Ik wil een sigaret!
woensdag 16 maart 2011 om 23:25
Goedenavond allemaal!
Zoals de titel zegt; ik wil een sigaret! Ik heb de hele avond aan een verslag gewerkt en ik heb geen sigaretten meer
Vanmiddag om half 3 mn laatste gerookt en aangezien ik morgen pas weer geld krijg, heb ik vanavond voor t slapen gaan geen sigaret.
Nog meer mensen die zich zielig voelen of behoefte aan een sigaret hebben?
Liefs Knoop
Zoals de titel zegt; ik wil een sigaret! Ik heb de hele avond aan een verslag gewerkt en ik heb geen sigaretten meer
Nog meer mensen die zich zielig voelen of behoefte aan een sigaret hebben?
Liefs Knoop
woensdag 16 maart 2011 om 23:28
ik rookte heel heel soms. Nu mijn man is overleden heb ik de behoefte nog veel meer. Heb nu 2 maal sinds zijn overlijden gerookt maar het idee dat ik op die manier meer risico loop om juist die *** ziekte te krijgen waaraan hij is overleden zorgt ervoor dat ik er niet van kan genieten en ze weg gooi. Hij had er ook een hekel aan dat is soms rookte.
Maar ik gedachte ben ik een kettingrookster geworden.
woensdag 16 maart 2011 om 23:29
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 16 maart 2011 @ 23:28:
ik rookte heel heel soms. Nu mijn man is overleden heb ik de behoefte nog veel meer. Heb nu 2 maal sinds zijn overlijden gerookt maar het idee dat ik op die manier meer risico loop om juist die *** ziekte te krijgen waaraan hij is overleden zorgt ervoor dat ik er niet van kan genieten en ze weg gooi. Hij had er ook een hekel aan dat is soms rookte.
woensdag 16 maart 2011 om 23:31
Maar waarom voel jeje zielig?
Omdat je geen sigaretje kan roken?
Als dat het is, moet je vooral doorzetten, want afhankelijk zijn van zo'n stom iets, is verschrikkelijk (stom)
Maar het is o zo moeilijk,
Dus heel veel sterkte.
En gewoon doorzetten en niet roken, hoeveel je het ook wilt.
(je kan het, echt, meerdere zijn je voorgegaan)
Omdat je geen sigaretje kan roken?
Als dat het is, moet je vooral doorzetten, want afhankelijk zijn van zo'n stom iets, is verschrikkelijk (stom)
Maar het is o zo moeilijk,
Dus heel veel sterkte.
En gewoon doorzetten en niet roken, hoeveel je het ook wilt.
(je kan het, echt, meerdere zijn je voorgegaan)
woensdag 16 maart 2011 om 23:33
woensdag 16 maart 2011 om 23:36
quote:Knoopje11 schreef op 16 maart 2011 @ 23:33:
Ja stoppen is beter, ik weet het. Ben al erg trots op mezelf dat ik van 1 pakje per dag naar 6/7 sigaretten per dag ben gegaan:D
@ Spoken: Nee helaas.
Denk echt dat het zonder sigaret naar bed gaan word, tenzij die tip van blijfgewoonbianca helpt..
Neeee niet doen hoor. Bianca is een beetje gek
Knap trouwens dat je al zo geminderd bent.
Ja stoppen is beter, ik weet het. Ben al erg trots op mezelf dat ik van 1 pakje per dag naar 6/7 sigaretten per dag ben gegaan:D
@ Spoken: Nee helaas.
Denk echt dat het zonder sigaret naar bed gaan word, tenzij die tip van blijfgewoonbianca helpt..
Neeee niet doen hoor. Bianca is een beetje gek
Knap trouwens dat je al zo geminderd bent.
woensdag 16 maart 2011 om 23:36