Entertainment alle pijlers

X-Factor, deel 2!

18-02-2011 19:40 3007 berichten
Voor diegenen die het net als ik heerlijk vinden om commentaar te leveren op dit soort talentenjachten...



Hierbij deel 2!



Alle reacties Link kopieren
quote:Miekkie schreef op 18 februari 2011 @ 22:12:

Vind ze niet passen,Die broek, bedoel je?
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
Alle reacties Link kopieren
Misschien moet die mevrouw even zeggen dat hij de hele kin-zone moet shaven...
Alle reacties Link kopieren
Alles op orde? Dan is er nog maar 1 ding te doen: X-factor!
Known to cause insanity in laboratory mice
Kevin gebruikt het als therapie
Alle reacties Link kopieren
Liefde maakt blind he
Hmmm, het is alweer bijna afgelopen. Jammerdebammer.
Weer eens wat anders een brazilian op je kin.
Van zijn kin met schaamstreepje



ik weet niet of het huilen of lachen is eerlijk gezegd
Het is wel een buitenlandse aangelegnheid bij x factor, Polen, zuid afrika
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 18 februari 2011 @ 22:13:

Hmmm, het is alweer bijna afgelopen. Jammerdebammer.laatste commercial break. Begin al met mijn cold turkey..
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Alle reacties Link kopieren
ik ga weer even piesen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Wat is dat toch met die rare gezichtsbeharing???
Alle reacties Link kopieren
quote:Miekkie schreef op 18 februari 2011 @ 22:13:

Het is wel een buitenlandse aangelegnheid bij x factor, Polen, zuid afrikaSjoerd!
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Kevin er eerder als 53 dan 33 uitzien.



Irritant dat gemiemel over een zwaar leven etc..
Ik ook Djin.
Alle reacties Link kopieren
Let op, ga weer iets aardigs zeggen: ik vind Angela Groothuizen oke. Heeft na de Dolly Dots zich echt wel een hele mooie 2e carriere aangemeten.....vind ik knap in een werkomgeving die zoveel concurrentie kent.
Alle reacties Link kopieren
Ach Djin...voor je 't weet is er weer een week voorbij en zitten we hier weer!
Huts!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het leuk hier.
Zeg jullie gooien Its en mij toch niet uit de band hè, als we er een keer niet zijn!
Alle reacties Link kopieren
mamayahoo, ik vind Angela ook leuk
Sjoerd???
Alle reacties Link kopieren
quote:Miekkie schreef op 18 februari 2011 @ 22:13:

Het is wel een buitenlandse aangelegnheid bij x factor, Polen, zuid afrikaEn dus ook Brazilie, getuige Kevin's kin.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ises schreef op 18 februari 2011 @ 22:16:

Ik vind het leuk hier.ikookikookikook!
Huts!
Alle reacties Link kopieren
tatjana kijk ik vanuit bed, ben ik morgen eindelijk vrij moet ik om 9 uur bij de mensendieck zijn
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
quote:mamayahoo schreef op 18 februari 2011 @ 22:15:

Let op, ga weer iets aardigs zeggen: ik vind Angela Groothuizen oke. Heeft na de Dolly Dots zich echt wel een hele mooie 2e carriere aangemeten.....vind ik knap in een werkomgeving die zoveel concurrentie kent.Sorry, dat registreren mijn hersenen niet in dit topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven