Single parents, going strong forever!! deel 21

05-08-2009 23:24 4013 berichten

Nou meiden, zoals jullie hebben gelezen moesten we een nieuw deeltje openen...Bij deze dus!! Hopelijk weet een ieder ons weer te vinden!!

hallo meisjes,

Hoe is het met jullie allemaal?

Ik heb een leuke dag gehad gisteren. Eerst verjaardag van de kleine van mijn vriendin, daarna thuis gegeten met R. Hij had 's avonds ook een verjaardag, dus ik ben met mijn broer naar mijn broertje gegaan, was ook gezellig. Daarna nog even de kroeg ingeweest met R en mijn broer.

Vanmorgen uitgeslapen, voetbal gekeken en zoonlief opgehaald. Was een drama.... hij werd heel boos toen opa de pc uitzette om te gaan eten, wilde helemaal niks meer, ging te keer, kon hem echt niet meer bereiken. Heb hem uiteindelijk zonder eten maar in de auto gezet en ben naar huis gereden, in de auto werd hij gelukkig langzaam weer wat rustiger. Heb net nog maar een ei voor hem gebakken, kan hem moeilijk zonder eten naar bed sturen.

Nu slaapt hij, maar is echt niet leuk om hem op die manier op te moeten halen.

Hij heeft nieuwe kleren gekregen, een spijkerbroek, 2 shirts met lange mouwen, een zomerjack en schoenen voor de gym. Helemaal goed dus.
Alle reacties Link kopieren
Hé bah wat een teleurstelling zeg Dolphine, om je kleine man zo op te moeten halen na zo'n fijn weekend. Maar zal voor je knul toch ook weer een omschakeling zijn en bij mama kan ie zich veilig afzetten. Niet leuk voor jou natuurlijk. Gelukkig werd ie al snel weer rustig en ging hij na toch wat te hebben gegeten lekker slapen. Heeft ie de kleding van jou gekregen of van z'n pa? En jij hebt dus wel een heerlijk weekend gehad, fijn zeg! En toch nog heerlijk uit kunnen slapen, dat is ook veel waard hè. Even bijslapen en zo.

Scar, geen kleine op komst dus, hahaha, dat zal een opluchting zijn! Je kan natuurlijk altijd even naar de HA om even wat te laten checken toch.

Was jullie taart nog gelukt? Klinkt wel verrukkuluk lekker zeg!!!

Ik heb weinig te melden, ik heb alleen maar gewerkt en vandaag volgt dienst nr. 7 ben alleen vrijdag een dagje vrij geweest tussen door. Maar goed ergens moet je die dagen weer terug krijgen en dat zal deze week gebeuren gelukkig. Dan kan ik ook even bijtanken. Zoonlief heeft vandaag nog een extra dagje vrij omdat ze studiedag op school hebben. Hij is nu lekker naar vrienden toe. En morgen moet ie weer aan de bak op school.

meiden fijne dag!

Goeiemiddag ladies

Hoeraa, gisterenavond toch ineens wat bloed (wat staat dat áchterlijk zeg, als ik dat zo teruglees!!) en vanmorgen ook en die hele druk in mijn buik is ook weg. Fijn hoor! Want dat rare opgeblazen gevoel had ik nog steeds wel, maar nu gelukkig niet meer.

Oh lekker Theetje, dat je komende week eindelijk een paar dagen vrij hebt. Is hard nodig denk ik! En niet alleen maar aan de poets gaan he! Bloof je het??

Je ventje zal toch wel gewoon zijn medicatie hebben gehad bij zijn vader Dolphine? Niet leuk nee, als je hem zo ophalen moet..Maar misschien zit er ook wel iets in wat theetje zegt, dat hij weet dat hij bij jou zichzelf kan zijn? Hij is wel lekker verwend zeg, met kledig. Fijn hoor, hoef jij dat niet meer aan te schaffen (ik neem tenminste aan dat ie dat van zijn vader gekregen heeft?)

Jij een leuk en gezellig weekend gehad, zo te lezen!

Jaaa, de taart was heel erg goed gelukt. Pff, maar o zo machtig he! Is nog niet op hoor!

Mijn vriendin stelde voor om al de avond voor vetrek een goedkoop hotelletje te zoeken vlak bij het vliegveld, omdat we zo idoot vroeg weg moeten thuis anders. Wil ik toch even met mijn knul overleggen, want dan zal hij dus 2 nachten alleen zijn.

Ik heb zelf al zoiets van brrr, aan de andere kant: als we midden in de nacht hier vertrekken, moet hij ook alleen opstaan etc., dus wat dat betreft maakt het niet zoveel uit. Maar ja, hij is dan zondagavond óók al alleen. Nou ja, gewoon even overleggen dus. Wel weer extra geld, maar zij stelde voor om bij te springen..Ik wil er toch nog even over nadenken!

Net boodschappen gedaan, morgen helaas een erg lange dag, om 15.00 uur nog een presentatie van het een of ander..yak. Dan is ieders concentratie toch al weg! Moeten er nog extern voor ook...blehhh. Ach, die extra uurtjes haal ik een ander xtje wel weer in..ik ga even stofzuigen hier!

Het kan me eigenlijk niet zo veel schelen waar het gedrag van zoonlief vandaan komt. Ik ben het gewoon spuugzat dat ik elke keer de volle lading krijg. Zijn vader zegt ie niks tegen, terwijl het daar speelt.

Hij mocht vandaag voor het eerst alleen naar huis fietsen vanaf de BSO. Dan bel ik op als ik thuis ben en dan sturen ze hem naar huis. Ik had amper de telefoon neergelegd of hij kwam al aan fiesten, heel hard en stralend van trots.

Jaja, hij begint groot te worden.

Die nieuwe kleren had hij trouwens van zijn vader gekregen.

Oh fijn scarlet, toch ongesteld geworden en je voelt je gelijk wat beter. Toch zou ik even langs de HA gaan als die zo blijft zeuren iedere keer.

Is wel wat voor te zegeen ja, om de avond er voor al weg te gaan. is wel een goed idee natuurlijk en geeft wat meer rust, ipv te moeten haasten midden in de nacht.

Oh lekker theetje jouw knul een extra dagje vrij. Die van mij mocht weer aan de bak vandaag hoor. En ik ook uiteraard.

Jij deze week dus ff wat minder druk, da's ook fijn.

Ik ga me maar even over de afwas buigen, die ruimt niet zichzelf op helaas.
Hallo lieverds,

zooooooooo ik heb uitgeslapen zeg! Heerlijk!

Ga ook echt niet veel uitvoeren vandaag, moet zelfs nog douchen en aankleden. het enige wat ik even buiten de deur ga doen vandaag is boodschapjes voor het avond eten.

Ik hoef gelukkig nog maar twee dienstjes deze week. Vrijdag ga ik naar de stad even kijken voor een nieuwe telefoon, mijn abonnement loopt namelijk af. Ik denk dat ik ga kijken voor zo'n i-phone achtig ding. Verder hier geen nieuws.

Dolphine, zo logisch dat je dat zegt dat het je niet kan schelen. Want het is natuurlijk ook oneerlijk dat jij steeds de volle laag krijgt. Ik denk dat het wel iets is om mee te nemen in een eerste gesprek met de kinder psych. Waarom krijg jij de volle laag (altijd) en zijn vader niet.

Wat worden ze ineens groot dan hè! Zo stoer en natuurlijk supertrots dat jij hem die verantwoording geeft dat ie alleen mag fietsen! kan je dan zó van genieten hè! Fijn dat z'n vader die kleding heeft gekocht voor hem, dat scheelt toch eens een keer in de portemonnee!

Zou toch wel lekker zijn Scar, om eerst al even een nachtje vlakbij te slapen. je stapt dan toch wat uitgeruster in het vliegtuig en je loopt uitgeruster in Londen dan. Lief hoor van haar dat ze wil bijspringen. En als je goed met je knul overlegt komt dat ook heus wel goed!

Gelukkig ook dat je ongesteldheid is doorgebroken, dan is het gewoon een opluchting hè, ondanks de ongemak die je er van hebt.

Meiden ik ga nu toch echt even onder de douche en aankleden anders komt er niks meer van vandaag hahaha.

Hey meiden!

En Theetje, heb je jezelf nog naar de winkels kunnen slepen?

Dapper hoor, na eerst zo lekker te hebben genikst.

Best heel cool he, zo'n smartphone. Tenminste, als ik zie wat mijn knul er allemaal mee kan en doet..Is aan mij niet zo besteed, ben al blij dat ik kan bellen en sms'en, haha en de rest doe ik wel op de pc.

Wat stoer Dolphine, dat je ventje zelf naar huis is gefietst. Fijn dat dat goed gaat! Maar het is idd wel heel erg k*t dat jij steeds alles over je heen krijgt en dat je dat helemaal zat bent kan ik me wel voorstellen! Juist degene die er altijd voor hem is en alles voor hem doet. Maar idd ook degene waar hij zich veilig bij voelt etc., misschien houdt hij om een bepl. reden zich in bij zijn vader en moet het er gewoon uit bij jou?

Helaas was de ongesteldheid van erg korte duur, 1 dag en dan ook nog heel licht. Maar kvoel me wel tonnen lichter, dus dat is al fijn. Maar één dezer dagen toch maar even naar de ha, voor de zekerheid.

Presentatie was dermate verhelderend dat we nu weten dat mijn afdeling en mijn functie in elk geval niet verdwijnen. Maar omdat nog steeds niet bekend is hoeveel geld we krijgen van de politiek, is ook niet bekend met hoeveel mensen we het moeten gaan doen. En dat zullen er eerder minder zijn als meer. Nah ja, dat zien we dan wel weer...

Door die presentatie wel weer extra uurtjes gemaakt, die ik denk ik donderdag lekker ga inhalen, waardoor ik mooi op tijd naar huis kan.

Morgen moet L. naar de kaakchirurg voor het trekken van verstandkies en komt hier uitzieken/bijkomen. Hoop dat dat met 1 dag wel bekeken is hoor, whoehaha! Ik weet nog dat ie in het begin toen wij elkaar kenden, altijd vreselijk zielig en overdreven deed als ie een simpel verkoudheidje had. Kon dat niet uitstaan! Dat heeft ie dus echt wel snel afgeleerd, haha. Maar hij zal er best last van hebben morgen denk ik, is natuurlijk ook niet voor niets doorgestuurd.

Ketting van zoonlief (nou ja, van zijn fiets dan he) er vandaag voor de 2e x afgelopen, dat wordt dus fietsenmaker (zondag zelf gefixed, was weer ok, vandaag weer mis). Bah, weer een kostenpost die nu niet uit komt..Zul je ook altijd zien he!
goede morgen ladies,

Ik vandaag lekker mijn vrije dagje. Heb nog niks gedaan, ja zoonlief naar school gebracht. Straks even stofzuigen en boodschappen doen en ff een bakkie bij mijn ouders. Verder niks bijzonders te melden eigenlijk, hahaha.

Oh ja zoonlief had nog een verrassing voor me, hij had zich opgegeven voor schoolzwemtoernooi. Was even vergeten te vertellen dat hij ingeloot is, dat hoorde ik gisterenochtend via een andere moeder wiens zoon ook mee doet. die had een broef thuis en daar stond de naam van zoonlief ook op. Ik heb geen broef gezien, dus vandaag even nagevraagd bij zijn juf. Hij moet in ieder geval zaterdagmiddag 19 maart zwemmen. (maar goed dat we dus dan onze meeting niet hebben).

Oh scarlet ik moest toen ook naar de kaakchirurg voor mijn verstandskiezen, maar viel heel erg mee hoor. Ik was binnen een dag weer helemaal op de been, no problem.

Fijn wel dat je nu in ieder geval de zekerheid hebt dat jouw functie in ieder geval blijft bestaan. En de rest, ach dat is van latere zorg toch?

En theetje wat is het geworden qua eten gisteren?

Heerlijk he, dat zonnetje erbij, ook al is het verder behoorlijk frisjes, brrr!!

Boodschappen binnen, gestemd ook al en nu een beetje rommelen in huis, bed verschonen, dat soort dingetjes.

Gelukkig dan maar Dolphine, dat je geen andere plannen had de 19e! Die boef he, dat ie je niets heeft gezegd. Maar wel leuk hoor, dat ie zo lekker sportief is en het liefs aan alles mee wil doen. Is het dit weekend eigenlijk al carnaval? Ik zag in de stad al de eerste tekenen, dus heb zo'n idee van wel, haha.

Viert R. eigenlijk ook carnaval?

Hopelijk is L. ook zo snel als jij Dolphine, denk dat ik het na 1 dag wel weer genoeg vind, zo'n vent over de vloer. Ben er nu zo aan gewend he, om lekker mijn eigen gang te gaan met mijn knul, is echt wennen.

Ik geloof dat de wasmachine klaar is..ik ga maar even een wasje ophangen.

Wát een weertje weer he meiden! Het lijkt wel lente!!

Echt zalig dit. Ben lekker op tijd thuis, gelijk maar die extra uren van dinsdag opgenomen. L. had gisteren later toch behoorlijk last, is ook in slaap gevallen op de bank (ja, gezellig joh als ie er is....) Hij was van plan om vandaag ook te blijven, maar heb daar toch een stokje voor gestoken hoor. Ik merk dat ik dat gewoon niet wil en vind ook dat ik dat dan moet kunnen zeggen. Deed er ook niet moeilijk over ofzo hoor, maar deed wel een beetje sneuiig. Ik was vanmorgen al heel vroeg de deur uit, toen was hij wel wakker, maar heeft daarna geslapen tot een uur of 12, toen belde hij dat ie ging

Mijn vriendin en hebben hebben een hotel geboekt voor de zondagnacht voor we vertrekken, dus da's ook lekker geregeld.

Ik heb gewoon het gevoel met vakantie te gaan zeg!

Goede morgen,

Zo he, wat een hectische dag gisteren. Toen ik om 9 uur mijn telefoon van het werk aanzette had ik al 3 voice mail berichten en 1 smsje. Er was crisis in een gezin van mij en die moeder had om kwart voor 8 gebeld, dat als we hem (haar zoon) nu niet kwamen halen ze de politie zou bellen.

Ben er de hele dag druk mee geweest, contact met moeder, contact met mijn leidinggevende om een noodbed te regelen, contact met bureau jeugdzorg, nou ja en dit dus tussen al mijn andere afspraken die ik al had staan door.

Tussen door nog teamvergadering gehad en overblijven bij zoonlief op school. Eind van de dag een huisbezoek en daarna de jongens ophalen om naar ajax te gaan.

Gisteren was ik om kwart voor 12 's avonds een keer thuis.

Heerlijk geslapen, maar vanmorgen wel weer gewoon om 7 uur de wekker, zoonlief naar school gebracht en een huisbezoek om 9 uur. Heb nu de boodschappen gedaan, ga zo het kind weer halen, na het eten niveau lezen op school en dan vanmiddag nog een huisbezoek. Zoonlief moet ook nog trainen, dus wordt weer haasten en vanavond komt mijn pleegzoon ook nog.

Dus nee, geen rustig begin van het weekend, er zitten te weinig uren in een dag.

R is vanmorgen vroeg vertrokken die is naar liverpool met vrienden. Komt maandagavond weer terug. Nou ja hij houdt toch niet van carnaval, dus dat kan ik lekker met mijn vriendin gaan vieren dit weekend.

Morgen moet zoonlief eerst voetballen, daarna gaan we naar de optocht en dan breekt het weekend carnaval los. Zondag ga ik met de jongens naar het kindercarnaval, als het mee zit naar ajax-twente en dan ga ik zondag en maandagavond zelf carnaval vieren. Druk, druk, druk dus hier,.

Je hebt er van die dagen tussen he.

Ga er nu weer vandoor, zoonlief is om 12 uur uit.
Jee Dolphine, echt een hectische dag gisteren en vandaag ook al zo "volgepropt". Pfff, je bent al moe voor carnaval goed en wel begonnen is! Maak je nog een foto van jezelf in je outfit? Is nl echt heel gaaf vlgs mij en wil ik wel zien!

In elk geval alvast heel veel plezier!! (mocht je geen tijd meer vinden hier nog even aan te waaien)

Haha, L. belde gisteravond nog, of ik niet echt nog een nachtje naast hem wilde slapen..Neeeee, echt niet. Had zijn oplader ook laten liggen (wat een smoes he...), maar helaas voor hem trapte ik daar niet in. Als ie nou over een weekje ofzo weer komt vind ik het wel weer leuk (denk ik), ook een teken dat het goed is zoals het nu gaat.

Verder beginnen we behoorlijk verslingerd te raken aan dat stomme Secret Story. Dat wilde ik helemaal niet!! Maar je zapt er zo makkelijk heen en als er dan verder niets op tv is (die 24 uurs stream) blijf je hangen en raak je meegezogen in alles wat er speelt en voor je het weet wil je weten hoe en wat en met wie etc. AARGHH!!!! Gisteren echt drama, toen vriendje van 1 van hen weggestemd was, tjeez zeg, wat jánken dat mens! Uren en bijna nonstop, heerlijke erger je rot en stel je niet aan TV!!

Ik moet niet vergeten om vd week even geld te wisselen, zo lullig anders, straks in Londen zonder ponden...whoehahaha!
Whoehahahaha, Scarlet, hier nog een die zo langzamerhand verslaafd raakt aan Secret story! Over een half uurtje mogen we weer, hihi.

Oh dames eindelijk hier ook opoe weer op bezoek en hoe pffff, was al weer dagen van slag. Nog paar daagjes en dan hebben we dat ook weer achter de rug, soms zou ik willen dat ik even geen meisje was hoor.

Gisteren m'n nieuwe telefoon gehaald. Sjonge jonge ik ben daar ook zo'n muts in en ik ben zooooo a-technisch dus voorlopig kan ik met ding gaan stoeien. Het is de samsung galaxy s, zo'n i-phone achtig ding. Nou ja ben ik ook weer hip, tssskkkk.

Gisteren ook even naar de kapper (normaal doet Daan m'n haar, maar wil haar met dat soort dingen nu niet lastig vallen) geweest dus haren zitten weer goed en als verwennerijtje even m'n nagels laten vijlen en lakken.

Vandaag alle schappen weer in huis gehaald en morgen krijg ik visite die blijft eten en s'avonds borrelen dus dat wordt helemaal gezellig!

Zoonlief heeft vandaag een vriendje te logeren, dat mocht wel een keertje, hij heeft zulke goede cijfers gehaald de laatste week. (ik had natuurlijk alle leuke dingen terug geschroeft ivm zijn school resultaten).

Jeeee Dolphine, wat een hectiek allemaal voor en bij jou! Hopelijk kun je je dit weekend beetje ontspannen. Oh ik lees dat je het weekend ook aardig vol hebt gepland, sjonge zeg! Wel leuke dingen ook gelukkig! Hoe ga je verkleed? Of doe je daar niet aan?

Scar, lekker toch zo'n vakantie gevoel! En het ís ook een beetje vakantie toch, een minivakantie! Lekker van genieten meid! Waar ga je die zondagnacht dan slapen? Stuur je een kaartje? Hahahaha!

Nou ik ga nog even met m'n nieuwe foon spelen.

Kusssssssss
Zo, deze dag zit er ook weer op. Kan niet meer op mijn beentjes staan zeg.

Eerst naar voetballen vanmorgen, dat ging goed. Ze hebben eindelijk eens gewonnen met 5-2. Zoonlief 2 doelpunten en een assist.

Vanmiddag naar de optocht geweest, de jongens gingen verkleed. Mijn ouders gingen mee en mijn broer en schoonzus met kids en een bevriend stel van hun ook met kids. Mijn andere broer ook nog. We waren dus met een heel gezelschap. Was een leuke optocht, meer dan 20 wagens.

Daarna ging het helaas mis met zoonlief, hij had zijn zinnen gezet op een spuitbus serpetine. Nergens meer te krijgen natuurlijk, dus hij ging helemaal uit zijn dak. Weg lopen, huilen, schreeuwen, enz, enz. Was een drama wat bijna een uur geduurd heeft. Uiteindelijk besloten om maar naar huis te gaan, jammer voor pleegzoon. Op weg naar huis draaide hij gelukkig wel weer bij, maar toen wilde hij natuurlijk weer terug. en dan noemt hij zichzlef een stomkop, en denkt dat niemand hem meer lief vind. Vermoeiend dit gedrag zeg.

Nou ja uiteindelijk vanavond nog even naar de verlichte optocht geweest, dat was wel erg gaaf om te zien.

Tuurlijk ga ik verkleed theetje. Morgen en overmorgenavond heb. Ik heb een soort heksen jurk, lang en zwart met een soort gaas, maar dan met spinnenweb motief op de mouwen en decolte en een cape van dat gaas. Masker erbij, ik vind het helemaal cool zelf.

Ha meisjes

Wat een dag heb je er weer op zitten Dolphine!

Wat jammer, dat het vanmiddag dan even mis ging met je ventje. en wat kost dat jou toch steeds een energie!

Maar wat leuk zeg, een verlichte optocht! Echt mooi, lijkt me.

Theetje, veel plezier met je bezoek! Gezelig, zo'n dagje.

Wij gaan zondagavond in Eindhoven overnachten, tsss, minder, las net op teletekst dat een vliegtuig van Ryanair een noodlanding heeft gemaakt in eindhoven..juist ja, waar wij mee vliegen en waar vandaan we vliegen. Dat dat nou net nu moet gebeuren, typisch!

He, je ventje heeft het trouwens weer helemaal prima gedaan he Dolphine, met de voetbal? Lekker dat ze weer gewonnen hebben.

O en Theetje, probeer maandag te kijken naar SS, als je kunt..

Ik weet niet of je ook iets van die live stream kunt kijken (ik heb um via Ziggo gewoon op tv), maar er is weer genoeg gebeurd vandaag. 3x op die knop gedrukt en wat zoooooooooo irritant is, dan gaat de zender op zwart, zodat je als kijker niet weet of het geheim goed geraden is oid, dat willen ze bewaren voor de update show. Zo vals! En dan vinden ze het gek dat er zo weinig mensen kijken! Er is dan zo 1 1/2 uur geen beeld, echt belachelijk!

Zo dames, daar zijn we weer. Vanmorgen kindercarnaval gehad, dat viel de jongens wat tegen. Daarna naar een ander dorp gereden waar vanmiddag de grootste optocht van midden nederland was;. Ruim 60 wagens, leuk hoor.

Ik twijfelde of ik naar ajax zou gaan met de jongens, maar heb besloten om het niet te doen. Wedstrijd was pas om half 5. Daarna nog eten en pleegzoon wegbrengen en mijn eigen zoon naar opa en oma. Dat werd me te veel gehaast. Jongens zijn nu lekker buiten aan het spelen. We gaan zo bij de mac eten en daarna breng ik pleegzoon weg.

Zit het weekend er weer op, maar gaat voor mij het carnaval echt beginnen.

Haha scarlet, je zou spontaan niet meer durven vliegen he. Maar goed dat soort dingen gebeurt af en toe dus maak je niet te druk,. Gezellig zo'n overnachting in eindhoven. Eindhoven is een leuke stad.

Theetje, weet je inmiddels al hoe je telefoon werkt?

Veel plezier vanavond Dolphine! En morgen ga je ook, toch?

Gaaf, zo'n grote optocht, jammer dat het kindercarnaval wat tegenviel voor je mannen.

Hier net de strijk weggewerkt, heb last van mijn keel, hopelijk zet het niet door. Zuig al op Trachitolletjes, maar het helpt niet veel. Nou ja, beter nu als volgende week!

Hallo hallo, na een heerlijk weekend is de kop van de week er weer af gelukig. Bah wat een lange drukke dag. Maar weekend was leuk. Ben helemaal om met die telefoon. Super dat ding!

Zaterdag erg gezellig gehad, heb me weer heerlijk kunnen uitleven in de keuken. Daarna gegierd van het lachen met een spel dat we deden. Gisteren een heerlijke wandeling gemaakt met de honden op de hei. Super!

Alaaf alaaf Dolphine, helemaal in to the carnaval dit weekend! Klinkt leuk die optocht! gelukkig toch wat leuks voor je knullen dus! En jij vanaaf ook nog de hort op toch? Veel plezier!

Scar oeiii, blijven sabbelen op die tabletjes hoor! kan je niet hebben volgende week. En niet te druk maken over dat vliegen hoor!! Vnaaf weer sstnl kijken. Ben benieuwd of Maik weer terug erin komt vandaag!

Ga me omkleden en daarna american pancakes eten.

Fijne avond!

Hai wijffies

Het gaat redelijk met mijn keel, het ene moment beter dan het andere, maar het is goed uit te houden hoor.

Veel plezier vanaaf weer Dolphine! Geniet er van he! En niet vergeten een foto te maken van jezelf in je outfit!!

Hier was afgelopen vrijdag, toen ik naar huis fietste, op dat ene grote plein bij ons een flashmob van een carnavalsvereniging, zag je al die prinsen etc. een of ander dansje doen op keiharde muziek, echt superleuk!

Wat heb je voor lekker gemaakt Theetje, voor je gasten? Oh en nu lekker American pancakes, mmmm, heeeeerlijk!

Jaaaaaa, lekker kijken straks! Ben zo benieuwd of we nu ook te zien krijgen op wie er allemaal gedrukt is etc..Het is ook wel logisch eigenlijk, dat het beeld bij die live stream op zulke momenten op zwart gaat..ze willen meer kijkers voor die uitzendingen op Net 5, anders kijkt er echt geen hond meer straks...Kijk je ook wel es op internet, echt leuk, met de nieuwtjes vd dag etc.

Vanmiddag lekker naar de kapper geweest, ik was het vanmorgen weer ineens zat, het wilde gewoon niet meer. Godzijdank kan ik altijd gelijk terecht en gelukkig ook bij dezelfde als de vorige x, waar ik erg tevreden over was. Zit weer helemaal naar mijn zin.

Wat een superheerlijk weer was het vandaag he! Gisteren hier trouwens ook..Zulk weer als ik naar Londen ga.... please!!!!!!

Vanmiddag nog wat mini'tjes gekocht, deo, tandpasta, shampoo..Omdat je geen extra bagage mee mag nemen (ja, mag wel, maar dat maakt het dan weer heel duur), moet je zo economisch mogelijk omgaan met je ene handtas..Ik denk dat ik een soort van laptoptas meeneem ofzo..Mijn handtas is echt veel te klein...

Hallo meisjes,

Ik ben er weer hoor. hahaha

Heb echt een super leuke carnaval gehad. lag vannacht pas om 3 uur op bed en had vanmorgen om half 9 een afspraak. Heb me verslapen, werd om 8 uur wakker, dat was dus erg haasten, maar is gelukt.

Daarna nog even mijn bed terug in gegaan en vanmiddag pas om half 4 mijn andere afspraak. Wat een baan he.

Gisteren met carnaval optredens van Danny Christiaan en Rene schuurmans. Was wel erg grappig hoor.

Zit nog een beetje in de flow, dus dat kan nog wat worden vandaag.

Ehm die foto van mezelf is niet echt gelukt hoor scarlet. Ik ga wel even op de site van de carnavalsvereniging kijken. Er zijn namelijk daar wel foto's gemaakt waar ik op sta.

Mijn knul heeft trouwens ook al keelpijn vanaf zondag. Die moest gisterenavond nog trainen voor de schoolzwemkampioenschappen.

Ook vertelde mijn moeder dat hij aankomende zaterdag een feestje heeft. Hij had de uitnodiging nog in zijn kastje op school liggen. Wat een lekker ding ook he.
Ha Dolphientje, weer boven water!

Fijn dat je het leuk gehad hebt! Dat je je bijna verslapen hebt is eigenlijk geen wonder, haha, maar gelukkig toch nog gered.

En weer afkicken en een jaartje wachten.

Hopelijk wordt je mannetje niet ziek en zet het niet verder door. Gelukkig dat je moeder te vertellen wist dat ie een feestje had zaterdag, zou anders ook weer een rare verrassing voor je zijn!

Jammer dat je nog geen foto van jezelf hebt, maar wie weet, op de carnavalsverenging site..Sterkte verder vandaag he!

Hier nu gewoon verkouden geworden, keelpijn is gelukkig over. Beetje schorrig af en toe, maar ach, als dat het enige is!

Vandaag de laatste mooie dag he...zoooo jammer! Schoot het maar wat sneller op met die lente, zoooooo'n zin in!

Donderdag nog een afscheidsetentje van een collega, aansluitend aan het werk, gezellig. Lekkere dok gaat ook en mijn naaste collega's ook, wordt vast wel gezellig.

Ik ga zo met het eten beginnen, supersimpel, doperwtjes en aardappelpuree met een satehschnitzel. Heb er wel zin in!
Hallo meiden,

zo Dolphine, helemaal uit gecarnavalt? En nu beetje bijgetrokken? Kan me voorstellen dat je je hebt verslapen ja, pffff feestbeest! Ik wil ook foto's zien hoor! leuk!

En die knul van je is me er eentje, gelukkig dat je moeder dat in de gaten kreeg. Leuk voor hem dat ie een feestje heeft.

Jij dus nog iets gezelligs om naar uit te kijken Scar. Altijd goed toch zo'n etentje!

Toch verkouden dus, nou ja gelukkig nu en niet wanneer je naar Londen gaat. heb je het maar gehad toch!

Nou meiden, ik heb weinig te melden hier. Ben druk op werk en strakjes mag ik ook weer.

Fijne dag!

Haaaaai

Blehhhh, ben erg verkouden nu, doe niets anders dan mijn neus ophalen en het loopt zo mijn ogen uit. Zie hie lig he!!!

hahahaha.

Vanmiddag even geld gewisseld, boodschappen gedaan en nu moet ik eigenlijk nodig het konijnen hok verschonen (ga ik zo ook doen hoor) en afwassen..Zat lekker met de livestream van sstnl, heeft Alex potdorie op de knop gedrukt, waardoor er weer een streamlock is!! Ben benieuwd of hij het goed heeft! Het zal wel niet, hoor echt de idiootste dingen die ze bedenken..Maar het is leuke achtergrond muziek, hihi.

Werkze Theetje! Voor jou vanaaf dus wrs. niet de updateshow van sstlnl? Morgen ga ik Wie is de Mol én exitronde van sstnl missen..Balen hoor! ( maar een etentje is natuurlijk ook niet fout!) Morgen tussen de middag ook nog overleg met de efficiency werkgroep (pfff, wat een titel he...), gelukkig incl. lunch, dus dat wordt lekker genieten van broodjes gezond etc. 's Avonds dus lekker uit eten, wat een dag eigenlijk!

Goedemorgen!

Dolphine heb je foto's ontvangen, wel supergaaf hoor! Is weer eens wat anders dan een boerenkiel of bij elkaar geraapt zootje. Echt een supermooie outfit! Dat masker maakte het ook wel af!

Agossie Scar, ik vind je ook echt heel zielug, haha. Balen meid dat je zo verkouden bent! Tsja ik krijg deze dagen weinig mee van sstnl. Het is ook echt retedruk op werk, nou ja is niet anders. Wat ik wel mee kreeg was die nep stamboom en daar heb ik echt vreselijk om moeten lachen, vond ik wel een goeie stunt!

Nou meiden ik ga me klaar maken voor wederom een lange dienst op werk, getver. Het rooster is zo kut dat ik nu om de week 54 urige werkweken draai. De andere week ben je dan wel meer vrij maar ja daar prop je dan je huishouden en sociale leven in, dus dan rust je ook niet echt lekker uit. Hopelijk verbetert het snel weer , want ik ben er wel klaar mee.

Meiden fijne dag!
Zit thuis lekker languit op de bank naar ajax te kijken. Kon het niet over mijn hart verkrijgen om weer weg te gaan vanavond ten op zichte van zoonlief. Heb trouwens ook geen oppas, want mijn broer zit in thailand, mijn vader is werken en mijn moeder zwemt iedere donderdag. Dus lekker thuiis voor de buis de wedstrijd kijken en vind het geeneens erg, wel lekker een avondje rustig thuis. en scheelt me weer 30 euro voor een kaartje.

Vandaag druk geweest op het werk, had om half 5 nog een huisbezoek. Was dus pas tegen 6 uur thuis, maar kon lekker bij mijn moeder aanschuiven voor de zuurkool.

Zoonlief heeft morgen feest op school, zijn beide juffen vieren hun verjaardag, dat wordt dus een hele dag niks doen, haha

Bleh theetje, das niet fijn zo'n rooster. Volgens mij mag het arbo technisch niet eens. Maar werk ze meid.

Is je etentje gezellig scarlet? en de verkoudheid al een beetje weg? Je kan natuurlijk niet met zo'n snotkop naar londen.

Ik had vandaag de vader van zoonlief aan de telefoon en hem uitgelegd dat zoonlief niet eerder kon komen dan 's avonds. Dat vond hij gelukkig oke.
Goeiemiddag dames!

Hehe, gelukkig bijna weekend! Bah, dan nog boodschappen doen, waarschijnlijk morgen ook nog, kan denk ik niet alles houden in 1x, natuurlijk de normale weekend boodschappen en dan ook nog mijn knul niet onverzorgd achterlaten, hihi.

Gelukkig gaat het mijn verkoudheid ook de goede kant op, dus dat gaat vast helemaal goed komen.

Lekker thuis voetbal kijken is ook wel een fijn ja Dolphine. En het scheelt zeker een boel geld!

Nog plannen voor het weekend?

Het etentje was heel erg gezellig, echt veel gelachen, we hadden ook een erg leuke tafel moet ik zeggen, met oa lekkere dok, nee, zeer geslaagd.

Ach arme Thee, wat een pokke werkweken maak je zo zeg..

En nee, echt bijkomen doe je natuurlijk niet, met het huishouden en dan ook nog je sociale "verplichtingen". PFff, petje af hoor!

Hier nog steeds volop SST hoor (al ga ik dat straks wel een paar dagen missen natuurlijk), ik vind het nog steeds leuk.

Nou, vlgs mij ben ik echt nog bijna de enige hier...gezellig hoor...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven