!!!Bar too much 190 !!!

20-02-2011 19:51 712 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ha Yetje! Hier is alles goed en hoe is het met jou? Nog steeds in de sneeuw?

Ik las vanmiddag nog een stuk in de Volkskrant over Detroit. Wat een troosteloze bende daar.
Het is er inderdaad heel triest, niet alleen in 'the D' maar ook in plaatsen eromheen. Soms rijdt je ineens een dichtgetimmerde straat in. Wijken vol verval en ellende - en daar wonen mensen Een wereld van verschil met hoe wij leven. Hier kan je je auto open laten staan en heb je eekhoorntjes en herten in de tuin.
Zeker een wereld van verschil.

Komt je eekhoorntje nog elke dag?
Wel een paar keer per dag. Gisteren had hij wel een probleem met Pluis. Die is nogal jaloers en mepte steeds tegen het nootje als de eekhoorn hem wilde pakken. Was dus een extra hindernis, maar hij heeft ze uiteindelijk allemaal kunnen bemachtigen.
Wat leuk! Ben al blij als hier een paar koolmezen in de tuin komen Dat worden er ook steeds minder sinds de poes van de buurman in ons vogelhuisje slaapt. Het is zo'n stom gezicht. Ze past er net in, soms hangt er een pootje uit.

Een straat achter ons schijnt er een poes zwanger te zijn dus met een beetje mazzel heb ik straks ook weer een kat. En zo niet, dan ga ik gewoon naar het asiel.
Haha. Geweldige beesten, he, katten?

Elfje komt eraan, ik ga weer naar huis - was ondertussen dus naar school - hoezo verslaafd?
quote:MEFS schreef op 10 maart 2011 @ 03:48:

bloem is stout geweest

Welnee, joh, ben een heul braaf meiske!

En blijf nu wel even braaf, heb gen zin in een perma!
Ha,ha, Yette, jij en verslaafd, dat bestààt toch niet?

Ha die JOen Mefs!
Ha die Bloem

Hoe is het ermee? Hard gewerkt vandaag?
Ha die Jo!

Bloem heeft een hele drukke dag achter de rug! Zit net een uurtje!

De laatste loodjes op de Ijsbaan,thuis loopt het niet zo lekker, maar we blijven demoed erin houden ( tegen beter weten in ) en voor de rest ben ik blij dat de zomer er aan komt!

Hoe is het met jou? Bijna kattenmoeder las ik?
Mijn dagbegon trouwens heel goed! Er stond een bosje bloemen voor mij op het werk, op mijn bureau. Van een dame die dankbaar was voor dehulp die ik haar bood na haar val op het ijs. Ze wilde eerst niet naar de EH en heb haar van moeten overtuigen van wel. Bleek ze haar arm toch gebroken tehebben! Dacht ik al en had haar dat ook gezegd. Kreeg een mooi bosje bloemen ( hyacinten met allerlei groen en zo ). Dag eindigde minder leuk door foon van directeur van school van jongste dochter. gaat niet goed...
Tijd voor ontspanning Hoi!

Leuk een kat, Jo! Dat monster van hier komt ook uit het asiel, hij was toen nog maar 4 maanden. Is nu nog op pad, volgens mij heeft hij een mooie dame gevonden, of een vogel.

Flower, leuk van die vrouw. Minder leuk bericht van school. En nu?

Hoe is het verder hier?
Wat lief dat ze je een bosje bloemen gaf, maar wat een gedonder weer met je dochter Het houdt ook maar niet op he? Je zou er moedeloos van worden.......

Hier verder alles prima op wat gesnotter en griepjes na. Keuken begint eindelijk wat te worden. We moeten nu een vloer uitzoeken.

Best lastig, weet nog niet zo goed wat ik wil.
Hee Rouge! Ik heb m'n hele leven al katten gehad, meestal 2 soms 3. Ik mis het echt. Heb Saartje natuurlijk nog wel, maar die miauwt niet
Ik heb ook altijd al katten thuis gehad, maar vriend wilde er geen. Uiteindelijk wilde hij toch wel een keer kijken in het asiel en zag het exemplaar dat we nu hebben, is nooit meer goed gekomen...

Fijn dat je keuken wat begint te worden! Kun je al koken?
Hé gezellig
M'n bosje munt moet op, helpen jullie even?

Ja hoor, koken gaat prima.

Hoest het verder met jou? Werk je hier in A.?
Ohhh wat lekker Yet! Dat heb ik gemist.

Proost maisjes!
Hey Yette! Ja hoor, lekker!

Gaat goed, Jo. Ik werk in E. (W-F, nog platter dan hier in A.), dus reis met de trein van A. naar E. (heb een fiets staan op B. F). Plaatsnaam geraden?
Het is volkomen duidelijk
Oh daar. Zeg dat dan.

*doet of ze het allemaal vat*
Jo kan maisjes zeggen, maar dat kunnen ze in E. nog beter!!
Haha Yet, dat is streektaal.

Zijn alle kinders weer uit school?
quote:rouge1234 schreef op 10 maart 2011 @ 23:18:

Jo kan maisjes zeggen, maar dat kunnen ze in E. nog beter!! Versta je ze wel altijd? Ik vind dat hele platte maar moeilijk te volgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven