Wij beginnen eind 2007 / begin 2008

11-09-2007 13:45 5814 berichten
Zwanger! Naam Lftd. Datum Naam Bijzonderheden Dametje 29 12 aug "Prada" Heeft 1 dochter Pebbles 27 28 aug Eva Heeft 2 dochters Freddy 34 14 sept Thomas Heeft 1 zoon lady_bug 27 5 okt Norah 1 zoon* & 2 dochters Liubi 26 8 nov Pieter Heeft 1 zoon PLUKKIE78 30 19 dec Mark Heeft 1 zoon Pluis363 31 19 dec Ruben Heeft 1 zoon Vlinder1987 22 23 dec "S" Heeft 1 zoon Summerbreeze 22 11 feb Mibb 25 7 mrt 24-1: Verlof! Snok 36 2 mei 20 weken echo goed! ka_30 31 2 juni 20-weken echo goed! Aruba 22

Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
Alle reacties Link kopieren
Iedereen een heel gelukkig en gezond 2008 met veel zwangerschappen en mooie kindjes!!! Dat het eerste rijtje maar zo snel mogelijk langer mag worden!

Zusvansummer, wat vervelend dat je nog steeds niet weet waar je aan toe bent!

Summer, fijne vakantie en veel plezier!

Mibb, lekker hoor weekendje weg met je man, lekker ontspannen en misschien testen. Ik vind het ook heel lastig hoe om te gaan met vissende mensen. Ik doe het zelf ook nooit bij anderen, want je kan daar mensen heel erg mee kwetsen.

Kreta, je weet maar nooit, als je er niet zo mee bezig bent geweest en wel in de juiste dagen... je kan ook zo maar geluk hebben!

Wij hebben een erg gezellig oud&nieuw gehad. Mijn voorgerecht was erg lekker, voor herhaling vatbaar. Tot kwart voor 12 aan tafel gezeten, lekker geen tv gekeken. Verder erg rustig aan gedaan met de wijn en de champagne en ik weet zeker dat dat mijn vriendinnen en zus is opgevallen, maar ze hebben gelukkig niets gezegd. Gisteren geen kater, ook weer eens wat anders op nieuwjaarsdag..... maar toen ben ik heel erg verkouden geworden. Zit nu nog op de bank met naast me een stapel strepsils, trachitol, ibu en veel zakdoekjes. Zou eigenlijk vandaag alweer gaan werken, maar dat stellen we nog een dagje uit, morgen maar verder kijken.

liefs Freddy
freddy, beterschap!

summer en zus, geniet van jullie vacans!!

bij ons was oud en nieuw ook wel geslaagd, we vierden het bij mijn ouders en hadden daar ook mijn schoonouders uitgenodigd die kwamen om half elf en namen nog zwager en a.s. schoonzus mee, was leuk zo met elkaar.

ik ging met mijn moeder nog een nieuwe ikea kast in elkaar zetten, dat konden wij best goed, behalve dat we hem weer uit elkaar moesten halen omdat we twee balkjes hadden omgedraaid, maar alles zonder frustratie. dus ik zei tegen mijn moeder als ik verhuisd ben kunnen wij wel alle meubels in elkaar zetten zegt ze ja en de babykamer .... ik ben er maar niet op in gegaan, opzich kan ze het wel zeggen zonder me te kwetsen want als we echt al lang bezig waren had ze het waarschijnlijk wel geweten. maar ik dacht wel, wat zeg ik nu 'wie weet...' dat leek me te veel zeggend. dus ik praat er maar overheen later dacht ik ook daar haalt ze waarschijnlijk wel iets uit... moeders...

wij hadden laatst ook te maken met vissende vrienden toen hebben we gezegd dat dat wel gevaarlijke opmerkingen zijn want stel nou dat we al een jaar bezig waren, we hebben ze wel even gerustgesteld dat dat niet het geval was maar dat het beter is niet te vissen ze horen het wel als het zo ver is (was wel beste vriend van man, dus kan wel wat hebben, maar leek me de beste oplossing om het gewoon zo te zeggen)

iedereen het beste, en dat we allemaal maar zo snel mogelijk in de nieuwe kleuren mogen staan!

liefs vlinder
Alle weekendjes weg en wintersporters, heel veel plezier!

En Freddy, ziek lekker uit..

Mibb, vissende mensen..., ik heb een paar maanden geleden mijn beste vriend op zijn donder gegeven daarover. Eigenlijk waren het grapjes die hij tien jaar geleden ook al maakte. En als iedereen begin 20 is, is de kans dat het kwetsend is natuurlijk vrij klein. Maar hij past nu (ook tegen collega's ) wat meer op, is zich er nu pas echt van bewust dat sommige mensen er mee bezig zouden kunnen zijn. Het was dus gewoon onhandigheid.

Ben morgen tien weken en vandaag voor het eerst naar de verloskundige maar nog geen hartje kunnen horen. Toen ik thuis kwam en kon bellen voor de echo was de lijn net dicht (tot 12.30), grr.

Vanmiddag wel hele handige en leuke zwangerschapskleren gehad van de vrouw van mijn neef. Ook een mooi pak wat voor mijn werk soms wel handig is. Ben er heel blij mee. Ik kan nog een paar weken wachten met het dragen denk ik maar een broek zit echt al als een verademing!

Voor het schema,

13 februari 2de x verloskundige
@dametje: in principe mag je dus al heel snel voor een echo want dat mag volgens mij vanaf 10 weken. Bij mij gaan ze bij de eerste afspraak bij de VK zowiezo niet naar het hartje luisteren dus ik moet echt op de echo wachten.

@vlinder: moeders schijnen dat vaak toch al meteen door te hebben. Die gave krijgen wij dus ook nog (of zou ik nu al moeten hebben).

@freddy: beterschap, lekker begin van het nieuwe jaar zo.

@mibb: jouw NOD is nu de eerste volgens mij. Ik ga alvast hard voor je duimen, het wordt weer tijd voor een zwangere erbij.

@zus: je hebt dus wel twee keer een klein streepje gehad? Dat is wel een positief teken.

@lady bug: als je nog eens wil schoonmaken, kom gerust langs .

Vandaan de VK gebeld en ik heb 16 januari de eerste afspraak. Er wordt dan nog niet naar het hartje geluisterd dus daarvoor moet ik nog tot de echo wachten. Die zal wel eind januari of begin februari zijn.
Hallo allemaal, en nog de beste wensen (en babies) voor 2008!!!

Ik ben een paar daagjes weg geweest, en heb nu wel bijgelezen, maar zal wel een aantal dingetjes vergeten.....

@Pebbles van harte proficiat met je dochter! 1 jaar geleden alweer, en wat veranderen ze in die tijd, niet? En ik kan me zo goed voorstellen dat de zwangerschap je nu zwaar valt. Het is ook niet niks, en juist in die eerste maanden moet je lichaam ook heel hard werken. Over een paar weken gaat het vast beter!

@Lunja, helemaal geen probleem. Soms is het ook lekker even afstand te nemen van t forum, omdat je er anders zo ontzettend mee bezig bent!

@Liubi, succes, ik duim voor je dat die pilletjes werken!

@Vlinder, succes met het zoeken/vinden van een andere woning

@Mibb, fijn dat je die rust voelt. Ik had dat ook bij mij (ongeplande) zwangerschap. Vanaf dat ik overtijd was en ik het begon te vermoeden vond ik het prettiger nog even te wachten met testen. Het zou toch niets veranderen, en zo kon ik in alle rust nadenken, situaties bedenken voor als het wel zo was, en ook als het niet zo was, omdat het nog niet zeker was. Ik heb uiteindelijk een weekje later getest. (Voordeel is wel dat je dan een superdikke streep hebt, als je zwanger bent, dus geen twijfelgevallen).

@Zus, duim heel hard voor je dat je niet ongesteld wordt op vakantie, en natuurlijk dat daar dan een goede reden voor is!. In ieder geval fijne vakantie!

@Summer, en ook voor jou natuurlijk een fijne vakantie!

@Dametje, jammer dat het hartje nog niet te horen was, maakt het allemaal toch wat echter. Maar je mag vast gauw voor een echo. Heb je die dan over 2 weken (nekplooimeting)? Of doe je die niet en is het een "gewone" echo?

Hier zijn we nog niet heel veel verder. We hebben wel een leuk idee voor het trouwen, en heel toevallig kwam een soortgelijk idee ter sprake bij mijn ouders thuis (die weten niets van onze plannen in die richting). Een goede vriend van mijn broer heeft hetzelfde idee, en mij broer moet daar aan meehelpen regelen. Konden we lekker de reactie van mijn ouders peilen (hoewel ons dat niet heel veel verder hielp). We hebben wel een rustig weekje achter de rug, dochterlief heeft na de kerst gelogeerd bij mijn ouders, en wij zijn afgelopen weekend nagekomen, en daar gebleven tot gisteren. Dus volop tijd met z'n 2tjes gehad, HEERLIJK. En ook weer heerlijk met z'n allen thuis hoor

Hier zou bij een 28 dagen cyclus vandaag de ongesteldheid moeten zijn begonnen, maar die is er nog niet, wel al de voortekenen, dus ik verwacht het vannacht of morgen wel. De volgende wod is dan eind januari, en daarna ook hier over op nod! En vanaf half januari maar eens aan de foliumzuur.
Hallo allemaal,

Nog een gelukkig nieuwjaar!

Ik ben net terug uit Frankrijk en op tijd opgestaan om eindelijk mijn studie weer eens op te pakken. Kom er net achter dat de CV ketel het niet doet, dus ik mag ook een dagje braaf wachten op de monteur .

Wat een verhalen hebben jullie geschreven! Ik ben wel bij maar kan idd ook niet alles onthouden. Het schema ziet er prachtig uit, lekker overzichtelijk en ik was blij met mijn plaatsje opgeschoven.

Moet morgen ongesteld worden en daarna gaan wij dus voor het echie. Niks veranderd in de plannen en heb er ook geen glas alcohol minder om gedronken. Dat bewaar ik wel voor de 9 maanden .

Liefs
Hoi Allemaal,

Ook ik wens natuurlijk iedereen een ontzettend liefdevol, gezond en vruchtbaar jaar toe! Dat we in 2008 maar allemaal in de bovenste helft van de tabel mogen komen!

Wij hebben de feestdagen en oud en nieuw allemaal elders doorgebracht, vandaar dat ik tussendoor eigenlijk niet meer hier ben geweest. Heb dus nog heel wat bij te lezen...

Met oude jaar om 12 uur toen we elkaar een gelukkig nieuwjaar aan het wensen waren, zei mijn vriend zachtjes in mijn oor: 'op een vruchtbaar jaar', dat vond ik zo lief, want ik dacht het wel maar durfde het eigenlijk niet hardop te zeggen.

@ Freddy: Hier is het ook best gezellig geweest hoor Alleen lijkt het wel altijd of er precies in mijn vruchtbare dagen dingen voorkomen waardoor het er net niet van komt. En ik wil het wel doen omdat we zin hebben en niet omdat het moet. Maar er is hier wel actie geweest de afgelopen dagen, dus wie weet...

En Vlinder zijn jullie zonder kleerscheuren door het rondje beste herinnering van afgelopen jaar/grootste plan voor komend jaar gekomen? Ik vind het trouwens best mooi om daar even zo bewust bij stil te staan, misschien dat ik dat volgend jaar ook maar eens ga invoeren.

Jammer Dametje dat er nog geen hartje te horen was bij de VK. Heb je inmiddels al een afspraak kunnen maken voor een echo?

Pebbles, nog gefeliciteerd met de eerste verjaardag van je dochtertje! Ben je inmiddels alweer wat bijgekomen? Ik kan me best voorstellen dat het een zware maand voor je is geweest, ik vind de decembermaand al best zwaar zonder zwanger te zijn met al die feesdagen en verplichtingen.

Ik moet weer wat gaan doen zie ik, ik heb altijd de neiging als ik achter de computer kruip er veel te lang achter te blijven zitten...
*zucht* net bericht getikt gooit internet me eruit. nog een poging!

mibb, bijna NOD! spannend.

india heb je nu WOD of NOD?

dametje, jammer dat je nog geen hartje gehoord hebt, nog even geduld.

pebbles, ik had ook wel het vermoeden dat mijn moeder iets zou vermoeden (of beter gezegd ik was er al bang voor) maar dat ze het ook zo zou laten blijken had ik niet verwacht.

india, fijne vacans gehad?

bloem, niet te veel SOGgen. doordat mijn schoonouder en zwager+schoonzus binnenkwamen hebben we ons rondje hoogtepunten/verwachtingen gemist. mijn vader zei alleen tijdens het gelukkignieuwjaar wensen tegen mij 'en je studie afmaken hé dit jaar' dus ik zei hem dat dat wel de bedoeling was. daar ben ik dus mooi onderuit gekomen. lief trouwens he als je vriend zo iets zegt met oud en nieuw, lief doet dat ook wel in mijn oor fluisteren 'ze moesten eens weten' hihi.

liefs vlinder
hoi vlinder, bij mij is het wod en Frankrijk was gezellig. Thx

ik ben behoorlijk aan het SOGgen....aaaaargh. Ik moet gewoon die compu afzetten.
Dag lieve mensen,

Vandaag de eerste werkdag weer na 2,5 week vakantie. Ik vond het wel lekker om die eerste weken van de zwangerschap vrij te hebben zodat ik zelf even rustig aan het idee kon werken. Helaas vandaag dus weer aan de bak. Er werd al een idee voor een dagje skieen in de groep gegooid maar ik zie dat toch niet echt zitten ook al ben ik nog maar kort zwanger. Ik kan totaal niet skieen dus de kans dat ik val is heel groot.

Op het moment trouwens weer harstikke misselijk en rommelende darmen. De rest van de dag niks aan de hand maar zo rond het avondeten gaat het steeds mis. Mijn favoriete vissticks heb ik dus maar even links laten liggen.

Wel weer goed voor de lijn, haha.

Ik las net op het augustus topic dat Snok last van bloedingen heeft en best bang is dat het mis gaat. Allemaal even hard duimen dus dat het goed blijft gaan.

@beer: dat is ook al snel hoor dat jullie er echt voor gaan. Dan is jouw dochter ongeveer net zo oud als de mijne toen wij begonnen.

@india: over 1,5 week ongeveer dus ook hard aan de slag. Met de grote groep die er nu voor gaat moet dat eind van de maand toch wat gaan opleveren.

@bloem: van de feestdagen ben ik wel weer bijgekomen maar deze zwangerschap is wat zwaarder dan de vorige dus ik ben nog steeds wel erg moe. Maar goed, gaat ook wel weer over en het is voor een goed doel.

Wat lief dat je vriend dat zij, die heeft er dus ook al veel zin in?

@vlinder: ik kopieer vaak mijn berichtje even (ctrl + C) voordat ik hem post. Het is mij al te vaak gebeurd dat ik een heel lang bericht kwijt was.

Straks lekker de eerste "wie is de mol" aflevering kijken, ik heb er nu al zin in.

HeeFreddy, voel je jezelf al weer wat beter? Beterschap!

Vlinder & Dametje, inderdaad wel een goed idee om gewoon te zeggen dat mensen gevaarlijk bezig zijn met zulke opmerkingen. Mibb-man zei ook al: je kunt ook gewoon een pijnlijke stilte laten vallen, maar ja hoe doe je dat. Ik kies liever voor de "aanval" denk ik.

Dametje, jammer dat het hartje nog niet te horen was. Heb je een afspraak voor een echo kunnen maken?

Beer, zo'n maand vliegt volgens mij voorbij hoor! Voor je het weet ben je ook echt begonnen!

India, ook voor het eggie dus! Welkom bij de club ;)

Bloem, leuk zo'n opmerking van je vent! Mibb-man en ik zeiden ook tegelijk toen niemand het kon horen: "Op een vruchtbaar jaar", hihi.

Snok, bloedingen? Jakkes!! Ik duim voor je dat alles goed gaat!

Pebbles, vervelend joh dat je je zo beroerd voelt! Ik hoop dat het snel beter gaat! Trek je dat een beetje met je werk en zo beroerd zijn? Ook een Wie Is De Mol fan dus? Ik ook! Van mij mogen ze dat het hele jaar uitzenden!! Haha! Heb je al een idee wie de mol is?

Mijn vermoedelijke NOD komt er inderdaad aan. Ik heb sinds vandaag wat krampjes in mn buik en een beetje een zeurderig gevoel in mn rug. Ik weet niet helemaal goed wat ik er van moet denken, maar we zullen zien he...

Ik weet niet of ik morgen nog op het forum ben, we gaan een weekendje weg. Nu maar dubbel hopen dat ik niet ongesteld wordt, want we hebben zaterdag een dagje sauna geboekt! Maar die krampjes en het zeurderige gevoel voorspellen niet veel goeds denk ik.

Fijn weekend allemaal! Tot volgende week!
Hier weer een beetje beter, nog erg verkouden. Verder gisteren gehoord dat de moeder van een vriendin van mij op oudjaarsdag is overleden, morgen begrafenis. Kortom, niet echt een goed begin van het nieuwe jaar....

Mibb, ik ga voor je duimen het weekend, in ieder geval heel veel plezier en geniet er maar lekker samen van!!!

Dametje, jammer dat je het hartje nog niet gehoord hebt, maar je mag snel al voor een echo!

Pebbles, lekker dat je de eerste weken even vrij had, kan me voorstellen dat het met een klein meisje om je heen best wel druk is. Ik heb "wie is de mol" opgenomen, het weekend even kijken. Heb het eerder nooit gevolgd, maar het speelt nu in Mexico en onze huwelijksreis in mei was daar naar toe, dus we willen wel even kijken.

Bloem, en nu maar afwachten he?! Ik probeer er niet mee bezig te zijn, maar het lukt me gewoon niet om het van me af te zetten, zit continu in mijn agenda te kijken: wanneer testen, wanneer het aan wie vertellen, wanneer uitgerekend. Volgens mij niet helemaal gezond.... zal er denk ik wel van genezen als het niet meteen gelukt is, dan kom ik weer een beetje met 2 benen op de grond.

Vlinder, wat lief dat je vriend dat zei om 12uur! Mijn man wreef heel onopvallend even over mijn buik, dat zei ook genoeg

Beer, je maakt ons wel nieuwsgierig over die trouwplannen! Kun je al wat meer laten weten of wil je het nog even geheim houden?!

Snok, sterkte als je hier nog eens langskomt, laat even weten hoe het met je gaat!

Nog 1 dagje werken, morgen begrafenis, hopelijk ben ik zondag van mijn verkoudheid af en beginnen we zondag dit jaar maar een beetje opnieuw en dan alleen nog maar positieve dingen.

liefs Freddy
@Hoi Mibb, ik hoop voor je dat je lekker een dagje naar de sauna kan, maar wel spannend weer.

@freddy, wat treurig voor je vriendin. Sterkte morgen.

Wat is SOG- en vlinder? Leuk al die intieme nieuwjaarstoosten bij jullie allemaal.

Snok is nu naar het ziekenhuis, dus allemaal heel hard duimen?!

@ pebbles, ik moest gister ook weer voor het eerst in twee weken hard aan de bak. Had maandag thuisgewerkt. Ik vond het wel lekker eigenlijk. Vroeg op en gisteravond weer echt moe en niet dat hangerige. Maar goed ik heb dan ook geen kleintje thuis. vervelend dat je misselijkheid zo aanhoudt! Heb je al homeopatische spullen geprobeerd?

Ik was gister eindelijk door de telefoonwachtlijn heen en heb mijn echo volgende week vrijdag(11 januari?)! Ben toch negen weken nu, en dan dus 10. Ze zeiden dat met week twaalf de echo doen heel leuk was omdat je dan al vingertjes enzo kunt zien, maar ik heb uitgelegd dat omdat we nog geen hartje hadden gehoord we liever niet zo lang wilde wachten en dat werd helemaal begrepen. Niet dat een echo iets 'helpt', ik heb ook wel vertrouwen dat het gaat zoals het gaat maar ben gewoon wel een klein beetje ongeduldig.
Vlinder, Dametje en Mibb. Inderdaad niet altijd even handig zulke vragen. Bij mij op mijn werk stellen ze ook zulke vragen en er is zelfs een collega die heeft verteld dat er een baby wordt verwacht in september! Allereerst wou ik dat het zo was, maar dat is een ander verhaal. Zulke opmerkingen kan je gewoon niet maken. Voor hetzelde geld waren wij inderdaad al heel lang bezig en lukt het niet. Ook ik heb toen voor de 'aanval'gekozen:-).

Mibb, balen dat je NOD er aan zit te komen. Aan de andere kant is het misschien wel fijn om te weten dat het nu redelijk regelmatig is. Heel veel plezier van het weekend en hopelijk blijven de rode duiveltjes nog even weg, zodat je optimaal van de sauna kan genieten.

Freddy, nog steeds verkouden, jammer zeg. Gelukkig ben je al wel een beetje opgeknapt.

Wat een *** nieuws voor het nieuwe jaar. Heel veel sterkte als je naar de begrafenis gaat.

Haha, net als damtje ben ik ook wel benieuwd naar wat SOGgen is?

Dametje, spannend dat jullie volgende week de echo hebben. kan me wel voorstellen dat je graag het hartje wil horen kloppen van jullie kindje. Je kan toch ook pret echo's laten maken? Misschien is dat anders een idee als je volgende week nog geen handjes kan zien en zo. Gaat trouwens wel snel zeg. Zo ben je nog niet begonnen en zo ben je 9 weken zwanger.

Hier het nieuwe jaar niet helemaal top begonnen. Gisteren te horen gekregen dat mijn oma niet meer beter gaat worden en dat ze waarschijnlijk nog maar heel eventjes te leven heeft. Flink **** dus. Wilde voor alle daggasten van het trouwen al een digitaal samengesteld fotoalbum maken en ga daar nu maar heel snel mee beginnen dan kan ze de foto's hopelijk nog zien.

Verder hard aan het blokken voor tentamen aanstaande maandag. Daarna wordt het weer ietsje rustiger in huize Plukkie.
Studie Ontwijkend Gedrag??
Aha, nou als dat de betekenis is, dan ben ik momenteel aan het SOG-gen.
mibb ik hoop dat je NOD inderdaad een NOD wordt! geniet van je weekend!

snok, is alles goed, wat een vervelende berichten horen we hier. laat je even weten hoe het met je is?

ja dametje en plukkie dat is SOGgen, heb ik ook hier geleerd. althans ik kon het al maar bij mij had het nog geen naam.

balen van je oma, plukkie, succes met het maken van je trouwalbum en hopelijk kan je oma er nog even van genieten.

dametje hopelijk een hartje op komende echo!!

freddy, dat wrijven is ook wel heel herkenbaar, gebeurd hier ook veel en als we bij ouders ofzo zijn ook vaak even stiekem als niemand oplet, zijn manier van even laten weten dat hij er aan denkt *lief*

ik ben volgens mij stevig aan het ontpillen, heb al sinds gister avond buikpijn, heel laag soort ongesteldheidkrampen, ben emotioneel en niet te genieten. vooral voor mijn man beetje vervelend hij doet zo zijn best en dan maak ik weer een rot opmerking en dan is hij vol begrip en dat vind ik dan weer zo lief dat ik moet huilen, ik wordt echt een beetje moe van mijzelf. man begrijpt het allemaal wel zegt ach je lichaam verwacht gewoon dat je wat hormonen slikt en dat doe je niet omdat wij andere plannen hebben, gaat wel over. hij wilde zelfs met me naar de ikea vandaag, even leuk dingen gekeken voor nieuwe huisje (inclusiefbabyspullen). hadden/hebben/zijn/waren jullie net zo vervelend als ik?

lekker met een kruik voor de tv, en morgen gaat het vast beter.

liefs Vlinder
Hallo allemaal als eerste voor iedereen een heel gelukkig nieuwjaar met heel veel zwangeren en daarna hele mooie gezonde baby's.

Is hier weer een hoop te lezen geweest. Geloof dat ik maar beter niet meer op vakantie kan gaan kan het amper bij lezen wat hier allemaal gebeurd :-)

Wel grappig om hier te lezen dat er zoveel mannen zijn die er stiekem in hun hoofd mee bezig zijn! Ook mijn man deed bij de jaarwisseling een lieve opmerking door over mijn buik te aaien en als wens voor 2008 uit te spreken dat die hoopte dat daar heel snel ons kindje zou mogen groeien.

freddy ik herken je wel in het steeds weer kijken en tellen van o als het nu lukt dan....................en dan komt de hele riedel weer langs van testen, vertellen, bevallen, wanneer verlof en ga zo maar door.

Heel veel succes van de week met de begrafenis.

Mibb zal voor je duimen op een echte nod. Geniet ook lekker van je weekendje weg.

vlinder ik hoefde dan niet te ontpillen maar merkte oo kwle toen ik spiraal loos was dat mijn lichaam toch weer heftiger reageert op alle hormonen. En nu nog als ik ongesteld wordt ben ik niet het toonbeeld van gezelligheid en voel me dan ook gewoon rot! Maar ja we weten waar we het voor doen!

Het lijkt toch echt of mensen soms ruiken dat je bezig bent. Regelmatig krijg ik ook vragen net als jullie of opmerking (zeker ook met ons trouwen) ga na zo te lezen toch ook maar de aanval in meestal ontwijk ik alles een beetje of een opmerking van nog effe samen genieten of eerst mijn nieuwe baan op orde werkt ook wel. Maar ja als het langer gaat duuren wordt dat toch ook wle lastiger althans voor ons zelf.

plukkie laat je nog een keer een trouwfoto zien ben wel erg benieuwd!

pebbles geniet van je weekend en rust uit. Zo te lezen komen alle zwangerschapskwaaltjes er bij jou nu echt aan.
ik ff weekje weg, lekker hoor. Kan het wel gebruiken een week niet denken aan zwanger worden. Die rottesten ook. Morgen dag 40 van cyclus. Als ik 17 januari niet ongi ben ga ik naar de huisarts, dan duurt het al 7 weken en heb je volgens de zwanger straks site ook waarschijnlijk geen eisprong. Lekker dan.
@Bloem, wat lief van je vriend.... Ik heb trouwens ook die neiging altijd wat langer achter die pc te blijven zitten. Is errug verslavend.

@Pebbles, ooh, wat zul jij je vreselijk voelen, ik hoop van harte dat het een buikgriep blijkt, het heerst enorm nog steeds (Heb er zelf nieuwjaarsochtend nog even van kunnen "genieten"). Volgens mij krijg ik het steeds van dochtelief, die neemt dat mee van de ko, heeft er zelf nauwelijks last van, maar steekt haar omgeving aan. (Vorige week ook iedereen bij mijn ouders thuis, en vooral mijn moeder heeft er al een week last van).

Het klopt inderdaad wat jij zegt, het is zo februari. Het gekke is dat nu het dichterbij komt ik het ook wel wat eng vind. Ook een beetje doordat jij je zo misselijk voelt. Nou ja, we zien wel, wil toch wel nog een kleine erbij, duz euh..

@Snok, voor als je hier nog mee leest, sterkte, en ik duim voor je!

@Mibb, ik duim ook voor jou. Mocht je toch ongesteld worden, dan is sauna misschien wel lekker, lekker warme ontspanning, toch?

@Freddy, tís niet zozeer geheim hoor, maar ik ben soms wat te voorzichtig met wat ik hier neer zet, ivm herkenning. Een idee is om een weekend weg te gaan met alleen de ouders, broers en zussen met aanhang en kids. Van vrijdag en/of zaterdag tot zondag in een luxe groepsaccomodatie. Dan zaterdags trouwen en eventueel een receptie voor een grotere groep, maar het diner en de avond en de volgende dag ontbijt en lunch lekker klein. Onze families wonen verspreid over het hele land, dus dan is het wel leuk eens allemaal bij elkaar te zijn. (Wel iedere familie/gezin een eigen slaap- en badkamer). We hebben al wel een locatie gevonden, en moeten er eens langs gaan en kijken wat de mogelijkheden zijn.

@Zus, sterkte, en probeer even lekker te genieten van je vakantie

@Plukkie, oei, dat is geen fijn bericht aan het begin van het jaar, sterkt ermee

@Vlinder, herken je omschrijving niet van het ontpillen, maar wel als pms, merk dat ik daar nu af en toe last van heb. (Hoewel het deze maand wel meeviel). Wel lief hoe je vriend reageert!
Zo rustig hier met de gezusters summer op vakantie en mibb een weekendje weg

Pluis hoe was jouw vakantie eigenlijk?

Vlinder, ik had afgelopen aug en sep ook ontzettende last van het ontpillen, ik herken het heel erg. T' is net pms alleen dan drie keer vervelender. Het goede nieuws is, het gaat weer over.

Pebbles, ik stuur wat virtuele vitamientjes jouw kant op!

Plukkie, niet hier komen lezen he, blokken! Wat voor tentamen heb je trouwens maandag?( verwacht dus geen antwoord)

Ik vind zelf helemaal niet snel gaan. Maar ben blij dat ik nog op mijn buik kan slapen. ben een buikslaper en zie er wel een beetje tegen op dat dat straks niet meer kan als ik dikker word. Mijn beste vriendin die dus bevalt in mei heeft daar ook moeite mee.

Ik ga zo eens experimenteren met melk en fruit in de nieuwe blender (kerstcadeau), wil wat gezonde alternatieve lekkere drankjes verzinnen nu ik toch niet meer drink. Als ik mijn luie weekendreet va de bank afkrijg tenminste.
Ja, kan het dus niet laten he.... Ben de hele dag al hard aan de studie en mag nu een uurtje andere dingen doen.

Maandag een leuk tentamen over ;leveranciersselecties, financieel economische analyses en manieren om complexe offertes te analyseren. Klinkt gezellig he:-)

@Vlinder, lastig he al die hormonen. Heb je net een beetje regelmaat opgebouwd, wordt alles weer door de war geschopt. Gelukkig begrijpt je mannetje het een beetje. Zelf heb ik vooral last van enorme pijn en ben wat emotioneler dan normaal. Verder eigenlijk niet.

@Pluis, leuke vakantie gehad? Leuk al die lieve mannen met een babywens. En zo te lezen doen ze erg hun best. Wil wel een foto laten zien, maar weet effies niet hoe het werkt. Zal het zo effies gaan proberen.

@Zus, Goed idee om heerlijk ontspannen op vakantie te gaan en even niet te denken aan zwanger willen worden. Als je het en beetje uit je hoofd kan zetten gaat het vast ook beter met je cyclus. De kans trouwens dat je helemaal geen eisprong hebt is redelijk klein. daar was ik zelf namelijk ook eerst een beetje bang voor. Heb je last van menstruatiepijn (voor het daadwerkelijk vloeien) nu je de pil niet meer slikt? Als dat zo is dan heb je een eisprong namelijk.

Dametje, heb je al een erg dikke buik of zie je nog niet zoveel? En ben je ook al aangekomen?

Zo en dan nu weer aan de studie
Nou meiden, lukt nu even niet om de foto er op te zetten. Van de week ga ik het nog een keer proberen als ik en beetje meer geduld heb.
Volgens mij was het inderdaad een buikgriepje oid want ik ben alweer wat opgeknapt. Nog steeds wel wat misselijk maar ik kan weer wat eten en drinken en ben dus ook wat minder slap.

Gelukkig maar want dit had ik niet wekenlang willen hebben.

Ik begin ook al langzaam een klein buikje te krijgen. Ik schat dat het nu ongeveer is (7 weken) wat ik vorige keer met 15 weken had dus het gaat echt wel sneller.

Nog naderende nod's?
Ik ben iig ongesteld geworden vanochtend, zoals verwacht. dus dat is fijn. Qua cyclus. Op naar de eerste ronde, als we tm onze oorlogen wat kunnen begraven...

Heb een hele leuke dag gehad met lingerie kopen met schoonzusjes...heb helemaal zin, haha. En thuis was het laatste schoonzusje er ook opeens en die gaan trouwen dus konden we ons daar in inleven...heerlijk!

Goed wknd dus.

Liefs

ps: Mijn NOD komt snel door!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven