Full House deel 3
dinsdag 15 februari 2011 om 12:56
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.
7-4-'10399510,7 kg.
78 cmAatje
16-6-'1034655685 gr
61,9 cm6575 gr.
65,9 cm8320 gr.
71,8 cm9455 gr.
75,6 cmLmeisje
10-7-'1039006530 gr
60 cm8080 gr.
61 cm9260 gr.
70 cmOotje
15-7-'1020004975 gr
54 cm5950
60 cm7100 gr.
64 cmJongste
2-9-'1036505420 gr
60,5 cm6950 cm
66,58035 gr.
70 cmRmeisje
28-10-'1036005470 gr
59 cm6965 gr.
64 cmBengeltje
25-2-'113000Umini
2-3-'1129805450 gr
60 cm
Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Link naar het derde deel -> Full House
Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
7-4-'10399510,7 kg.
78 cmAatje
16-6-'1034655685 gr
61,9 cm6575 gr.
65,9 cm8320 gr.
71,8 cm9455 gr.
75,6 cmLmeisje
10-7-'1039006530 gr
60 cm8080 gr.
61 cm9260 gr.
70 cmOotje
15-7-'1020004975 gr
54 cm5950
60 cm7100 gr.
64 cmJongste
2-9-'1036505420 gr
60,5 cm6950 cm
66,58035 gr.
70 cmRmeisje
28-10-'1036005470 gr
59 cm6965 gr.
64 cmBengeltje
25-2-'113000Umini
2-3-'1129805450 gr
60 cm
Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Link naar het derde deel -> Full House
Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
woensdag 23 februari 2011 om 17:48
Ja, bengel, eindelijk gaat er wat gebeuren!!! Heel veel succes morgen, zet 'm op! ik ga de hele dag aan je denken en voor je duimen, hopen op een mooie en vlotte bevalling.
Tuurlijk mag je sms-en, maar ik ben morgen op m'n werk dus kan pas laat op viva. Misschien beter iemenad die morgen thuis is, leuker voor de rest. Oh, dan lees ik het 's avonds pas...
Tuurlijk mag je sms-en, maar ik ben morgen op m'n werk dus kan pas laat op viva. Misschien beter iemenad die morgen thuis is, leuker voor de rest. Oh, dan lees ik het 's avonds pas...
woensdag 23 februari 2011 om 19:38
lieve bengel heeeel veel succes morgen je klinkt nog steeds super stoer heerlijk nog even met je man uit eten wat een goed idee! Nog even met zijn tweetjes. (misschien gebeurt er vanacht spontaan dan nog wat dat was bij mijn schoonzusje, kind de deur uit, met zijn tweeën eten en hop weeën) ik ga voor je duimen dat er morgen plek is en dat je snel je baby in je armen kan houden!!!!! Ik ben morgen bij mijn oma, geen tv, internet, radio dus aan mij heb je niet zoveel...
woensdag 23 februari 2011 om 20:01
huh, mijn bericht weg? Wazig.
Hmm wat typte ik:
Bengel, wat heerlijk dat er een datum is, en morgen al!!! Ik zat met kippenvel net toen ik het las en het voelde alsof ikzelf morgen een vers babietje in mijn armen zou houden . Kan je nagaan hoe ik meeleef ha ha.
En jij moet wel echt heel erg klaar zijn met die zwangerschap, want ik liep dus ook zo lang door (maar minder dan jij geloof ik) maar aan inleiden durfde ik niet te denken...
en weet je, zal je zien dat je straks opeens een heel klein krampje voelt, en nog een en dan denk je: aaaauuuu, shit ja het is begonnen, waarom keek ik hier zo naar uit ?
Nou, mijn kat heb ik verwend met een heerlijk tonijnachtig gelei gebeuren. Een ienimienie blikje en daar 1/5e uit. Dat at ze op. De kattenmelk die ik erbij gaf bliefde ze niet, erg he? En net gaf ik nog wat, maar dat wilde ze toch niet
Ooh, ik ga even een fotootje van Aatje op Hyves zetten; ze trok zich net op!
Boehoe, weer een stapje verder naar groot worden....
En ze heeft onwijs zitten happen in de bietjes, hi hi, nog wat fruit van vanmiddag erachteraan en een dikke fles met pap. Ze rolde goed gevuld haar bedje in, heerlijk.
Sardegna, als Bengel jou sms't, wil je mij dan weer sms-en? Want ik ben morgenochtend niet thuis. Wel online natuurlijk, maar ik kan niet steeds viva checken.
Oh ik zie een jongetje bij DWDD zitten naar Nico Dijkshoorn en ik vind het lijken op een van de Viooljongetjes, van wat ik zo op de foto's zie. Grappig.
Hmm wat typte ik:
Bengel, wat heerlijk dat er een datum is, en morgen al!!! Ik zat met kippenvel net toen ik het las en het voelde alsof ikzelf morgen een vers babietje in mijn armen zou houden . Kan je nagaan hoe ik meeleef ha ha.
En jij moet wel echt heel erg klaar zijn met die zwangerschap, want ik liep dus ook zo lang door (maar minder dan jij geloof ik) maar aan inleiden durfde ik niet te denken...
en weet je, zal je zien dat je straks opeens een heel klein krampje voelt, en nog een en dan denk je: aaaauuuu, shit ja het is begonnen, waarom keek ik hier zo naar uit ?
Nou, mijn kat heb ik verwend met een heerlijk tonijnachtig gelei gebeuren. Een ienimienie blikje en daar 1/5e uit. Dat at ze op. De kattenmelk die ik erbij gaf bliefde ze niet, erg he? En net gaf ik nog wat, maar dat wilde ze toch niet
Ooh, ik ga even een fotootje van Aatje op Hyves zetten; ze trok zich net op!
Boehoe, weer een stapje verder naar groot worden....
En ze heeft onwijs zitten happen in de bietjes, hi hi, nog wat fruit van vanmiddag erachteraan en een dikke fles met pap. Ze rolde goed gevuld haar bedje in, heerlijk.
Sardegna, als Bengel jou sms't, wil je mij dan weer sms-en? Want ik ben morgenochtend niet thuis. Wel online natuurlijk, maar ik kan niet steeds viva checken.
Oh ik zie een jongetje bij DWDD zitten naar Nico Dijkshoorn en ik vind het lijken op een van de Viooljongetjes, van wat ik zo op de foto's zie. Grappig.
woensdag 23 februari 2011 om 20:08
gaat snel amalia! J doet nou steeds zijn knietjes onder zijn billen zo schattig, ik vind dit trouwens wel weer een mindere fase, J die overal aanzit, de hele kamer doorkruipt, ik ben nu echt een ekster, de hele tijd kijken of er iets kleins op de grond ligt af en toe krijg ik een hartverzakking
Gelukkig letten de kinderen goed op. Hij is gek op deuren en deurtjes van kasten (had oudste ook zo raar) hij kan ze eeuwig open en dicht doen ook weer gevaarlijk vinger of hoofd ertussen pfffff maargoed pittige fase dus!
Gelukkig letten de kinderen goed op. Hij is gek op deuren en deurtjes van kasten (had oudste ook zo raar) hij kan ze eeuwig open en dicht doen ook weer gevaarlijk vinger of hoofd ertussen pfffff maargoed pittige fase dus!
woensdag 23 februari 2011 om 20:35
Jaaaaaa, wat een goed nieuws, Bengel! Wat spannend, zeg!
Ik krijg er net als Amalia helemaal de kriebels van! Jippie, Bengelbaby komt eraan! En stoer idd, nog even lekker met man uit eten! Enne..je mag mij wel sms-en. Ben gewoon thuis. Heb je mijn nummer? Ik zet het voor de zekerheid nog even op hyves.
Jee, wat gaat dat snel, Amalia! Aatje die zich optrekt!
Hahaha, ekster RW! Ik vind dat ook zo'n rottijd idd! Brrr
En ik lees, dat lmeisje alweer boterhammen eet... Wat groot dan ook alweer. Ik gaf trouwens ook wel mango. Maar verder ook gewoon veel appel, peer, banaan, hoor.
Tieger, spannend, de sollicitaties. Hopelijk hoor je snel wat!
Ik krijg er net als Amalia helemaal de kriebels van! Jippie, Bengelbaby komt eraan! En stoer idd, nog even lekker met man uit eten! Enne..je mag mij wel sms-en. Ben gewoon thuis. Heb je mijn nummer? Ik zet het voor de zekerheid nog even op hyves.
Jee, wat gaat dat snel, Amalia! Aatje die zich optrekt!
Hahaha, ekster RW! Ik vind dat ook zo'n rottijd idd! Brrr
En ik lees, dat lmeisje alweer boterhammen eet... Wat groot dan ook alweer. Ik gaf trouwens ook wel mango. Maar verder ook gewoon veel appel, peer, banaan, hoor.
Tieger, spannend, de sollicitaties. Hopelijk hoor je snel wat!
woensdag 23 februari 2011 om 20:37
woensdag 23 februari 2011 om 21:59
Oooohhhh, nu krijg ik hier ook nog de zenuwen van! Bengel, veel succes morgen! Is er vandaag nog weer een strippoging gedaan?
Ik weet nog dat hier de kinderen bij mijn ouders waren, ik op woensdag nog weer gestript was, en ik mocht donderdag ook bellen of er plek was... En toen is jongste toch nog vanzelf gekomen!
Oooohhhh, ik vind het echt spannend
Ik weet nog dat hier de kinderen bij mijn ouders waren, ik op woensdag nog weer gestript was, en ik mocht donderdag ook bellen of er plek was... En toen is jongste toch nog vanzelf gekomen!
Oooohhhh, ik vind het echt spannend
woensdag 23 februari 2011 om 22:12
Ik vroeg net aan man: wil je nog een 4e?
Nee, zei hij.
Dus dat is duidelijk
Maar als ik dan over De Knip begin.... dat dan ook weer niet.
Tieger, nog geen ontsluiting bij Bengel, dus geen strippen mogelijk.
Ik zeg: gezellige avond uit eten, toch maar even gezellig doen en dan komt die ontsluiting vanzelf
werkte bij A niet, bij B wel ha ha.
Okee, sorry, de bacardicola doe zijn werk hier... shame shame, ik weet het het is pas woensdag. Maar hé, het is vakantie hoor!!
Nee, zei hij.
Dus dat is duidelijk
Maar als ik dan over De Knip begin.... dat dan ook weer niet.
Tieger, nog geen ontsluiting bij Bengel, dus geen strippen mogelijk.
Ik zeg: gezellige avond uit eten, toch maar even gezellig doen en dan komt die ontsluiting vanzelf
werkte bij A niet, bij B wel ha ha.
Okee, sorry, de bacardicola doe zijn werk hier... shame shame, ik weet het het is pas woensdag. Maar hé, het is vakantie hoor!!
woensdag 23 februari 2011 om 22:19
Zulke praatjes en versnaperingen kunnen ECHT niet op woensdag he hahaha
( neem een voorbeeld aan mij )
Ik ga thee drinken en slapen. Nee he ze kletsen nog. En ze gingen ook nog carnaval spullen voor morgen zoeken DAAR kwamen ze NU mee!!!
Komop heel de week heeft iedereen t daar toch over ?! En nu komen ze om 10 uur grr. Maar ik kan niet echt boos worden. Raar! Ik moet van mezelf nu boos worden. Het zal de moeheud zijn....
BEngelbaby Bengelbaby Bengelbaby Bengelbaby!
( neem een voorbeeld aan mij )
Ik ga thee drinken en slapen. Nee he ze kletsen nog. En ze gingen ook nog carnaval spullen voor morgen zoeken DAAR kwamen ze NU mee!!!
Komop heel de week heeft iedereen t daar toch over ?! En nu komen ze om 10 uur grr. Maar ik kan niet echt boos worden. Raar! Ik moet van mezelf nu boos worden. Het zal de moeheud zijn....
BEngelbaby Bengelbaby Bengelbaby Bengelbaby!
donderdag 24 februari 2011 om 08:45
donderdag 24 februari 2011 om 09:36