!

Maar goed de gewone dingen gaan ook door en vanavond gaan X en ik naar onze financieel adviseur voor de belasting aangifte. Het is nu allemaal wat ingewikkeld met een nieuwbouwhuis in aanbouw en zo. Hopelijk krijgen we wat terug dat kunnen we wel gebruiken met oog op de verhuizing maar ook met dat eventuele gezeik waarover ik jullie had gemaild.

Goh bij ons allemaal dus de maandelijkse ellende. Bij mij is het niet doorgebroken nog, maar ik heb altijd een week van te voren al klachten. Komt die hoofdpijn bij jou Dolphine, puur ook van het ongesteld zijn. Zooo iriitant is dat van die zeur bonk hoofdpijn. Bah.

Fijn dat die aanmelding nu dan rond is, kun je dan ook op korte termijn terecht of gaat daar ook weer tijd overheen?

Wat ontzettend leuk zeg zo'n ontbijtje! Dat is echt geen geld één euro! Nou daar kan je zelf niet zo'n ontbijtje voor maken toch!

Heerlijk hoor een kindvrij weekend, lekker uitslapen dus!

Ik probeer secret story enigzins te volgen Scar, ik vind het wel grappig om die geheimen mee te raden en zo. Wie is de mol heb ik eigenlijk echt nog nooit gekeken.

Vandaag m'n enige vrije dagje deze week. Straks even met de franse slag door het huis heen, nog wat boodschapjes halen en dan vind ik het wel mooi voor vandaag.

Meiden fijn weekend!
Ik heb geen zin meer!!

Maar helaas, nog even volhouden..

Ook zooooo vreselijk irritant: de hele dag bijna niets te doen, bijna geen telefoon, bijna geen post (is bij ons ook digitaal) en nu op het laatst stroomt het werk weer binnen.

En nu heb ik natuurlijk totaaaaaal geen zin meer, zit hier vrijwel in mijn upje, daar word je niet zo blij van hoor!

En mijn ongesteldheid is echt helemaal van slag, bah, niet fijn (en ook wel een beetje eng natuurlijk). Begon al vorige maand, toen ik halverwege de strip ongesteld werd, toen in de stopweek helemaal niet en nu weer stopweek, heb maandag de laatste pil geslikt en tot nu toe niets.

Of eigenlijk begon het nóg een maand eerder, toen in de stopweek amper ongesteld, daarna een bloeding halverwege de strip (en een behoorlijke ook). Heb wel voor de zekerheid (tja, zou kunnen toch) de vorige stopweek een zwangerschapstest gedaan, maar die was negatief (godzijdank!). Maar ja...Het is toch wel een beetje raar natuurlijk. Als het nu weer niet komt maak ik volgende week toch maar even een afspraak en misschien toch ook voor de zekerheid nog een testje..Maar voel me alsof het elk moment doorbreken kan, echt mega opgeblazen, bah.

Gisteravond kwam L. nog en is vanmorgen weer vertrokken (afgelopen maandag is ie niet gebleven nl), was gezellig.

Heb het vorige x wel over mijn twijfels over evt. zwangerschap gehad, maar nu niet. Ik moet er eerlijk gezegd ook niet aan denken. Ik weet trouwens zeker dat ik de pil geen enkele x vergeten ben, heb ook geen diarree gehad of overgegeven, dus mócht het zo zijn, ben ik echt 1 vd zeldzame gevallen die zwanger wordt ondanks de pil. AArghh, daar moet ik echt, echt niet aan denken.

Duimen dus ladies please!

Theetje, gefeliciteerd met je zus! Wat leuk zeg! Is dat de tante waar je knul wel es gaat logeren? Hebben zij nog geen kinderen? (heb je geloof ik wel es over gehad...sorry...)

Hopelijk krijgen jullie idd een beetje gunstige berichten zeg, qua financiën..duim voor jullie!

Dit weekend mag je dus weer volop aan de bak? Sterkte!

Hoe gaat jouw weekend er verder uitzien Dolphine? Gisteren genoten vd voetbal?

Pffff, de tijd kruipt voorbij....
Ik heb nog steeds erge hoofdpijn. Meestal heb ik het een week voor mijn ongesteldheid, maar ben er nu bijna vanaf en de hoofdpijn blijft. Niet fijn.

Vannacht ook onrustig geslapen. Vanmorgen werd ik eerst wakker van een sms van R om 10 voor half 7 (eigen schuld, was vergeten mijn telefoon uit te zetten). Hij stuurt altijd als hij gaat werken om me goede morgen te wensen en dat lees ik dan als ik mijn telefoon aanzet. vervolgens ging om 7 uur de wekker (was ik ook vergeten uit te zetten, domme doos) haha. Ben daarna wel weer in slaap gevallen tot half 10 ofzo.

Het was gisterenavond erg gezellig. Leuke sfeer en ja ajax stond er natuurlijk al gewoon goed voor, dus kon bijna niet meer mis gaan.

Zoonlief is inmiddels al weer opgehaald door zijn vader, die is vanmorgen nog gaan zwemmen en werd daarna thuis gebracht. Heeft het leuk gehad met zijn nichtjes en weinnig geslapen, uiteraard, hahaha

Ik heb morgen 2 verjaardagen. 's middags de kleine van mijn vriendin, die wordt 4. 's avonds van mijn broertje die zondag jarig is. Moet nog een kaart kopen voor pleegzoon, want die is maandag jarig.

Oei scarlet, vervelend allemaal zeg, al die ellende van rond je ongesteldheid. Ben je niet toevallig heel misschien wat vervroegd in de overgang ofzo? Nee zwanger zou ook geen leuke optie zijn zeg, dat hoop ik toch echt niet voor je.

Sterkte meid.

He tante thee, gefeliciteerd met je zus. Leuk hoor zo'n klein hummeltje op komst en spannend ook ja.

Toch niet je hele vrije dag aan het huishouden verspilt hoop ik he? hahaha

Morning meisjes!

Nou, zwanger ben ik in elk geval niet, pfff, opluchting!

Vanmorgen om 5.30 een testje gedaan, haha, ik moest wel lachen om mezelf hoor...Tja, ik werd wakker en dacht la'k het nu gelijk maar doen, ik drink altijd nogal veel water zo op de dag en ze zeggen ook in de bijsluiter dat het beter is niet veel te drinken voor je test (daarom begon ik ook te twijfelen aan die vorige test, toen had ik nl wel gewoon veel water gedronken voor ik um deed). Maar godzijdank niet zwanger dus.

Maar ja..wat dan wel he..Ik zat daar ook aan te denken Dolphine, dat het misschien wel zoiets zou kunnen zijn, vervroegde overgang. Heb ook al zitten snuffelen op internet en er zijn er meer, die gewoon helemaal geen bloeding hebben tijdens de stopweek vd pil, gewoon never en dat daar niets vreemds aan is.

Maar ja, er kan natuurlijk ook van alles anders loos zijn, dus is het waarschijnlijk toch niet onverstandig om dat even te laten checken. Maar voor nu ben ik blij hoor!

Haha Dolphine, je was een beetje een dom doosje ja! Kon je lekker uitslapen, vergeet je je apparaten uit te zetten!

Ook weer lief hoor trouwens, dat ie je 's morgens altijd een berichtje stuurt..Hij is toch niet TE lief voor jou? (niet dat ie te lief kan zijn en dat jij dat niet verdient, zo bedoel ik dat niet he!! Meer omdat jij toch eigenlijk meer op het wat stoerdere type valt, of heeft R. gewoon de juiste combi?? hihi)

Ga jij zondag nog naar de voetbal trouwens? (is het eigenlijk Ajax - PSV of PSV -Ajax?)

Vandaag hier een beetje redderen, we gaan weer zo'n walgelijk lekkere maar o zo foute coconut cream pie maken, jammie..

fijne zaterdag!

Goede middag meisjes,

Oh gelukkig scarlet, niet zwanger dus. Das wel een opluchting ja. En idd gewoon ff naar de huiarts dan krijg je zekerheid waarschijnlijk.

Ik ga zondag niet naar het voetbal, het is in eindhoven namelijk. ga wel lekker kijken, bij mijn broer, daarna zoonlief ophalen bij zijn vader.

Vanmorgen wel lekker uit kunnen slapen zonder gestoort te worden door allerlei apparaten. hahaha

En nee, hij is niet echt te lief. Hij is wel lief, maar ik kan hem wel zeggen wanneer ik ff geen behoeft heb aan contact ofzo. En soms is het ook gewoon een boere hork hoor, hahaha.

Maar goed dat geeft niet, ik ben ook wel eens niet te pruimen een dagje.

Ben vanmorgen goed geslaagd voor cadeautjes voor vandaag, dus kan de hort op. Ga nu eerst een broodje eten en dan op naar de 1e verjaardag. heb een heel tof prentenboek voor het jochie, over een monster. Was flink afgeprijst van 15,= voor 5. Dus nog een klein doosje lego erbij en klaar weer.

Mijn broertje wilde een leren hoesje voor visitekaartjes, heb ik ook gevonden, een grote fles wijks bier erbij en ook weer klaar.

Fijne zaterdag meiden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven