December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
eindelijk bij gelezen, ik zit al de halve middag achter de computer te lezen.. Allereerst alsnog een fantastisch 2008 met veel liefde, geluk en gezondheid!!! Dat alle wensen uit mogen komen..

Ik ben gelukkig weer fit, want gister was ik beroerd.. Braken, diarree, koorts, gelukkig ging het vandaag wel weer want ik moest werken en kon echt niet thuisblijven.. Begon wel lekker, want ik heb de eerste euro's al uitgegeven aan een nieuwe accu.. De anwb meneer die me kwam helpen wilde hem gelijk wel vervangen... Tja, na zoveel jaar kan dat een keer gebeuren, maar waarom vandaag??

Melinda, van harte gefeliciteerd met je verjaardag, hopelijk heb je een fantastische dag..

sorry, morgen meer, maar ik heb geen inspiratie meer.. En ik moet gaan koken, manlief komt (hopelijk)straks weer thuis.. Weer een restjes diner van de fondu...

wel lekker, morgen een half dagje werken, omdat ik vandaag ook al een halve dag heb gewerkt..
Sannie,

Geen goed begin van het nieuwe jaar, ziek en nieuwe accu.

Mette

Nu kerst al uit huis. Zal wel kaals zijn bij je

Ben vanmiddag weer bij huisarts geweest voor Boyds eczeem. Hij krijgt er nu jeuk van ook. Het is erfelijkheids eczeem en moet dus vanzelf overgaan een keer (wanneer kon hij niet zeggen). Heb wel weer een creme gekregen om het goed vet te houden.

Nu heb ik besloten dat ik met Boyd naar het Chinees Medisch Centrum ga in Amsterdam, dat centrum waar ik ook ben geweest nadat ik weer zwanger mocht worden en voor de moeheid die ik maar bleef houden. Ze kunnen daar vast wel wat doen aan Boyds eczeem.

Ga vrijdag voor een afspraak bellen en kijken of ik dezelfde arts als toen kan krijgen. Ook leuk om Boyd dan te laten zien, want zij hebben toch erg meegeleefd toen ik zwanger was. (ging daar toen nog heen omdat mijn moeder er ook onder behandeling was).
Meiden,

Ik wens jullie veel liefde, gezondheid en geluk toe, dat onze kindjes maar goed zullen groeien en veel zullen leren en voor de zwangeren onder ons natuurlijk gezonde baby's gewenst (en makkelijke bevallingen)!

Voor Melinda.....

Een hele fijne verjaardag voor jou dat je maar veel kado's mag krijgen en lekker veel taart!

Hier hou ik het even bij kom van de week weer lekker forummen maar heb nog even geen puf! Ben blij dat alle dagen geweest zijn, leuk....maar een uitputtingsslag.

Meiden, tot van de week.

Liefs
Om te beginnen: Melinda GEFELICITEERD met je verjaardag!! Heb je een leuk feestje gevierd met je paps en mams?

Verder hou ik het even ego. Rare dag vandaag. We hebben vandaag afscheid genomen van mijn oma. Het was een mooie begrafenis. Het was gewoon goed zo, en dat was precies ook zoals iedereen het voelde vandaag. Het was een oude vrouw die sinds lange tijd ziek was en ze heeft een mooi leven gehad. Verdrietig, maar tis goed zo.

Vreemd genoeg was het ook weer erg gezellig om alle familie bijelkaar te hebben die we normaal gesproken weinig zien. Mijn 2 neven uit Brabant bijvoorbeeld. Fijn om weer even te lachen ook, met elkaar.

Ik heb net ook nog even wat foto's geupload die nog op de camera stonden.

Manuel kijkt Teletubbies, hangend op de tafel...

Mama helpen met stofzuigen

Vanavond bij het eten: boerenkool met worst... Dit krijg je als je de worst te dichtbij grijphandjes legt

ongeluk in een tunnel!!

Mette, nee hoor dat was niet mijn voornemen...maar ik heb ongeveer net zo'n programma afgewerkt als jij vandaag!

daarbij komt dat Amber vandaag nauwelijks geslapen heeft (volgens mij zitten er weer tanden te rommelen....is al weer lang geleden).

Leuk die laarsjes!

Goed hoor van het stoppen met roken...volhouden!

Yora, wij hebben van het weekend onz 1e Lush ballen gekocht (is inderdaad lekker!) en er 2 kleine dingetjes bij gekregen.

Oef, balen van het kwakkelen.....

Jij ook volhouden he wat het niet roken betreft!

Sannie, dat is inderdaad geen geweldig begin van het jaar, maar als de rest maar beter gaat dan!

Joni, ik hoop dat het gaat helpen!

Tinus, fijn dat het een goeie dag was zo.

Geweldig die foto's haha!!

marloes
Melinda gefeliciteerd !!!! Hoop dat het een fijne dag was !!!!

haha Tinus wat een super leuke foto's! HIer helpt Brian ook met stofzuigen. Laatst had ik er een ballon boven gegooid. die blijft er dan boven zweven door de hete lucht. Brian ging helemaal uit zn dak haha.

Wat een lachebekkie heeft Manu toch!
Ik had gister geen tijd dus sorry, maar Melinda, hier is je taart:

Heb verder geen tijd, moet even ontbijten, hond uitlaten en dan hup aan de arbeid!

Spreek jullie gauw weer! (ben morgen vrij!)

Zag net wel even heerlijke foto's van Manu! Lekker manneke!!! En leuke laarsjes voor Noof! Kickuh!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
nieuwe foto's op hyves van Timo en zijn bed en nog Floortje haar verjaardag van raamschildering enz....
Waar is iedereen??

Manu heeft net zijn eerste 2 stapjes los gedaan!! Ben helemaal trots!
(komt vast door die rookworst van gister... hihi!)
Joepie Manu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Knap hoor !!!!
Meiden, effe op HM lezen.
Tinus Oef

Geweldig die rookworst. Boyd heeft vanavond een stukje gegeten. Vond hij wel lekker.

Goed zo, al 2 stapjes jippie !

En Boyd is ook gek van de stofzuiger. Als ik ga zuigen, gaat hij altijd op zijn knietjes het vasthouden en meeschuiven op zijn knietjes.

Ik heb voor de grap wel eens zijn handje erin gedaan (zachte stand) en dat vond hij wel raar dat het werd opgezogen.
Tinus wat gaaf!!!!! Jihoe de eerste stapjes wat een grote man is het toch al! En wat een onwijs lieve foto's!!

Mette wat een onwijs gave laarsjes!!

Knorrie geniet lekker van je vrije dag morgen!!

Joni hihihi wat grappig dat Boyd meelift op aan de stofzuiger hihihi.
Hier weer ons lachebekkie. Ik liet hem spelen met de lepel met yoghurt.

Op HM nog foto's van oudnieuw en het treurige gezichtje van het vuurwerk.
Joni lekkere kliederboel zeg hihihihihi. Dat krijgen wij hier ok als we Davina zelf laten lepelen haha.
Wat een heeeeeerlijke foto's meiden! Joni wat heeft hij toch een lekker snoetje!

Gisteravond hebben Tris en ik (had ze hem even laten zien) smakelijk gelachen om de rookworstfoto's van Manu! Wedden dat iets wint als je ze naar unox zou opsturen! Die ogen stralen 1 en al boevigheid uit, haha!

Ik heb honger en zin in een peuk maaaar ik doe het niet.

Heb eigenlijk ook niets te teuten, heb nog steeds honger en zin in een peuk
anoniem_5439 wijzigde dit bericht op 03-01-2008 22:24
Reden: wat zal het wezen, wat zal het zijn??
% gewijzigd
Zo...

T was weer vroeg vanmorgen....grrr....! 6 uur was meneer al wakker. Heb het wel een beetje kunnen rekken, meneer was niet aan het huilen, maar meer om aandahct aan het schreeuwen, en uiteindelijk even na 7 uur hem gehaald, heeft meneer een poepbroek...bah!

Maar goed, zo heb je wat aan je dag zeggen ze. Ben al bezig met de was en ik hoop dat Joeri straks na zijn fruit wil slapen....heb ik even een douchemomentje...

Tinus

YEAH!!!! Nu al 2 losse stapjes!!! Jahoe! Go Manu, go Manu!

Joeri doet hier nog steeds niets los, heel af en toe dat hij per ongeluk los staat, maar zodra hij door heeft dat hij los staat valt ie meteen weer... Hij rent wel achter zijn miepmiepkar! (loopwagen)

Die foto met de rookworst, heerlijk! Hahahaha!

floddertje

ik ga straks even op hyves kijken, ben benieuwd!

Joni

handje in de stofzuiger, kan me voorstellen dat hij raar opkeek! Hahahaha! En meekruipen met zuigen, grappig! Ik doe meestal het stofzuigen als Joeri slaapt, moet hier altijd zoveel opzij zetten, ik zou het op zich wel kunnen doen als hij in de box zit hoor, maar anders zou het niet lukken. Net ook weer, ik doe altijd een mand op de trap zodat Joeri niet naar bioven kan. Ik vond het ineens zo stil...ga ik kijken, zit meneer al boven! Echt niet normaal meer! (heb nu het kleine trapje maar weggehaald, is wat veiliger...)

Heerlijke foto van Boyd met zijn lepel!

Mainecoon

ik ga zeker proberen te genieten van mijn vrije dag vandaag! Ik kan er in ieder geval extra lang van genieten dankzij Joeri...

Mette

Trek in een peuk....nee, echt. Ik al heel lang niet meer. Bern 1 september 2000 gestopt en heb het er toendertijd maar 2 weken moeilijk mee gehad en daarna helemaal niet meer. Mijn collega´s roken buiten, en als ze dan weer binnenkomen stinken ze echt heel erg! Meestal omdat het een snel sigaretje is en die stinken echt heel erg (als ze zo hijsen)

Maarrrrrrr neemt niet weg dat ik het wel knap vind van jou en Oef dat jullie gestopt zijn! Ook als is het moeilijk om te stoppen, als je eenmaal een tijdje bent gestopt ben je echt trots op jezelf, zeker als je iemand zielig in de tuin (of ergens anders buiten) in de kou ziet roken!

Ik denk trouwens dat je wel gelijk hebt met die foto van Manu en zijn worst, een prijswinnaar!

Zo, nu even nog een senseootje.....Straks eens kijken of ik weer wat foto's kan plaatsen.
anoniem_203 wijzigde dit bericht op 04-01-2008 08:22
Reden: jaaaaaa...........
% gewijzigd
Nou... eindelijk hoor.. ik ga er voor zitten

Ben op mijn werk. Heb net even een uurtje alles nagekeken een lijstje gemaakt wat ik vandaag allemaal moet doen en nou even tijd voor viva!

Weer even van onder naar boven, anders krijg je errug veel mosterd!!

@Knorretje

Goed begin van de dag zo hihi.

Hey wat goed joh dat jij toen zo spontaan ben gestopt met roken. Vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger was van Merijn ben ik gestopt. Maar 4 maanden nadat hij geboren was weer begonnen. Echt zo zonde. We roken hier allebei, niet in huis en niet veel. Heb dit jaar nog maar 1 sigaretje op. We stonden allebei buiten en Merijn zat bij zn tante op schoot naar ons te kijken. Ik vond dat eigenlijk zo suf dat ik daarna geen sigaret meer heb aangeraakt.

Misschien laat ik dat ook gewoon maar zo is denk het meest verstandigst.

@Mette

NIET DOEN NIET DOEN NIET DOEN NIET DOEN NIET DOEN!! JE KAN HET JE KAN HET JE KAN HET JE KAN HET!!!!

Die laarsjes zijn zo CUTE! Echt te leuk.

@Joni

HM al geweest HIHI.... En super die foto's weer van Boyd!

@Tinus

GO MANU !!! Leuk joh die stapjes!!

En ook die foto's zijn leuk leuk leuk!! Ik heb op mn hyves nieuwe foto's van Merijn gezet, zal deze binnenkort ook eens hier plaatsen.

Nog iets van kijkers / geinteresseerden voor je huis geweest? En hoe is het met de bouw, gaat geloof ik nu al wel wat rapper toch?

@Sannie

Nog helemaal fit gebleven?

@Gucci

Hoe was de verjaardag van Melinda?

Oud en nieuw was gezellig. Merijn besloot maar gewoon niet te gaan slapen, nadat we hadden geprobeerd hem over te leggen. Hij wilde er gewoon te graag bij zijn. Om kwart voor 1 zijn we maar naar huis gelopen (we zaten 2 straten verderop) en toen hij zijn bedje al zag sliep hij al. Echt heel vaag. Maar wel erg gezellig dat hij er bij wilde zijn.

Verder zijn we druk bezig geweest met de voorbereidingen voor zijn verjaardag. Morgen is de grote dag. Ik vind het zelf nog spannender dat hijzelf (hij snapt er ook zo lekker veel van he). Vorige week de taart besteld en slingers gekocht. Gister zijn verjaardagscadeautje gekocht... een driewieler half om te bouwen tot TukTuk echt super. Zal proberen vanavond even een foto te plaatsen. Ook de boodschappen zijn al binnen.

Er komen al met al een hoop mensen. 's Ochtends familie (15 man) en 's middags vrienden (25 man). Heb bewust een begin en een eind tijd op de kaartjes gezet dus hoop stiekem wel een beetje dat ze zich daaraan gaan houden.

Zo we zijn weer een half uur verder.. ik ga even wat doen.. dan kan ik weer betijds naar huis. Fijne dag allemaal.
Oef, he dat vind ik wel een leuk idee van die ballon...ga ik onthouden!

Floddertje, ik kan de foto's niet vinden....

Tinus, wat knap!! Amber heeft er de afgelopen dagen af en toe ook een paar gedaan! Maar vooral aan de hand meelopen is nu favoriet.

Joni, ben net op HM geweest!

Leuke foto's van oud en nieuw!

Mette, goed zo volhouden je kunt het!!!!!

Knorretje, hier was het om 5:15 al raak en ik lag er om 00:15 pas in na mijn werk dus heb nu hele kleine oogjes

Gisteren was ze ook al vroeg, terwijl het daarvoor juist zo goed ging.....

Loewyz, ik hoop dat het jou ook lukt om de peuken te laten liggen nu!

Leuke foto's op hyves!

Alvast een gezellige dag voor morgen!

Indian Rose, gefeliciteerd met je verjaardag!!! (zag ik op hyves).

Ik denk dat ik vanmiddag eens met beide kids naar de kapper ga, want Justin heeft een coupe windhoos en Amber wil geen staartjes meer, dus daar moet ook even wat aan bijgewerkt worden, want zo valt het ook niet echt geweldig....

Ik hoop dat ze een gaatje hebben.

Marloes

kan hier geen fotos plaatsen bij mn ouders dus ff op de link klikken die ik hier eerder had neergezet. staan de fotos van de verjaardag nu ook op, alleen de foto met de kadootjes ontbreekt. morgen zal ik reageren als we weer thuis zijn.

GUCCi

He goedemorgen!

Tris heeft vandaag vrij dus we zijn samen thuis, gezellig!

Over het roken, ik ben eigenlijk al 4,5 jaar er van af geweest. Tris ook, toen Noof werd geopereerd hebben we na vier uur wachten, samen een pakkie gekocht en heeeeeerlijk op zitten stomen. En na de vakantie zouden we stoppen maar toen kwam al dat gedoe met haar bloed dus toen rookte 's avonds nog 1 sigaretje. Maar dat is nu ook over.

Ik vind het helemaal niet zo moeilijk, de vorige keer ook niet. Maar nu ook aan het lijnen ben, zoek je een vervanging, en dat is dan lastig.

Maar goed, het gaat prima hier!

Geen tijd om te reageren,

ga even gezellig doen met Tris en Noof,

xx
Even snel wat fotootjes van Joeri (ik ga zo even met mijn ouders even matrassen kijken en een kadootje voor vriendlief kopen...)

Yora, herken je de kaart? Hij is helemaal gek van Bambi!

Ooo dat strikje van Joeri Wat is het toch een heerlijk manneke!

xx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven