Full House deel 3
dinsdag 15 februari 2011 om 12:56
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.
7-4-'10399510,7 kg.
78 cmAatje
16-6-'1034655685 gr
61,9 cm6575 gr.
65,9 cm8320 gr.
71,8 cm9455 gr.
75,6 cmLmeisje
10-7-'1039006530 gr
60 cm8080 gr.
61 cm9260 gr.
70 cmOotje
15-7-'1020004975 gr
54 cm5950
60 cm7100 gr.
64 cmJongste
2-9-'1036505420 gr
60,5 cm6950 cm
66,58035 gr.
70 cmRmeisje
28-10-'1036005470 gr
59 cm6965 gr.
64 cmBengeltje
25-2-'113000Umini
2-3-'1129805450 gr
60 cm
Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Link naar het derde deel -> Full House
Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
7-4-'10399510,7 kg.
78 cmAatje
16-6-'1034655685 gr
61,9 cm6575 gr.
65,9 cm8320 gr.
71,8 cm9455 gr.
75,6 cmLmeisje
10-7-'1039006530 gr
60 cm8080 gr.
61 cm9260 gr.
70 cmOotje
15-7-'1020004975 gr
54 cm5950
60 cm7100 gr.
64 cmJongste
2-9-'1036505420 gr
60,5 cm6950 cm
66,58035 gr.
70 cmRmeisje
28-10-'1036005470 gr
59 cm6965 gr.
64 cmBengeltje
25-2-'113000Umini
2-3-'1129805450 gr
60 cm
Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Link naar het derde deel -> Full House
Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
vrijdag 25 februari 2011 om 18:13
Jee en hier viool mutsie nr 1. Ik loop niet eens naar de brievenbus mss kan ik bij je in cursus haha ik heb geen babyfoon want de wieg staat om de hoek van de woonkeuken ( klein huis he )
Man moet weer overwerken tot weet niet hoe laat....
Bengelbaby foto's !!! Dat is ook spannend !!
Leuk dierentuin Amalia
Man moet weer overwerken tot weet niet hoe laat....
Bengelbaby foto's !!! Dat is ook spannend !!
Leuk dierentuin Amalia
vrijdag 25 februari 2011 om 19:52
o die bengel ik moet wel aan haar denken hoor ik vind het zielig dat het zo gelopen is maargoed hopelijk heeft ze een goed vangnet en word ze lekker verwend!
he viool wat stom dat man moet overwerken maar was een beetje te verwachten toch? Wanneer gaan jullie nu naar drenthe?
amalia wij waren ook weer in de dierentuin vandaag we hebben een abbonement de kinderen vinden het zo leuk vooral het oceanium (blijdorp) J slaapt nog gewoon in de wagen gelukkig maakt hem niet uit wanneer is wel fijn s&s deden dat ook niet.
he viool wat stom dat man moet overwerken maar was een beetje te verwachten toch? Wanneer gaan jullie nu naar drenthe?
amalia wij waren ook weer in de dierentuin vandaag we hebben een abbonement de kinderen vinden het zo leuk vooral het oceanium (blijdorp) J slaapt nog gewoon in de wagen gelukkig maakt hem niet uit wanneer is wel fijn s&s deden dat ook niet.
vrijdag 25 februari 2011 om 20:12
Die bengel, heeft ze ein-de-lijk haar kleine bengeltje in haar armen, heerlijk hoor. Hopelijk valt de KS nasleep niet al te veel tegen. Ze zal het wel zwaar gehad hebben. Ik ben heel benieuwd wanneer we weer iets van haar horen.
Heel spannend hoor Uma!! Volgende week weer een baby
Gepuber, moeilijk hoor viool. Gek lijkt me dat, dan ga je echt wat afstand nemen van je kind. Gelukkig heb je kleine Ootje juist heeeeeeel dichtbij nog. Groot contrast.
5x5 sterkte daar, het zit je ook niet mee, gezondheidstechnisch.
Ik duim voor je kat amalia, rot is dat he, dat dwangvoeren. Maar er moet echt wat in, anders wordt het niks hoor. Heb je opname en 'echt' infuus nog aangekaart? Is lastig ja, met het weekend ertussen. En als je kat het nierdieet echt niet eet zou ik fosfaatbinders vragen hoor. En volgens mij had je het in de mail ook over een bloeddrukmeting. Als die hoog uitvalt hoop ik dat je een ACE-remmer krijgt, bv benakor, fortekor, vasotop. Mail/sms me anders morgen na je bezoek maar weer.
Hebben jullie het leuk bij je ouders Tieger? Beetje vakantiegevoel voor de kinderen? Succes met de sollicitatieperikelen.
Leuk RW, dierentuin! En erg handig dat J nog zo makkelijk in de wagen slaapt. L doet dat alleen als we aan het wandelen zijn, niet als we ergens rondkijken/slenteren/veel stilstaan.
Wij waren vanmiddag naar een speeltuin, erg leuk voor de jongens. En vanavond uit eten, met z'n 5-en naar het plaatselijke eetcafé. Ging heel goed, had olvarit mee voor meisje. Ze zat er gewoon bij in een kinderstoel en was heel vrolijk. Echt een leuke vakantiedag voor L en F. Vriend is nu in onze vroegere woonplaats naar de kroeg met vrienden, blijft daar ook slapen. Ik heb daar toch gemengde gevoelens bij...
Heel spannend hoor Uma!! Volgende week weer een baby
Gepuber, moeilijk hoor viool. Gek lijkt me dat, dan ga je echt wat afstand nemen van je kind. Gelukkig heb je kleine Ootje juist heeeeeeel dichtbij nog. Groot contrast.
5x5 sterkte daar, het zit je ook niet mee, gezondheidstechnisch.
Ik duim voor je kat amalia, rot is dat he, dat dwangvoeren. Maar er moet echt wat in, anders wordt het niks hoor. Heb je opname en 'echt' infuus nog aangekaart? Is lastig ja, met het weekend ertussen. En als je kat het nierdieet echt niet eet zou ik fosfaatbinders vragen hoor. En volgens mij had je het in de mail ook over een bloeddrukmeting. Als die hoog uitvalt hoop ik dat je een ACE-remmer krijgt, bv benakor, fortekor, vasotop. Mail/sms me anders morgen na je bezoek maar weer.
Hebben jullie het leuk bij je ouders Tieger? Beetje vakantiegevoel voor de kinderen? Succes met de sollicitatieperikelen.
Leuk RW, dierentuin! En erg handig dat J nog zo makkelijk in de wagen slaapt. L doet dat alleen als we aan het wandelen zijn, niet als we ergens rondkijken/slenteren/veel stilstaan.
Wij waren vanmiddag naar een speeltuin, erg leuk voor de jongens. En vanavond uit eten, met z'n 5-en naar het plaatselijke eetcafé. Ging heel goed, had olvarit mee voor meisje. Ze zat er gewoon bij in een kinderstoel en was heel vrolijk. Echt een leuke vakantiedag voor L en F. Vriend is nu in onze vroegere woonplaats naar de kroeg met vrienden, blijft daar ook slapen. Ik heb daar toch gemengde gevoelens bij...
vrijdag 25 februari 2011 om 20:16
Viool jullie zouden toch vanmiddag vertrekken? Echt onwijs balen! Had je iets geboekt?
Uma, niet dat het niet meer spannend is maar Bengel was vaak aanwezig omdat ze zich verveelde ha ha.
Nee, nu gaan we op jou wachten. Maar minder spannend ja want jij weet al wanneer HET gaat gebeuren (en wij niet ).
Ik ga eens wat surfen naar een zomervakantie.
Wat erg, ik ga over 2 weken eerst nog skien, dan Ibiza in mei en nu ga ik ook al voor de zomer kijken!
Stom SB gaat echt even wat minder. De klad komt erin. Niet goed. Vind het echt weer moeilijk en waarom? Want de kilo;s gingen wel weg.
RW, wij waren in Amersfoort en daar mis ik idd een mooi aqarium. Hadden zus en ik het nog over, dat er in Artis zo'n mooi aquarium is. Ook prettig om even op te warmen
Uma, niet dat het niet meer spannend is maar Bengel was vaak aanwezig omdat ze zich verveelde ha ha.
Nee, nu gaan we op jou wachten. Maar minder spannend ja want jij weet al wanneer HET gaat gebeuren (en wij niet ).
Ik ga eens wat surfen naar een zomervakantie.
Wat erg, ik ga over 2 weken eerst nog skien, dan Ibiza in mei en nu ga ik ook al voor de zomer kijken!
Stom SB gaat echt even wat minder. De klad komt erin. Niet goed. Vind het echt weer moeilijk en waarom? Want de kilo;s gingen wel weg.
RW, wij waren in Amersfoort en daar mis ik idd een mooi aqarium. Hadden zus en ik het nog over, dat er in Artis zo'n mooi aquarium is. Ook prettig om even op te warmen
vrijdag 25 februari 2011 om 20:25
vrijdag 25 februari 2011 om 20:31
vrijdag 25 februari 2011 om 20:35
Dat dino bos, ha ha, daar heb ik een keer met 2 hele bange jongetjes doorheen gelopen ( 2 en 4 waren ze toen). L liep alleen maar te roepen waar is de uitgang??!! En F liep bibberend onder mijn arm met zijn ogen stijfdicht te sniffen:"ze hebben allemaal ze bekken open"
Mijn helden
Viool, fijn weekend, hoop dat het allemaal nog lukt en heel leuk wordt.
RW, wel even benadrukt dat hij dus wel ZEKER bij de afgesproken vriend gaat slapen. En even ondervraagd wie er allemaal meegaan, waar ze precies heengaan, enz. Bovendien komt hij morgen voor 10 uur alweer thuis voor voetbal van middelste. We kunnen ook niet eeuwig in het verleden blijven hangen hè. Hij was trouwens vannacht teruggekomen als ik dat echt per se had gewild hoor.
Mijn helden
Viool, fijn weekend, hoop dat het allemaal nog lukt en heel leuk wordt.
RW, wel even benadrukt dat hij dus wel ZEKER bij de afgesproken vriend gaat slapen. En even ondervraagd wie er allemaal meegaan, waar ze precies heengaan, enz. Bovendien komt hij morgen voor 10 uur alweer thuis voor voetbal van middelste. We kunnen ook niet eeuwig in het verleden blijven hangen hè. Hij was trouwens vannacht teruggekomen als ik dat echt per se had gewild hoor.
vrijdag 25 februari 2011 om 20:36
vrijdag 25 februari 2011 om 20:41
Waaaaa, binnen een week al, Uma!! Ooo, wat, leuk! En spannend! Nu gaan we natuuuurlijk elke ochtend vragen: vandaag, uma???? En als je dan niet reageert, denken wij direct dat het zover is!
Ja, dubbel, he, voor Bengel. Zo super, dat haar kindje er eindelijk is, maar zo sneu, dat de bevalling zo is gelopen. Ben benieuwd hoe het met haar gaat nu..
Ach, arme kat, Amalia... Ik hoop voor je dat het gaat lukken met het eten.
Leuk, naar de dierentuin!
Leuk, RW ook al naar de dierentuin. Ik vind het auarium vwn blijdorp ook altijd zo mooi. En de kinderen idd ook!
Viool, gaan jullie nu morgen weg? Nou ja, veel plezier met zijn 3-tjes!
Sardegna, wat gezellig, met de hele familie uiteten! Klinkt goed!
5x5, hopelijk heb je snel meer duidelijkheid... Het zit je ook niet mee, zeg...
Ja, dubbel, he, voor Bengel. Zo super, dat haar kindje er eindelijk is, maar zo sneu, dat de bevalling zo is gelopen. Ben benieuwd hoe het met haar gaat nu..
Ach, arme kat, Amalia... Ik hoop voor je dat het gaat lukken met het eten.
Leuk, naar de dierentuin!
Leuk, RW ook al naar de dierentuin. Ik vind het auarium vwn blijdorp ook altijd zo mooi. En de kinderen idd ook!
Viool, gaan jullie nu morgen weg? Nou ja, veel plezier met zijn 3-tjes!
Sardegna, wat gezellig, met de hele familie uiteten! Klinkt goed!
5x5, hopelijk heb je snel meer duidelijkheid... Het zit je ook niet mee, zeg...
vrijdag 25 februari 2011 om 20:41
vrijdag 25 februari 2011 om 20:48
vrijdag 25 februari 2011 om 20:54
Raar idee idd Uma! Volgend weekend zit/lig je er heel anders bij. Moeilijk voor te stellen hè (vond ik). En als ze er dan eenmaal is is dat ook heel snel weer heel gewoon (vond ik).
Heb ik al wel eens gepost dat ik mijn meisje zo lief vind?!
Ze is zoooo grappig, lief, zacht en leuk, zwijmel, zucht...
(jullie mogen hier overheen lezen hoor)
Heb ik al wel eens gepost dat ik mijn meisje zo lief vind?!
Ze is zoooo grappig, lief, zacht en leuk, zwijmel, zucht...
(jullie mogen hier overheen lezen hoor)
vrijdag 25 februari 2011 om 21:12
Neeee zwijmelen !!!'
Ben nog thuis dus lees lekker mee.
Ja Uma eerst is het raar idee en dan... Is het zo mooi en alles op zn plek
Iksluit me aan bij Sardegna's gezwijmel en we moeten er van genieten : elke fase is zo leuk maar dit getut heb ik ook zo gemist nu ik juist mn jongens helpgroter te worden ook mooi hoor !!
Ben nog thuis dus lees lekker mee.
Ja Uma eerst is het raar idee en dan... Is het zo mooi en alles op zn plek
Iksluit me aan bij Sardegna's gezwijmel en we moeten er van genieten : elke fase is zo leuk maar dit getut heb ik ook zo gemist nu ik juist mn jongens helpgroter te worden ook mooi hoor !!
vrijdag 25 februari 2011 om 21:13
Aaah lief meisje Sardegna
Aatje is ook zoooo lief! Ik was net even met oudste naar het dorp voor een kadootje (hij heeft een feestje morgen ). Dacht leuk even samen na het eten, wilde jongste zoon ook mee. Nouja, okee. Dus man was alleen met A, en ik kwam thuis, zat hij helemaal te stralen: ze is zo lief!
Grappig, ze zijn nooit alleen samen hi hi. Maar ze is ook zo onwijs vrolijk.
Uma, wat nu als het nu begint? Ga je dan linea recta naar het zkh voor een spoedks?
Een week is idd kort!!!!
Aatje is ook zoooo lief! Ik was net even met oudste naar het dorp voor een kadootje (hij heeft een feestje morgen ). Dacht leuk even samen na het eten, wilde jongste zoon ook mee. Nouja, okee. Dus man was alleen met A, en ik kwam thuis, zat hij helemaal te stralen: ze is zo lief!
Grappig, ze zijn nooit alleen samen hi hi. Maar ze is ook zo onwijs vrolijk.
Uma, wat nu als het nu begint? Ga je dan linea recta naar het zkh voor een spoedks?
Een week is idd kort!!!!