Levensmotto?
zaterdag 19 februari 2011 om 23:30
Na al maandenlang liefdesverdriet en mijn leven dat een beetje overhoop ligt voor mijn gevoel zoek ik een relativerend levensmotto, als een soort mantra. Om ex los te kunnen laten, stress te verminderen en het leven een beetje per dag te kunnen zien. Iets wat rust brengt. Ik heb een beetje zitten googlen, maar kon alleen maar vrij zware dingen vinden over "dromen waarmaken" en dergelijke. Dat geeft me gelijk weer het idee dat ik iets "moet".
Maar "Don't worry, be happy" helpt wel!
Hebben jullie nog meer van dit soort "levensmotto's" voor mij?
Welke gedachte helpt jullie om te relativeren?
Maar "Don't worry, be happy" helpt wel!
Hebben jullie nog meer van dit soort "levensmotto's" voor mij?
Welke gedachte helpt jullie om te relativeren?

zaterdag 19 februari 2011 om 23:38
quote:muisje23 schreef op 19 februari 2011 @ 23:36:
Thanks Rider en Kampen! Deze zijn mij nog steeds iets te zwaar, ik word er iig niet vrolijk van, maar ja, het is natuurlijk ook hartstikke persoonlijk eigenlijk .Er iS niets zo vrolijk alste eten dat al het negatieve voorbij gaat lojkt me. Niets doet er toe, niets kan je werkelijk schden, want je bent al aan het afsterven vanaf je geboorte. Als je dáár net rolijk van wordt...
Thanks Rider en Kampen! Deze zijn mij nog steeds iets te zwaar, ik word er iig niet vrolijk van, maar ja, het is natuurlijk ook hartstikke persoonlijk eigenlijk .Er iS niets zo vrolijk alste eten dat al het negatieve voorbij gaat lojkt me. Niets doet er toe, niets kan je werkelijk schden, want je bent al aan het afsterven vanaf je geboorte. Als je dáár net rolijk van wordt...
zaterdag 19 februari 2011 om 23:44
quote:Kampen86 schreef op 19 februari 2011 @ 23:33:
Wie met zijn gezicht naar het verleden staat, staat met zijn rug naar de toekomst
Ik vind deze wel heel mooi eigenlijk. EN toepasselijk
Ik heb niet zoiets moois, maar wel iets wat ik me vaak voorhoud:
Ik moet mijn hele leven nog met mezelf, dus laat ik het vooral leuk maken voor en met mezelf.
Wie met zijn gezicht naar het verleden staat, staat met zijn rug naar de toekomst
Ik vind deze wel heel mooi eigenlijk. EN toepasselijk
Ik heb niet zoiets moois, maar wel iets wat ik me vaak voorhoud:
Ik moet mijn hele leven nog met mezelf, dus laat ik het vooral leuk maken voor en met mezelf.