Full House deel 3
dinsdag 15 februari 2011 om 12:56
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.
7-4-'10399510,7 kg.
78 cmAatje
16-6-'1034655685 gr
61,9 cm6575 gr.
65,9 cm8320 gr.
71,8 cm9455 gr.
75,6 cmLmeisje
10-7-'1039006530 gr
60 cm8080 gr.
61 cm9260 gr.
70 cmOotje
15-7-'1020004975 gr
54 cm5950
60 cm7100 gr.
64 cmJongste
2-9-'1036505420 gr
60,5 cm6950 cm
66,58035 gr.
70 cmRmeisje
28-10-'1036005470 gr
59 cm6965 gr.
64 cmBengeltje
25-2-'113000Umini
2-3-'1129805450 gr
60 cm
Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Link naar het derde deel -> Full House
Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
7-4-'10399510,7 kg.
78 cmAatje
16-6-'1034655685 gr
61,9 cm6575 gr.
65,9 cm8320 gr.
71,8 cm9455 gr.
75,6 cmLmeisje
10-7-'1039006530 gr
60 cm8080 gr.
61 cm9260 gr.
70 cmOotje
15-7-'1020004975 gr
54 cm5950
60 cm7100 gr.
64 cmJongste
2-9-'1036505420 gr
60,5 cm6950 cm
66,58035 gr.
70 cmRmeisje
28-10-'1036005470 gr
59 cm6965 gr.
64 cmBengeltje
25-2-'113000Umini
2-3-'1129805450 gr
60 cm
Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Link naar het derde deel -> Full House
Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
vrijdag 4 maart 2011 om 10:37
We zijn weer helemaal bijgepraat 5x5! Wat naar dat je nog steeds zoveel onduidelijkheid hebt over je gezondheid. En dan nog de problemen met je dochter en de oren van je zoon, pittig hoor. Ik denk dat het heel verstandig van je is om een eventuele derde voorlopig op de lange baan te schuiven.
Hoera, uma is alweer online vanuit het ziekenhuis! Gaat het goed met je, niet te veel napijn van de KS? En natuurlijk is S de mooiste baby van de wereld!! (Op L na dan hè ) Je klinkt al net zo gelukkig als bengel, heerlijk hoor, dat verse babygeluk. Ik ben superblij voor jullie allebei.
Viool heb je nu je vriendin uit brazilie al kunnen zien?
Ja, het is mooi he meiden, alle babietjes zijn gezond en wel geboren, heel bijzonder. En de eerste is bijna 1. Wat een jaar... Benieuwd of er in de toekomst nog een keer een zwangere onder ons zal zijn, wie weet. Ik hoop 5x5 over een tijdje. En rikst, hebben jullie misschien nog plannen voor een 4e?? (of had ik dat al eens gevraagd?)
Amalia hoe gaat het, ben je nog ziek en verdrietig?
Tieger jammer van je sollicitatie, hopen op intern dan maar.
RW hoe is het bij jou met de zieken, is bij jullie iedereen incl jijzelf weer helemaal beter? Over een maand is J al jarig, hoe vind je dat, leuk of ook dubbel?
Lmeisje nog steeds ziek Wil niks natuurlijk, alleen maar mama mama mama. Is ook wel weer heel lief en knus, maar ze is een zielig hoopje koorts en snot zo hoor, de kleine lieverd. Gelukkig ligt ze nu eventjes in haar bedje, ik hoop dat ze goed slaapt. Ze heeft wel een paar hapjes appel op, dat viel mee. En ze drinkt lekker veel bij mij, dus dat is goed.
Hoera, uma is alweer online vanuit het ziekenhuis! Gaat het goed met je, niet te veel napijn van de KS? En natuurlijk is S de mooiste baby van de wereld!! (Op L na dan hè ) Je klinkt al net zo gelukkig als bengel, heerlijk hoor, dat verse babygeluk. Ik ben superblij voor jullie allebei.
Viool heb je nu je vriendin uit brazilie al kunnen zien?
Ja, het is mooi he meiden, alle babietjes zijn gezond en wel geboren, heel bijzonder. En de eerste is bijna 1. Wat een jaar... Benieuwd of er in de toekomst nog een keer een zwangere onder ons zal zijn, wie weet. Ik hoop 5x5 over een tijdje. En rikst, hebben jullie misschien nog plannen voor een 4e?? (of had ik dat al eens gevraagd?)
Amalia hoe gaat het, ben je nog ziek en verdrietig?
Tieger jammer van je sollicitatie, hopen op intern dan maar.
RW hoe is het bij jou met de zieken, is bij jullie iedereen incl jijzelf weer helemaal beter? Over een maand is J al jarig, hoe vind je dat, leuk of ook dubbel?
Lmeisje nog steeds ziek Wil niks natuurlijk, alleen maar mama mama mama. Is ook wel weer heel lief en knus, maar ze is een zielig hoopje koorts en snot zo hoor, de kleine lieverd. Gelukkig ligt ze nu eventjes in haar bedje, ik hoop dat ze goed slaapt. Ze heeft wel een paar hapjes appel op, dat viel mee. En ze drinkt lekker veel bij mij, dus dat is goed.
vrijdag 4 maart 2011 om 10:39
vrijdag 4 maart 2011 om 10:40
Hey Uma, jippieieie, morgen weer naar huis mag! Je klinkt blij en trots! Fijn he, dat ze er nu is!
Ootje gaat het vast leuk vinden, Viool. Zoals je al zei: volop aandacht!
Middelste is vandaag voor het eerst naar de psz. Ik dacht echt dat het draaaaama zou worden. Eh...nou, niet dus! Hij rende nasr binnen, gelijk spelen. Ik dacht ik blijf even om te kijken hoe het gaat, maar op een gegeven moment ben ik maar weggegaan. Ik zeg tegen hem: ik ga nu even weg. Jij mag nog even lekker spelen en dan kom ik je straks weer ophalen. Tot straks. En hij zegt gewoon......doeiiiiiiii!
Hihihihi, nou ja, gelukkig dat het zo gaat.
Ootje gaat het vast leuk vinden, Viool. Zoals je al zei: volop aandacht!
Middelste is vandaag voor het eerst naar de psz. Ik dacht echt dat het draaaaama zou worden. Eh...nou, niet dus! Hij rende nasr binnen, gelijk spelen. Ik dacht ik blijf even om te kijken hoe het gaat, maar op een gegeven moment ben ik maar weggegaan. Ik zeg tegen hem: ik ga nu even weg. Jij mag nog even lekker spelen en dan kom ik je straks weer ophalen. Tot straks. En hij zegt gewoon......doeiiiiiiii!
Hihihihi, nou ja, gelukkig dat het zo gaat.
vrijdag 4 maart 2011 om 10:45
Ach, arme lmeisje... Zo ziekjes! Beterschap daar!
En nee, geen 4e hier. Ik vind het superleuk, maar met 3 is allesnog redelijk goed te regelen. Met 4 moet je echt een andere auto, verbouwen, etc. Dus het is goed zo.
5x5, hopelijk ben je er snel achter wat er scheelt.
En ook nog steeds veel pijn dus...
En wat pittig idd met je dochter. Fijn, dat jullie er nu mee aan de slag kunnen.
Tieger, jammer vd sollicitatie...
Wanneer weet je meer over de interne mogelijkheden?
En nee, geen 4e hier. Ik vind het superleuk, maar met 3 is allesnog redelijk goed te regelen. Met 4 moet je echt een andere auto, verbouwen, etc. Dus het is goed zo.
5x5, hopelijk ben je er snel achter wat er scheelt.
En ook nog steeds veel pijn dus...
En wat pittig idd met je dochter. Fijn, dat jullie er nu mee aan de slag kunnen.
Tieger, jammer vd sollicitatie...
Wanneer weet je meer over de interne mogelijkheden?
vrijdag 4 maart 2011 om 11:05
Rikst wat stoer van jongste!!!
Uma, fotoooooo!!!!
5x5 dat endometriose klinkt niet zo gek, gezien die pijn en stolllingen die je verliest... maar als jullie straks die 3e nog willen hoop ik echt niet dat dat het is
Goed dat er wat opgezet wordt voor je dochter. Hopelijk heeft ze er baat bij.
Sardegna, wat sneu L meisje ziek. Er heerst weer wat, want mijn oudste heb ik ook al 2 dagen ziek thuis. Overdag gaat het wel maar ;s avonds krijgt hij koorts. Sterkte daar een beterschap!
Viool die man van jou, sorry maar die is echt niet aardig bezig hoor! En ook niet fijn dat hij zo de dekens op O gooit want dat geeft jou ook geen lekker gevoel om een keer weg te gaan. Maar je kan natuurlijk niet altijd bij haar blijven. Hij is haar vader en moet ook gewoon voor haar (kunnen) zorgen. Het is niet alleen jouw kind, maar ook van hem.
Mss maar eens een dag weg gaan een Ootje bij hem laten. Dan komt hij er vanzelf achter hoe het gaat en dat gaat echt wel goed.
En arme M viool.. ik moet soms ook heel erg lachen om iets waar de jongens dan boos om worden, erg he?
Verder weet ik het niet meer want er kwam 2 telefoontjes tussen,
Uma, fotoooooo!!!!
5x5 dat endometriose klinkt niet zo gek, gezien die pijn en stolllingen die je verliest... maar als jullie straks die 3e nog willen hoop ik echt niet dat dat het is
Goed dat er wat opgezet wordt voor je dochter. Hopelijk heeft ze er baat bij.
Sardegna, wat sneu L meisje ziek. Er heerst weer wat, want mijn oudste heb ik ook al 2 dagen ziek thuis. Overdag gaat het wel maar ;s avonds krijgt hij koorts. Sterkte daar een beterschap!
Viool die man van jou, sorry maar die is echt niet aardig bezig hoor! En ook niet fijn dat hij zo de dekens op O gooit want dat geeft jou ook geen lekker gevoel om een keer weg te gaan. Maar je kan natuurlijk niet altijd bij haar blijven. Hij is haar vader en moet ook gewoon voor haar (kunnen) zorgen. Het is niet alleen jouw kind, maar ook van hem.
Mss maar eens een dag weg gaan een Ootje bij hem laten. Dan komt hij er vanzelf achter hoe het gaat en dat gaat echt wel goed.
En arme M viool.. ik moet soms ook heel erg lachen om iets waar de jongens dan boos om worden, erg he?
Verder weet ik het niet meer want er kwam 2 telefoontjes tussen,
vrijdag 4 maart 2011 om 13:26
vrijdag 4 maart 2011 om 17:10
vrijdag 4 maart 2011 om 17:32
Even een klein updatetje, op de foto die gisterochtend gemaakt was, was behoorlijk wat ontlasting te zien, een verstopping dus. Nu had ik al een vermoeden dat ik verstopt zat, omdat ik de afgelopen weken moeilijk naar de wc kon en als het ging maar kleine beetjes ontlasting had (en donkergroen van kleur ), daar komen dus ook de pijnklachten vandaan denk ik. Ik heb naast vezels nu ook een klysma van de apotheek omdat vezels en alle huis, tuin en keukenmiddeltjes tot nu toe niet werken. Als dat niet gaat werken moet ik maandag terug naar de huisarts en dan wordt het misschien toch een opname, willen jullie heel hard duimen voor me dat dat niet nodig is?
En dan maar hopen dat die verstopping niet een 'ernstiger' onderliggende oorzaak heeft .
En dan maar hopen dat die verstopping niet een 'ernstiger' onderliggende oorzaak heeft .
vrijdag 4 maart 2011 om 17:39
En ik ben dus wel al bekend met darmklachten maar dan de tegenovergestelde variant, heb geen moment aan een mogelijke verstopping gedacht (pijn trok helemaal door naar m'n rug, vandaar dat aan m'n nieren gedacht werd). In ieder geval hoop ik dat die klysma werkt en dat ik er met de internist achter kom waar die verstopping nou zomaar vandaan komt.
vrijdag 4 maart 2011 om 19:57
Nou, hopelijk is het zo 'simpel' 5x5! Dat zou makkelijk opgelost zijn. letterlijk . Sterkte
Bengel, ehhh, de kraamweken duren 6 ZES dus weken hoor. Liggen jij. En zeker na een keizersnee ga je helemaal niet de dagelijkse gang van zaken oppakken. Jij gaat je laten verwennen, van je prachtige zoon genieten, wennen aan een piemeltje en genieten. Oh, zei ik dat laatste al?
Hoe reageren de meisjes op hun broertje? Gezellig hoor zo;n humpje erbij
Bengel, ehhh, de kraamweken duren 6 ZES dus weken hoor. Liggen jij. En zeker na een keizersnee ga je helemaal niet de dagelijkse gang van zaken oppakken. Jij gaat je laten verwennen, van je prachtige zoon genieten, wennen aan een piemeltje en genieten. Oh, zei ik dat laatste al?
Hoe reageren de meisjes op hun broertje? Gezellig hoor zo;n humpje erbij
vrijdag 4 maart 2011 om 20:35
ZES weken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nou dat gaat me niet lukken hoor. Ja genieten van dat mooie en lieve mannetje met mooi piemeltje wel (ik moet er bij iedere verschoning even goed naar kijken, haha), maar weinig doen, gaat niet lukken. Ik zal niet zwaar tillen, en vooral goed uitkijken en voorzichtig doen, maar ik wil wel weer de gewone dingen oppakken.
Beetje wandelen, volgende week weer proberen een stukje te fietsen, als mijn enorme aambei dat toelaat (dat geluk heb ik dan weer, een keizersnee, en toch ook nog een aambei door de persweëen).
De meisjes zijn zo trots op en blij met hun broertje. Veel knuffelen en kusjes geven. De oudste had eerste nog even pech, want die had de waterpokken, maar die mag alle schade van het niet mogen kussen weer inhalen.
Uma wat fijn dat je alweer naar huis mag. Goed teken zeg! Geniet van je kraamweek, want die vliegt weer voorbij.
Nou dat gaat me niet lukken hoor. Ja genieten van dat mooie en lieve mannetje met mooi piemeltje wel (ik moet er bij iedere verschoning even goed naar kijken, haha), maar weinig doen, gaat niet lukken. Ik zal niet zwaar tillen, en vooral goed uitkijken en voorzichtig doen, maar ik wil wel weer de gewone dingen oppakken.
Beetje wandelen, volgende week weer proberen een stukje te fietsen, als mijn enorme aambei dat toelaat (dat geluk heb ik dan weer, een keizersnee, en toch ook nog een aambei door de persweëen).
De meisjes zijn zo trots op en blij met hun broertje. Veel knuffelen en kusjes geven. De oudste had eerste nog even pech, want die had de waterpokken, maar die mag alle schade van het niet mogen kussen weer inhalen.
Uma wat fijn dat je alweer naar huis mag. Goed teken zeg! Geniet van je kraamweek, want die vliegt weer voorbij.
vrijdag 4 maart 2011 om 20:53
bengel wat fijn dat het allemaal zo goed gaat! Zo te horen ga je een stuk sneller in je herstel dan ik toen! Goed joh maar wel rustig aan doen he is je man nog een tijdje thuis?
Sjonge en je kraamhulp alweer weg was het een fijne?
5x5 ik ga voor je duimen wat een zorgen zeg en ook voor je dochter en zoon veel sterkte!
euh even verder teruglezen
Sjonge en je kraamhulp alweer weg was het een fijne?
5x5 ik ga voor je duimen wat een zorgen zeg en ook voor je dochter en zoon veel sterkte!
euh even verder teruglezen
vrijdag 4 maart 2011 om 21:00
sardegna hier geen zieken meer hoor! Ja allemaal snotverkouden haha maarja whats new...
Zielig joh dat L zo ziek is o dan zijn ze zo zielig klinkt wel als oortjes ja als ze niet wil liggen en naar haar oren grijpt heb je er iets voor? Misschien neusspray ofzo?
rikst wat stoer dat hij zo naar de psz ging! Dat is volgensmij wel typisch wat voor de 2de hoor die heeft het allemaal al van grote broer/zus gezien! Was hier bij dochter ook geen probleem, was bij oudste wel anders.
J over een maand 1! Ik vind het helemaal leuk, het word echt steeds weer leuker met hem het is zo genieten hoe ouder hoe makkelijker ik vind het ok, ook de wens voor een 4de is echt niet meer aanwezig het is zo leuk zo helemaal compleet!
vandaag ging hij voor het eerst staan!!! Noujaaa ben ik niet gewent zo snel haha
Zielig joh dat L zo ziek is o dan zijn ze zo zielig klinkt wel als oortjes ja als ze niet wil liggen en naar haar oren grijpt heb je er iets voor? Misschien neusspray ofzo?
rikst wat stoer dat hij zo naar de psz ging! Dat is volgensmij wel typisch wat voor de 2de hoor die heeft het allemaal al van grote broer/zus gezien! Was hier bij dochter ook geen probleem, was bij oudste wel anders.
J over een maand 1! Ik vind het helemaal leuk, het word echt steeds weer leuker met hem het is zo genieten hoe ouder hoe makkelijker ik vind het ok, ook de wens voor een 4de is echt niet meer aanwezig het is zo leuk zo helemaal compleet!
vandaag ging hij voor het eerst staan!!! Noujaaa ben ik niet gewent zo snel haha
vrijdag 4 maart 2011 om 21:14
vrijdag 4 maart 2011 om 21:15
Even bijgelezen net. Wat leuk dat jullie foto's hebben geplaatst van bengelbaby en Umini.
Goh wat mooi toch dat hele pasgeboren.
Sardegna. Wat zielig ziek meisje ....
Amalia hier ben ik gezellig
Rikst fijn dat middelste goedging op psz
Oppassen ging goed en Ootje slaapt nu. Ze heeft vandaag weer zoveel op, lol!
Mn jurkjes zijn binnen wat zijn die lief.
Nu wordt ze wakker .... ..... Oh stil.
Mn vriendin is er. Leuk! Ben heel blij dat ze er is. Ootje en J speelden op het kleed vandaag.
J is heel anders, lachen, druk, wild, bam-bam.
Ootje isecht een meisje
Goh wat mooi toch dat hele pasgeboren.
Sardegna. Wat zielig ziek meisje ....
Amalia hier ben ik gezellig
Rikst fijn dat middelste goedging op psz
Oppassen ging goed en Ootje slaapt nu. Ze heeft vandaag weer zoveel op, lol!
Mn jurkjes zijn binnen wat zijn die lief.
Nu wordt ze wakker .... ..... Oh stil.
Mn vriendin is er. Leuk! Ben heel blij dat ze er is. Ootje en J speelden op het kleed vandaag.
J is heel anders, lachen, druk, wild, bam-bam.
Ootje isecht een meisje