Good luck!

09-12-2010 11:32 2574 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vorige
Hahahahahaha ja en dan zeggen dat ze aan zijn komen lopen

Drie dagen bso zou mijn keuze ook niet zijn inderdaad. Hier nu maar eentje en dat vind ik wel goed zo.

Zou dat kunnen, Bridgesman minder werken?
Mal vindt het wel heel erg

Bridges, ik slaap ook niet goed alleen. Voel me dan Heel Verantwoordelijk met al die kinderen in huis.

Tja hoe merk je dat nierfalen? Kat werd sloom, heeeel mager, at niet meer. En ik heb het ws laat gemerkt, heel sneu...
Ik neem ze bij me in bed als Starman er niet is.
Ik vind van wel, bridgesman van niet. Maar die vond destijds ook dat hij echt geen 4 dagen kon werken en dat kon opeens ook. Nee hoor, geen idee of het kan. Duurt ook nog even natuurlijk, dus we wachten nog even af. Geen idee of er ook andere oplossingen zijn. (Een buurvrouw, schoonouders zoiets...)

Ja idd, Heel Verantwoordelijk. (Tsja al die kinderen, het zijn er hier "maar" 2 , maar toch... En ik ben soms ook enigszins neurotisch alleen, maar goed.)

Heb enorme plannen om te doen in de tijd die ik nu iedere avond alleen zit deze week... Wil mijn theemuts afhaken, alle foto's inplakken, alles lezen van mijn studie, huis beetje aan kant voor als man weer thuis komt (dus dat hoeft nu nog niet haha) en ook lekker veel met mijn kont op de bank zitten. Dat wordt dus een hoop multitasken haha.) Heb nu morgen extra vrij, lekker!
Ik heb druiven die niet slapen in het grote bed tenzij ze echt ziek zijn...
O werkt hij al vier dagen dan Bridge? Wist ik niet.
Zo, ga lekker warm in bed liggen nieuwe Top Gear kijken, toedels
Al vanaf geboorte T.

Dus dat zou betekenen dat hij ergens 1 of 2 uurtjes minder moet gaan werken nog. Hij is altijd op maandag thuis.
Bye!
Fijne avond!!

Bridges, en succes als AM. Ik weet zeker dat jij alles onder controle hebt. Ik vind het altijd even gek als ik alleen in bed lig (en ben dat gewend omdat man ook tijdens vroege diensten niet naast mij ligt). Dat blijft toch even wennen. Haha multitaskend tv-kijken en haken. Klinkt heel hip .

Star, hond lenen . Soms zou ik het wel willen ja!

Amalia, sterkte .
Arme poes Amaal, arme jij
Kinderen bij me in bed, no way. Ik wil wel slapen namelijk
ja maar met al die kinderen in jouw bed, dat kan ook niet Amalia!

Ik ga het ook maar proberen. Lekker bedje in. Boek uitlezen en tukken. En morgen niet al te vroeg op want hoed niet te werken, alleen zoon maar op tijd op school krijgen. Na dat moet lukken toch?

En daarna ga ik lekker met de auto boodschappen doen en bedenken wat voor makkelijks lekkers ik allemaal ga eten.
Suus, ha, welkom thuis. Had vanmiddag al geschreven wanneer je weer thuis zou zijn - voorzienende blik. Mooi, op de groep!

Jin, voor Oudste zonder hulpstukken het hele bad over, goed hoor (helemaal als je die aanmoedigingen in Jinnylandtaal er ook nog bij hebt )!

Mal, goed bezig! Fijn dat je je wat fitter voelt, lang leve de staalpillen (en de roovicee lacto )!

Amalia, wat sneu van poes. Woensdag leek ze nog okee. Sterkte morgen.

Bridges, dat wordt nog aardig doorwerken tijdens je AM-schap!

Zo, dochter eindelijk in een KL jurkje gekregen. Ze wil niks anders meer aan. Staar haar gelukkig schattig.
Goedemorgen! Colin Firth heeft de Oscar gewonnen

(ben fan van hem, dus dat vind ik leuk nieuws!)
Stressed is just desserts spelled backwards
Amaal, hoe is het met poezebeest? Al bij de dierenarts geweest?

Bridge, hoe was je eerste dag als AM? Viel het mee, of heb je de hond nog opgehaald bij Star ?

Hel, voor Maatjes KL jurk! Doe eens een foto?

Mal, lekker hoor, alles klaar! Fotootje ?

Suus, ben benieuwd naar je casa! Ga zo even op de groep kijken.
Eerste nacht prima overleefd. Zoon op school, boodschappen gedaan, koffie en een koeje dus ik vind dat ik tot nog toe geslaagd ben als AM.

Hij is leuk hè Mal! Gun het hem ook!

Hel: foto!!! Leuk!

Amalia; weet je al iets?
Dit schattige jurkje heeft dochter nu al drie dagen aan. Ze vindt het zelf "heel feestelijk".

Zo hee, wat een rust hier!

Goed gedaan Bridges. One down!

Amalia, sterkte bij dierenarts vandaag...
Mmm, zie dat link jurkje in rood opent. Ze heeft hem in zwart.
Wat een leuke jurk Hel, staat haar vast schattig!

Amalia, hoe is het nou?
Stressed is just desserts spelled backwards
Leuke jurk Hel! Dit model vind ik ook altijd zo leuk:

Die 's ook schattig idd Mamax! Heb al zitten neuzen voor nog een jurkje, maar ik voorzie toestanden met het opstaande kraagje. Ga van 't weekend misschien wel even langs de exota winkel in A'dam met 'r.

Jij je werkdag er alweer opzitten? Luxepaard!
Helemaal niet gewerkt vandaag. Ja, wassen gedraaid en gezogen en gedweild, maar verder niet. Morgen weer. Maar dan zit hij er om deze tijd wel op ja
quote:mamax schreef op 28 februari 2011 @ 15:59:

Helemaal niet gewerkt vandaag. Ja, wassen gedraaid en gezogen en gedweild, maar verder niet. Morgen weer. Maar dan zit hij er om deze tijd wel op ja Ow, dan zit ik geloof ik toch net zo lief op kantoor...
Poesje is niet meer... slik, heb het er toch wel moeilijk mee. Traantjes vloeien rijkelijk bij me, heel irritant.

De dierenarts schrok heel erg van de grootte van die nier. Het was niet de vraag of, maar wanneer ik haar in wilde laten slapen. Nouja, meteen dan maar, anders ga ik er nog meer tegenop zien. Pff, wel moeilijk hoor.

Mamax en Hel, ik weet niet of jullie hem gezien hebben, die cyperse was het, niet die grijze.

Gaaf jurkje Hel! Ik was ook bij Exota dinsdag, fijne winkel . Stomme naam alleen.

Bridges, morgen baal je bijna al weer dat je man weer terug komt ha ha. Op een of andere manier is het ook wel weer rustig als je alles alleen doen omdat je je eigen ritme kan bepalen.

Bedankt voor je sms Mamax, lief.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven