Wie is er nog meer ziek?

zaterdag 19 februari 2011 om 11:09

zaterdag 19 februari 2011 om 11:32
ik ben ook nog steeds ziek twee weken geleden griep gehad gister last van mn kies in een keer,vandaag weer snipverkouden,alles zit dicht!
snotteren en nog steeds kriebel en slijm hoesten
Ook ben ik totaal lusteloos en moe
ik begon me eigenlijk af te vragen hoelang dit nog kan gaan duren...iemand suggesties?
een griepje hoort toch na een weekje hooguit twee voorbij te zijn ?
snotteren en nog steeds kriebel en slijm hoesten
Ook ben ik totaal lusteloos en moe
ik begon me eigenlijk af te vragen hoelang dit nog kan gaan duren...iemand suggesties?
een griepje hoort toch na een weekje hooguit twee voorbij te zijn ?

zaterdag 19 februari 2011 om 12:35
Hier in huis ook de griep. De kinderen hoesten zich helemaal groen en geel, onvoorstelbaar. Volgens de h.a was dit een typische mexicaanse griep hoest. Verder het hele riedeltje vol met spierpijn, keelpijn ( heel erg) oorpijn, buikpijn met bijbehorende stoelgang, hoofdpijn en heel erg moe...( en koorts boven de 40, anderhalve week aan 1 stuk.
zaterdag 19 februari 2011 om 12:40
Ik ben al een week of vijf aan één stuk door verkouden met de pijnlijkste keelpijn ooit en ik slaap nachten gewoon niet door het vele hoesten. Verder heel erg moe en ik heb oorpijn en spierpijn. Geen idee welke monsterverkoudheid dit moet zijn, je merkt wel dat alles heftiger wordt, jeetje! Als een oudje deze verkoudheid krijgt, overleeft-ie het niet. En daar ben ik het nog het meeste bang voor, dat ik een oudje aansteek. Bah...
zaterdag 19 februari 2011 om 12:54
quote:Ligeia schreef op 19 februari 2011 @ 12:40:
Ik ben al een week of vijf aan één stuk door verkouden met de pijnlijkste keelpijn ooit en ik slaap nachten gewoon niet door het vele hoesten. Verder heel erg moe en ik heb oorpijn en spierpijn. Geen idee welke monsterverkoudheid dit moet zijn, je merkt wel dat alles heftiger wordt, jeetje! Als een oudje deze verkoudheid krijgt, overleeft-ie het niet. En daar ben ik het nog het meeste bang voor, dat ik een oudje aansteek. Bah...
Wow ook al zoo lang!!
Heel veel beterschap ermee verder...
Wow ook al zoo lang!!
Heel veel beterschap ermee verder...
zaterdag 19 februari 2011 om 13:14
zaterdag 19 februari 2011 om 13:44
Ik heb voor de meiden hier nu noscapine voor de nacht. Wát een wondermiddel is dat. Het gaat in hun geval om een droge functie-loze hoest prikkel die een nare blaf en rauwe keel veroorzaakt. Noscapine dempt die prikkel en je kan dan heerlijk een paar uurtjes hoest-loos slapen.
Overdag veel neussray, stomen en rusten.
Maar ja...
Overdag veel neussray, stomen en rusten.
Maar ja...
zaterdag 19 februari 2011 om 13:51