Internetdating kletstopic

29-03-2010 22:29 4410 berichten
Deel je ervaringen, stel je vragen, iedereen welkom!

(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
anoniem_90685 wijzigde dit bericht op 12-02-2011 23:41
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Haha! Ja die PEECEE bewijst maar weer hoe simpel ze is!
@ pandapop, jeetje dat is echt heel vervelend. Ik kan er zo niet tegen he maar het schijnt heel normaal voor een man te zijn om eerst alles te doen voor je en op een gegeven moment zijn ze te druk. Maar laat je niet gek maken, wie weet heeft hij het echt druk.
En dan nog even een korte update van mijn kant (tsja, als ik het over inhoud heb...): ik heb intussen het idee dat S mij leuk vindt (meerdere signalen), maar ik weet het zelf nog steeds niet. Begin telkens meer te twijfelen, eigenlijk. We hebben elkaar eerder deze week gezien en was erg gezellig. Vanavond gaan we wat drinken in de stad. Voel me bijna schuldig dat ik geen duidelijke signalen terug kan (wil) geven. Lastig!

Hmm, ben ik de enige die regelmatig ziet dat dit forum "offline" is? Ik typ de tekst gelukkig eerst in een tekstverwerker (zonder spelingstjek ) en daarna copy / paste richting forum... Vandaar dit wat trage vervolg.

@ Precious: misschien dat mannen vaak wat minder sociaal zijn dan vrouwen en (bij gebrek aan interesse) sneller de neiging hebben om het contact maar dood te laten bloeden ("te druk zijn"), maar om nou te stellen dat (alle) mannen dit normaal vinden...
Live today. He who dies with the most toys is still dead.
quote:precious me schreef op 17 februari 2011 @ 15:07:

@ pandapop, jeetje dat is echt heel vervelend. Ik kan er zo niet tegen he maar het schijnt heel normaal voor een man te zijn om eerst alles te doen voor je en op een gegeven moment zijn ze te druk. Maar laat je niet gek maken, wie weet heeft hij het echt druk.Ja, ik hoop ook echt dat hij te druk is... We zullen zien. Als hij uit zichzelf niet laat merken dat hij wat met mij wil afspreken dan laat ik het allemaal van hem komen en doe ik geen moeite meer.. Tot hij wel moeite doet natuurlijk
Pandapop, weet je echt heeeeel zeker dat hij niet op een kamer van 12m2 woont?

Zo herkenbaar.. Je eerst de hemel inprijzen en vervolgens doen of je (bijna) niet meer bestaat..

Hoe heb je hem ook alweer leren kennen?
Ja dat weet ik zeker.. Ben bij hem thuis geweest. Krijg net een sms van hem dat hij me een mail gaat sturen. Ben bang dat hij het echt niet wil. En gek genoeg ben ik er best wel een beetje kapot van, ben heel gek op hem.. Moet volgens mij maar lesbisch worden.. Snap mannen niet..

Heb hem leren kennen op badoo.
Meis, het is rot dit allemaal maar wacht die e-mail af.

En als je wilt mailen, knal het dan even hierop het forum. Het klinkt niet echt positief moet ik zeggen. :( knuff
Nee he, niet echt he... Heel raar na het superleuke weekend dat we samen gehad hebben..
Ow Pandapop, das echt balen...Hoe lang ga je met hem om?

Ook wel jammer dat het dan per mail gaat, maar ja; heel soms is dat wel makkelijker als praten. Ik ben een ster in "exitmails", hahhaha.

@L2C; Misschien die twijfel ook maar uitspreken naar S toe? Of ben jij ook slecht in slechtnieuws gesprekken voeren??

En inderdaad; heel vaak offline! ( o jee, nu verraden we ons wel dat we de hele dag op het forum zitten! )
@Rara; Ja ik ben ook bang voor de exit-mail.. Of de wacht-maar-tot-ik-een-keer-tijd-voor-je-heb-mail.. Ik ken hem nog helemaal niet zo lang, maar het voelde echt goed, hij zei letterlijk dat hij me erg leuk vond en het liefste me zo vaak mogelijk wilde zien. En dat is omgeslagen naar ik-zie-wel-wanneer-en-of-we-elkaar-nog-wel-zien. vreemd..
Big hug voor je PP... Ik weet hoe het voelt...

Wacht zijn mail even af zou ik zeggen..
Thanx! Ja doe ik zeker.. Hoop alleen ook echt dat hij mailt, want hij zei: als ik tijd heb stuur ik je straks een mail. Dat zegt waarschijnlijk al genoeg.
Jak, mannen!

Nja, ik kreeg geeneens uitleg, dus wees blij met alles wat je krijgt
Oh, dat is wel heel erg secret_key!
De eerste week was het net als bij jou, het kon allemaal niet op en nadat ik hem voor de 2e keer, net als bij jou een heel weekend had gezien, heeft hij daarna nooit meer wat van zich laten horen... Ja, misschien 2 keer, maar zo platonisch dat ik het allemaal niet herkende..

Hij heeft sinds 2,5/3 week al een ander zelfs...
De tijd kruipt vooruit.... Hoop echt dat hij mailt, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben..
Ehm, vraagje: zijn er hier ook dames met een onzichtbare lichamelijke handicap? Zo ja, vertel je het al op de eerste date of denk je: eerst maar kijken of er een tweede date komt?
@carenza; mail me maar even op ###### als je wilt.
Ik moest wel enorm lachen om het PC gebeuren hoor vandaag haha!

Ahhh panda wat is dat nu weer voor gedoe? nu gaat hij je opeens mailen? pffttt das echt niet tof!!! heb je al wat gehoord...
Ja helaas heb ik wat gehoord. Hij wil geen contact meer.. Tenminste niet voor nu... Zit je dan met je goede gedrag en je kriebels.
he bah, pp, gaf hij ook nog een reden?
nou, zijn hoofd zat vol... dat is alles..
:S wat een lul zeg!

Dat is toch geen reden?
@Pandapop
pfffft wat een losert zeg!!!! heeft ie hyves/facebook,kunnen we hem gaan stalken... wat een sukkkkkellll!!!

jaja en vorige week zat zn hoofd niet vol!

echt niet leuk zeg! jammer maar helaas dan... helaas door dit soort acties/mannen kan je nog voorzichtiger worden...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven