Kindermishandeling

13-03-2011 19:25 155 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie weet waar ik in het weekend kindermishandeling kan melden?Het AMK heb ik net geprobeerd maar die zijn gesloten. Kun je de politie bellen hiervoor??
Rozzo, ga toch weg. Lekker belangrijk. En als je het niet gelooft bel dan zelf even dat nummer van de AMK of iemand anders die het niet gelooft kun je het meteen even checken.

Maakt geen reet uit of dit nep is of niet. Al is het maar 30% kans dat dit echt is dan nog moet je reageren. En niet op de manier zoals jij doet. Als je het allemaal zo goed weet geef dan gewoon normaal advies. Dat gezeik van jou de hele tijd.begint een beetje mijn strot uit te hangen. Betweter.
quote:Saaar schreef op 13 maart 2011 @ 20:48:

[...]

Als kiespijn.

Sja... eens!

En nu maar weer verder !
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:calvijn1 schreef op 13 maart 2011 @ 20:47:

[...]

Wel belangrijk!

Het AMK op maandag bellen of de politie meteen zal voor het kind in kwestie een heel verschil kunnen makenCalvijn is lees de reactie anders, nl dat het niet uitmaakt wie je belt als je maar meteen belt en actie onderneemt.
ben blij dat jullie mij missen en of dat met kiespijn is of niet.

doet mij deugd.
quote:rozzo schreef op 13 maart 2011 @ 20:47:

[...]

ik ben rozzo en volgens mensen hier ben ik een rellerT.

en wat is jouw verhaal?

Ik ben Calvijn en ik ben geen rellerT

Aangenaam
Frankly my dear, I don"t give a damn
Rozzo, ik heb je gestaft.
Ja, dat vind ik echt.
quote:Saaar schreef op 13 maart 2011 @ 20:52:

Rozzo, ik heb je gestaft.

ja zoals gewoonlijk doen jullie dat.

ben niets anders gewend.

ik zal jou ook even staffen ivm provoceren.
quote:calvijn1 schreef op 13 maart 2011 @ 20:47:

[...]

Wel belangrijk!

Het AMK op maandag bellen of de politie meteen zal voor het kind in kwestie een heel verschil kunnen maken ja lieverd, dat bedoelde ik ook. Het ging mij vooral om het gesteggel of het AMK wel of niet bereikbaar is en of je eerst het een of het ander moet bellen. Vooropstaat dat TO gelijk iets heeft gedaan.

offtopic: ben jij weer een beetje bekomen van de schrik?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Kunnen we om topic blijven ajb?
@Rozzo,

als jij een topic niet serieus kan nemen? wat doe je dan op dit forum??
quote:rozzo schreef op 13 maart 2011 @ 20:52:

[...]

mens ik weet de weg in de ggz dus gaat mij niets vertellen hoe het eran toe gaat.

en als je moet kotsen dan heb ik een teiltje voor je.Jij in de ggz? Arme mensen daar zeg, man, man, man het niveau in de ggz wordt met de dag dramatischer of........nee ik snap het al, je bent zelf patient natuurlijk. Heb echt zwaar medelijden met ze dat ze met zo iemand als jij moeten omgaan. Doeiiiiiiiiiiii de groeten ik verspil geen energie aan mensen zoals jij, doodzonde.
quote:rozzo schreef op 13 maart 2011 @ 20:52:

[...]

mens ik weet de weg in de ggz dus gaat mij niets vertellen hoe het eran toe gaat.

en als je moet kotsen dan heb ik een teiltje voor je.Als cliënt neem ik maar voor het gemak aan.
Ja, dat vind ik echt.
quote:Scuba schreef op 13 maart 2011 @ 20:55:

[...]

Jij in de ggz? Arme mensen daar zeg, man, man, man het niveau in de ggz wordt met de dag dramatischer of........nee ik snap het al, je bent zelf patient natuurlijk. Heb echt zwaar medelijden met ze dat ze met zo iemand als jij moeten omgaan. Doeiiiiiiiiiiii de groeten ik verspil geen energie aan mensen zoals jij, doodzonde.ik heb je gestaft.
quote:rozzo schreef op 13 maart 2011 @ 20:22:

spoedhulp 24/7 bereikbaar en jij kunt dat nr niet vinden.

zoek je aandacht of zo?

Dit topic is op dit moment 8 bladzijdes lang.

Sinds jij met dit bericht 4 bladzijdes geleden binnen kwam vallen, gaat het over jou.

Wie zoekt hier nou aandacht?!
quote:rosanna08 schreef op 13 maart 2011 @ 20:54:

[...]

ja lieverd, dat bedoelde ik ook. Het ging mij vooral om het gesteggel of het AMK wel of niet bereikbaar is en of je eerst het een of het ander moet bellen. Vooropstaat dat TO gelijk iets heeft gedaan.

Wederom eens.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
saar jij heb ik ook gestaft en nu?
Enn
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:dametje27 schreef op 13 maart 2011 @ 20:54:

Kunnen we om topic blijven ajb?

Ja graag

Ik persoonlijk zou trouwens meteen 112 bellen als ik getuige was van kindermishandeling. Dat nummer ken ik uit mijn hoofd. Zoeken ze daar maar uit wie ze sturen.
quote:Saaar schreef op 13 maart 2011 @ 20:56:

[...]

Als cliënt neem ik maar voor het gemak aan.ik heb je 2x gestaft, kind je hebt straks een probleem, wat ga je doen straks als als gebande forummer voor 24 hours?
quote:rozzo schreef op 13 maart 2011 @ 20:56:

[...]

ik heb je gestaft.ik jou al. dus dat zijn er voor jou inmiddels alweer 2 voor jou!
quote:rozzo schreef op 13 maart 2011 @ 20:57:

saar jij heb ik ook gestaft en nu?Ga je je weer met je huiswerk bezig houden.
Ja, dat vind ik echt.
quote:lulu1983 schreef op 13 maart 2011 @ 20:59:

[...]

ik jou al. dus dat zijn er voor jou inmiddels alweer 2 voor jou!daar ben ik blij mee maar laten we wel even OT blijven if you pleassssssssssse.
Wat heeft dat er mee te maken?
To is naar bed. En ik ga dat ook maar eens doen en ik hoop dat ze morgen meer weet. Welterusten mensen.
quote:rosanna08 schreef op 13 maart 2011 @ 20:54:

[...]

ja lieverd, dat bedoelde ik ook. Het ging mij vooral om het gesteggel of het AMK wel of niet bereikbaar is en of je eerst het een of het ander moet bellen. Vooropstaat dat TO gelijk iets heeft gedaan.

offtopic: ben jij weer een beetje bekomen van de schrik?

*Lief dat je het vraagt, het gaat wel weer*

Ik begrijp wat je bedoelt, ligt er niet aan wat je doet, als je maar iets doet
Frankly my dear, I don"t give a damn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven