Outsiders Deel 2

07-03-2011 20:55 1176 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier kletsen we verder.

Ik begin om 9 uur en het is hier vlakbij, dus ik kan lekker rustig aan doen.
Heidel, fijn dat je toch een leuk feest hebt gehad. En ook geslaagd op de rommelmarkt dus

Nichi, wat een dilemma, kan je er niet in adviseren. Ik blijf ook in een oorlogsgebied zitten als de pleuris uitbreekt, je verlaat niet zomaar je 'thuis', ook al zou dat het meest voor de hand liggende lijken.

VG, succes! En wat heerlijk hè dat je zo dicht bij huis werkt!

Ik heb geen spier/zadelpijn trouwens Heidel, mijn coniditie is wat dat betreft goed in orde. Is ook weleens anders geweest, maar ik beweeg nu immers wel heel wat uren per week, maakt verschil!
http://mens-en-gezondheid ... evolg-van-kernrampen.html
Met de pleuris uitbreken, bedoel ik dat de hel losbreekt, dat het een gevaarlijke situatie wordt, zoiets.

En tja, ik weet het allemaal, maar dan nóg is de keuze om maar je huis en haard achter te laten niet zo vanzelfsprekend als het lijkt. Zeker niet omdat het wordt betwijfeld hoe schadelijk die explosies nu eigenlijk zijn voor de mensen daar. Dus kan me het dilemma van Nichi best voorstellen.

Het is een beetje grauw hier Heidel, maar temperatuur voelt wel aangenaam.
Mmmm, ik zeg: doen! Ik krijg er spontaan trek van! Klinkt erg lekker Heidel!

Ik heb (nog) niks geboekt. Weet niet goed wat ik aan moet met mijn vakantie. Bedacht me vanochtend dat het misschien helemaal geen goed plan is uberhaupt vakantie te nemen. (nog meer tijd om na te denken en te piekeren)
Weer een update

Ben nu thuis bij iemand van de ambassade, maar die zegt niet veel meer te weten dan wat er op het nieuws gezegd wordt. Op dit moment waait de wind richting zee dus niet naar het zuiden waar ik zit. Ik ben nog steeds in Tokyo maar bekijk de situatie per minuut. Indien nodig ga ik naar Kyushu.

Ik heb gelukkig veel contact met het thuisfront en die zeggen ook dat ze me eerder zouden adviseren naar Kyushu te gaan dan naar Nederland simpelweg omdat het makkelijker vanuit hier te bereiken.

Akiko is voor zover ik weet met kinderen op weg naar Nederland.
..
http://www.timeout-reizen.nl/ruiterreizen.php
Dank je voor het meedenken Heidel. Ik kan in principe ergens al werken als begeleiding, maar dit is gewoon in NL. En tja, ach..ik twijfel erover. Weet momenteel even helemaal niet wat ik wil.
Ik ga even je buitenlandse links bekijken nu...
bij time-outreizen las ik ook iets over endurance en ze zijn ook op facebook "ruiter reizen"
Maar Time Out is behoorlijk prijzig volgens mij. Ik ga eens kijken..
Ik zie verschillende endurance tochten, welke bedoel jij? Wil je de link even plakken hier?
Oh ik zie het al Heidel.., nou, als ik dat ga doen, mag ik er direct nog twee weken vakantie aan vastplakken denk ik
http://timeout-reizen.nl/content/reis.php?rid=201 nummer 1
http://timeout-reizen.nl/content/reis.php?rid=65 nummer 2
Ooh ja, ik had alleen die 'Mekka van Endurance' gelezen. Heel gaaf, maar ook heel pittig. Die andere is wat meer ontspannen. Ook super leuk! Zeker iets om te onthouden!

Wat ook nog een optie is, is mijn familie opzoeken in Andalusie(haal ik zo weer weg), daar kan ik altijd naar toe en ben ik ook al vaak geweest. Voordeel: goedkoop en altijd mooi weer. Nadeel: dan zie ik niets nieuws.

Pff. Ja, ik ben een zeikerd en weet echt niet wat ik wil...en voor mijn gevoel nadert mijn vakantie al voordat ik er erg in heb!
quote:heidelberg schreef op 14 maart 2011 @ 15:04:

[...]

hoezo?Omdat er dan elke dag urenlang heel fanatiek gereden wordt.

I

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven