SOS HELP
zondag 20 februari 2011 om 15:25
IK LOOP AL WEKEN MET ZENUWPIJN IN ME ACHTERSTE KIEZEN . VOLGENDE WEEK WORD IK HIERAAN GEOPEREERD . IK SLIK AL DAGEN VEEL PARACETAMOL EN SINDS GISTER IBUPROFEN MAAR NIKS HELPT MEER . NU HEB IK VAN DE HUISARTS PARACETAMOL CODDEINE GEKREGEN MAAR OOK DIT HELPT NIET . IK KAN BIJNA NIET MEER SLIKKEN VAN DE PIJN EN NIET EENS MEER NORMAAL ME MOND DICHTDOEN WEET IEMAND IETS ANDERS ??? WAARMEE IK DE WEEK VOL KOM WANT IK TREK DIT NIET MEER . MVG SANN
zondag 20 februari 2011 om 15:40

zondag 20 februari 2011 om 16:00
zondag 20 februari 2011 om 16:10
zondag 20 februari 2011 om 16:17
Moet je geopereerd worden aan je kaak, of moeten je verstandskiezen getrokken worden en noem je dat een operatie? In het laatste geval moet je bellen met de HAP voor afdoende pijnstilling en morgenochtend vroeg bellen naar de kaakchirurg om te vragen of je morgen meteen al geholpen mag worden, ze houden altijd tijd vrij voor spoedgevallen.
zondag 20 februari 2011 om 16:20
quote:Minouzz schreef op 20 februari 2011 @ 16:10:
Dagen veel paracetamol, lekker gezond en lekker dom. Laat je eens goed adviseren voordat je dagen hiervan teveel neemt. Naast pijn in je mond kan je ook nog eens een lekkere leverschade oplopen. Teveel paracetamol wordt al snel onderschat.
Verder zoek hulp zo moeilijk is dat toch niet??
Goh'wat een medeleven en lieve reactie pfff
je zal het maar uitschreeuwen van de pijn.................
Bel de SEH en zeg dat je niet meer verder kan zo en dat je geen oog dicht doet snacht's.
sterkte!
Dagen veel paracetamol, lekker gezond en lekker dom. Laat je eens goed adviseren voordat je dagen hiervan teveel neemt. Naast pijn in je mond kan je ook nog eens een lekkere leverschade oplopen. Teveel paracetamol wordt al snel onderschat.
Verder zoek hulp zo moeilijk is dat toch niet??
Bel de SEH en zeg dat je niet meer verder kan zo en dat je geen oog dicht doet snacht's.
sterkte!
zondag 20 februari 2011 om 16:34
quote:esmee43 schreef op 20 februari 2011 @ 16:20:
[...]
sterkte!Nee, schreeuwen vanachter je pc helpt dan.....en zo lomp was die reactie nou ook weer niet. Eerder realistisch.
[...]
sterkte!Nee, schreeuwen vanachter je pc helpt dan.....en zo lomp was die reactie nou ook weer niet. Eerder realistisch.
zondag 20 februari 2011 om 16:39
quote:esmee43 schreef op 20 februari 2011 @ 16:20:
[...]
Absoluut, maar ja helaas kan niemand er hier iets aan doen. Als de pijn zo ondraaglijk is was ik eerder opzoek gegaan naar echte hulp dan suggesties hier wat te doen.
Verder mijn opmerking over paracetamol is serieus mensen onderschatten dat! Ook langdurig maximale dosis nemen.
[...]
Absoluut, maar ja helaas kan niemand er hier iets aan doen. Als de pijn zo ondraaglijk is was ik eerder opzoek gegaan naar echte hulp dan suggesties hier wat te doen.
Verder mijn opmerking over paracetamol is serieus mensen onderschatten dat! Ook langdurig maximale dosis nemen.

zondag 20 februari 2011 om 16:41
quote:Minouzz schreef op 20 februari 2011 @ 16:39:
[...]
Verder mijn opmerking over paracetamol is serieus mensen onderschatten dat! Ook langdurig maximale dosis nemen.Zenuwpijn in je gebit is qua pijn ongeveer het ergste wat je kan overkomen, dus als je geen suggestie hebt hoe ze beter iets tegen de pijn kan doen, dan is je opmerking inderdaad alleen maar hardvochtig te noemen.
[...]
Verder mijn opmerking over paracetamol is serieus mensen onderschatten dat! Ook langdurig maximale dosis nemen.Zenuwpijn in je gebit is qua pijn ongeveer het ergste wat je kan overkomen, dus als je geen suggestie hebt hoe ze beter iets tegen de pijn kan doen, dan is je opmerking inderdaad alleen maar hardvochtig te noemen.
zondag 20 februari 2011 om 16:48
quote:evelynsalt schreef op 20 februari 2011 @ 16:34:
[...]
Nee, schreeuwen vanachter je pc helpt dan.....en zo lomp was die reactie nou ook weer niet. Eerder realistisch.
Ja juist ja ze schreeuwt het letterlijk uit van de pijn!!
het is de ergste pijn die je kan hebben,
nee lekkere tactische opmerking!
[...]
Nee, schreeuwen vanachter je pc helpt dan.....en zo lomp was die reactie nou ook weer niet. Eerder realistisch.
nee lekkere tactische opmerking!
zondag 20 februari 2011 om 16:53
quote:Cateautje schreef op 20 februari 2011 @ 16:41:
[...]
Zenuwpijn in je gebit is qua pijn ongeveer het ergste wat je kan overkomen, dus als je geen suggestie hebt hoe ze beter iets tegen de pijn kan doen, dan is je opmerking inderdaad alleen maar hardvochtig te noemen.die suggestie stond in de betreffende post......
[...]
Zenuwpijn in je gebit is qua pijn ongeveer het ergste wat je kan overkomen, dus als je geen suggestie hebt hoe ze beter iets tegen de pijn kan doen, dan is je opmerking inderdaad alleen maar hardvochtig te noemen.die suggestie stond in de betreffende post......
zondag 20 februari 2011 om 16:54
quote:esmee43 schreef op 20 februari 2011 @ 16:48:
[...]
nee lekkere tactische opmerking!Nee, met overgevoeligheid help je TO........hoe moeilijk kan het zijn om even de dokterswacht te bellen of de EHBO?
[...]
nee lekkere tactische opmerking!Nee, met overgevoeligheid help je TO........hoe moeilijk kan het zijn om even de dokterswacht te bellen of de EHBO?
zondag 20 februari 2011 om 18:07
Ik weet wat je voelt TO. Ik heb ook vaak genoeg zenuwpijn gehad en geloof me, je wordt echt gek van de pijn. Ik ben er vaak genoeg 's nachts voor m'n bed uit gegaan. Verschrikkelijk!
Je zou ibuprofen kunnen combineren met paracetamol of nog beter, brufen bruis vragen bij de HA. Ik weet alleen niet of je die amg combineren met paracetamol. Ik deed het wel omdat het me niks kon schelen. Ik MOEST van de pijn af.
Je zou ibuprofen kunnen combineren met paracetamol of nog beter, brufen bruis vragen bij de HA. Ik weet alleen niet of je die amg combineren met paracetamol. Ik deed het wel omdat het me niks kon schelen. Ik MOEST van de pijn af.
maandag 21 februari 2011 om 01:47