!!!Bar too much 190 !!!
donderdag 10 maart 2011 om 20:34
Het is er inderdaad heel triest, niet alleen in 'the D' maar ook in plaatsen eromheen. Soms rijdt je ineens een dichtgetimmerde straat in. Wijken vol verval en ellende - en daar wonen mensen Een wereld van verschil met hoe wij leven. Hier kan je je auto open laten staan en heb je eekhoorntjes en herten in de tuin.
donderdag 10 maart 2011 om 21:02
donderdag 10 maart 2011 om 21:10
Wat leuk! Ben al blij als hier een paar koolmezen in de tuin komen Dat worden er ook steeds minder sinds de poes van de buurman in ons vogelhuisje slaapt. Het is zo'n stom gezicht. Ze past er net in, soms hangt er een pootje uit.
Een straat achter ons schijnt er een poes zwanger te zijn dus met een beetje mazzel heb ik straks ook weer een kat. En zo niet, dan ga ik gewoon naar het asiel.
Een straat achter ons schijnt er een poes zwanger te zijn dus met een beetje mazzel heb ik straks ook weer een kat. En zo niet, dan ga ik gewoon naar het asiel.
donderdag 10 maart 2011 om 22:32
Ha die Jo!
Bloem heeft een hele drukke dag achter de rug! Zit net een uurtje!
De laatste loodjes op de Ijsbaan,thuis loopt het niet zo lekker, maar we blijven demoed erin houden ( tegen beter weten in ) en voor de rest ben ik blij dat de zomer er aan komt!
Hoe is het met jou? Bijna kattenmoeder las ik?
Bloem heeft een hele drukke dag achter de rug! Zit net een uurtje!
De laatste loodjes op de Ijsbaan,thuis loopt het niet zo lekker, maar we blijven demoed erin houden ( tegen beter weten in ) en voor de rest ben ik blij dat de zomer er aan komt!
Hoe is het met jou? Bijna kattenmoeder las ik?
donderdag 10 maart 2011 om 22:35
Mijn dagbegon trouwens heel goed! Er stond een bosje bloemen voor mij op het werk, op mijn bureau. Van een dame die dankbaar was voor dehulp die ik haar bood na haar val op het ijs. Ze wilde eerst niet naar de EH en heb haar van moeten overtuigen van wel. Bleek ze haar arm toch gebroken tehebben! Dacht ik al en had haar dat ook gezegd. Kreeg een mooi bosje bloemen ( hyacinten met allerlei groen en zo ). Dag eindigde minder leuk door foon van directeur van school van jongste dochter. gaat niet goed...
donderdag 10 maart 2011 om 22:44
donderdag 10 maart 2011 om 22:48
Wat lief dat ze je een bosje bloemen gaf, maar wat een gedonder weer met je dochter Het houdt ook maar niet op he? Je zou er moedeloos van worden.......
Hier verder alles prima op wat gesnotter en griepjes na. Keuken begint eindelijk wat te worden. We moeten nu een vloer uitzoeken.
Best lastig, weet nog niet zo goed wat ik wil.
Hier verder alles prima op wat gesnotter en griepjes na. Keuken begint eindelijk wat te worden. We moeten nu een vloer uitzoeken.
Best lastig, weet nog niet zo goed wat ik wil.
donderdag 10 maart 2011 om 23:00