Full House deel 3

15-02-2011 12:56 2599 berichten
Alle reacties Link kopieren
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.

7-4-'10399510,7 kg.

78 cmAatje

16-6-'1034655685 gr

61,9 cm6575 gr.

65,9 cm8320 gr.

71,8 cm9455 gr.

75,6 cmLmeisje

10-7-'1039006530 gr

60 cm8080 gr.

61 cm9260 gr.

70 cmOotje

15-7-'1020004975 gr

54 cm5950

60 cm7100 gr.

64 cmJongste

2-9-'1036505420 gr

60,5 cm6950 cm

66,58035 gr.

70 cmRmeisje

28-10-'1036005470 gr

59 cm6965 gr.

64 cmBengeltje

25-2-'113000Umini

2-3-'1129805450 gr

60 cm

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House

Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
ik denk karin

hoe zou het toch met bengeltje zijn?
ik kijk ook niet naar De Mol. Vind er niets aan. Ben geloof een van de weinigen. En Boer zoekt Vrouw vind ik ook niet om aan te zien. Maar dat kan ook met die uberburgertrut Yvon Jaspers te maken hebben.

Die IRL nog erger is btw.
Ohhhhhh is zij ook dezelfde van memories ??

Daar kijkt man naar maar ik kan dat niet aanzien!
nee dat is anita witzier (toch???)

mmm ik kijk beide amalia... en ook x factor erg he... maar verder volg ik eigenlijk niks valt dan wel mee toch???
x factor kijk ik niet, TVOH wel weer helemaal gevolgd.

ik volg niets echt maar kijk wel veel hoor
Nou, ik ga naar bed. Ik hoop niet dat Bengel de hele dag bezig is geweest, maar dat ze gewoon zo hard ligt te genieten en dat ze niet aan ons denkt. Zo hoort het

Bengel, hopelijk morgen mooi nieuws!!

Joepie, kat sprong net op de bankleuning vanaf de grond, dus gaat beter!! En at net weer wat, hoera. Gatver, wat meurt dat zachte voer toch :puke:. Maar alles voor het katje natuurlijk
Ootje is al voor 4e keer wakker en drinken! Ik was net ook bed in en nu ligt ze te kletsen ( wel schattig maar ook wat frustrerend )

Net had ik haar gepakt en ze maakte heel lieve lieve geluidjes en keek me verliefd aan en hup borst zoeken en toen op bedheel enthousiast geluiden maken en aanvallen.

Ik weet nogdat ik Amalia beldevanuit zh na de ks. Opeens dacht ik ohhhh wat snel gaat dat!

Wat vond ik haar prachtig toen ze zo omhoog gehouden werd. Ze was klein maar ook zo rond.

En toen ze naderhand bij me gebracht werd even( erg oh zo erg dat ze niet bij me kon staan maar dat is alleen in heel moderne zh want o had alleen warmtebedje zo moeilijk is dat niet )

.. Toen maakte ze geluidjes en ik wist NAAR mij, zuster zeurde toen dat ze kreunde en terug moest in warmtebed maar ik hoorde gewoon dat ze echt op mij gericht was, geur ? Herkenning ?

Oh bengel ik hoop dat je bengelbaby nu knuffelt het heeft lang genoeg geduurd deze ( voor jou ook intensieve tijd !!!

Tijd voor baby geknuffel !!!
Jaaa de bengelbaby is er!!! Leuk leuk! Mooie naam, vreselijke bevalling
Hyves
Jaaaaaaaaaaa Bengeltje van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!!! Wat fijn dat hij er is!

Wat rot dat het alsnog een keizersnee geworden is, ik hoop dat je gauw herstelt en lekker kunt genieten.
Hoera voor bengel en baby
Bengel gefeiciteerd met Bengelbaby !!
Wat fijn hè, dat de Bengelbaby er nu eindelijk is!

Wel heel erg balen, dat de bevalling zo vreselijk was...

Hopelijk knap je snel een beetje op, Bengel!
Amalia ik heb even wat foto's gemaakt van de broekjes die ik heb
@&¤&&&&!!' man weet niet hoe laat hij terug is!

Was gister ook half 1

Grrrrr viool
Welkom Bengebaby! Jammer dat het anders gelopen is dan je had gehoopt, maar hopelijk gaat alles goed met jullie!
Aaaarg, wat irritant, Viool!
Hier nog niks gehoord van sollicitaties Hopelijk ligt er thuis een positieve brief op me te wachten... Moet alleen nog wachten tot man thuis is, ik zit nog bij mijn ouders.

Vanmorgen nog een beetje kunnen uitslapen, collega van mij zat om half 8 in de auto... Toen kwam ik er net uit En nu thuis bij mijn ouders nog even aan de slag.

Maar eerst even spieken of Bengelbaby er was, ja dus
hoera bengelbaby is er ik ga naar hyves
Bengel, gefeliciteerd met jullie zoon!
Oh ik lijk wel een puberende moeder maar ik ga toch mee opdie golf soms. Pubers zitten op :geen zin - zin, antipathie - sympathie. Soms heb ikgewoon geen zin in ze ( vertaal :dat gedrag ) maar ik denkdat ik spiegel. Zij hebben ook die opkomende ambivalentie. Ouders stom, ouders nodig. Ouders lief, ouders saai..

Soms irriteer ik me en dan ben ikweer zotrots of vertederd.

Of het nou isdat ik het een beetje aanvoel( ofdat ikgewoon alles met zedoe ener dus 24/7 in zit )

Joepie voorBengel baby !!!!!!!
Oh ik lijk wel een puberende moeder maar ik ga toch mee opdie golf soms. Pubers zitten op :geen zin - zin, antipathie - sympathie. Soms heb ikgewoon geen zin in ze ( vertaal :dat gedrag ) maar ik denkdat ik spiegel. Zij hebben ook die opkomende ambivalentie. Ouders stom, ouders nodig. Ouders lief, ouders saai..

Soms irriteer ik me en dan ben ikweer zotrots of vertederd.

Of het nou isdat ik het een beetje aanvoel( ofdat ikgewoon alles met zedoe ener dus 24/7 in zit )

Joepie voorBengel baby !!!!!!!
Ik heb weer hele heftige dagen achter de rug, loop al de hele week met veel pijn, gisteren ben ik (eindelijk) doorgestuurd door de huisarts. Heb allerlei onderzoeken gehad, gelukkig geen nieren (stenen bijv.) en ook geen bbz wat ik eerst dacht. Ik heb nog geen volledige duidelijkheid wat het wel is, maar wordt wel doorgestuurd naar de internist. Ik heb het vermoeden dat het toch m'n darmen zijn, die zijn de laatste tijd weer erg aan het rommelen en misschien komen daar de pijnklachten ook wel vandaan. Hoe dan ook, wordt vervolgd.
Sterkte 5x5 vind het zo balen voor je! Bah ! Naar dat je je zo voelt....
best saai nu Bengel is bevallen

5x5 in welke richting denken ze? Oh darmen, sorry, ik lees het. Hopelijk komt er snel iets uit wat het kan zijn

Balen Viool, dat man er nog niet is. Of ondertussen wel. Zijn alle jongens bij hun vader en moeder dit weekend?

Kat heeft net weer een vochtinfuus gekregen en nog 2 prikken. Morgen lekker naar de weekendpraktijk, duur duur. Maar ze wil niet eten Ze vindt dat zachte voer niet lekker, en mijn andere kat trouwens ook niet. Rare beesten. Dus nu heb ik mousse en een spuit en mag ik het achter in haar keel proppen. Lekker dan, rotklus. Heb ik bij mijn andere ook moeten doen. Zit je onder de krassen en haren en een ondankbare boze kat

Maar ze moet aansterken!!

Vanmiddag met de kinderen en zus + kinderen naar de dierentuin geweest. Was leuk maar best koud nog! Aatje bleef maar wakker. Die slaapt neit meer in de wagen, irritant hoor. Dus nu ligt ze zwaar te slapen. Ik heb haar maar laten liggen toen ik naar de dierenarts ging, 3 kwartier alleen thuis . Babyfoon doorgeschakeld hoor, maar toch... Kiezen uit 2 kwade

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven