Internetdating kletstopic
maandag 29 maart 2010 om 22:29
Deel je ervaringen, stel je vragen, iedereen welkom!
(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
anoniem_90685 wijzigde dit bericht op 12-02-2011 23:41
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
% gewijzigd
donderdag 17 februari 2011 om 15:07
donderdag 17 februari 2011 om 15:34
En dan nog even een korte update van mijn kant (tsja, als ik het over inhoud heb...): ik heb intussen het idee dat S mij leuk vindt (meerdere signalen), maar ik weet het zelf nog steeds niet. Begin telkens meer te twijfelen, eigenlijk. We hebben elkaar eerder deze week gezien en was erg gezellig. Vanavond gaan we wat drinken in de stad. Voel me bijna schuldig dat ik geen duidelijke signalen terug kan (wil) geven. Lastig!
Hmm, ben ik de enige die regelmatig ziet dat dit forum "offline" is? Ik typ de tekst gelukkig eerst in een tekstverwerker (zonder spelingstjek ) en daarna copy / paste richting forum... Vandaar dit wat trage vervolg.
@ Precious: misschien dat mannen vaak wat minder sociaal zijn dan vrouwen en (bij gebrek aan interesse) sneller de neiging hebben om het contact maar dood te laten bloeden ("te druk zijn"), maar om nou te stellen dat (alle) mannen dit normaal vinden...
Hmm, ben ik de enige die regelmatig ziet dat dit forum "offline" is? Ik typ de tekst gelukkig eerst in een tekstverwerker (zonder spelingstjek ) en daarna copy / paste richting forum... Vandaar dit wat trage vervolg.
@ Precious: misschien dat mannen vaak wat minder sociaal zijn dan vrouwen en (bij gebrek aan interesse) sneller de neiging hebben om het contact maar dood te laten bloeden ("te druk zijn"), maar om nou te stellen dat (alle) mannen dit normaal vinden...
Live today. He who dies with the most toys is still dead.
donderdag 17 februari 2011 om 15:50
quote:precious me schreef op 17 februari 2011 @ 15:07:
@ pandapop, jeetje dat is echt heel vervelend. Ik kan er zo niet tegen he maar het schijnt heel normaal voor een man te zijn om eerst alles te doen voor je en op een gegeven moment zijn ze te druk. Maar laat je niet gek maken, wie weet heeft hij het echt druk.Ja, ik hoop ook echt dat hij te druk is... We zullen zien. Als hij uit zichzelf niet laat merken dat hij wat met mij wil afspreken dan laat ik het allemaal van hem komen en doe ik geen moeite meer.. Tot hij wel moeite doet natuurlijk
@ pandapop, jeetje dat is echt heel vervelend. Ik kan er zo niet tegen he maar het schijnt heel normaal voor een man te zijn om eerst alles te doen voor je en op een gegeven moment zijn ze te druk. Maar laat je niet gek maken, wie weet heeft hij het echt druk.Ja, ik hoop ook echt dat hij te druk is... We zullen zien. Als hij uit zichzelf niet laat merken dat hij wat met mij wil afspreken dan laat ik het allemaal van hem komen en doe ik geen moeite meer.. Tot hij wel moeite doet natuurlijk
donderdag 17 februari 2011 om 16:01
Ja dat weet ik zeker.. Ben bij hem thuis geweest. Krijg net een sms van hem dat hij me een mail gaat sturen. Ben bang dat hij het echt niet wil. En gek genoeg ben ik er best wel een beetje kapot van, ben heel gek op hem.. Moet volgens mij maar lesbisch worden.. Snap mannen niet..
Heb hem leren kennen op badoo.
Heb hem leren kennen op badoo.
donderdag 17 februari 2011 om 16:11
Ow Pandapop, das echt balen...Hoe lang ga je met hem om?
Ook wel jammer dat het dan per mail gaat, maar ja; heel soms is dat wel makkelijker als praten. Ik ben een ster in "exitmails", hahhaha.
@L2C; Misschien die twijfel ook maar uitspreken naar S toe? Of ben jij ook slecht in slechtnieuws gesprekken voeren??
En inderdaad; heel vaak offline! ( o jee, nu verraden we ons wel dat we de hele dag op het forum zitten! )
Ook wel jammer dat het dan per mail gaat, maar ja; heel soms is dat wel makkelijker als praten. Ik ben een ster in "exitmails", hahhaha.
@L2C; Misschien die twijfel ook maar uitspreken naar S toe? Of ben jij ook slecht in slechtnieuws gesprekken voeren??
En inderdaad; heel vaak offline! ( o jee, nu verraden we ons wel dat we de hele dag op het forum zitten! )
donderdag 17 februari 2011 om 16:17
@Rara; Ja ik ben ook bang voor de exit-mail.. Of de wacht-maar-tot-ik-een-keer-tijd-voor-je-heb-mail.. Ik ken hem nog helemaal niet zo lang, maar het voelde echt goed, hij zei letterlijk dat hij me erg leuk vond en het liefste me zo vaak mogelijk wilde zien. En dat is omgeslagen naar ik-zie-wel-wanneer-en-of-we-elkaar-nog-wel-zien. vreemd..
donderdag 17 februari 2011 om 16:41
De eerste week was het net als bij jou, het kon allemaal niet op en nadat ik hem voor de 2e keer, net als bij jou een heel weekend had gezien, heeft hij daarna nooit meer wat van zich laten horen... Ja, misschien 2 keer, maar zo platonisch dat ik het allemaal niet herkende..
Hij heeft sinds 2,5/3 week al een ander zelfs...
Hij heeft sinds 2,5/3 week al een ander zelfs...
donderdag 17 februari 2011 om 20:52