Ik vind het maar eeenng!

26-12-2010 22:28 2006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok dus ik met mijn grote mond over liefdes en dat soort gedoe, niet aan mij besteed enzo.

Nou ik geloof dat ik het te pakken heb en niet een beetje ook...en geheel overwacht.

Tijdens een van mijn reisjes in Scandinavie op een feestje leuke jongen ontmoet...leuk mee verteld, leuke spanning, veel gelachen, zó leuk. Totdat ik hoorde dat ie 22 is *slik*...ik ben 29. Maar toch die chemie...zo onweerstaanbaar.

Met zijn leeftijd in mijn achterhoofd heb ik die avond netjes met een knuffel (maar da's best normaal daar) afgesloten. En nu sinds 2 weken thuis, we skypen en msnen ons suf!

Ik heb de stoute schoenen aangetrokken, 31 december ga ik terug, alleen, naar zijn appartement, oud en nieuw vieren. Ik weet nog steeds niet wat me overkomen is maar hij zit in mijn hoofd en wil er ook niet meer uit, en het is wederzijds. Ben ik nu vrijgezel nog, ja toch he? Jeetje over een aantal dagen zie ik 'm weer...help! Weet niet waarom ik dit typ maar ik bedacht me net dat het nog maar een aantal dagen is en ik begin 'm best te knijpen nu

Waaaaar is mijn ratio?!
Gedaan .
oh, snuggie ook zie ik nu, he wat een gedoe ook steeds.

( misschien een niet quoten regel instellen , ik doe het zelf ook namelijk)

welterusten!
Klaar! het is weg

Hij staat nu even peukie te doen (ha ik zie 'm al staan blauwbekken op het balkon)
Ik ga ook slapen. Slaap lekker iedereen!
Truste!
Noujaaaaaaa DK! Wat en stomme klote reactie van 'm! Hij kan toch op zijn minst gewoon vriendelijk doe??!!
quote:Snyggin schreef op 01 maart 2011 @ 23:08:

Aangezien het toch alweer bijna carnaval is en Zweed zelfs dit dansje geleerd heeft wilde ik jullie deze niet onthouden.

Voor jullie mentale gesteldheid zou ik aanraden om dit te bekijken met een paar promille ofzo...

Dansje begint op 0.38seconden

http://www.youtube.com/watch?v=Cof3Wm56AQUSeriously. Echt om te huilen
quote:DeKenau schreef op 02 maart 2011 @ 00:46:

[...]

Ja, ik doe aan couchsurfen, bevalt heel goed, nog geen mindere ervaringen gehad. Ik host mensen hier, goed te overzien, want mijn woonplaats is niet zo in trek

Zelf ook een paar keer op vakantie bij mensen gelogeerd, echt súperleuk. Ik doe het nog niet zo heel lang, dus ook nog niet megaveel ervaring. Ik heb de eerste keer gewoon een profiel aangemaakt ( alles goed invullen!) en ben samen met mijn toenmalige vriend gaan logeren bij een stel. We zijn er anderhalve week gebleven

Je moet wel een beetje avontuurlijk en open en los van aard zijn want je kunt van tevoren niet inschatten hoe dingen lopen.

Wil jij het ook gaan doen? Ik kan het aanraden hoor! Ik heb er echt geweldig leuke ervaringen tot nu toe mee ( maar ik hou ook niet van alleen maar tussen de toeristen zitten, dus dan is dit ideaal)

Klinkt echt heel erg gaaf! Wil het samen met mijn vriend gaan doen. Moet wel nog even goed met hem over hebben. Het zou een uitkomst zijn voor goedkope logeeradressen en ik vind het altijd heel leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Hij is van dat laatste wat minder, maar begint daarin een beetje bij te draaien onder mijn invloed. Eigenlijk vindt ie het stiekem gewoon een beetje eng denk ik, nieuwe mensen leren kennen, maar hij is heel stoer enzo, dus dat gaf hij in het begin nooit toe. Nu schemert dat er soms wel een beetje doorheen en sinds hij dat voor zichzelf heeft toegegeven, is hij er ook al heel erg in veranderd. Dus ik heb goede hoop En anders ga ik toch een keer alleen ofzo. Hoewel samen me wel veiliger lijkt en natuurlijk veel leuker

In ieder geval leuk om te horen dat jij er zulke goede ervaringen mee hebt. Waar ben je allemaal al geweest?
Oh moet ik de laatste quote trouwens ook weer weghalen? Of moeten we alleen/ vooral oppassen met de PM-updates?
quote:arnan86 schreef op 02 maart 2011 @ 10:19:

[...]

Seriously. Echt om te huilen

Nu moest ik hier ook op klikken .

Gelukkig heb je in Engeland Pannekoekendag in plaats van carnaval .
quote:Sorcha_ schreef op 02 maart 2011 @ 10:35:

[...]

Nu moest ik hier ook op klikken .

Gelukkig heb je in Engeland Pannekoekendag in plaats van carnaval .Dat klinkt echt vele malen leuker Maar eten ze de pannenkoeken daar dan net zo vies als hun ontbijt? Als in, eieren, spek, worst en nog meer vette ranzige shit? Haha, ik ben nog nooit in Engeland geweest () maar hoor je altijd toch.
quote:Sorcha_ schreef op 02 maart 2011 @ 10:35:

[...]

Gelukkig heb je in Engeland Pannekoekendag in plaats van carnaval .Waarom ken ik dat niet?!
Pannekoekendag - 8 maart 2011

Je kunt met bovenstaande link zelfs on topic blijven, want dit staat er o.a. in:

In Sweden, Estonia and Finland the day is marked by eating a traditional pastry, called semla or fastlagsbulle in Swedish, vastlakukkel in Estonian and laskiaispulla in Finnish. It is a sweet bun filled with almond paste and whipped cream. Originally, the pastry was only eaten on this day. It was sometimes served in a bowl of hot milk. Eventually the tradition evolved to eating the bun on each Tuesday of Lent leading up to Easter. After the Reformation, the Protestant Swedes no longer observed a "strict" Lent with fasting ritual.

Today, semlas are available in shops and bakeries every day from shortly after Christmas until Easter. The semla is often eaten as a regular pastry, without the hot milk. The semla is also traditional in Finland, where the pastry is often filled with jam instead of almond paste. However, it is notable[citation needed] that the original semla only denoted the bread-part of the pastry, which has made the word evolve separately in the Swedish language spoken in Sweden and Finland. Thus, today in Sweden semla means the Shrove Tuesday pastry, while in Finland's Swedish-speaking areas the word refers to a common bread roll (sämpylä in Finnish) in general. The word for the Shrove Tuesday pastry is in Finland either in Finnish laskiaispulla or in Swedish fastlagsbulle. The story behind the name of the Shrove Tuesday pastry is perhaps the most common example used to describe of linguistic evolution between the Swedish language spoken in the two countries. In Finland Shrove Tuesday is called "laskiaistiistai" and the origin of the word laskiainen is derived probably from Latin "carne lasciare" ("leaving the meat out", as the fast began on ash Wednesday). It also is celebrated in a carnival-like manner, as most of the schools and universities end the day's teaching at midday and the students and children will go out and find a hill or anyplace they can slide down something where they gather to play in the snow. In cities with universities the university students usually have a big party in the evening.
Nog noooooooit van gehoord!! (Ja, Mardi Grass wel natuurlijk, en carnaval ook, maar verder?!)
Ik meld mij ook weer voor vandaag.

Jaja carnaval....I know

Maar laten we positief blijven, nog 54 uur tot touch down.

Ik zal als ie hier is wel wat komen updaten, 9 dagen is wel wat lang
quote:arnan86 schreef op 02 maart 2011 @ 10:30:

[...]

Klinkt echt heel erg gaaf! Wil het samen met mijn vriend gaan doen. Moet wel nog even goed met hem over hebben. Het zou een uitkomst zijn voor goedkope logeeradressen en ik vind het altijd heel leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Hij is van dat laatste wat minder, maar begint daarin een beetje bij te draaien onder mijn invloed. Eigenlijk vindt ie het stiekem gewoon een beetje eng denk ik, nieuwe mensen leren kennen, maar hij is heel stoer enzo, dus dat gaf hij in het begin nooit toe. Nu schemert dat er soms wel een beetje doorheen en sinds hij dat voor zichzelf heeft toegegeven, is hij er ook al heel erg in veranderd. Dus ik heb goede hoop En anders ga ik toch een keer alleen ofzo. Hoewel samen me wel veiliger lijkt en natuurlijk veel leuker

In ieder geval leuk om te horen dat jij er zulke goede ervaringen mee hebt. Waar ben je allemaal al geweest?

Willen jullie dan zelf ook mensen ontvangen? Want alleen bij anderen willen logeren word binnen de community soms wel een beetje als profiteren gezien...Het is wel een geven en nemen principe natuurlijk..

Ik ben tot nu toe voornamelijk in Scandiavie geweest, daar ben ik nogal weg van * daarom hang ik hier ook rond X-D*
@ Hanneke: vriendelijkheid is er niet meer bij sinds mijn beslissing. Het druipt allemaal van het cynisme. Iets met een gekrenkt mannenego denk ik. Het verbaast me nog steeds, want ik vond hem eigenlijk toch best wel evenwichtig en volwassen. En al helemaal niet iemand met een huizenhoog ego ofzo, dat vind ik niet aantrekkelijk.
quote:arnan86 schreef op 02 maart 2011 @ 10:33:

Oh moet ik de laatste quote trouwens ook weer weghalen? Of moeten we alleen/ vooral oppassen met de PM-updates?

Nee, laat maar staan hoor.

En ik ben toch al zo herkenbaar als wat, dus ik neem denk ik maar de gok dat 't wel zal loslopen
quote:DeKenau schreef op 02 maart 2011 @ 13:57:

@ Hanneke: vriendelijkheid is er niet meer bij sinds mijn beslissing. Het druipt allemaal van het cynisme. Iets met een gekrenkt mannenego denk ik. Het verbaast me nog steeds, want ik vond hem eigenlijk toch best wel evenwichtig en volwassen. En al helemaal niet iemand met een huizenhoog ego ofzo, dat vind ik niet aantrekkelijk.Ooooh, sorry dat ik het zeg, maar daar heb ik altijd een best wel hekel aan. Hij is toch verdorie volwassen? Ga gewoon fatsoenlijk met anderen om en pleur je eigen ego aan de kant zeg... pffff.... Maar voor jou vind ik het heel vervelend. Je hebt toch een fijne tijd samen gehad (behalve dan piama gate ) en dan laat hij het zo eindigen. Jammer, vervelend en lastig!
Ik heb het werkelijk nog nóóit eerder meegemaakt,zo'n actie, maar ik geloof dat ik het helemaal met je eens ben
Wat heb je nog nooit meegemaakt? Dat je het met me eens bent?

Nee, ik vind het serieus echt een volkomen belachelijke en onvolwassen reactie van hem. Jammer.
Heeft iedereen hier al wel gestemd trouwens, vandaag?
Ik ging al even aanpassen, haha

Ja, inderdaad. Nooit verwacht ook, dit.

Maar goed, het is zoals het is. En nu maar weer verder.
Ik heb dus nog niet gestemd, mijn paspoort is verlopen zag ik net, vergeten op tijd een nieuwe aan te vragen

Checken ze dat soort dingen bij het stemmen?

Anders ga ik dus voor het eerst sinds tijden niet stemmen.
quote:DeKenau schreef op 02 maart 2011 @ 16:10:

Ik heb dus nog niet gestemd, mijn paspoort is verlopen zag ik net, vergeten op tijd een nieuwe aan te vragen

Checken ze dat soort dingen bij het stemmen?

Anders ga ik dus voor het eerst sinds tijden niet stemmen.Als je paspoort is verlopen na 2006 kan je die gewoon meenemen en stemmen! Dus *hup* op naar het stemlokaal!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven