Ik vind het maar eeenng!

26-12-2010 22:28 2006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok dus ik met mijn grote mond over liefdes en dat soort gedoe, niet aan mij besteed enzo.

Nou ik geloof dat ik het te pakken heb en niet een beetje ook...en geheel overwacht.

Tijdens een van mijn reisjes in Scandinavie op een feestje leuke jongen ontmoet...leuk mee verteld, leuke spanning, veel gelachen, zó leuk. Totdat ik hoorde dat ie 22 is *slik*...ik ben 29. Maar toch die chemie...zo onweerstaanbaar.

Met zijn leeftijd in mijn achterhoofd heb ik die avond netjes met een knuffel (maar da's best normaal daar) afgesloten. En nu sinds 2 weken thuis, we skypen en msnen ons suf!

Ik heb de stoute schoenen aangetrokken, 31 december ga ik terug, alleen, naar zijn appartement, oud en nieuw vieren. Ik weet nog steeds niet wat me overkomen is maar hij zit in mijn hoofd en wil er ook niet meer uit, en het is wederzijds. Ben ik nu vrijgezel nog, ja toch he? Jeetje over een aantal dagen zie ik 'm weer...help! Weet niet waarom ik dit typ maar ik bedacht me net dat het nog maar een aantal dagen is en ik begin 'm best te knijpen nu

Waaaaar is mijn ratio?!
*weg*
Hey Kenau, ben je d'r ook weer? :-)

Je klinkt een stuk uuhh hoe zal ik het zeggen "gematigder"? Alsof je er meer vrede bij hebt bij de situatie, of lijkt dit zo omdat je hem recent nog gesproken/gezien hebt? Jammer blijft het wel, was mooi geweest als ie zelf ook dat hoofdstuk gesloten had en jullie iets moois konden opbouwen.

Nou vanavond nog maar een afrondend gesprek gehad over zijn gesprek met haar. Zij was inderdaad tijdens het gesprek best duidelijk over haar bedoelingen voor "old times sake"....en nog haar nogmaals duidelijk verteld dat dat er echt niet in zat. Volgens haar hoefde niemand het toch te weten? Maar hij was er klaar mee dat ie haar een vinger wilde geven en zij dan toch voor de hele hand ging. Misschien zou ik het niet weten maar hij wel en dat wil hij niet. Hij wil eerlijk tegenover mij zijn en écht met mij zijn zonder vage ex-en en toestanden. En ik wil hem 't liefst een dikke knuffel geven. Stomme afstand.
Ik weet het niet, Snug, de tijd zal het leren!

Sjonge, die ex heeft wel ehm..aparte ideeen.

Stiekem met hem naar bed en jij hoeft het niet te weten?

Gingen ze zo met elkaar om? Bijzonder.
Snygg, neem het van mij aan (zelfverklaard ramdebiel op gebied van liefde) die ex, dat is gewoon een lelijke, domme, debiele koe. Maar dat neemt niet weg, dat Zweed een lieve, charmante, stoere, potente boer is, die de koeienfokkerij vaarwel heeft gezegd en is gaan boeren in ehmmm... *heb je een voorkeur?* ....schapen?
Han Ramdebiel?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ja? Ehh.. shit.., heb ik weer iets verkeerd gezegd? (In mijn repertoire zit namelijk ook "verfromfraaid" en "Katheter" i.p.v. "Katheder" )

En die Zweedse boer van jou, die is natuurlijk van overgestapt van koeien naar kippen. Jij bent tenminste een lekker chickie, en die ex een gevlekte (sproeten) koe! Zo!

Schitterende typo, Han!

Die ex heeft ook weinig trots, dat ze zich nog steeds aanbiedt terwijl hij met jou is.
Begin nou niet over koeien Han, met die metafoor heb ik net afgerekend
Ik meende het eigenlijk serieus... Hoe heet het dan? Ik zeg al 26 jaar ramdebiel .... .... ...... ...... oeps?
Randdebiel natuurlijk!

Ik dacht dat je geinspireerd was geraakt door al die topics over mannen en sterrebeelden!

Rammen zijn grote debielen namelijk. * steekt hand in eigen boezem*
O.

Aha.

*slik*

juist.

Nooit geweten......
ik weet dan weer niet wat er is mis is met 'verfromfraaid'

edit oh een r-etje teveel...wist ik ook niet
Ik vind het nu al een klassieker, de Ramdebiel.

Nee, hier kom je niet meer vanaf.
Is trouwens ook een kenmerk van autisme he, spreekwoorden en uitdrukkingen nét even verkeerd gebruiken
Ik heb laatst een test gedaan. Ik scoorde 32%. Ik helemaal blij, want dat leek me hartstikke laag!! Staat twee regels verder dat het gemiddelde van een Nederlandse vrouw op 14% zit.....

Ik ben wel een beetje autistisch. Ik ben vandaag uit eten geweest met mijn moeder, haar partner en mijn zusje. Mijn moeder "zou eerder komen". Maar ze had geen tijd gezegt. Ik was helemaal ontdaan. Gebeld, nam ze niet op. En dan blokkeer ik dus helemaal... Pas toen ik wist hoe laat ze zou komen, kon ik verder met wat ik eigenlijk moest doen. Stom he? En toen ze uiteindelijk later kwam was ik wéér helemaal van slag. En als iemand anders zijn of haar shampoo op mijn plankje zet, dan ben ik helemaal van de wap als ik 'sochtends de douche in loop. (Ik deel een douche+WC) Heel gek
quote:DeKenau schreef op 15 maart 2011 @ 22:14:

ik weet dan weer niet wat er is mis is met 'verfromfraaid'

edit oh een r-etje teveel...wist ik ook niet Het is toch verfomfaaid? Maar "verfromfraaid" klinkt veel beter, veel kreukeliger.
Katheter is daarentegen weer wél goed, Rammeke
quote:Very Cherry schreef op 15 maart 2011 @ 22:23:

Katheter is daarentegen weer wél goed, Rammeke

Ja. Dat dácht ik ook. Totdat ik moest spreken voor een (vrij grote) groep docenten, proffesoren etc. op de uni (ik stond op een podium achter zo'n spreek-zuil), en ik zei

"Daar sta ik dan, achter de katheter"

Nouja. het ijs was gebroken zal ik maar zeggen. Alleen kwam ik daar pas achter nadat ik mijn presentatie had gehouden, en aan iemand navroeg waarom ze nu zo moesten lachen.
En Rammeke is wel weer een leuke voor de collectie.

Hanseke Rammek? Is dat wat voor een nieuwe nick ofzo?
ooh, ik dacht dat je zo'n buisje bedoelde voor het plassen!
O, díe katheder ja ik snap de hilariteit. Je kon zeker gelijk aan het katheter
Nou, ik snapte de hilariteit dus niet Ik dacht dat ik het goed zei en dacht "Nou jongens, zó briljant was die opening nu ook weer niet?" Maar goed, ik vond het wel lekker makkelijk, informeel en vrolijk, dus vol enthousiasme verhaal afgemaakt, en dus pas na afloop mijn spreek fout ontdekt
quote:hanneke000 schreef op 15 maart 2011 @ 22:27:

En Rammeke is wel weer een leuke voor de collectie.

Hanseke Rammek? Is dat wat voor een nieuwe nick ofzo?

Nieuwe optie:

Hanseke Karam?
quote:hanneke000 schreef op 15 maart 2011 @ 22:34:

[...]

Nieuwe optie:

Hanseke Karam?Je slaat door
Ik zou anders serieus een nickchange overwegen. HansekeKaram000

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven