Maagband/verkleining
maandag 12 januari 2009 om 11:13
zaterdag 12 maart 2011 om 21:42
Ja dat had ik ook hoor haha..het ging zo snel en iedereen zegt ja enzo..het lijkt zo onwerkelijk dan he? Lijkt me een heel normaal gevoel..ik ben er ook zo'n eentje die zo denkt hoor haha.. Gewoon positief proberen te denken..waarom zou het nu fout gaan..volgens mij als iedereen al toestemming gegeven heeft kan er niet veel meer fout gaan toch..
zaterdag 12 maart 2011 om 21:46
Haha ja dat wil ik ook dat het voorbij is..zie wel een beetje tegen de naalden op haha hou ik niet zo erg van.. Ik vroeg nog of ik zo'n pilletje mocht waar je een beetje rustig van wordt voor de operatie..maar daar doen ze niet aan in Hoogeveen..beetje jammer.. Ik moet helder en 'nuchter' de operatie in..grrrr..
zaterdag 12 maart 2011 om 21:46
Ja lieverd, maar als je goed leest over maagbandjes: die kunnen óók ingroeien, onderdelen kunnen loslaten enz enz.
Dus inderdaad: elke ingreep heeft zijn voor- en nadelen.
Ik wilde persoonlijk liever géén bandje.
De gastric bypass wordt ook wel de "gold standard' onder de bariatrische ingrepen genoemd. Wordt al lang uitgevoerd en de resultaten op lange termijn zijn erg goed. In een aantal ziekenhuizen doet men al liever geen bandjes meer. Maar de mensen hier met een bandje zijn er geloof ik wel heel tevreden mee.
Neeeee, geen Joppie meer gehad: vloeibaar en andere modimodder. Vanmiddag weer helemaal akelig van de honger. Hoezó je suikerlevel schommelt niet als je weinig koolhydraten eet... Pffff, ik schommel als een gek!
En mijn bloeddruk gaat geloof ik ook al wat omlaag... Beetje dizzy geweest vandaag.
Over het algemeen slaap ik wel heel erg goed altijd: voordeel van in wisselende diensten werken. Maar ik droomde afgelopen nacht dat ik al geopereerd was en de wondjes ook al dicht waren... Manlief zei vanochtend: zie je nou, je bent toch niet zo'n ijskoude, hihi.
Aan de ene kant kan ik het me heel goed voorstellen, aan de andere kant is het wel ook heel onwerkelijk. Dat ik nu met heel veel pijn en moeite een kilo of 5-6 afviel, er half depressief van werd, omdat ik zo'n honger heb.
Maar tegelijkertijd nog niet het besef heb, dat dit gewicht er nooit meer aan komt. Nooit meer. Het gaat minder worden, nooit meer meer. Dat brengt bij mij toch wel een enorm geluksgevoel teweeg!
Dus inderdaad: elke ingreep heeft zijn voor- en nadelen.
Ik wilde persoonlijk liever géén bandje.
De gastric bypass wordt ook wel de "gold standard' onder de bariatrische ingrepen genoemd. Wordt al lang uitgevoerd en de resultaten op lange termijn zijn erg goed. In een aantal ziekenhuizen doet men al liever geen bandjes meer. Maar de mensen hier met een bandje zijn er geloof ik wel heel tevreden mee.
Neeeee, geen Joppie meer gehad: vloeibaar en andere modimodder. Vanmiddag weer helemaal akelig van de honger. Hoezó je suikerlevel schommelt niet als je weinig koolhydraten eet... Pffff, ik schommel als een gek!
En mijn bloeddruk gaat geloof ik ook al wat omlaag... Beetje dizzy geweest vandaag.
Over het algemeen slaap ik wel heel erg goed altijd: voordeel van in wisselende diensten werken. Maar ik droomde afgelopen nacht dat ik al geopereerd was en de wondjes ook al dicht waren... Manlief zei vanochtend: zie je nou, je bent toch niet zo'n ijskoude, hihi.
Aan de ene kant kan ik het me heel goed voorstellen, aan de andere kant is het wel ook heel onwerkelijk. Dat ik nu met heel veel pijn en moeite een kilo of 5-6 afviel, er half depressief van werd, omdat ik zo'n honger heb.
Maar tegelijkertijd nog niet het besef heb, dat dit gewicht er nooit meer aan komt. Nooit meer. Het gaat minder worden, nooit meer meer. Dat brengt bij mij toch wel een enorm geluksgevoel teweeg!
zaterdag 12 maart 2011 om 21:54
KiMI29
Snap je gevoel wel dat je denkt: het gaat te soepel, maar komt goed nog ruim 1 week en je weet je datum ook
Lauw: Spannend hoor en gezonde spanning is goed.
Overal is het echt anders.Hier voor elke operatie met narcose een tabletje en ik weet nog dat ik klaar lag om naar boven (OK) te gaan dat ik half sliep en ook tijdens wachten (nadat infuus geprikt was en plakkers overal had gekregen + mutsje) op holding ook weg aan het soezen was.
Maaike,
Ben heel blij met bandje en had het eerder moeten laten plaatsen maar dat zeggen denk ik de meesten die afvallen met een operatie.
Had ook niet durven dromen dat ik zo snel kilo's kwijt raakte.
Nog 2 nachtjes!
Snap je gevoel wel dat je denkt: het gaat te soepel, maar komt goed nog ruim 1 week en je weet je datum ook
Lauw: Spannend hoor en gezonde spanning is goed.
Overal is het echt anders.Hier voor elke operatie met narcose een tabletje en ik weet nog dat ik klaar lag om naar boven (OK) te gaan dat ik half sliep en ook tijdens wachten (nadat infuus geprikt was en plakkers overal had gekregen + mutsje) op holding ook weg aan het soezen was.
Maaike,
Ben heel blij met bandje en had het eerder moeten laten plaatsen maar dat zeggen denk ik de meesten die afvallen met een operatie.
Had ook niet durven dromen dat ik zo snel kilo's kwijt raakte.
Nog 2 nachtjes!
zaterdag 12 maart 2011 om 21:59
KiMi: in het CZE gaat het echt zo snel. Ik ben ook met mijn dossier daar naartoe gereisd en kon binnen 3 weken naar de OK. Dus waarom zou het bij jou niet kunnen?
Je zult alleen even wat meer tijd nodig hebben, om te bespreken welke ingreep het best bij jou gaat passen. Maar je krijgt echt meteen je datum!
Maastricht stuurt veel mensen door naar Einhoven.
Je zult alleen even wat meer tijd nodig hebben, om te bespreken welke ingreep het best bij jou gaat passen. Maar je krijgt echt meteen je datum!
Maastricht stuurt veel mensen door naar Einhoven.
zaterdag 12 maart 2011 om 22:08
Ach meiske, je krijgt voor de ok je infuusje toch? Daar duwen ze dan een flinke dot slaapmiddel in en dan slaap je als een os!
Niks engs of akeligs aan. Gewoon lekker slapen. En als je wakker wordt is het gebeurd: gaat het nieuwe leven beginnen....
Kunnen we lekker vergelijken met elkaar!
Ik ben trouwens heel trots op jou, dat je zo goed gaat met de Modifast!!! Super! Je bent een topper!
Niks engs of akeligs aan. Gewoon lekker slapen. En als je wakker wordt is het gebeurd: gaat het nieuwe leven beginnen....
Kunnen we lekker vergelijken met elkaar!
Ik ben trouwens heel trots op jou, dat je zo goed gaat met de Modifast!!! Super! Je bent een topper!
zaterdag 12 maart 2011 om 22:13
In me infuus zit niks zeiden ze..ze willen me vragen stellen in de ok en daarvoor moet ik nuchter zijn voordat ze me onder narcose stoppen.. Had iets met astronouten te maken wat ik niet begreep whahaa..maar ik had al graag voor het infuus..de naald dus..een pilletje gewilt..het gaat me alleen om die naald waar ik niet van hou haha..maar komt goed..gewoon even opzij kijken.. En hopen dat ze hem in me rechterhand stoppen het infuus..vorige keer hadden ze hem in me linkerhand gedaan..(ze hadden niks gevraagd en ik was al half duf door de pil)..en ik ben links..en toen ging ik naar de wc na de operatie..half duf... en toen zat ik achter de bril van de wc vast ermee whahaha..allemaal bloed in het infuus wat weer me hand moest inlopen geloof ik..
zaterdag 12 maart 2011 om 22:15
Brenda, nog ruim een maand, ik moet daar op 21 April heen. Maar die weken vliegen voorbij, het jaar dat ik op de wachtlijst stond is ook omgevlogen, net zo rap als dat kilo's eraan kunnen vliegen zeg maar haha.
Ik had me gewoon echt op het maagbandje ingesteld, en inderdaad daar hangen ook risico's aan. Het gaat me nu om mijn gezondheid, de manier als ik naar mezelf kijk, weer te kunnen gaan hardlopen en ga zo maar door.
Lauw, om je gespannenheid wbt narcose kan ik je niks zeggen, ik heb al vier operaties onder volledige narcose gehad, maar ik had nooit de tijd om er over na te denken, ik melde me en werd ook eigenlijk meteen onder het mes gelegd, zonder echt te beseffen. Ze spuiten je plat en je wordt weer wakker en voila de ingreep zit erop. Een fobie met naalden heb ik ook, wat dat betreft zou een sleeve of gbp niet zo slecht zijn, want ik maakte me al zorgen over dat opspuiten. Brrrrrrrrr
Maaike, hoelang en waarom heb je modifast moeten nemen?
Ik had me gewoon echt op het maagbandje ingesteld, en inderdaad daar hangen ook risico's aan. Het gaat me nu om mijn gezondheid, de manier als ik naar mezelf kijk, weer te kunnen gaan hardlopen en ga zo maar door.
Lauw, om je gespannenheid wbt narcose kan ik je niks zeggen, ik heb al vier operaties onder volledige narcose gehad, maar ik had nooit de tijd om er over na te denken, ik melde me en werd ook eigenlijk meteen onder het mes gelegd, zonder echt te beseffen. Ze spuiten je plat en je wordt weer wakker en voila de ingreep zit erop. Een fobie met naalden heb ik ook, wat dat betreft zou een sleeve of gbp niet zo slecht zijn, want ik maakte me al zorgen over dat opspuiten. Brrrrrrrrr
Maaike, hoelang en waarom heb je modifast moeten nemen?
zaterdag 12 maart 2011 om 22:17
Brenda, jij gaat helemaal top met je bandje! Ik kan het niet zeggen, ik ben 'pas' 8 jaar véél te dik... Dus ik heb dat niet zo heel erg dat ik denk dat ik het veel eerder had moeten doen.
Maar ik kan het me wel heel goed voorstellen, als je al een hele poos aan het vechten bent tegen je overgewicht.
Ik denk, KiMi, dat het erg belangrijk is, dat je de ingreep krijgt die goed bij jou past. Gewoon om het hele verhaal succesvol te laten zijn. Dus neem daar goed de tijd voor. Nu, maar ook straks met de chirurg. Ga na wat voor eter je bent, zoek daar bijbehorende info bij, praat en mail met mensen.
Ga ook eens kijken op de site van SMILE, en stuur eventueel die mevrouw eens een mailtje met je vragen. Zij is écht een heel goede ervaringsdeskundige!!!
Maar ik kan het me wel heel goed voorstellen, als je al een hele poos aan het vechten bent tegen je overgewicht.
Ik denk, KiMi, dat het erg belangrijk is, dat je de ingreep krijgt die goed bij jou past. Gewoon om het hele verhaal succesvol te laten zijn. Dus neem daar goed de tijd voor. Nu, maar ook straks met de chirurg. Ga na wat voor eter je bent, zoek daar bijbehorende info bij, praat en mail met mensen.
Ga ook eens kijken op de site van SMILE, en stuur eventueel die mevrouw eens een mailtje met je vragen. Zij is écht een heel goede ervaringsdeskundige!!!
zaterdag 12 maart 2011 om 22:19
zaterdag 12 maart 2011 om 22:19
meiden wat een geschrijf, hier een pijndag, dus ff wat minder.ook hier geen premedicatie voor de OK ivm het stellen van allerlei vragen inderdaad. heeft te maken met een nieuw protocol om ervoor te zorgen dat ze bv niet je borsten gaan vergroten, oftewel sjekke sjekke en nog een sjekke.
ben ik weer foetsie, niet teveel schrijven. en mocht ik er morgen niet aan toe komen; allemaal heeeeel veel succes. maaike, ik kan niet wachten tot je terugbent. voor nu welterusten
ben ik weer foetsie, niet teveel schrijven. en mocht ik er morgen niet aan toe komen; allemaal heeeeel veel succes. maaike, ik kan niet wachten tot je terugbent. voor nu welterusten
zaterdag 12 maart 2011 om 22:23
Vóór je de echte ok ingaat, wordt er al slaapspul in je infuus gespoten. En je zegt het goed: even de andere kant uitkijken!
Ik heb dat ook ooit gehad, met het infuusdingetje onder de rand! (ben ook links) Maar als het goed is, gaat je infuusje er al snel uit geloof ik.
Modifast is 2 weken. Om de lever te laten krimpen, zodat chirurg er beter bij kan allemaal. Hij heeft maar één dingetje om die lever mee aan de kant te houden, en als die zo groot en vet is, is dat gewoon wat lastiger. En door het crashen val je snel wat buikvet af, waardoor ze je meer kunnen oppompen...
Ik heb dat ook ooit gehad, met het infuusdingetje onder de rand! (ben ook links) Maar als het goed is, gaat je infuusje er al snel uit geloof ik.
Modifast is 2 weken. Om de lever te laten krimpen, zodat chirurg er beter bij kan allemaal. Hij heeft maar één dingetje om die lever mee aan de kant te houden, en als die zo groot en vet is, is dat gewoon wat lastiger. En door het crashen val je snel wat buikvet af, waardoor ze je meer kunnen oppompen...
zaterdag 12 maart 2011 om 22:23
Kimi,
Dacht 21 maart maar 21 april zijn we ook zo
Lauw,
Narcose valt echt heel erg mee.
Voor mij was het ten tijde van maagbandje vorig jaar 5e operatie in 2 jaar tijd onder narcose.
Moet zeggen vind het heerlijk en beter dan een ruggeprik.
En bijspuiten valt heel erg mee.Ondanks dat het een lange naald is.
Dacht 21 maart maar 21 april zijn we ook zo
Lauw,
Narcose valt echt heel erg mee.
Voor mij was het ten tijde van maagbandje vorig jaar 5e operatie in 2 jaar tijd onder narcose.
Moet zeggen vind het heerlijk en beter dan een ruggeprik.
En bijspuiten valt heel erg mee.Ondanks dat het een lange naald is.
zaterdag 12 maart 2011 om 22:25
zaterdag 12 maart 2011 om 22:25
Maaike, ik weet dat ik een volume eter ben. Ik ben voordat ik vorig jaar letterlijk tegen mij ha gezegd heb " hoe lang moet ik nog zo doorgaan", dit na 9 jaar alles geprobeerd te hebben, dietistes, weigthwatchers, herbalife, sonja en ga zo maar door en niet op gewicht kwam. Ik wist dat ik ook een emo eter was, daarom ben ik daarvoor al terug gegaan naar psychologie om dat ook aan te pakken. Tevens om me ook zoals ik nu ben te accepteren, of beter gezegd met mezelf leven met overgewicht want accepteren doe ik het niet, maar ben wel meer tevreden met mezelf. Doordat ik terug ging naar de psycholoog kon ik ook het emo eten aanpakken. Dit was niet de psycholoog die mij goedkeuring moest geven. En die maakte zich nog wel zorgen wat betreft dat emo eten wat betreft het tijdbestek. Na mijn ongeluk weet ik 100% zeker dat ik het emo eten onder controle heb
Ik weeg nu mij eten af, pasta bijvoorbeeld, saus voor een paar dagen, maar de pasta zelf afgewogen. 1 of hooguit 2 aardappels en ga zo maar door, en mijn eten stomen.
En dat gaat wel goed, maar met soep bijvoorbeeld is dat nog wel lasig. Maar goed ik dwaal ontzettend af, maar ik wil zo graag afvallen, ik heb een heel persoonlijk process doorgegaan wat al 12 jaar duurt en dat is niet erg, maar dit is het laatste stukje. Weer kunnen hardlopen, zwemmen ( ja dat kan nu ook wel, maar ik doe het niet), in de spiegel kijken, winkelen en ga zo maar door. Ik hoop gewoon dat er geen kink in de kabel komt, dat zal ook wel niet, maar ik hou toch altijd een slag om de arm.
Sorry als ik afdwaal maar het doet wel even goed
Ik weeg nu mij eten af, pasta bijvoorbeeld, saus voor een paar dagen, maar de pasta zelf afgewogen. 1 of hooguit 2 aardappels en ga zo maar door, en mijn eten stomen.
En dat gaat wel goed, maar met soep bijvoorbeeld is dat nog wel lasig. Maar goed ik dwaal ontzettend af, maar ik wil zo graag afvallen, ik heb een heel persoonlijk process doorgegaan wat al 12 jaar duurt en dat is niet erg, maar dit is het laatste stukje. Weer kunnen hardlopen, zwemmen ( ja dat kan nu ook wel, maar ik doe het niet), in de spiegel kijken, winkelen en ga zo maar door. Ik hoop gewoon dat er geen kink in de kabel komt, dat zal ook wel niet, maar ik hou toch altijd een slag om de arm.
Sorry als ik afdwaal maar het doet wel even goed
zaterdag 12 maart 2011 om 22:33
zoooo, effies tijd voor hier te berichten. Heb deze week vrij gehad, maar ook heeel veel andere leuke dingen gedaan en dus minder achter de PC gezeten.
Ik heb alles teruggelezen, maar ik zie even door de bomen het bos niet meer. nieuwe namen, nieuwe ontwikkelingen, verhuizingen van ziekenhuizen enz.
Nemen jullie het me niet kwalijk als ik een beetje alles door elkaar haal?
Voor de nieuwelingen......welkom hier en voel je snel thuis in dit honk. Je kunt hier gewoon jezelf zijn en het voordeel is dat we hier met hetzelfde gevoel en hetzelfde doel ziten. En vooral.....geeen vooroordelen zullen hebben over dik zijn over een hoog bmi en over te veel eten en verkeerd eten.
@Majesteit en @Maaike jullie licht ik er even uit.
Majesteit omdat ik je bewonder hoe je in het leven staat. Ik heb je al eerder verteld dat ik je zie opkrabbelen in de tijd dat je hier mee schrijft. Hoe meer ik je lees, hoe meer waardering ik krijg voor de manier dat je met alle ellendige dingen om probeert te gaan. Valt zeker niet mee om continu met pijn te moeten leven.
Ik weet zeker dat het je gaat lukken......als ik zie met hoeveel positiviteit jij iets schrijft.......doet me goed.
Geeef het ook allemaal de tijd om een plaatsje te geven.
Maaike, nog heeeel even doorbijten op dat taaie houtje.
Had je trouwens vandaag niet je galgenmaal besteld...ietwat indisch, staat me nog bij.....?
Maandag is het zover, en ik hoor je al zingend die OK in en ook weer UIT komen.
Ik wens je alle geluk toe van de wereld, en wanneer er weer een lotgenotenavond van Smile is, moet je je maar even voorstellen aan me. Ik zal je vast niet meer terug herkennen.
Leuk dat Marina even bij je langs wipt.
Voor de andere die binnenkort geopereert worden ( Ik ben de namen kwijt) natuurlijk ook heeel veel sterkte.
Woennsdag a.s is het weer tijd voor de volgende bijspuiting bij mij.
Ik hoop echt dat het nu het gewenste effect gaat bereiken.
Ik weet niet hoeveel erin gaat nu, we zullen het proberen te vragen.
Overigens, dat aanprikken van het reservoir van het maagnandje, waar iemand tegenop zag, is ECHT NIET pijnlijk. En je staat zo weer buiten hoor......
Tot laterszzz allemaal, volgende week heb ik weer wat meer tijd.
Ik heb alles teruggelezen, maar ik zie even door de bomen het bos niet meer. nieuwe namen, nieuwe ontwikkelingen, verhuizingen van ziekenhuizen enz.
Nemen jullie het me niet kwalijk als ik een beetje alles door elkaar haal?
Voor de nieuwelingen......welkom hier en voel je snel thuis in dit honk. Je kunt hier gewoon jezelf zijn en het voordeel is dat we hier met hetzelfde gevoel en hetzelfde doel ziten. En vooral.....geeen vooroordelen zullen hebben over dik zijn over een hoog bmi en over te veel eten en verkeerd eten.
@Majesteit en @Maaike jullie licht ik er even uit.
Majesteit omdat ik je bewonder hoe je in het leven staat. Ik heb je al eerder verteld dat ik je zie opkrabbelen in de tijd dat je hier mee schrijft. Hoe meer ik je lees, hoe meer waardering ik krijg voor de manier dat je met alle ellendige dingen om probeert te gaan. Valt zeker niet mee om continu met pijn te moeten leven.
Ik weet zeker dat het je gaat lukken......als ik zie met hoeveel positiviteit jij iets schrijft.......doet me goed.
Geeef het ook allemaal de tijd om een plaatsje te geven.
Maaike, nog heeeel even doorbijten op dat taaie houtje.
Had je trouwens vandaag niet je galgenmaal besteld...ietwat indisch, staat me nog bij.....?
Maandag is het zover, en ik hoor je al zingend die OK in en ook weer UIT komen.
Ik wens je alle geluk toe van de wereld, en wanneer er weer een lotgenotenavond van Smile is, moet je je maar even voorstellen aan me. Ik zal je vast niet meer terug herkennen.
Leuk dat Marina even bij je langs wipt.
Voor de andere die binnenkort geopereert worden ( Ik ben de namen kwijt) natuurlijk ook heeel veel sterkte.
Woennsdag a.s is het weer tijd voor de volgende bijspuiting bij mij.
Ik hoop echt dat het nu het gewenste effect gaat bereiken.
Ik weet niet hoeveel erin gaat nu, we zullen het proberen te vragen.
Overigens, dat aanprikken van het reservoir van het maagnandje, waar iemand tegenop zag, is ECHT NIET pijnlijk. En je staat zo weer buiten hoor......
Tot laterszzz allemaal, volgende week heb ik weer wat meer tijd.
zaterdag 12 maart 2011 om 22:38
Lauw: 2 of 3 nachtjes. Denk 2.
KiMi: ik ben ook volume eter, én een heledagdooreter. Daarom dus een gbp. Niet dat dat nog kán met een gbp, maar de honger (lees: buikhonger, niet de hoofdhonger) is weg. De (al dan niet lekkere) trek blijft wel bestaan.
In Heerlen zweren ze bij 3 eetmomenten per dag, Eindhoven zegt 6.
Je hulpmiddel doet wat het zegt: helpen. Heel veel moeten we zelf gaan doen.
KiMi: ik ben ook volume eter, én een heledagdooreter. Daarom dus een gbp. Niet dat dat nog kán met een gbp, maar de honger (lees: buikhonger, niet de hoofdhonger) is weg. De (al dan niet lekkere) trek blijft wel bestaan.
In Heerlen zweren ze bij 3 eetmomenten per dag, Eindhoven zegt 6.
Je hulpmiddel doet wat het zegt: helpen. Heel veel moeten we zelf gaan doen.
zaterdag 12 maart 2011 om 22:42
Ik denk dat we het meeste toch zelf moeten doen. Mijn eetpatroon ziet er al een aantal jaar als volgt uit
Ontbijt - als ik tijd heb thuis en anders meteen als ik op kantoor ben
Rond tien uur, een tussendoortje ( kan een stuk ontbijkoek, bischuitjes ofzo zijn
Tussen 12 en 13uur, lunch twee boterhammen
Tegen drie uur nog een boterham
Tussen 6 en 7 warm eten
En in de avond nog wat yoghurt of een stuk fruit.
In de weekend zondig ik wel met wat lekkers, en in de week doe ik dat ook wel enkel wel heel zelden.
Maar goed ik kan enkel afwachten wat de chirurg gaat zeggen, en het gaat goed komen.
Ontbijt - als ik tijd heb thuis en anders meteen als ik op kantoor ben
Rond tien uur, een tussendoortje ( kan een stuk ontbijkoek, bischuitjes ofzo zijn
Tussen 12 en 13uur, lunch twee boterhammen
Tegen drie uur nog een boterham
Tussen 6 en 7 warm eten
En in de avond nog wat yoghurt of een stuk fruit.
In de weekend zondig ik wel met wat lekkers, en in de week doe ik dat ook wel enkel wel heel zelden.
Maar goed ik kan enkel afwachten wat de chirurg gaat zeggen, en het gaat goed komen.
zaterdag 12 maart 2011 om 22:43
Nee, niks Indisch. Streng voor mezelf!!! Stel je toch voor dat die lever dan ineens denkt: ik krijg een flinke hap vet en ander lekkers, ik zwel op, en ik hou het vast, want je weet maar nooit wanneer dat mens er weer vet of ander lekkers in gaat stoppen.
En dan denkt die dokter maandag: levertje, ik doe de buik weer dicht, jij bent me veels te vet.
Het zál allemaal wel niet, maar je weet het maar nooit.....
En dan denkt die dokter maandag: levertje, ik doe de buik weer dicht, jij bent me veels te vet.
Het zál allemaal wel niet, maar je weet het maar nooit.....
zaterdag 12 maart 2011 om 22:45
Och Maaike, dat zal toch wel wat meevallen?
Ik geloof echt niet dat ze dat zullen doen, ik had een collega die trok in de ochtend op kantoor om half tien in de ochtend al een zak chips los, ook vlak voordat ze haar operatie kreeg. Ze heeft het alsnog gekregen. Dussssss ik kan me dat niet indenken, maar snap je gevoel wel.
Ik geloof echt niet dat ze dat zullen doen, ik had een collega die trok in de ochtend op kantoor om half tien in de ochtend al een zak chips los, ook vlak voordat ze haar operatie kreeg. Ze heeft het alsnog gekregen. Dussssss ik kan me dat niet indenken, maar snap je gevoel wel.