Goede dag, slechte dag.. Deel 2

21-02-2011 11:58 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier het vervolg op deel 1 (en ik zou graag nu het linkje hier geplakt hebben maar dat gaat niet want ik forum mobiel en ik weet helemaal niet hoe dat werkt dus google is je beste vriend )

Heb je goede maar ook slechte dagen?

Lijkt het je wat om alles van je af te schrijven?

Wil je ervaringen/adviezen van anderen lezen?

Schrijf dan lekker mee

Egoposten zijn toegestaan maar vermeld wel dat het een egopost is! Scheelt anderen energie
quote:Moonlight82 schreef op 06 maart 2011 @ 18:17:

(nog niet alles gelezen)

Soms denk ik: die mensen hebben wel allerlei regeltjes die ze toe moeten passen (de verpleging dus) maar waar is het gewone menselijke gezond verstand gebleven?In de rouw zijn is toch ook van een heel ander kaliber dan 'zomaar' in een psychose beland zijn ofzo. Heel raar dat je dan in het gewone ritme moest passen. ("s nachts moet je slapen")

Gelukkig ben je er weer uit Dank je voor je reactie. Ik snapte dat ook echt niet zeker omdat ik bij de intake aangegeven had dat ik vooral laat in de avond en in de nacht me somber voelde en veel moest huilen en mezelf vaak in slaap huil. Toen kwam ik op een 2persoonskamer dus kon ik niet huilen daar. Terwijl er bij de intake gereageerd werd met begrip en idd. het voordeel dat er altijd iemand was. Maar toen het dus echt in de nacht niet goed ging werd er dus idd. gezegd dat ik moest slapen. Zelfs mijn oom en tante zijn op gesprek geweest oa. hierover maar toch kregen we als antwoord dat we te hoge verwachtingen hadden van de opnameplek. Ben gewoon erg blij weer thuis te zijn idd.
Moon, het zou heel goed kunnen dat je lichamelijk gewoon niet in orde bent. Eventueel even naar je HA gaan.

Vind dat moeilijk met psychische problemen wanneer ga je naar de HA voor iets en wanneer zal het aan je psyche liggen? Vind dat echt een worsteling.
Ja ik kan me voorstellen dat je blij bent daar weg te zijn.

Maar ik snap het gewoon echt niet. Ieder normaal denkend mens snap toch dat iemand die haar geliefde is verloren ruimte nodig heeft om te huilen. En maar goed ook want als je niet zou huilen was het nog erger.

Wat me bij mijn eigen opname zo verbaasde was dat ik zo vroeg mijn bed uit moest. Ik had voor de opname op vrijdagavond een paar uurtjes geslapen, toen dagenlang niet, toen van maandag op dinsdag een halve nacht en op dinsdagochtend werd ik opgenomen.

Heb toen dinsdagmiddag even geslapen maar vanaf woensdagochtend was het gewoon half 8 opstaan.

Ik snap dat niet hoor. Als je even rekent kun je toch bedenken dat wat slaap inhalen meer positief effect heeft dan mandala's kleuren en een lading antipsychotica?

Begreep van mijn psychiater dat de regels nu veranderd zijn, gelukkig.
Ibi, ik denk ook dat dit iets lichamelijks is. Het valt me wel op dat ik vaak iets heb deze herfst/winter, lichamelijk.

Ik kijk het een paar dagen aan en als het niet beter gaat idd even naar de huisarts.
Hey, IBI, precies hetzelfde hier. 's Nachts moet je slapen. Ja hallo, dan voel ik me juist het kutst?! En de verpleging chillt hem ook hier in hun kantoor, en als ik een gesprek wil hebben ze geen tijd. Wat ze wel doen is mij onduidelijk. Er is 1 man die is wel lief, maar als hij er niet is, heb ik echt niemand van de verpleging. Verder heb ik al mijn hoop op morgen gevestigd, dan is er weer een arts, om uit te leggen dat ik stapelgek wordt tussen de schizofrenen . Het spijt me, maar ik vind het beangstigend, en ik word de hele tijd door eentje in het rookhok gegijzeld met een ufo en seks met politieagent verhaal. Volgens mij wil hij ook niet altijd zijn medicijnen slikken, dus is het daarom vrij erg met hem.

Ibi , ik zat ook eerst ergens met zijn 2en. Die vrouw wilde me vermoorden? Echt, ze was echt gek, het spijt me, maar echt gek. Ik heb toen mijn koffer gepakt en ben weggegaan (het was ook zo'n halfvrijwillig half gedwongen iets). Nu ben ik echt gedwongen dus gaat dat niet. Ik snap niet dat ze mensen met psychische problemen bij elkaar op een kamer laten slapen, ik bedoel, iedereen heeft toch issues, dat is toch vragen om problemen.
Ik lees af en toe mee en yellow love...ik vind jou soms, ondanks je kutsituatie zo grappig. En wat vind ik dat knap, en sorry maar moet soms zo om je lachen (om de manier hoe je de dingen beschrijft zoals gegijzeld in het rookhok met een ufo). Ik ben geen psychiater maar volgens mij hoor jij daar niet. Kan me voorstellen hoe beangstigend het moet zijn dat er niemand is om mee te praten. Mag ik vragen waarom het een gedwongen opname is?

Ibi...meis, ik leef zo met je mee en ik vind dat je het goed doet. Mijn zus is ook op redelijk jonge leeftijd (iets ouder dan jij) haar maatje kwijtgeraakt, nu 2,5 jaar geleden. En het is een strijd om te leven, het is bijna overleven. Ik vind dat je het super goed doet, ook dat je naar de enschedemeet gaat etc.!

Voor iedereen, ik vind het zo dapper dat jullie hier al jullie angsten en obstakels beschrijven. Dikke knuf voor jullie allemaal
quote:Moonlight82 schreef op 06 maart 2011 @ 18:34:

Ik snap dat niet hoor. Als je even rekent kun je toch bedenken dat wat slaap inhalen meer positief effect heeft dan mandala's kleuren en een lading antipsychotica?

Begreep van mijn psychiater dat de regels nu veranderd zijn, gelukkig.

Haha, da's precies wat ik tijdens mijn (3 urige slaap) nachten doe: internetten, tv kijken en mandala's kleuren.

Hier een goede dag vandaag. De nachten zijn nog steeds ruk (half 12 met inslaappil slapen, klokslag 3 uur wakker), gelukkig vannacht niet in paniek geraakt, maar voelde me wel "unheimlich", dus eruit en van alles beneden gedaan (internetten, mandala's kleuren, tv kijken) en om 6:00 er weer terug bed in. Vervolgens natuurlijk niet kunnen slapen en me naar voelen. Daarna brak de dag beginnen. Ik merk wel, dat het vanaf een uur of 14 stukken beter gaat. Omdat ik 's ochtends mijn medicijnen neem, zal dat er wel mee te maken hebben, en ook nawerking van de inslaappil.

Vandaag met familie en kindjes naar een park geweest, met speeltuin en lekker gewandeld. Het was goed om er even helemaal uit te zijn. Dit was de eerste dag sinds 7 weken dat ik me zo goed voelde! Die kan ik in m'n zak steken. En dit alles zonder enkele angst- of paniekaanval! Zelfs geen drang gehad!

Vanaf morgen ad weer ophogen, dus ik bereid me voor op wat kan komen...

Heb vandaag een heel belangrijk ding geleerd over cognitieve gedragstherapie. En wel het "stop" leren zeggen zodra irreeële gedachte opkomt. Eerst deed ik de "stop" regel alleen bij paniekaanval. Maar nu die goed te handelen zijn, moet ik het ook bij de angsten over het slapen en de medicatie gaan toepassen. En ik merk nu hoe vaak ik daar zo negatief over denk en het me te pakken heeft... heb geloof ik vandaag wel 50 keer "stop" gezegd. Maar oefening baart kunst zeggen ze, dus ik blijf doorgaan. Merk wel dat het veel concentratie kost maar ik word er wel beter van, want ik geef de angst niet de kans door te zetten.

Kennen jullie dat "unheimliche" gevoel ook? Het voelt zo naar, vooral 's nachts, alsof er iets heel ergs te gebeuren staat, maar je kunt je vinger er niet op leggen. Je voelt je rot, en het gaat niet over. Met dat gevoel word ik dus wakker 's nachts.

Wat verschrikkelijk dat er bij zo'n kliniek niet gekeken wordt wie je wel en niet bij elkaar op een kamer kan plaatsen. Ben je dan niet constant op je hoede, uit angst voor wat een ander zal doen? Ik zou dan helemaal niet kunnen slapen denk ik.
waterlelie, wat voor ontspanningsoefening(en) doe jij?
bob, gefeliciteerd!!!Wat goed zeg, dat je je zo goed voelde vandaag! Ik duim voor je dat het doorzet!

Ik herken dat unheimliche gevoel, bij mij is dat denk ik meer de angst dat ik eventueel een paniekaanval of hysterica aanval zou kunnen krijgen.

Votes for Leo, ja ik kan ook heel normaal zijn Maar soms doe ik hele gekke dingen in hysterische buien als mijn emoties me teveel worden. Ik vrees dat ik een overdosis pillen heb genomen, vandaar dat ik gedwongen hier zit tussen de, aparte mensen. Ik denk ook dat ik hier niet thuis hoor, het is meer dat mijn verstand nog prima is, maar mijn gevoel en ratio liggen teveel uit elkaar, en dan soms neemt het gevoel het over, en dan ga ik nogal ver. Dat kan soms best lollig zijn, of heel goed, maar soms dus ook destructief.

@bob ik heb trouwens geen ontspanningsoefeningen voor je, daar word ik juist onrustig van, ik hoop dat waterlelie iets voor je heeft

welterusten allemaal
Yellow, het is zo herkenbaar wat je schrijft over die opname. Ik heb heel lang het idee gehad dat ik er iets mee moest, iemand aanklagen, een boek schrijven, ik weet niet wat. Om aan de buitenwereld te laten zien hoe kut zo'n afdeling is.

Die gedeelde kamers... dat is toch voor niemand goed?

Ik moet er even niet op doorgaan nu want dan ga ik er weer in zwelgen.

Ik heb net geconstateerd dat mijn keelamandelen opgezet zijn. Dus..... ik ben nu officieel lichamelijk aan t kwakkelen en niet geestelijk. Yeaaaaaaah.

Ga morgen maar niet naar schaatstraining. Jammer, het zou de laatste keer zijn. Maar ik vind het in normale toestand al zwaar, ik moet het nu gewoon niet doen. Weet ik zeker dat ik daarna helemaal naar de kl*te ben.
Bob fijn dat het iets beter gaat.

Dat unheimische gevoel ken ik wel. Vooral als ik weinig slaap kan ik het hebben.

Mogelijk is het bij jou met een paar goede nachten ook weer weg, maarja, die krijg je niet op bestelling.
Bob, wat fijn dat je een goede dag heb gehad!

De ontspanningsoefeningen die ik heb, zijn opgedeeld in 4 fasen.. Ik zit nu in de eerste, waarbij ik 7 spiergroepen moet aanspannen en vervolgens ontspannen om me bewust te worden hoe het aanvoelt om ontspannen te zijn.

Uiteindelijk leer je in 4 fasen om jezelf te ontspannen door tot 10 te tellen en dan ontspannen te zijn..

Als je het interessant vind, wil ik het wel uitschrijven voor je..

Vanmiddag heb ik ze gedaan en t voelde heeel raar en stom, maar uiteindelijk was ik wel ontspannen!

Het was best gezellig bij m'n ouders.. Vervolgens mijn vriend weer opgehaald.. Hierdoor best ver omgereden om via een vertrouwde weg te rijden, in plaats van over een weg die ik nooit rijd.. Vond het super super eng.. :(

Wel met mijn ma nog zitten praten over therapie, en zij denkt dat ik (vroeger) bindingsangst heb ( gehad ) .. Op de een of andere manier herken ik me daarin, maar ik zou het nu eerder zien als verlatingsangst..Maar gelukkig steunt ook zij me heel goed

Morgen weer therapie, ben benieuwd! Gaan aan de slag met een nieuw schema als het goed is..

Het lijkt me zo ontzettend raar om in een kliniek te zitten.. Ik 'ken' de beelden alleen uit films, en dat is al raar, laat staan in het echt!
Stom hè, ik mis jullie best wel. Daarom lees ik mee.

Moon, wat naar dat je je niet lekker voelt. Goed in de gaten houden, want iets lichamelijks kan natuurlijk ook. Niet alles hoeft gerelateerd te zijn aan de psyche.

IBI ik vind dat je het goed doet. Ondanks alles ga je er voor. Spannend je tussentijdse toets. Wanneer moet je afrijden? Als je je rijbewijs hebt kom je maar eens op de koffie.
Ik lees ook mee

In het begin van deel 1 postte ik geregeld.

Ik wil even een geven aan Moon, IBI en Choco, en de andere schrijfsters heel veel sterkte wensen

(Moon, ik volg je posts hier. Ik hoop dat je dit goed vindt, want ik mis je best een beetje nu je niet meer op die andere topics schrijft )
Ook van mij nog even een knuf!

Verhuizing is goed gegaan maar ben ontzettend moe. Lig nu na 2,5 dag kasten in elkaar zetten en dozen uitpakken even op de bank met de poesjes. Ga weer vroeg naar bed

Ik moet dus mn rust gaan pakken dus tot later weer!
choco, verhuizing achter de rug, nu lekker uitrusten!

waterlelie, ik heb wel interesse in de oefeningen. ik heb van mijn psych mindfullness gekregen, maar ik merk dat ik dat niet fijn vind.

yellow, hoe gaat het vandaag? is er een behandelplan voor je, zodat je weet waar je aan toe bent en hoe lang het nog kan gaan duren?

Hier een redelijke dag. Ik blijf gefrustreerd door die stomme slaappil. Die maar 3/4 uur werkt 's nachts en me evengoed wel tot aan de middag suf houdt. Vandaag druppel citalopram erbij, bijwerkingen vielen mee. Ook nog naar osteopaat geweest, de boel lekker losgemaakt.

Moon, hoe is het met je keel?
quote:Verana schreef op 07 maart 2011 @ 00:53:

Ik lees ook mee

In het begin van deel 1 postte ik geregeld.

Ik wil even een geven aan Moon, IBI en Choco, en de andere schrijfsters heel veel sterkte wensen

(Moon, ik volg je posts hier. Ik hoop dat je dit goed vindt, want ik mis je best een beetje nu je niet meer op die andere topics schrijft )

Ah wat lief dat je dit zegt Veraan. Ik vind het ook wel jammer dat ik jou niet meer volg.

Als er een soort samenvatting-topic van de tijd-dames was zou ik het zeker lezen. Maar op een gegeven moment kon ik van iedereen teruglezen wat ze de hele dag gegeten hadden bij wijze van spreken. Veel te uitgebreid. Ik werd er ook zo onrustig van, wilde alles opschrijven wat ik dacht en deed. (maar dat heb ik al eens uitgelegd volgens mij)

Heb overigens met Gips weer gemaild, ook leuk :-)

Lees/schrijf lekker mee dus
Choco fijn dat je verhuisd bent! Slaap je nu ook in t nieuwe huis?

Ik voel me weer wat beter. Ben wel weer heel laat in slaap gevallen. Voor andere mensen was het alweer vroeg zegmaar.

Ben nog bij mijn ouders. Ik ben lekker bezig geweest met een verslag schrijven. Hoef me geen zorgen te maken over boodschappen + eten hier, das wel fijn.

Ik was een beetje te eenzaam denk ik afgelopen week. Ook omdat ik niet lekker was ben ik vanaf woensdagmiddag thuis geweest. Ik raak dan erg gefocust op TV en forum. Leef dan in zo'n klein wereldje.

Komende week even kijken hoe het gaat. Moet dingen voor de cursus afronden en na vlg week dinsdag is het klaar.

Misschien dat ik deze week nog een paar dagen bij mijn ouders ga studeren. Mijn eigen huis is hard toe aan een flinke schoonmaak.. maar ik weet al hoe het gaat als ik én moet schoonmaken én studeren én boodschappen én koken, dan schiet ik in de stress.

Heb schaatsen trouwens laten zitten vanochtend. Uiteindelijk dus toch wat Choco zei: nog een paar keer gaan en dan de laatste keer 'ziek'
Bob, ik ben tot nu toe alleen bezig met oefeningen 1. Deze moet ik 1 week doen, en kan dan naar oefening 2, enz.

Oefening 1 is als volgt;

je hebt 7 spiergroepen die je bewust gaat aanspannen en bewust gaat ontspannen. Dan probeer je je te concentreren op hoe het voelt om ontspannen te zijn.

Eerst je rechter arm. Vuist maken, onderarm aanspannen door je hand denkbeeldig weg te duwen en van je bovenarm je spierballen aanspannen. Je kunt dit allemaal tegelijk doen, maar ook bijvoorbeeld eerst alles per deel. Dit doe je op het ritme van je ademhaling. Dus inademen, hand aanspannen, uitademen, hand loslaten. En dat een keer of 3. Ik vind het zelf lekkerder om alles per lichaamsdeel te doen, dus eerst je vuis, dan je onderarm en dan je bovenarm. Alles tegelijk vind ik nog een beetje te veel van het goede maar wil daar richting het einde vd week wel naartoe werken.

Daarna doe je je linkerarm.

Vervolgens je gezicht. Wenkbrouwen fronsen, neus ophalen, ogen dichtknijpen en mond op elkaar persen.

Daarna is je nek aan de beurt. Je kin op je borst leggen, maar dit ook een soort van tegenhouden zodat je je nek aanspant.

Daarna je schouderbladen naar elkaar toetrekken, buikspieren aanspannen, bil spieren aanspannen.

Als laatste doe je je linker en rechter been; tenen spreiden, been iets van de bank optillen en hard aanspannen..

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is. Ik heb geluidsfragmenten maar dit staat op de website van mijn psych en denk niet dat ze blij is als ik de wachtwoorden weggeef

------------

Zo, gisteren weer bij de psych geweest. Ze heeft besloten om de behandelingen om te gooien.. Ze wilde eerst de taakconcentratie oefeningen doen, maar gaat nu toch beginnen met de cognitieve gedragstherapie, omdat daar waarschijnlijk het grootste probleem ligt.

Moet nu per dagdeel aangeven wat ik heb gedaan, hoeveel plezier ik eraan beleefde, en hoe 'bekwaam' ik hierin was. Vervolgens geef ik een cijfer voor het hele dagdeel.

Ook gaan we beginnen met het analyseren van mijn gedachten in beplaade situaties... Laatste doen we voorlopig alleen in de therapie zelf en heb ik nog niet als huiswerk gekregen.

Vandaag is mijn eerste vakantiedag dat ik ook alleen thuis ben. Vriend was gisteren vrij en dat was heel fijn!

Ik heb net ontbeten en probeer me nu op te peppen om straks te gaan hardlopen ( interval training van 5km ongeveer )...

Dan ben ik in ieder geval buiten geweest vandaag en heb ik dat gehad. Vind het doodeng om te gaan..

Dikke knuffel aan iedereen verder!
bedankt, waterlelie, ik zal het eens proberen.

Ik heb net psychiater gemaild of hij me kan terugbellen. Vannacht 2,5 uur geslapen. Dit trek ik niet langer. Hoop dat hij snel belt.
Bob Ik vind het naar om te lezen dat je zo slecht slaapt. Krijg je 'aanvallen' of is het het unheimliche gevoel? Niet slapen is ook funest, kan me voorstellen dat je je daar rot over voelt. Maar et is goed dat je aan de bel trekt, je moet er altijd maar op vertrouwen dat er wel hulp is.

Waterlelie, succes met je huiswerk. Ik hoop dat jij en de je psycholoog veel inzichten krijgen in hoe je het betste geholpen kan worden.

Moonlight, jammer van het schaatsen! Maar je bent gewoon lichamelijk niet optimaal dus dan is het jammer voor een keertje. Ik hoop dat je je een beetje kunt focussen op studie

Hier nog steeds op Skizoplanet waar tegenwoordig het nieuwe ding 'dimensies' is. Iedereen wil naar een andere dimensie, want daar gebeuren of toffe dingen, of de moord op Martin Luther King kan daar voorkomen worden, en dat werkt dan hier door. Ofzo. Gisteren geprobeerd gesprek aan te gaan met 'behandelaar' die eigenlijk een arts assistent is, zenuwachtig is, en totaal niets doet aan mij behandelen dat ik ondertussen echt een beetje loco werd omdat ik de hele tijd alleen maar gesprekken hoor die over absurde dingen gaan. Had ik al verteld dat iemand mij op wilde eten?! Nouja, mijn 'behandelaar' zei vrij weinig, en zei dat het nu beter was als ik maar lekker uitrustte. Wat een pannekoek.
Bob, succes! Als je meer uitleg wilt moet je het zeggen! Zodra ik aan oefening 2 begin zal ik die ook uitschrijven

Yellow, wat naar dat ze niet naar je luisteren zeg!! Zo word je natuurlijk nooit beter!!

Ik had net even een hele goede bui! Ben 5km wezen hardlopen richting het strand en heb genoten van het zonnetje! Had ook een belletje gehad dat ik volgende week bij de notaris moet zin om dingen te tekenen zodat ik van mijn ex af ben! Joepie!

Helaas begon ex inmiddels al weer te dreigen dat het niet doorging als we bepaalde dingen mbt belasting nog niet hadden geregeld.. Heb direct zijn adviseur gebeld en kwam erachter dat dat weer dingen zijn die hij zomaar uit het niets zelf beslist..

Nu ben ik wel weer vrolijk.. Ga zo mijn konijnenhok schoonmaken en daarna lekker een lunch maken.

Heb trouwens een bak met radijszaad gepland en de eerste plantjes komen nu boven.. Ik wist niet dat ik me daardoor zo gelukkig als een klein kind door kon voelen :D
Hoi iedereen.

Heb hier een tijdje niet geschreven, had er even geen zin in, en had ook niet zoveel te melden.

Ik heb me niet echt gehouden aan mijn voornemen om een dagritme aan te houden. Ben wel voortvarend begonnen, maar ik ging een paar dagen naar m'n ouders, en daarna kwam de klad er weer in. Ga wel nog af en toe fietsen.

En de grootste stap die ik de laatste tijd gemaakt heb; ik heb een afspraak gemaakt met de Individuele Traject Begeleiding. Weet niet zeker of het iets voor me is, maar ik ga vrijdag maar gewoon even orienteren of ze me kunnen helpen met werk/scholing/iets. De man die ik aan de telefoon sprak klonk heel aardig, dus...

Als dat niks is dan kan ik altijd nog naar de gemeente om te informeren wat ze voor me kunnen doen qua werk/uitkering. M'n moeder zei dat ze altijd me me mee wil gaan. Ik weet het, misschien kinderachtig, maar alleen ga ik gewoon niet.

Voor de rest voel ik me wel redelijk goed, mits ik niet nadenk over alle shit waar ik inzit, dat de zomer eraan komt, en dat ik zo goed als alleen ben.

Yellowlove, veel sterkte nog op de Skizoplanet! Je schrijft inderdaad grappig, maar het is natuurlijk klote voor je dat je daar nu zit. Ik zou het inderdaad maar gewoon met een beetje humor blijven bekijken, meer kan je niet doen.

Bob, jij ook veel sterkte. Niet slapen is gewoon kut. Wel goed dat je een dagritme aanhoudt en dat er familie is die je helpt!

De rest:
Psychiater en huisarts gesproken vandaag. Ik moet per direct met citalopram stoppen, ik ben ws overgevoelig. Dus vanaf morgen afbouwen en dan volgende week klaar ermee. Dan maar eens kijken wat er van me geworden is... Vanochtend was echt niet normaal. Ik voelde me alsof er stroom door mijn hele lichaam ging, hele heftige tintelingen. Ook superwazig. Voor diegenen die ooit bij de oogarts van die pupilvergrotende druppels hebben gehad: zoiets en dan 10 x erger. Dit had ik echt nog nooit meegemaakt. Dus nu ga ik stoppen met die rommel. Oxazepam en zolpidem (inslaapmiddel) nog wel blijven gebruiken, tot 1 april volgende afspraak met psych, anders zou ik wel erg veel moeten afkicken ineens.

Het slapen moet ik nu maar even nemen zoals het is, tijdens het afkicken van de ad.

Dus op naar het nieuwe avontuur...

Ste, goed weer van je te horen. Het is altijd fijn als er iemand mee kan gaan naar zulke gesprekken. 2 horen meer dan 1.
Ste, ik weet niet wat dat traject precies is, heb er nog nooit van gehoord, amar vind het goed dat je gewoon om hulp vraagt. En hetkan idd heel fijn zijn om met je moeder te gaan toch, dan hebben jullie samen alle info, en het is fijn ook om er thuis nog over na te praten hoe en wat. Ik hoop dat het wat wordt. wanneer ga je erheen?

Bob, wat een verhaal...Ik denk dat het dan idd beter is dat je stopt, het klinkt echt heftig. Ik hoop zo dat ze iets vinden wat je helpt (therapie, medicijnen, oefeningen) want slaap is belangrijk, en je wilt ook zo graag weer gewoon lekker in je vel zitten. Ik gun het je van harte

Ik mag weg uit Skizoland!!!! Jaja, mijn intellectuele woordgebruik heeft mij geholpen. Ik bezigde wat termen hier en daar , en toen zeiden ze dat ik dan wel naar huis mocht ? Ik mn koffer inpakken, bellen ze mijn moeder (ik ben zwaar meerderjarig, maar goed ) die vond het geen goed idee. Maarrrrrr, ik word wel overgeplaatst. Erger dan dit kan niet, dus waarschijnlijk morgen in een andere freakshow, maar niet zo freaky als deze

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven