Full House deel 3

15-02-2011 12:56 2599 berichten
Alle reacties Link kopieren
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.

7-4-'10399510,7 kg.

78 cmAatje

16-6-'1034655685 gr

61,9 cm6575 gr.

65,9 cm8320 gr.

71,8 cm9455 gr.

75,6 cmLmeisje

10-7-'1039006530 gr

60 cm8080 gr.

61 cm9260 gr.

70 cmOotje

15-7-'1020004975 gr

54 cm5950

60 cm7100 gr.

64 cmJongste

2-9-'1036505420 gr

60,5 cm6950 cm

66,58035 gr.

70 cmRmeisje

28-10-'1036005470 gr

59 cm6965 gr.

64 cmBengeltje

25-2-'113000Umini

2-3-'1129805450 gr

60 cm

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House

Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
Haha
Ik denk, dat we er van uit kunnen gaan, dat er een plekje beschikbaar was!!
We zijn allemaal tegelijk aan het spieken, zijn jullie ook zo opgewonden ????
Wie ging bengel nou sms'en als de baby er is? Tieger of rikst? Of niemand??
Kattenupdate dan maar:

Kat is bij de dierenarts gebleven, bloedonderzoek en röntgen. Als daar niets op te zien is maakt ze nog een echo. Kat was uitgedroogd en van 4,75 naar 3,65 kilo afgevallen . Ze had een verdikking bij de maag.

Nou snik ik vrees het ergste... Ik hoor ws voor 5 en meer maar uiterlijk voor 6 uur. Afwachten dus
Hele erge nierfalen...
Ach wat zielig !! En nu amalia?
Ha ha als jij Bèèèngel roept met die schapenavatar ernaast is dat heel grappig Viool.

En nu met kat; het gaat alweer wat beter. Ik heb in paniek Sardegna gesms-t Maar poes heeft wat gegeten en een infuus gehad, dat moet 3x de komende 3 dagen (incl deze) en dan kijken we of de waardes gedaald zijn. Zo niet, dan is het einde verhaal, zo wel dan moet het goed blijven gaan. Dat is wel afwachten natuurlijk.

bengel, ben je goed bezig meisje?
anoniem_37706 wijzigde dit bericht op 24-02-2011 21:06
Reden: ik schrik ervan....
% gewijzigd
Oh afwachten dus... Niet leuk! Maar hopen op beste.

Arg, zoon zit psv te kijken en ondertussen eye of the tiger op laptop en de andere zoon iets met pistolen... Nu zit ik op bed naast wiegje ik voel me niet meer thuis. Mijn avond : thee zetten, kaarsjes, muziekje, forum.. Wat lekkere olie in de verdamper leuke film of gezellig boek..oja ook leuk : kleding uitzoeken, passen en dan klaarleggen - kom ik al tijden niet aan toe. Geen geluiden van mitrailleurs ( waarom ??? Waarom ???) en voetbal ( sorry RW ik ben opper muts I know )
Beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Ngel?!!
Gewoon meebleren met voetbal. Kijk naar die mooie gespierde benen! Dat gespierde lijf. En de spanning van net wel of net geen doelpunt.

Hartstikke leuk man voetbal!
Amalia heb je al broekjes ?!

Ik heb een simpel paar van c&a Al foto maken om te kijken of het wat is voor A

En ik zal wat foto's maken van de broekjes die ik heb en op hyves zetten, heb er best veel gehad van vriendin en ga ze echt niet allemaal aandoen dus kan je er mss uitzoeken en stuur ik het op. Wat leuk is, ze zijn niet meer te koop
Haaaaahaaaaaaaa!!!!!!
Met het voetbal commentaar erbij van zoons en de youtube filmpjes er doorheen zeg ik : nee

Mn hoofd tolt rond deze tijd.

Maaaaaaar happy happy want morgen gaan man en ik en ootje richting Drenthe <3

heerlijkweekend tot elkaar komen hoop ik, lang ontbijten en mss uit eten. Ben daar aan toe!
Gabber mn oren
Ik wil smsje berichtje Beeeeeeengel baaaaaaaby
ah dat is lief Viool. Ik zal op hyves kijken (en bedankt voor de C en A tip, daar kan ik ook nog even kijken!)
Morgen okee ( geen flitser op iphone )
hoi hoi

o bengel ben benieuwd hoe het met je is hopelijk heb je een prachtige zoon in je armen!!!

amalia zielig de kat boehoe hopelijk knapt hij weer op!

viool leuk met zijn 3en een weekend weg heerlijk zeg!

pfff die drukte bij jou, hier gaan ze gelukkig om 19.00 in bed heerlijk moet er niet aan denken dat ze straks beneden blijven zitten
Oh gelukkig nu voel ik me minder schuldig!

Het voelt alsof de next generation man mijn huis overneemt vooral bewust hoor vanavond, man is er niet en dan laat ik ze vaak even
Beeeeeengeeeeeeeeeel????!!

Aaa, arme kat... Hopelijk gaat het goed, Amalia! Je gaat je toch zo hechten aan zo'n beestje...

Onze kat is trouwens nooit meer teruggevonden... Vind ik nog steeds erg jammer

(je hebt trouwens per ongeluk een naam in je berichtje van 20.01 uur staan)

Jippiieieie, Viool haar genietweekendje gaat bijna beginnen! Heerlijk!
Rikst, ik schrik ervan die naam, heb het meteen aangepast...

Ach jouw kat is weg idd. Sneu he? Heb je niet dat je toch altijd blijft kijken? Of als je ergens loopt en je ziet een kat die er een beetje op lijkt, dat je dan toch even checkt?

Volgens mij vinden de meeste katten een nieuw baasje, of lopen tegen een auto. Ik denk niet dat ze gaan zwerven.

Mijn poezenbeestje ligt lekker naast me. Straks ngo maar wat eten geven, kijken of ze weer wilt.

Arme Sardegna, ik sms haar, zij smst terug, blijkt dat ze werkt. Nou, ze is dan natuurlijk heel druk en moe daarna. Gaat ze nog om mij denken.

Lieve mensen toch allemaal hier. Als iemand huisvrouwtips nodig heeft kan je bij mij terecht
ja rikst dat is waar echt vreemd hoe kan een kat nou zomaar weg zijn? Lijkt me ook dat je dan altijd blijft kijken

volgen jullie wie is de mol? volgensmij hebben ze er 5 dit jaar
Over de kat ---> kennis vond haar kat terug, 2 jaar later stond ie in de krant ( asiel oproep )

En mn collega heeft kat die al 4 x is terug gelopen naar haar huis ( na verhuizing )

Wat voor tips kan ik geven ??

Hoe het niet moet hahaha

Ik ga aftellen voor mn love weekend...

Ben wel bang dat man pas laat is morgen ! Hij was dinsdag 11 uur, gister half 3, nu ook nog niet thuis... Om 4uur hadden ze alleen nog maar uitgeladen, zo'n machine moet eerst helemaal gedemonteerd om op lokatie te komen... Pfff zou wat voor mij zijn ( geduld zelve )
Ik kijk niet naar de mol

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven