Full House deel 3

15-02-2011 12:56 2599 berichten
Alle reacties Link kopieren
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.

7-4-'10399510,7 kg.

78 cmAatje

16-6-'1034655685 gr

61,9 cm6575 gr.

65,9 cm8320 gr.

71,8 cm9455 gr.

75,6 cmLmeisje

10-7-'1039006530 gr

60 cm8080 gr.

61 cm9260 gr.

70 cmOotje

15-7-'1020004975 gr

54 cm5950

60 cm7100 gr.

64 cmJongste

2-9-'1036505420 gr

60,5 cm6950 cm

66,58035 gr.

70 cmRmeisje

28-10-'1036005470 gr

59 cm6965 gr.

64 cmBengeltje

25-2-'113000Umini

2-3-'1129805450 gr

60 cm

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House

Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
Ja, bengel, eindelijk gaat er wat gebeuren!!! Heel veel succes morgen, zet 'm op! ik ga de hele dag aan je denken en voor je duimen, hopen op een mooie en vlotte bevalling.

Tuurlijk mag je sms-en, maar ik ben morgen op m'n werk dus kan pas laat op viva. Misschien beter iemenad die morgen thuis is, leuker voor de rest. Oh, dan lees ik het 's avonds pas...
Al nieuwsban bengel??
lieve bengel heeeel veel succes morgen je klinkt nog steeds super stoer heerlijk nog even met je man uit eten wat een goed idee! Nog even met zijn tweetjes. (misschien gebeurt er vanacht spontaan dan nog wat dat was bij mijn schoonzusje, kind de deur uit, met zijn tweeën eten en hop weeën) ik ga voor je duimen dat er morgen plek is en dat je snel je baby in je armen kan houden!!!!! Ik ben morgen bij mijn oma, geen tv, internet, radio dus aan mij heb je niet zoveel...
huh, mijn bericht weg? Wazig.

Hmm wat typte ik:

Bengel, wat heerlijk dat er een datum is, en morgen al!!! Ik zat met kippenvel net toen ik het las en het voelde alsof ikzelf morgen een vers babietje in mijn armen zou houden . Kan je nagaan hoe ik meeleef ha ha.

En jij moet wel echt heel erg klaar zijn met die zwangerschap, want ik liep dus ook zo lang door (maar minder dan jij geloof ik) maar aan inleiden durfde ik niet te denken...

en weet je, zal je zien dat je straks opeens een heel klein krampje voelt, en nog een en dan denk je: aaaauuuu, shit ja het is begonnen, waarom keek ik hier zo naar uit ?

Nou, mijn kat heb ik verwend met een heerlijk tonijnachtig gelei gebeuren. Een ienimienie blikje en daar 1/5e uit. Dat at ze op. De kattenmelk die ik erbij gaf bliefde ze niet, erg he? En net gaf ik nog wat, maar dat wilde ze toch niet

Ooh, ik ga even een fotootje van Aatje op Hyves zetten; ze trok zich net op!

Boehoe, weer een stapje verder naar groot worden....

En ze heeft onwijs zitten happen in de bietjes, hi hi, nog wat fruit van vanmiddag erachteraan en een dikke fles met pap. Ze rolde goed gevuld haar bedje in, heerlijk.

Sardegna, als Bengel jou sms't, wil je mij dan weer sms-en? Want ik ben morgenochtend niet thuis. Wel online natuurlijk, maar ik kan niet steeds viva checken.

Oh ik zie een jongetje bij DWDD zitten naar Nico Dijkshoorn en ik vind het lijken op een van de Viooljongetjes, van wat ik zo op de foto's zie. Grappig.
gaat snel amalia! J doet nou steeds zijn knietjes onder zijn billen zo schattig, ik vind dit trouwens wel weer een mindere fase, J die overal aanzit, de hele kamer doorkruipt, ik ben nu echt een ekster, de hele tijd kijken of er iets kleins op de grond ligt af en toe krijg ik een hartverzakking

Gelukkig letten de kinderen goed op. Hij is gek op deuren en deurtjes van kasten (had oudste ook zo raar) hij kan ze eeuwig open en dicht doen ook weer gevaarlijk vinger of hoofd ertussen pfffff maargoed pittige fase dus!
Jaaaaaa, wat een goed nieuws, Bengel! Wat spannend, zeg!

Ik krijg er net als Amalia helemaal de kriebels van! Jippie, Bengelbaby komt eraan! En stoer idd, nog even lekker met man uit eten! Enne..je mag mij wel sms-en. Ben gewoon thuis. Heb je mijn nummer? Ik zet het voor de zekerheid nog even op hyves.

Jee, wat gaat dat snel, Amalia! Aatje die zich optrekt!

Hahaha, ekster RW! Ik vind dat ook zo'n rottijd idd! Brrr

En ik lees, dat lmeisje alweer boterhammen eet... Wat groot dan ook alweer. Ik gaf trouwens ook wel mango. Maar verder ook gewoon veel appel, peer, banaan, hoor.

Tieger, spannend, de sollicitaties. Hopelijk hoor je snel wat!
Amalia: Sardegna gaf net aan dat ze morgen moet werken en dat het dus niet handig is om haar te smsen. Wie kan en mag ik dan eventueel wel smsen?

Anders kan ik ook wel wachten tot ik weer thuis ben. Mits ik niet heel lang hoef te blijven.
Bengel meisje heeeeeeel veel succes morgen, zal aan je denken!

Je mag me altijd smsen, ben grotendeels wel thuis morgen.

Hou je taai!
O, hihihi, Bengel, crosspost!

Ik heb mijn nummer op hyves gezet, maar zie dat je Uma ook kan sms-en. Kijk maar wat je doet! Heeeel veel succes in elk geval!
Mijn nr staat ook nog even extra op Hyves moet ineens denken aan het smsje van Viool toen ze was bevallen.

Leuk is dit toch he dames? En nou Uma nog... en dan hopelijk 5x5 nog een keer. Is het dan klaar? RW, jij moet voor die 4e gaan
Gezellig hier !! Ik ben net met jongens aan het eten- open avond middelbare- vriend bracht ons thuis -lief he !!! Dat scheelde 30 min

En nu zijn ze zo irritant grrrrr
Oooohhhh, nu krijg ik hier ook nog de zenuwen van! Bengel, veel succes morgen! Is er vandaag nog weer een strippoging gedaan?

Ik weet nog dat hier de kinderen bij mijn ouders waren, ik op woensdag nog weer gestript was, en ik mocht donderdag ook bellen of er plek was... En toen is jongste toch nog vanzelf gekomen!

Oooohhhh, ik vind het echt spannend
jij eerst amalia
Ik vroeg net aan man: wil je nog een 4e?

Nee, zei hij.

Dus dat is duidelijk

Maar als ik dan over De Knip begin.... dat dan ook weer niet.

Tieger, nog geen ontsluiting bij Bengel, dus geen strippen mogelijk.

Ik zeg: gezellige avond uit eten, toch maar even gezellig doen en dan komt die ontsluiting vanzelf

werkte bij A niet, bij B wel ha ha.

Okee, sorry, de bacardicola doe zijn werk hier... shame shame, ik weet het het is pas woensdag. Maar hé, het is vakantie hoor!!
Zulke praatjes en versnaperingen kunnen ECHT niet op woensdag he hahaha

( neem een voorbeeld aan mij )

Ik ga thee drinken en slapen. Nee he ze kletsen nog. En ze gingen ook nog carnaval spullen voor morgen zoeken DAAR kwamen ze NU mee!!!

Komop heel de week heeft iedereen t daar toch over ?! En nu komen ze om 10 uur grr. Maar ik kan niet echt boos worden. Raar! Ik moet van mezelf nu boos worden. Het zal de moeheud zijn....

BEngelbaby Bengelbaby Bengelbaby Bengelbaby!
Vroeg je naar een vierde ????

Jeeeeeee Amalia ben zo nieuwsgierig of je gezin nu wrl of niet compleet bij 3 gaat blijken....
Sta je al te stuiteren bengel? Is er plek of heb je nog niet gebeld? Of... Heeft bengelboy zich spontaan zelf aangediend? .

Sterkte!

Wij gaan zo dochter naar opa en oma brengen en met de jongens naar de skibaan in Velsen, leuk
Bengel is vandaag DE dag ????

Amalia have fun !

Ik zit even in opvoedingsdip. Het begon gister eigenlijk al. Ik ben niet zo van het straffen maar ze luisteren ook niet naar mn gewone toon. Kamer compleet overhoop gehaald om carnaval spullen te zoeken en ook om alles schelden
Bengel, succes vandaag! Hopelijk gaat het allemaal voorspoedig, en heb je gauw een gezonde Bengelboy op je borst liggen!

Nu nog gauw spullen pakken, nog even snel naar de bakker, en dan naar mijn ouders met de meiden.
Bengel, heeeel veeeel succes vandaag! Hopelijk is er een plekje voor je vandaag en kun je je lieve Bengelbaby snel in je armen houden!

He, lijkt me ook moeilijk, hoor, Viool, pubers...

Amalia, leuk, naar de skibaan! Veel plezier!

En Tieger, lekker weer naar je oudste!
Geen tips viool, moeilijk
Argh moet met Gemeente en vve aan de slag over afvoer in mn atelier
Even snelle spiek hier... nog geen nieuws??

Go bengel go bengel go go go!! Zet 'm op meid.
En????
... Beeeeeengel....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven