Mode & Beauty alle pijlers

Lush!

17-10-2010 22:39 999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vorige topic is vol, dus hier gaan we verder.

Vertel hier wat je van Lush gebruikt en wat je favorieten zijn

Deel 1
Ik vind het goor, die verkoopster heeft het me aangesmeerd onder het mom van "voor je lippen".

Daar is het echt niet voor te gebruiken, het voelt heel vies aan.

Voor mij ook eenmalig.
Jaaa en als je t op je lippen smeert is t zo vies waterig en daarna voelen je lippen nog droger aan
Jaaa en als je t op je lippen smeert is t zo vies waterig en daarna voelen je lippen nog droger aan
M'n moeder heeft 't ook, dat ultrabalm en die vindt 't ook niets...

Volgens mij gaven ze een keer in de Lush Times tips wat je er allemaal nog meer mee kon doen
Te leuk gewoon! Ik had besteld bij Lush UK en kreeg zojuist in mijn pakketje een superleuk kaartje met daarin een 'Pass it Forward' extraatje erin. Ik had namelijk om een proefje van Glorious mud en Coconut smoothie gevraagd en kreeg een 100 gr potje ervan en ook ziets van Glorious mud in een doorzichtig bakje! Lush is zo leuk!
Echt cute, vrolijk!

Ik ben ook weer een beetje into Lush de laatste tijd. Er zijn al best veel producten die ik heb uitgprobeerd en een heleboel bvind ik toch niet zo fijn. Maar de producten die wel goed bevallen, bevallen ook wel echt heel goed!!

Mijn favo´s:

Dream cream - ik vind hem niet eens lekker ruiken, maar hij smeert superlekker uit, laat geen laagje achter, en is zon beetje de enige waarbij ik niet na 10 uur weer een schrale huid heb. Ik gebruik hem ook als nachtcreme! Als aftersun issie trouwens ook heerlijk.

Eau roma- ben aan mn derde grote fles. Lekker spul!

Mudflats uit de retro- ik hou van deze geur, gebruik hem met een scrubhandschoen na het sporten en voel me daarna superfris

HIWTK- die geur is gewoon te lekker. Ik twijfel nog over de its raining men douchegel, die verkopen ze hier alleen nog in de grote fles van 25 euro. En ik heb nog fléssen douchegel staan.

Big- gewoon leuk en geeft volume!

Hmm, lush!
Ik heb die It's Raining Men wel gekocht en vind em lekker!! 't is wel echt jammer dat de geur niet echt blijft hangen.

Dream Cream is hier ook favoriet!

Van Big had ik een monstertje, normaal gebruik ik ook cremespoeling, maar dat kan geloof ik niet na Big, omdat je volume dan weer weg is... maar dan is m'n haar dus heel droog en moeilijk door te kammen...
Ik gebruik Veganese na Big, dat hebben ze me in de winkel aangeraden. Veg. is heel licht (en ruikt ook lekker citrussig), maar neemt idd wel wat van het effect van Big weg...
Nou, ik heb met mezelf afgesproken dat ik voorlopig niets van Lush meer mag kopen. Kan zo ongeveer een winkel aan huis beginnen!

Maar ooit (als in kerst 2012 ofzo ) kan ik die twee wel eens proberen
Vorige week bij Lush in Málaga geweest. Uiteraard even leuk als de andere Lush-winkels. Ik heb daar Mirame (oftewel: Enchanted) gekocht, wat bathmelts, 9 to 5 (geweldig spul!). Ik kreeg de solid parfum Tuca Tuca, die heerlijk ruikt en nog een tester Oatifix.
Wie wil ruilen? Ik heb een stuk van 125 gram HIWTK zeep. Ik zou graag een stuk Sexy Peel of een stuk Summer Pudding hebben.
Ik ben geen zeepgebruiker groenoogje, maar misschien te ruil aanbieden op het lushforum, best kans dat je het zo kwijt bent.

Ik ga straks even snuffelen op de UK site, wil volgende week of die week erna bestellen, dus ga een lijst maken
Ik mag echt niets meer kopen de komende tijd... dus geen uk site voor mij

Wat ga je kopen Elle?
Ik heb nog niet gekeken Janna, deze week hoop ik meer tijd te hebben.

Heb je zoveel besteld/gekocht dat je niks meer mag kopen?
Yep
Onlangs hoorde ik voor het eerst van Lush en via mijn moeder heb ik enkele producten en proefjes gekregen, maar heb er zelf nog niet heel veel verstand van.

Wel vind ik herbalism al een heel fijn product om te gebruiken. Ik heb ook een creme gekregen, sangria geloof ik, en deze voelt echt geweldig als je hem opsmeert. Wel is deze helemaal voor de oudere huid, terwijl ik pas 25 ben. Is hier een alternatief voor?
Ow ja.. Van de bubblebars gebruik ik een heel klein stukje maar, bubbels aan en ik heb me een schuimpartij in bad!! Dus dat is wel kostenbesparend!
Bedoel je Skin's Shangri La? Die gebruik ik ook en ik ben er dol op! Ik ben begin 30, dus ook nog nietz o oud....

Als je de creme fijn vind in gebruik, zou ik 'm gewoon blijven gebruiken. Het kan sowieso geen kwaad....
Oh ja, Skin Shangri La is lekkere creme, daar had ik ook een keer een monstertje van.
dag mede lush fans,

in januari had ik een flinke bestelling gedaan, waaronder een paar potjes imperialiscreme.

Nu maakte ik gisteren een potje open, onder de schimmel....en het tweede potje dat ik had staan ook... nu overweeg ik een klacht in te dienen bij lush, aangezien beide potjes nog tot januari 2012 houdbaar zouden moeten zijn.

Heeft iemand ervaring met klachten en Lush??

alvast bedankt!
Gewoon over mailen (bij internetbestelling) of mee teruggaan naar de winkel. Volgens mij lossen ze het altijd keurig op
Ik heb foto's gemaakt voor de zekerheid. Heb dit nog nooit eerder gehad
Er zitten toch geen conserveringsmiddelen in? Dan hoort het dus in de ijskast.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Dat staat nergens expliciet vrrmeld vc, behalve bij de markers. Ik mail en wacht de reactie af.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven