Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
zondag 30 december 2007 om 01:30
quote:Xander68 schreef op 30 december 2007 @ 01:26:
Prinses spreek ik toch morgen, en zal met haar overleggen....kunnen wij je samen adviseren voor het plan der aanpak
Nieuwjaarsborrel is een goed plan....waar is die borrel dan? Bij jou thuis?
Kroeg dus....
Hmm...beetje simpel....dat kan beter Sun! Shit, toch te simpel he. Maar wat moet ik dan! Help me dan Xan! Jij staat bekend als de adviseur (zie omschrijving van HM), dus please ADVIES!!!
Prinses spreek ik toch morgen, en zal met haar overleggen....kunnen wij je samen adviseren voor het plan der aanpak
Kroeg dus....
Hmm...beetje simpel....dat kan beter Sun! Shit, toch te simpel he. Maar wat moet ik dan! Help me dan Xan! Jij staat bekend als de adviseur (zie omschrijving van HM), dus please ADVIES!!!
zondag 30 december 2007 om 01:37
quote:Xander68 schreef op 30 december 2007 @ 01:26:
Kroeg dus....
Hmm...beetje simpel....dat kan beter Sun! quote:sunshineforever schreef op 30 december 2007 @ 01:30:
Shit, toch te simpel he. Maar wat moet ik dan! Help me dan Xan! Jij staat bekend als de adviseur (zie omschrijving van HM), dus please ADVIES!!!Heb je even tot morgen? Moet daar even een nachtje over slapen, en desnoods even in overleg treden met Prinses...zij heeft ook altijd goede plannen! Ga naar bed, truste allemaal.. xx
Kroeg dus....
Hmm...beetje simpel....dat kan beter Sun! quote:sunshineforever schreef op 30 december 2007 @ 01:30:
Shit, toch te simpel he. Maar wat moet ik dan! Help me dan Xan! Jij staat bekend als de adviseur (zie omschrijving van HM), dus please ADVIES!!!Heb je even tot morgen? Moet daar even een nachtje over slapen, en desnoods even in overleg treden met Prinses...zij heeft ook altijd goede plannen! Ga naar bed, truste allemaal.. xx
zondag 30 december 2007 om 01:39
quote:Xander68 schreef op 30 december 2007 @ 01:37:
[...]
[...]
Heb je even tot morgen? Moet daar even een nachtje over slapen, en desnoods even in overleg treden met Prinses...zij heeft ook altijd goede plannen! Ga naar bed, truste allemaal.. xx
Dankje Xan! Ik wacht met smart op je plan! En ook op dat plan van jou Pop! Ik zal jullie eeuwig dankbaar zijn (mocht ik met Ex herenigd worden)
trusten!
[...]
[...]
Heb je even tot morgen? Moet daar even een nachtje over slapen, en desnoods even in overleg treden met Prinses...zij heeft ook altijd goede plannen! Ga naar bed, truste allemaal.. xx
Dankje Xan! Ik wacht met smart op je plan! En ook op dat plan van jou Pop! Ik zal jullie eeuwig dankbaar zijn (mocht ik met Ex herenigd worden)
trusten!
zondag 30 december 2007 om 01:39
zondag 30 december 2007 om 01:43
Nee, poes is niet ongesteld, tampons zijn blijkbaar erg leuk als ze rollen...
Zie net dat ik een uitnodiging heb gehad van een stome ex om zn verjaardag mee te vieren. Denk dat zn relatie niet zo goed loopt, anders had ie mij vast niet uitgenodigd. Het is ZOOOOO'N SUKKEL!!!!
Zie net dat ik een uitnodiging heb gehad van een stome ex om zn verjaardag mee te vieren. Denk dat zn relatie niet zo goed loopt, anders had ie mij vast niet uitgenodigd. Het is ZOOOOO'N SUKKEL!!!!
pop1980 wijzigde dit bericht op 30-12-2007 01:44
Reden: Lézen voor je post, Pop
Reden: Lézen voor je post, Pop
% gewijzigd
zondag 30 december 2007 om 01:44
zondag 30 december 2007 om 01:53
zwangere collega is heeulll erg leuk en gezellig. Dolle boel altijd
oh ff stukkie tekst :
De keuzes die je maakt zullen altijd blijven staan,
soms zijn ze doordacht en soms kun je er blindelings voor gaan.
Soms kies je de langste weg soms vind je `m naast de deur,
soms heb je te ver gezocht maar het antwoord schijnt in al zijn kleur.
Het is voor altijd blijven of voor altijd ervandoor
als kracht wint van twijfel dan volgen we het juiste spoor.
Het is niet altijd raak soms zit je er goed naast
soms heb je zo goed gekozen dat het je nog steeds verbaast.
Het is oke als je soms de fout ingaat
Vergeet niet dat de keuzes die je maakt
de juiste zijn want je hebt ze zelf gemaakt.
En de deuren die je sluit
Zullen nooit meer opengaan
Smijt ze maar dicht, om vastbesloten door te gaan
Want het is voor altijd zwijgen, of voor altijd aan het woord
Wees niet bang om te verliezen, het leven wacht en dat gaat voort.
oh ff stukkie tekst :
De keuzes die je maakt zullen altijd blijven staan,
soms zijn ze doordacht en soms kun je er blindelings voor gaan.
Soms kies je de langste weg soms vind je `m naast de deur,
soms heb je te ver gezocht maar het antwoord schijnt in al zijn kleur.
Het is voor altijd blijven of voor altijd ervandoor
als kracht wint van twijfel dan volgen we het juiste spoor.
Het is niet altijd raak soms zit je er goed naast
soms heb je zo goed gekozen dat het je nog steeds verbaast.
Het is oke als je soms de fout ingaat
Vergeet niet dat de keuzes die je maakt
de juiste zijn want je hebt ze zelf gemaakt.
En de deuren die je sluit
Zullen nooit meer opengaan
Smijt ze maar dicht, om vastbesloten door te gaan
Want het is voor altijd zwijgen, of voor altijd aan het woord
Wees niet bang om te verliezen, het leven wacht en dat gaat voort.
zondag 30 december 2007 om 01:56
Vleer, mijn zwangere collega's hebben het alleen over hun baby en de borstvoeding... zucht...
Nog een mooie tekst!
Zestien sigaretten en een zee van tijd
Als de sterren blijven hangen, blijf ik zitten waar ik zit
Ik reken af en sta bij niemand in het krijt
Ik zit hier elk jaar een keer, mijn rug tegen de muur
En denk aan wat de tussentijd mij bracht
Wie is er weg, wie kwam er bij?
Wat ik deed, deed ik het goed?
Nog een mooie tekst!
Zestien sigaretten en een zee van tijd
Als de sterren blijven hangen, blijf ik zitten waar ik zit
Ik reken af en sta bij niemand in het krijt
Ik zit hier elk jaar een keer, mijn rug tegen de muur
En denk aan wat de tussentijd mij bracht
Wie is er weg, wie kwam er bij?
Wat ik deed, deed ik het goed?
zondag 30 december 2007 om 01:58
zondag 30 december 2007 om 02:09
Bindingsangst. Tsja. Heb ik ook ontzettend last van gehad. Maar toen ik Ex leerde kennen was het spontaan verdwenen. En ik moet toegeven dat het bij exdate weer lichtelijk aanwezig was. Ik ben van mening dat als je echt een hele superleuke jongen tegenkomt, die bindingsangst spontaan van je afvalt. Dat is bij mij ook met Ex gebeurd.
zondag 30 december 2007 om 02:12
zondag 30 december 2007 om 02:34
MrDate is t ook niet voor mij , daarvoor gaat t nu al veel te lastig en te ingewikkeld.. Ga daar mijn energie niet meer in steken..
Ik heb niet zozeer bindingsangst eerder last van verlatingsangst.. en of MrDate last heeft van bindingsangst . zou heel goed kunnen maar dat is zijn probleem niet de mijne..
Als hij daar last van heeft moet ie t toch echt zelf opknappen , ik heb er al teveel voor gedaan om er beetje inzicht in te krijgen.. Ik heb genoeg aan mijzelf en hoop echt dat de arts 23januari iets heeft of weet waardoor ik beter kan omgaan met t hyperfocussen.. .
Vleer gaat lekker der bed in duiken en heerlijk slapen onder haar paarse dekbed.. En nog steeds op zoek naar nieuw dekbed , maar bedacht mij dat t slimmer is om ff te wachten tot ze der huissie heeft kan ik bijpassend dekbed kopen
Ik heb niet zozeer bindingsangst eerder last van verlatingsangst.. en of MrDate last heeft van bindingsangst . zou heel goed kunnen maar dat is zijn probleem niet de mijne..
Als hij daar last van heeft moet ie t toch echt zelf opknappen , ik heb er al teveel voor gedaan om er beetje inzicht in te krijgen.. Ik heb genoeg aan mijzelf en hoop echt dat de arts 23januari iets heeft of weet waardoor ik beter kan omgaan met t hyperfocussen.. .
Vleer gaat lekker der bed in duiken en heerlijk slapen onder haar paarse dekbed.. En nog steeds op zoek naar nieuw dekbed , maar bedacht mij dat t slimmer is om ff te wachten tot ze der huissie heeft kan ik bijpassend dekbed kopen