Wat te doen?

27-02-2011 18:59 210 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik woon nu sinds 3 maanden in een flat en ik ben een erg, erg leuke buurvrouw tegengekomen. Ze is iets ouder, 26, we hebben kort gepraat en ik zei dat ze het maar moest laten weten als ze behoefte heeft aan een drankje.

Maar, niks meer gehoord nu een maand of iets dergelijks, ze is vaak van huis. Ik heb wel eens aangebeld maar ze is dus vaak weg.

Is het een idee om een briefje in de bus te doen of ze nog wilt?
Pim, echt niet terug gaan hoor. Vrouwen houden welliswaar van initiatief, maar niet van mannen die te hard van stapel lopen.
The time is now
Ik weet het, dat kan ook echt niet.

Dit gevoel heb ik lang niet meer gehad. Hmm, zo fijn.
Maar als het zo fijn voelt, willen jullie dan ook niet die man naast je die nacht?
Oh, wat geweldig dit! Heerlijk om te lezen....

Wat zul jij straks lekker slapen.
quote:pimz89 schreef op 02 maart 2011 @ 22:55:

Maar als het zo fijn voelt, willen jullie dan ook niet die man naast je die nacht?

Nee hoor, ik heb mijn lief de eerste paar keer ook echt midden in de nacht naar huis gestuurd omdat ik de volgende ochtend echt belangrijke vergaderingen had.

Dus ik wilde het wel, maar ik deed het niet!

Dat noemen ze nou, een klein beetje je verstand blijven gebruiken als je met je hoofd in de wolken loopt

Relativeert namelijk ook heel erg makkelijk mocht het onverhoopt toch op niets uitdraaien.

Sterker nog, als ik nu een belangrijke vergadering heb moet hij ook naar huis savonds

Ik kom anders echt niet aan slapen toe
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ok.

Ik heb haar wel gesmst dat ik het heel leuk heb gehad. Dat ze iets met me doet wat geen andere vrouw ooit met me heeft gedaan. En dat meen ik.
Jeetje Pim gewoon direct het echte ketswerk???

Hofmakerij is er niet meer bij... zonde, vind het nu een stuk minder romantisch...

Wat is je verwachting nu verder? Iets opbouwen of...

Nou ja fijn dat je er zelf happy mee bent.
Oh, en als ik zoals nu met m'n krullenkop (dat vond ze leuk, krullen) in de wolken loop, hm, ik weet het niet.

Dan is alles mooi.
quote:pimz89 schreef op 02 maart 2011 @ 23:03:

Ok.

Ik heb haar wel gesmst dat ik het heel leuk heb gehad. Dat ze iets met me doet wat geen andere vrouw ooit met me heeft gedaan. En dat meen ik.

Aiiiii...pas nou op met dit soort smsjes

Anders krijgt de ietwas zure dame van straks zo toch nog gelijk!

Is niet sexy...ik herhaal...is niet sexy om gelijk al zo te gaan dwepen!
quote:Iwannalive schreef op 02 maart 2011 @ 23:04:

Jeetje Pim gewoon direct het echte ketswerk???

Hofmakerij is er niet meer bij... zonde, vind het nu een stuk minder romantisch...

Wat is je verwachting nu verder? Iets opbouwen of...

Nou ja fijn dat je er zelf happy mee bent.

Het was niet het echte ketswerk. Maar romantisch. Ik ga ervanuit dat zij dat ook zo ziet.

Ik wil iets met haar opbouwen, zeker. Ze is...
quote:Summerdance schreef op 02 maart 2011 @ 23:05:

[...]

Is niet sexy...ik herhaal...is niet sexy om gelijk al zo te gaan dwepen!Zit wat in. Maar ik denk niet dat die ene sms het kan verpesten.
quote:pimz89 schreef op 02 maart 2011 @ 22:55:

Maar als het zo fijn voelt, willen jullie dan ook niet die man naast je die nacht?Soms is het wel fijn om eerst even te ontdekken wat de verwachtingen over en weer zijn...
quote:Summerdance schreef op 02 maart 2011 @ 23:05:

[...]

Is niet sexy...ik herhaal...is niet sexy om gelijk al zo te gaan dwepen!Eens, eens, eens. Ik vind dit echt een turn off.
The time is now
quote:pimz89 schreef op 02 maart 2011 @ 23:03:

Ok.

Ik heb haar wel gesmst dat ik het heel leuk heb gehad. Dat ze iets met me doet wat geen andere vrouw ooit met me heeft gedaan. En dat meen ik.Je gaat wel heel snel nu hoor.
Ze smste terug dat ik morgen maar weer eens moest langskomen.

Ik geloof dat de schade meevalt, maar jullie hebben gelijk.
Pim ben je al eens eerder op het forum geweest onder een andere naam?
quote:pimz89 schreef op 02 maart 2011 @ 23:14:

Ze smste terug dat ik morgen maar weer eens moest langskomen.

Ik geloof dat de schade meevalt, maar jullie hebben gelijk.Toch wel praktisch dat jullie zo dichtbij wonen.
Fijn dat ze het goed opgepakt heeft. Ach als zij ook zo enthousiast was, dan kun je wel een potje breken hoor.
quote:Iwannalive schreef op 02 maart 2011 @ 23:14:

Pim ben je al eens eerder op het forum geweest onder een andere naam?Nee, hoe dat zo?
quote:laela schreef op 02 maart 2011 @ 23:17:

Fijn dat ze het goed opgepakt heeft. Ach als zij ook zo enthousiast was, dan kun je wel een potje breken hoor.Ik hoop het. Was het zo'n wanhopig smsje dan? Misschien moet ik oppassen met zeggen wat ik voel.
wat leuheuk!

Ach op zich wel goed om eerlijk te zijn wat jij voelt, mochten haar verwachtingen niet hetzelfde zijn dan zal je daar dan ook wel vrij snel achter komen als je je eigen verwachtingen laat weten.

Geniet ervan!
Wow Pim! Wat een verrrassing, super! Ik had de hoop eerlijk gezegt al opgegeven voor je.... en idd wacht nog even met heel erg zeggen wat je voelt, dat lijkt wanhopig. Je mag natuurlijk wel laten blijken dat je haar leuk vindt, maar leg het er niet té dik boven op. Ergens moet nog wat van spanning blijven.

Veel plezier met je fijne gevoel
quote:pimz89 schreef op 02 maart 2011 @ 23:21:

[...]

Ik hoop het. Was het zo'n wanhopig smsje dan? Misschien moet ik oppassen met zeggen wat ik voel.

Niet zozeer wanhopig, maar het haalt na een paar uur wel een beetje de spanning weg zeg maar

Wat je eigenlijk doet met dat smsje is een verkapte liefdesverklaring afgeven

A zou ik daar persoonlijk op afknappen want je kent me nog helemaal niet en

B, het is zo leuk, die eerste tijd

De spanning, vind hij me echt zo leuk?

Zal het wat worden?

Met dat ene smsje geef je daar eigenlijk al een antwoord op

Ik zou dat jammer vinden gek genoeg

Begrijp me niet verkeerd hoor, ik lag op date 1 ook al naast mijn nu vriend het bed te verkennen

Heerlijke nacht gehad en twee dagen later kreeg ik deze sms:

Dat was een heerlijke nacht, maar nu ben ik benieuwd naar de rest van Summer.

Heb je zin om morgen een hapje te gaan eten....
Bedankt dames! Ik ga nu heeeerlijk slapen en ik ben benieuwd naar jullie verdere reacties morgenochtend!
Hahahahaha GeWelDig. Ik wou dat ik zo'n leuke buurman had (dat moet je wel zijn anders gaat ze echt niet meteen met je naar bed)

Maar ik snap wel waarom je niet mocht blijven slapen hoor. Zou bij mij ook niet gebeurd zijn, zeker gezien je zo dichtbij woont. en zij inderdaad vroeg op moet.

Maar erg leuk voor je, geniet lekker na ennem wij verwachten sowieso vanaf nu uitgebreid verslag van deze sappige 'luvstory'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven