Forum
Nieuwe topics
Actieve topics
Algemene voorwaarden & huisregels
account
inloggen
Aanmelden
Home
Entertainment
X-Factor, deel 2!
Entertainment
alle pijlers
Relaties
Werk & Studie
Geld & Recht
Reizen
Seks
Gezondheid
Coronavirus COVID-19
Overig
Actueel
Oekraïne
Entertainment
Lijf & Lijn
Kinderen
Digi
Eten
Mode & Beauty
Zwanger
Psyche
Thuis
Klussen
Sport
Contact
Viva zoekt
Aangeboden
Gevraagd
Horen
Doen
Zien
Lezen
X-Factor, deel 2!
18-02-2011 19:40
3007 berichten
1
...
26
27
28
29
30
...
121
Anoniem_111093
vrijdag 18 februari 2011 om 19:40
Voor diegenen die het net als ik heerlijk vinden om commentaar te leveren op dit soort talentenjachten...
Hierbij deel 2!
Anoniem_101064
vrijdag 18 februari 2011 om 22:08
Alle reacties
Link kopieren
oh dat is een warm welkom
Anoniem_7909
vrijdag 18 februari 2011 om 22:08
Mo is een engerT
BellatrixVanDetta
vrijdag 18 februari 2011 om 22:08
Alle reacties
Link kopieren
Thx Ises! Dat kan ik nl best goed, haha
Huts!
Anoniem_111093
vrijdag 18 februari 2011 om 22:08
En dan gaan we na samen X-Factor kijken met Skin oefenen voor de Vivaband!
Anoniem_54027
vrijdag 18 februari 2011 om 22:08
Heel eng.
Anoniem_14195
vrijdag 18 februari 2011 om 22:08
Alle reacties
Link kopieren
Ik ga zeker de stage rocken......nu voel ik me echt oud, wat is dat nu weer voor 'n taalgebruik?
Anoniem_63c805eef0fff
vrijdag 18 februari 2011 om 22:08
ben bnieuwd
Anoniem_118107
vrijdag 18 februari 2011 om 22:08
Psychedelisch baby!!
Anoniem_34240
vrijdag 18 februari 2011 om 22:08
Alle reacties
Link kopieren
hij is een tegenwoordige hippie whahahahah
en wendy die is oud en zwanger
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Anoniem_118107
vrijdag 18 februari 2011 om 22:08
Psychedelisch baby!!
Anoniem_63c805eef0fff
vrijdag 18 februari 2011 om 22:08
ben bnieuwd
Anoniem_63c805eef0fff
vrijdag 18 februari 2011 om 22:08
ben bnieuwd
Anoniem_95431
vrijdag 18 februari 2011 om 22:08
Alle reacties
Link kopieren
Anoniem_54027
vrijdag 18 februari 2011 om 22:08
Doet gewoon Jim M na.
rosanna08
vrijdag 18 februari 2011 om 22:09
Alle reacties
Link kopieren
ik geloof nooit dat Jim zo op het podium heeft gestaan
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Anoniem_103747
vrijdag 18 februari 2011 om 22:09
Alle reacties
Link kopieren
zucht... een retro hippie
Anoniem_82267
vrijdag 18 februari 2011 om 22:09
Alle reacties
Link kopieren
Ik weet niet wat ik hier van moet zeggen hoor. Jullie wel?
Anoniem_15789
vrijdag 18 februari 2011 om 22:09
Alle reacties
Link kopieren
Ze vinden alles top...
ilse23
vrijdag 18 februari 2011 om 22:09
Alle reacties
Link kopieren
gevalletje kansloos
Anoniem_101064
vrijdag 18 februari 2011 om 22:09
Alle reacties
Link kopieren
hahaha hij zit in een trip ofzo
Sabeltandcavia
vrijdag 18 februari 2011 om 22:09
Alle reacties
Link kopieren
Nee hoor. Hiermee kom je alleen weg als je Jim Morrison bent
Ik vind hier dingen van.
S0LEIL
vrijdag 18 februari 2011 om 22:09
Alle reacties
Link kopieren
Hij heeft ook net zoveel gebruikt als Jim Morrison geloof ik.
Anoniem_3132
vrijdag 18 februari 2011 om 22:09
Alle reacties
Link kopieren
Nexttttt
Anoniem_63c805eef0fff
vrijdag 18 februari 2011 om 22:09
bizarre auditie
Anoniem_7909
vrijdag 18 februari 2011 om 22:09
Nou heb ik Mo gemist!
Nog een liedje?
1
...
26
27
28
29
30
...
121
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.
Maak nieuw topic aan en praat verder
Actieve topics
Extremen zijn voor dramaqueens – geef ons gewoon 18-24°C
in
Overig
-
42 seconden geleden
Maak een ander woord van minimaal de laatste 3 letters / 40
in
Overig
-
5 minuten geleden
Temperatuur in huis
in
Overig
-
7 minuten geleden
Coole plaatjes-topic ter bestrijding van de superhittegolf
in
Overig
-
14 minuten geleden
Porno verslaving
in
Seks
-
15 minuten geleden
Formule 1 2026
in
Entertainment
-
16 minuten geleden
Relatiebreuk en gezamelijke huurwoning, rechten?
in
Geld & Recht
-
16 minuten geleden
Blokkeren van apps op je telefoon via NFC tag
in
Overig
-
19 minuten geleden
Smal vallend zwemvest
in
Kinderen
-
27 minuten geleden
Hoe leven op orde stellen?
in
Psyche
-
27 minuten geleden
Terug naar boven