Jongensnamentopic

13-09-2010 13:40 3216 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is weer tijd voor een nieuw deel!

Het vorige deel vind je hier: Viva Angel5 in "Jongensnamentopic!"
quote:nadien79 schreef op 02 maart 2011 @ 15:39:

Wat vinden jullie mooier? Maurits of Maxim? Ben al bijna 37 weken zwanger en twijfel nog steeds....Geen van beide, sorry. Maurits is wat meer kak.

Wat vinden jullie mooier? Maurits of Maxim? Ben al bijna 37 weken zwanger en twijfel nog steeds....vind ze persoonlijk beide niet mooi. Vind Maurits beetje kak, hou wel van kak, maar niet op de wat ouderwetse manier. Maxim heb de gelijk de associatie met Verhagen en dat is wat mij betreft niet zo positief.

Wat vinden jullie mooier? Maurits of Maxim? Ben al bijna 37 weken zwanger en twijfel nog steeds....Maurits!
En idd, bij Maxim denk ik aan Maxim Verhagen en Maxime kan ook voor een meisje. Maurits is in mijn ogen wat stoerder en mannelijker. 't Is idd een beetje kak, maar daar houd ik wel van! Beter dan een tokkie-naam.
Maurits! Leuk ik hou van ouderwets
Meiden, jullie mogen weer los! Ik ben inmiddels 21 weken zwanger en op zoek naar DE jongensnaam.

We hadden een heel lijstje met leuke meisjesnamen, maar het wordt toch echt een jongen... en laten we daar nou nog niet echt de naam voor gevonden hebben.

We hebben wel een lijstje met namen die we beiden wel leuk vinden, maar het is het nog net niet vind ik:

Daan

Daniel

Jasper

Jens

Joris

Luuk

Rens

Sven

Thijs

Wessel

We willen graag een hollandse naam. Voor manlief niet TE hip/apart . Hebben jullie suggesties?
Dank voor jullie meningen! Nog meer voorkeuren voor Maurtits of Maxim?

Lieke , leuke namen. Matthijs of Cyril vind ik ook leuk.
Maurits vind ik absoluut mooi. Heel klassiek!

Maxim iets minder, maar zeker niet lelijk.

Teun vind ik briljant. Hadden wij destijds ook nog op ons lijstje.
quote:Lieke79 schreef op 02 maart 2011 @ 23:39:

Meiden, jullie mogen weer los! Ik ben inmiddels 21 weken zwanger en op zoek naar DE jongensnaam.

We hadden een heel lijstje met leuke meisjesnamen, maar het wordt toch echt een jongen... en laten we daar nou nog niet echt de naam voor gevonden hebben.

We hebben wel een lijstje met namen die we beiden wel leuk vinden, maar het is het nog net niet vind ik:

Daan

Daniel

Jasper

Jens

Joris

Luuk

Rens

Sven

Thijs

Wessel

We willen graag een hollandse naam. Voor manlief niet TE hip/apart . Hebben jullie suggesties?

mooie lijst hoor...Joris vind ik de leukste.

misschien zit hier nog iets voor je bij

Joost

Stan

Niels

Mart

Bram

Leon

Brent

Cas

Jorrit

Abel

Wout

Bas

Chiel

Niek

Ivan

Jonas

Merijn

Lars
Meiden, ik ben overtuigd! Het wordt Teun! Leuk dat de meesten erg enthousiast over die naam zijn, heeft me net effe dat duwtje in de rug gegeven. Wat heerlijk, er valt echt een last van me af (lees: ik kan weer slapen)!

Thanx ladies!
Cejo, bedankt voor je suggesties!

Even per naam een reactie.

Joost -> niet zo

Stan -> niet zo

Niels -> mwah

Mart -> vindt man niets

Bram -> mwah

Leon -> mwah

Brent -> mwah

Cas -> ken iemand met die naam die niet zo leuk is

Jorrit -> niet zo

Abel -> leuk, ga ik voorleggen

Wout -> leuk, ga ik voorleggen

Bas -> familielid heet zo

Chiel -> leuk, ga ik voorleggen

Niek > familielid heet zo

Ivan -> vind man niets

Jonas -> vind man niets

Merijn -> vind man niets

Lars -> vind man niets

Abel, Wout en Chiel ga ik voorleggen!
quote:robien schreef op 03 maart 2011 @ 10:33:

Meiden, ik ben overtuigd! Het wordt Teun! Leuk!!!!!!!!!!!! Wordt vast een superkind!
quote:Lieke79 schreef op 03 maart 2011 @ 21:06:

Abel, Wout en Chiel ga ik voorleggen!Ik vind Abel de mooiste!
Leuk! Teun!!!

Lieke79; wat vind je nog van (sorry als er dubbele zijn):

Jort, Harm, Rein, Jelmer, Felix, Jules, Lucas, Cas, Gijs, Sam, Noud, Siem, Evan, Vince, Guus, Rense/Renze, David, Lander, Jesper, Kamiel/Camiel, Axel.
Catoo, zitten ook zeker weer leuke namen bij! De meeste zijn hier ook al de revu gepasseerd (en door manlief afgekeurd ).
@ lieke79

wat vind je man dan leuk??
Het lijstje wat ik in mijn eerste post noemde komt bij hem vandaan (en vind ik dus op zich wel ok)... verder is er al heel veel afgekeurd (te apart, te hip of een associatie met iemand...)
Lieke79, wat vind je van:

Sil

Jip

Len

Ties

Mees

Nard

Jorn

Jard

Yarrick/Jarrick (kan ook nog zonder c)

Simme

Timme

Joppe
Wat ook nog kan:

Jesse

Marnik

Jochem

Diede

Stijn

Thom

Axel

Sieb

Siem

Teus

Hmm moeilijk hoor, namen bedenken die je zelf niet echt leuk vind, maar die hopelijk passen bij de smaak van een ander;) Als ik nog meer bedenk, komt er nog weer een berichtje!
hmm er is een letter weggevallen zie ik. Er moest Sieme staan ipv Siem. Maar als ik het zo zie staan is Siem misschien eigenlijk ook wel leuk!
Heb hier ook even meegelezen en geschreven en ben inmiddels bevallen van een prachtige zoon die we Chris hebben genoemd. Heel wat anders geworden dus uiteindelijk... Bedankt voor het meedenken in ieder geval!
Lieke;

Bart, Luuk, Jaap, Freek, Floris, Jorn, Marn, Joeri, Rocco, Simon, Ruben, Ralf, Wouter, Siebrand, Wietse, Jelle, Lucas, Joppe, Vince, Sven, Arwin.
Rozerood; gefeliciteerd! Hele gave naam heeft je kindje gekregen
Wij vinden het ook moeilijk. De achternaam is een lettergreep en begint met s. Valt af: naam die begint met een s, eindigt met een s en een naam met een lettergreep. Moeilijk..

We vinden Friese namen mooi: Jurre, Jelle, Hidde, Teije (maar zo heet onze buurman). Ik vind ook Jochem en Joris mooi, allen die s op het eind is minder. Het is lastig.
quote:aventura_ schreef op 06 maart 2011 @ 09:31:

Wij vinden het ook moeilijk. De achternaam is een lettergreep en begint met s. Valt af: naam die begint met een s, eindigt met een s en een naam met een lettergreep. Moeilijk..

We vinden Friese namen mooi: Jurre, Jelle, Hidde, Teije (maar zo heet onze buurman). Ik vind ook Jochem en Joris mooi, allen die s op het eind is minder. Het is lastig.

wat vind je van

Jelte

Fedde

Abel

Ewoud

Jesse

Jorrit

Joppe

Karsten

Lieuwe

Lude

Melle

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven