Ik vind het maar eeenng!

26-12-2010 22:28 2006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok dus ik met mijn grote mond over liefdes en dat soort gedoe, niet aan mij besteed enzo.

Nou ik geloof dat ik het te pakken heb en niet een beetje ook...en geheel overwacht.

Tijdens een van mijn reisjes in Scandinavie op een feestje leuke jongen ontmoet...leuk mee verteld, leuke spanning, veel gelachen, zó leuk. Totdat ik hoorde dat ie 22 is *slik*...ik ben 29. Maar toch die chemie...zo onweerstaanbaar.

Met zijn leeftijd in mijn achterhoofd heb ik die avond netjes met een knuffel (maar da's best normaal daar) afgesloten. En nu sinds 2 weken thuis, we skypen en msnen ons suf!

Ik heb de stoute schoenen aangetrokken, 31 december ga ik terug, alleen, naar zijn appartement, oud en nieuw vieren. Ik weet nog steeds niet wat me overkomen is maar hij zit in mijn hoofd en wil er ook niet meer uit, en het is wederzijds. Ben ik nu vrijgezel nog, ja toch he? Jeetje over een aantal dagen zie ik 'm weer...help! Weet niet waarom ik dit typ maar ik bedacht me net dat het nog maar een aantal dagen is en ik begin 'm best te knijpen nu

Waaaaar is mijn ratio?!
NOU KIJK! Kringlopen rules!!

En ik heb wel een leuk leven hoor, maar dat vind ik zelf vooral, andere mensen snappen dat nooit zo, dat ik dat vind
Ik bedoelde te zeggen: het is maar net wat je er zelf van maakt, van het leven.
En tips voor films:

King's Speech (BRILJANT!)

Leap year (Rom Com, moet je wel behoefte aan hebben)

Julie and Julia

ehmm.. ik zou nog eens denken

Ohhh, Miss Potter, ook prachtig
Ja, dat gaat wel weer over hoor. Ik ben in de regel toch wel een optimist, alleen nu zit ik op bepaalde gebieden vast en draai ik rond in een cirkeltje, wat ik graag wil doorbreken.

( en ik word ook ouder he...speelt ook nog mee, ik heb geen jaren van jeugd meer voor me liggen )
Je bent inderdaad bijna toe aan de pensioengrechtigde leeftijd. En in de overgang.
1: Nog niet gezien, wil ik HEEL grag zien!'

2: Gezien, vond het een superleuke romcom, en I LOVE Ireland.

3:Nog niet gezien, maar leuk dus?

4: Gezien en schattige film.
quote:hanneke000 schreef op 09 maart 2011 @ 15:03:

Je bent inderdaad bijna toe aan de pensioengrechtigde leeftijd. En in de overgang.Na je 30e houd alles op, toch?
1&3 zeker zien!!

En na je 30ste houd inderdaad alles op. Dat mensen hun leven nog leuk vinden daarna, je geloofd het gewoon bijna niet! Op hun 30ste verjaardag worden ze wakker en *poef* rimpels, uitgezakte tieten, pigmentvlekken en een opgedroogde doos.
Echt?! Mij was altijd verteld dat het na je 30ste begon. Dan wordt alles beter! Dan ben je veel zelfverzekerder, neemt de bewijsdrang af, heb je veel dingen al eens meegemaakt, dan wordt je (nog) beter in bed (serieus dat heb ik ergens gelezen)! Minder gene (vooral handig bij scheten in bed )

Maar niet dus.. *desillusie*
Ik vond het al erg om 20 te worden .
quote:Sorcha_ schreef op 09 maart 2011 @ 15:10:

Ik vond het al erg om 20 te worden .Ik vond mezelf met 21 ook al stokoud
Je bent nog maar 21? Ik dacht dat je tegen de 30 aanliep!
Ik zit te balen als een stekker.

Net terug van een tripje naar de binnenstad. Ik heb van die Calvin Klein ballerinas die echt perfect zitten, en vorig jaar voor een erg leuk prijsje op de kop getikt! Mijn voeten zijn helaas te raar voor andere ballerina's...

Anyway, ik zag ze dus net in het groen. Dus ik denk... hebben!! Hebben ze het model veranderd waardoor je nu mijn tenen kon zien in de schoenen. Als ik ergens een hekel aan heb .
Ahh sorcha, wat vervelend!! Ik vind dat ook niet mooi als je je tenen ziet bij je ballerina's. Snap niet wie er zoiets verzint! Maar misschien nu toch ook andere merken proberen die zijn misschien wel ten voordele verandert? Of geen ballerina's? Al is het wel lekker om zomaar een paar te hebben!

Ik heb weer een saaie werkdag overleeft! Ha! Alleen moet ik vanaaf weer trainen, bah bah wil op de bank liggen en (avond)eten.
Mijn dag is nog niet over...

Ik ben bezig met een (cool) project met 3 andere mensen. 1 komt nooit op dagen, de andere wordt deze week geopereerd en is niet aanwezig en de laatste kan pas er aan werken vanavond om half 10. HALF TIEN.

Ja echt balen van die ballerinas inderdaad, ik ga maar eens een alternatief zoeken . Ik ga deze zomer naar Amerika dus daar moet vast iets te vinden zijn .
quote:Sorcha_ schreef op 09 maart 2011 @ 15:15:

Je bent nog maar 21? Ik dacht dat je tegen de 30 aanliep!Nee 'vind' was een tikfout, ik ben 6 ( bijna 7) jaar ouder idd
Oude sok .
quote:DeKenau schreef op 09 maart 2011 @ 15:04:

[...]

Na je 30e houd alles op, toch?

Ongeveer net zoiets als dat aan het einde van de horizon de wereld op houdt?

Die foto van man met dat katje op zijn schouder... jummie!
Lieve schatten ik post nu wat minder, wegens goede omstandigheden natuurlijk.

Desalniettemin voor jullie allemaal wat snaai

Jaja, die aardbeien zijn natuurlijk afdankertjes van jou en Zweed. Die eerst in jou navel hebben gelegen, waarna hij ze eruit heeft gegeten. En die slagroom uit de soesjes hadden jullie ook nog over? Nou, Snuggie, dank je vriendelijk voor deze geste hoor! Maar goedkoop vind ik het wel.

Oh, en als we nu slim zijn en goed doorlullen, dan hebben we binnen nu en 5 dagen dit topic vol. En dan maken we een deel 2 aan. En omdat Snyggy dan nog ligt te neuken] er nog niet is, kunnen we dat mooi "Fuck Productiviteit. Fuck Zweed!" noemen
Heeft hij je dochter al ontmoet, snyggin?
Of: "Vluggertjes voor Beginners. Deel 2"
quote:boebele schreef op 09 maart 2011 @ 19:07:

Heeft hij je dochter al ontmoet, snyggin?Ohja. Dat was natuurlijk heel attent geweest van mij, om te vragen. Hoe is het gegaan Snuggie Snyggy, nu met je dochter?
De eerste keer ging het goed, toch? Het ontmoeten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven