Ik vind het maar eeenng!

26-12-2010 22:28 2006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok dus ik met mijn grote mond over liefdes en dat soort gedoe, niet aan mij besteed enzo.

Nou ik geloof dat ik het te pakken heb en niet een beetje ook...en geheel overwacht.

Tijdens een van mijn reisjes in Scandinavie op een feestje leuke jongen ontmoet...leuk mee verteld, leuke spanning, veel gelachen, zó leuk. Totdat ik hoorde dat ie 22 is *slik*...ik ben 29. Maar toch die chemie...zo onweerstaanbaar.

Met zijn leeftijd in mijn achterhoofd heb ik die avond netjes met een knuffel (maar da's best normaal daar) afgesloten. En nu sinds 2 weken thuis, we skypen en msnen ons suf!

Ik heb de stoute schoenen aangetrokken, 31 december ga ik terug, alleen, naar zijn appartement, oud en nieuw vieren. Ik weet nog steeds niet wat me overkomen is maar hij zit in mijn hoofd en wil er ook niet meer uit, en het is wederzijds. Ben ik nu vrijgezel nog, ja toch he? Jeetje over een aantal dagen zie ik 'm weer...help! Weet niet waarom ik dit typ maar ik bedacht me net dat het nog maar een aantal dagen is en ik begin 'm best te knijpen nu

Waaaaar is mijn ratio?!
VC; je motto.... ik kom niet meer bij...
Vad fitta att svensken är tillbaka hemma nu Snuggie! Hur är det med dig? Jag började med en snabbkurs i svenska, kunde han komma tillbaka och en "vän" med dig.
Ik laat me dat straks even vertalen Hanneke, ik weet in ieder geval wel wat fitta betekend haha

Had gezien dat je de foto's al ontdekt had

Ben niet in de stemming om gelijk alles neer te pennen, dat voelt even nog iets te masochistisch aan. Ik ga eerst op mijn gemakje alles bijlezen, heb niet altijd alles gevolgd.

Maar ook na 9 dagen op elkaars lip te hebben gezeten kan ik zeggen dat ik geen moment heb gehad dat ik snakte naar "alone time", of even stilte. Was ook wel goede test voor ons als koppel aangezien we nu meer tijd hebben gehad om het normale leven met elkaar te beleven, en dat beviel goed, bijna te goed. Ik heb vandaag wel even een paar traantjes gelaten. Op het vliegveld met alleen een glazen wand tussen ons, pratend door de telefoon nadat hij al door de douane was geweest was even een brok in de keel moment. Zo dichtbij maar ook zo onbereikbaar. En ja toen hebben we inderdaad klef met onze handen tegen elkaar tegen die wand aangestaan en elkaar even goed in de ogen gekeken.

En toen ben ik weggelopen en in de auto een paar tranen gelaten. Nu ook weer biggelen ze over mijn wangen, wat een kutdag.
Een huggie voor snuggie!! (Ja, hier heb ik de hele dag op zitten broeden )

Snygg, wat fijn dat het zo leuk is geweest! Ik had niet anders van je verwacht, dat je weet wat "fitta" betekend

Mooi kut dat 'ie weer terug is hoor! Hoe is het uiteindelijk gegaan met je dochter erbij? Ik hoop dat je zenuwen van te voren ongegrond bleken te zijn!
Ze wil toch nog even niks meer kwijt dan dit, Han. De rest horen we nog wel.

Snuggie (klinkt inmiddels bijna als Sloggie ) rustig aan he. hoort erbij. Liefs!
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Very Cherry schreef op 13 maart 2011 @ 20:18:

Ze wil toch nog even niks meer kwijt dan dit, Han. De rest horen we nog wel.jajajajajajaja, het is me nu wel duidelijk hoor quote:Snuggie (klinkt inmiddels bijna als Sloggie ) rustig aan he. hoort erbij. Liefs!Misschien kickt Zweed op Sloggies? Wel handig hoor, scheelt een hoop tripjes naar de Hunkemöller
Nou ja, 9 dagen zal d'r niet altijd om mijn geilst hebben uitgezien. Weet ie gelijk hoe dat eruit ziet

Met mijn dochter ging het verbazingwekkend goed. Ik had van die "awkward moments" verwacht. Maar eigenlijk kan ik echt niet mopperen. We hebben optochten met zijn 3en bekeken en op een zonnige middag heb ik met haar zitten te hinkelen hier achter op ons terras. Na ons rondje vroeg ze of Zweed ook wilde meedoen, die dat ook nog deed ook, vond ie leuk, kon ie ook nog even kinds doen...nou ok dan. Ondertussen kreeg ik een telefoontje van mijn moeder (broer van mij z'n relatie was over na 4 jaar blablabla of ik langs wilde rijden bij 'm aangezien ze zelf niet in Nederland woont). En ondertussen hoor ik meisje in het Nederlands tegen Zweed lullen en hij probeert er wat van te maken, dat was wel beetje grappig moet ik zeggen want toen ik terug naar buiten kwam zei ie: heeelppp je dochter praat tegen mij en ik weet niet wat ze zeeehheechtt"

En thanks VC, het gaat ook wel weer beter na 2 koppen koffie, ik heb ook een ontiegelijk slaaptekort, dan komt dat misschien even wat scherper binnen. Komt goed
Klinkt als een groot succes, Snygg!! Fijn!!
Jouw dochter is net zo oud als mijn zusje denk ik, en die doet dat dus ook! Tegen mensen die geen Nederlands spreken hele verhalen ophangen. .
quote:Very Cherry schreef op 13 maart 2011 @ 14:39:

[...]

Ik vind alles best, zolang Kenau hier maar niet komt miepen

Mag ik lekker zelf weten!
Goedemorgen een ieder
Goedemorgen snygg, gaat het al een beetje beter?
Goeiemorgen Snuggie
Goedemorgen/middag! Snyggie, die hand tegen de glasplaat, oh ik zie t zo voor me, jeetje wat een rot moment dat afscheid nemen.... Veeeeeel sterkte met afkicken van die fijne dagen samen!
Waauw, Snug, wat fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad samen!
Goedemiddag Snuggel!
Hallo ladies,

even een seintje van mij. Het is hier beetje chaos in de tent.

Lievelingsopa van meisje is al een tijdje niet goed (lees suicidaal) en heeft weer een poging ondernomen, en is nu nog in kritieke toestand.

Broer zijn relatie is na 4 jaar gestrand die vergt ook energie want eerste relatie en zoekt antwoorden dus die hangt ook emotioneel aan de telefoon.

Ruzie met Zweed gehad vandaag maar dat is weer opgelost maar ook dat heeft er vandaag even ingehakt. Dus beetje veel van het goede afgelopen 36 uur.
.........Jezus....Snuggel...... ik weet niet eens wat ik moet zeggen....
Ik zit hier maar beetje stilletjes muziek te luisteren.

Kans is groot dat ie het niet redt deze keer....hoe vertel je een kind van 8 dat haar lievelingsopa zichzelf van z'n leven heeft beroofd? Die ze de afgelopen 2 maanden niet gezien heeft sowieso omdat ie al zo diep in de put zat en niet zichzelf was. Ik deed het altijd af met dat ie in het ziekenhuis was en ziek was en dat was ok maar nu dan? Het is niet aan de orde nog, en ik hoop dat het niet hoeft maar kans zit er dik in dat ie de nacht niet door komt.
Pfff... ik ga even meedenken en googlen. Kom er op terug.
Kinderboeken rouwverwerking 'algemeent'

AVI 6, boek over zelfdoding van een zusje
Pff... moeilijk... weinig te vinden zo in een eerste paar zoekopdrachten
Je hoeft meisje nog niet alles uit te leggen Snugje, "Opa is heel heel ziek en gaat misschien dood", is genoeg. Wij grote mensen weten dat 'ie ook echt ziek is, toch? Alleen je ziet het niet van de buitenkant, en dat is voor de zieke zelf ook lastig.
Wil je iets kwijt over de härrie met Zweed, of liever niet?

Wel jammer dat je het nu niet kan goed-rampetampen
quote:mymelody schreef op 13 maart 2011 @ 15:20:

VC; je motto.... ik kom niet meer bij... Dat is een John Cleese quote MM, uit Fawlty Towers

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven