Outsiders

24-05-2010 13:40 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kom hier gezellig kletsen over wonen in het buitenland.

Waar woon je?

Wat doe je er?

Wat mis je aan Nederland?

Wat niet?
Slaap lekker. Al zo laat daar?

California is erg mooi. Die staat heeft zoveel meer te bieden dan alleen Hollywood.
Ben je nu alweer terug nichiran? Da's snel.

Hier is alles rustig, de meiden Wiiien , manlief met zijn neus boven de postzegels en Mutti am pc.
Klinkt goed Nichiran!! Wat vliegt de tijd, je bent alweer thuis. Ging je nou ook nog naar Nederland of toch voorlopig niet? Jammer dat je meteen weer hard aan het werk moet, maar ja dat moet ook.

Haha Heidel, ik moet lachen om je man met zijn postzegels Wat een fanatiekeling!

Ik denk dat ik morgen naar het strand ga, ook al is het ijskoud. Dikke jas aan en wat wandelen, de zon schijnt in ieder geval. Ik ben de winter écht zat en ik wil naar buiten.
Hallo Looola, ga maar lekker uitwaaien. Woon je dicht bij het strand? Als de zon schijnt is het heerlijk even lekker buiten te zijn. Hier is het helaas mistig en kil.

Mijn man is verslaafd aan zijn hobby, vrees ik!
Het dichtstbijzijnde strand is zo'n 30km, dus daar wil ik gebruik van maken! De sneeuw is alweer een beetje aan het smelten... Bah, nog steeds een dik pak.

Maar vertel eens, wat DOET je man dan precies met die postzegels? Ik vraag me af hoe je daar lang mee bezig kan zijn
Looola, ben je lekker aan het uitwaaien op het strand?

Dat kan echt lekker zijn met dit weer.

Ik ga donderdag naar Brighton, mijn vriendin woont daar aan het strand. Dus daar kijk ik ook naar uit.

En Heidel, inderdaad, wat doet je man dan met de postzegels?

Ik kan nog begrijpen dat het leuk is om unieke postzegels te verzamelen, of een serie compleet te krijgen.

Maar hoe ben je er op een zaterdagavond mee bezig?

Mijn vader spaart munten, ook z'on leuke hobby.....
Looola, nog gefeliciteerd met je vriend en veel plezier op het strand vandaag!

Heidel, hopelijk heb je nog wat aandacht gekregen?

VG, hoe was je reunie?
Mijn man verzamelt Nederlandse postzegels. De oudste is van 18 honderd nog wat.Gestempelde en ongestempelde postzegels. Dan heeft hij katalogussen (katalogi) daar staan de postzegels in op jaar gesorteerd (Michel Katalog) elke postzegel heeft een nummer en een waarde. Die worden dan gesorteerd in een postzegelalbum. Netjes op jaartal met een speciaal postzegelpincet .

Hij verzameld ook Duitsland. Vanaf het begin tot heden. Gestempeld en ongestempeld.Hier wordt ook geeneen postzegel weggegooid...alleen als hij kapot is en dus geen waarde heeft. Die worden dan afgeweekt en gedroogd.

Hij verzameld ook Polen en weet ik niet wat nog, maar hij wilde zich dan toch meer op Nederland en Duitsland concentreren, want het wordt te vol hier..Kast vol met alleen maar postzegelalbums...

Ik ben het wel al gewend dat mijn man philatelist is..kan ook heel ontspannend zijn, lekker rustig in huis.

Philein, ik verpieter hier nog niet hoor! Ik zeg het dan ook gewoon dat het nu wel even genoeg is met de postzegels.

Dus alle postzegels bewaren...in de tijd van email worden ze steeds waardevoller.

Enne munten spaart hij ook...

Wat een story...
Ach Heidel, ik kan me spectaculairdere hobby's bedenken, maar een passie heeft ie in elk geval! Kan niet iedereen zeggen
Dat heb je mooi gezegd, Philein!
Dankjewel Philein, en hopelijk ben ik er volgend jaar bij op zijn verjaardag! Hoe gaat het met je, hoe was je weekend?

Viva, lekker naar het strand! Ik ben uiteindelijk niet meer geweest, de anderen wilden last minute niet meer gaan (op stap geweest). Flauw hoor, dus ik ben gewoon een rondje door het park gaan wandelen. Ach, het is toch eigenlijk te koud.

Heidel, zoals Philein ook al zegt, misschien heeft je man geen spectaculaire hobby, maar het is wel schattig dat hij zich er zo mee vermaakt
Hm Looola, jammer van de afhakers. Gelukkig heb je jezelf nog weten te vermaken Hier was het ook al zo ontzettend koud vandaag. Heb wel weer een lange rit gemaakt.

Verder gaat het niet echt lekker eigenlijk. Maar goed, wanneer weer sinds ik terug ben? Hopeloos voelt het hoor. Bah.
Wat fijn dat je je paard hebt, dan heb je in ieder geval een reden om lekker veel buiten te komen.

En het is maar shit dat je je nog altijd zo slecht voelt. Hoe lang ben je ondertussen terug, een paar maanden? Hoelang ga je jezelf de tijd even om het aan te kijken, heb je een idee van wat ervoor zou kunnen zorgen dat je je beter gaat voelen? Als je maandenlang alleen maar kan denken dat je NU in het vliegtuig wilt stappen om terug te gaan, dan moet je dat misschien gewoon doen. Niet nu bedoel ik, maar als het zo blijft.
Ik ben 4 maanden terug. En nu weer alles opgeven om terug te gaan? Dat lijkt me heel onverstandig.

Hij kon ook naar mij toekomen ipv een of andere loser vakantie in Amerika te gaan houden. Is niet leuk.
Phil,

Toch zit er wel vooruitgang in hoor. Ik heb wel het gevoel dat het beter met je gaat, met zo nu en dan een terug slag, wat heel normaal is.

En ik kan me heel goed voorstellen dat het kut is dat hij op vakantie gaat naar Amerika, terwijl hij dus naar jou had kunnen komen.

Terug gaan lijkt me ook geen optie.

Mischien een vakantie? Inclusief een tijdelijke vakantie scharrel?

Ik ben helemaal voorbereid op mijn sollicitatie van morgen.

Ik heb er zin in.

Hele website bestudeerd en vragen opgesteld.

Outfit hangt klaar.

2 Uur geskypes met mijn vriend.

Long Way Down af gekeken.

En nu ben ik Criminal Minds aan het downloaden, op aanraden van Philein. Ik hou wel van Bones, CSI, etc, dus ik hoop dat ik dit ook leuk vind.

SD, alles goed met je? Al een tijdje stil.

En Majmaj, we denken ook aan jou hoor!

Welterusten allemaal.
Criminal Minds is heel goed VG, ben benieuwd hoe jij het vindt.

Ik voel nauwelijks vooruitgang, maar kan me voorstellen dat het zo overkomt op 'papier'. Ik onderneem natuurlijk wel heel veel, zit niet bepaald stil, maar goed..blijkbaar is dat nog niet genoeg.

Viev, heel erg veel succes morgen.

Pino, jij ook natuurlijk!
---
----
Hey Maj, ik lig al in bed maar lees net je post. Wat fijn dat je even komt schrijven, vraag me regelmatig af hoe het me je gaat.

Veel veranderingen dus, maar wat klink je optimistisch, goed zo! En NL voor de boeg dus met zo te horen al veel plannen. Geniet daar lekker van joh en probeer juist niet te rennen en vliegen, dan kom je straks uitgeput terug!

Ik begrijp uit je verhaal dat je relatiebreuk vooral van jouw kant komt he? Knap dat je voor jezelf kiest, een besluit die vast niet zomaar is genomen. Ik wens je alle sterkte en succes toe de komende tijd, blijf vooral schrijven hier als je die behoefte voelt.
---
HaiMajMaj, fijn dat je ons trouw bent gebleven . Heb ook vaak aan je moeten denken . Het ging allemaal zo voorspoedig, met je praktijk en alles derop en deran. Dan toch te merken dat het niet zo loopt zoals je echt wilt, is echt een tegenslag. Je hebt dan toch al weer plannen om naar NL te gaan, dat is dan toch wel fijn.

De meiden zijn alweer gezond, maar de virussen hebben hiet hoogtij. Nu heeft het weer een beetje gesneeuwd , we snakken hier allemaal naar de lente!!

Pino, ik wens je veel sterkte vandaag . Hopelijk is je afspraak 's morgens.

Vivagirl veel succes bij je sollicitatie! Nog niets gehoord van NCL?

Sahara_Desert, alles okay?

Philein, heeft in Nederland ook gesneeuwd?

Nichiran, ook weer geacclimatiseerd ?

Looola, vandaag weer aan de studie?

Ik heb zo een afspraak met de dermatoloog, ben benieuwd ...
Majmaj fijn van je te horen! Wat goed dat je er [nu] zo positief in staat....en wat heerlijk dat je naar Nederland gaat 6 weken, kan je iedereen weer zien,en even bijkomen.

VG heel veel succes vandaag!

Ik moet vanmiddag naar het ziekenhuis vorr de MRI en bloedonderzoekjes, en dan krijg ik vrijdag de uitslagen...

Mijn moeder moet donderdag terug naar Nijmegen voor de eerste check-up,ze krijgt dan een echo,scan en MRI, en hopelijk meteen de uitslagen....toch spannend..

Later meer!
Come fly with me on a jetplane
Goeiemorgen allemaal.

Majmaj, fijn even weer van je te horen.

Je klinkt inderdaad positief, maar het kan allemaal niet makkelijk zijn. Sterkte en geniet van je tijd in Nederland.

Pino, heel veel sterkte vandaag

Philein, zelfde wat Majmaj ook zegt, ik wil je graag een hart onder de riem steken, maar ik kom ook alleen maar op die afgezaagde dingen 'tijd heelt alle wonden', nou, dat werkt bij jou dus duidelijk niet.

Heb je spijt van je beslissing? Zou je terug willen?

Maak je het mooier in je hoofd dat het was?

Heidel, hier geen sneeuw gehad. Mijn vriendin in Den Haag had het wel over sneeuw daar.

O, en ik heb Criminal Minds gekeken, 1e aflevering gedownload, heel leuk. Hele andere acteurs dan ik dacht. Aflevering 2 kijken, en dat waren allemaal andere acteurs. Ik snapte er niks van! Maar er is dus een Spin off met Forrest Whitaker, daar is net 1 aflevering van geweest en die had ik dus gedownload. Maar nu heb ik ook de juiste 1e aflevering.

Ja, ik vind het leuk!

Nee, nog niks van NCL gehoord.

Ik ga nu twijfelen of ik het echt wel zo goed heb gedaan.

EN zeiden ze dat ze woensdag zouden bellen, of voor woensdag?

En als ze mij echt graag wilden, hadden ze allang gebeld.

Zulk soort gedachtes krijg ik nu.

De sollicitatie van vandaag, die functie lijkt me ook leuk hoor.

Maar NCL leuker.

Afwachten. Zo spannend.

xxx
VG, succes straks.

En nee, aan cliché's heb ik inderdaad weinig, ook al weet ik dat het goed bedoeld is. Spijt van terugkomst? Nee, ik denk dat ook dat besluit niet zomaar genomen is. Het mooier maken dan het was? Ja waarschijnlijk wel.

Je overal een outsider voelen, ja zo ervaar ik dat vaak ook. En Pino, jij herkent dat vast ook. Natuurlijk ben je in rouw (je schreef me alsof het zo 'leek', maar ik zie dit proces ook echt zo): je zit niet alleen een verbroken relatie, maar ook heb je een tijd/land achter je moeten laten waar je jarenlang hebt vertoefd. Dat is even een hele knop omzetten en niet gemakkelijk, dat merk ik zelf ook.
Hoi, ben ik weer. De dermatologe heeft een wratje ( een heel klein vervelend ding wat precies tussen mijn borsten zit en steeds jeukte) afgesneden en voor onderzoek weggestuurd, volgende maandag moet ik weer, dan heeft ze de uitslag en als het niet goed is moet ze het wratje dieper uitsnijden en dan hechten.

Verder van de gelegenheid gebruik gemaakt om mijn ogen op te laten meten, en gratis een maand contactlenzen te testen. Draag al sinds een paar jaar weer een bril omdat ik mijn lenzen niet meer verdraagde (verdroeg?). Nu probeer ik het maar weer eens , wie weet. Die haal ik dan volgende maandag gelijk op.

Pino, heb je dan vandaag vrij, of ga je na je werk naar het ziekenhuis? Ik duim voor je dat alles vlot gaat. Je moeder ook deze week voor een check-up, hopelijk blijft alles goed.

Het verwerken van een verloren liefde is niet gemakkelijk. Het doet echt pijn... .

Vivagirl, toitoitoi! Heb je je sollicitatie 's morgens of 's middags?

Leuk een vriendin in Dan Haag. Er is nl. een heel oud liedje : " Wat voor weer zou het zijn in Den Haag". Van Conny Stuart.

http://www.youtube.com/watch?v=4ayYAwy-Wnw

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven