Staking vliegvelden Spanje
donderdag 10 maart 2011 om 21:50
Er zijn weer stakingen gepland op de vliegvelden van Spanje.
20, 21, 24 25 30 april
2, 14, 15, 19 en 20 mei
13, 23 en 30 de juni
1, 2, 3, 4, 15 en 31 de juli
1, 15 en 31 de augustus
Dus houd er rekening mee.
Aanvullende info: het is nog niet zeker, maar als er geen akkoord wordt bereikt, dan wordt er op deze data gestaakt
20, 21, 24 25 30 april
2, 14, 15, 19 en 20 mei
13, 23 en 30 de juni
1, 2, 3, 4, 15 en 31 de juli
1, 15 en 31 de augustus
Dus houd er rekening mee.
Aanvullende info: het is nog niet zeker, maar als er geen akkoord wordt bereikt, dan wordt er op deze data gestaakt
donderdag 10 maart 2011 om 22:16
Ja het is echt zuur. Het is precies op de dagen waarop veel mensen reizen (paasvakantie, meivakantie, zomervakantie...)
Er is vandaag een eerste overleg geweest, maar ze zijn er nog niet uit.
@playingtheangel: bel op tijd met je reisorganisatie. Zij zouden inmiddels ook het een en ander moeten weten.
Er is vandaag een eerste overleg geweest, maar ze zijn er nog niet uit.
@playingtheangel: bel op tijd met je reisorganisatie. Zij zouden inmiddels ook het een en ander moeten weten.
donderdag 10 maart 2011 om 22:29
@lucifer, zal ik zeker doen! Ze zijn nu in overleg, dus het kan nog meevallen. Verder leek het alsof niet al het personeel mee ging staken.. maar ja, als we erge pech hebben dan moeten we echt een andere dag vliegen. We trouwen de 12e en vonden fijn om dan pas de 15e weg te hoeven.. misschien toch de 13e proberen?
donderdag 10 maart 2011 om 23:04
@quinty:
Nee, omdat er veel banen op het spel staan. Afgelopen december heeft de Spaanse regering akkoord gegeven voor de privatisering van AENA ( staatsbedrijf dat belast is met het beheer en de ontwikkeling van meerdere vliegvelden o,a.) De werknemers en vakbonden zijn bang dat veel mensen hun baan zullen verliezen.
@ika35: ben ik helemaal met je eens.
@Playingtheangel: geen dank.
Nee, omdat er veel banen op het spel staan. Afgelopen december heeft de Spaanse regering akkoord gegeven voor de privatisering van AENA ( staatsbedrijf dat belast is met het beheer en de ontwikkeling van meerdere vliegvelden o,a.) De werknemers en vakbonden zijn bang dat veel mensen hun baan zullen verliezen.
@ika35: ben ik helemaal met je eens.
@Playingtheangel: geen dank.
vrijdag 11 maart 2011 om 01:05
vrijdag 11 maart 2011 om 16:55
quote:namita schreef op 10 maart 2011 @ 23:06:
Ik ga wel naar Spanje van de zomer maar de dagen dat we vliegen staan er niet bij vermeld gelukkig.Door het sneeuwbaleffect van de ontstane vertragingen, kan dit nog dagen doorduren... Dus als de exacte datum er niet bij staat wil dit nog niet zeggen dat je 1 of 2 en soms zelfs 3 dagen later er geen last van hebt... Van die vertragingen dus...
Ik ga wel naar Spanje van de zomer maar de dagen dat we vliegen staan er niet bij vermeld gelukkig.Door het sneeuwbaleffect van de ontstane vertragingen, kan dit nog dagen doorduren... Dus als de exacte datum er niet bij staat wil dit nog niet zeggen dat je 1 of 2 en soms zelfs 3 dagen later er geen last van hebt... Van die vertragingen dus...