Ik vind het maar eeenng!

26-12-2010 22:28 2006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok dus ik met mijn grote mond over liefdes en dat soort gedoe, niet aan mij besteed enzo.

Nou ik geloof dat ik het te pakken heb en niet een beetje ook...en geheel overwacht.

Tijdens een van mijn reisjes in Scandinavie op een feestje leuke jongen ontmoet...leuk mee verteld, leuke spanning, veel gelachen, zó leuk. Totdat ik hoorde dat ie 22 is *slik*...ik ben 29. Maar toch die chemie...zo onweerstaanbaar.

Met zijn leeftijd in mijn achterhoofd heb ik die avond netjes met een knuffel (maar da's best normaal daar) afgesloten. En nu sinds 2 weken thuis, we skypen en msnen ons suf!

Ik heb de stoute schoenen aangetrokken, 31 december ga ik terug, alleen, naar zijn appartement, oud en nieuw vieren. Ik weet nog steeds niet wat me overkomen is maar hij zit in mijn hoofd en wil er ook niet meer uit, en het is wederzijds. Ben ik nu vrijgezel nog, ja toch he? Jeetje over een aantal dagen zie ik 'm weer...help! Weet niet waarom ik dit typ maar ik bedacht me net dat het nog maar een aantal dagen is en ik begin 'm best te knijpen nu

Waaaaar is mijn ratio?!
Nou ik ga dan nu nog even de maandag als update voor vandaag.

Na ons vast ochtendritueel van sigaretje en koffie achter op het terras gingen wij weer es op zoek naar een winkel die wél open is op Carnavalsmaandag.

Na veel vijfen en zessen was uiteindelijk de Appie in Maastricht de enige die open was en hebben we ons tegoed gedaan aan verse broodjes, doughnuts en nog meer van die dingen die niet goed voor de lijn zijn. Lekker knus wederom met zijn 3en aan het ontbijt gezeten. Persoonlijk vind ik dat zo'n fijn ritueel als je vrij bent. Gewoon zitten met zijn allen aan tafel, geen gehaast, alleen lekker met zijn allen van de vrije tijd genieten en kletsen. Terwijl Zweed en ik de tafel zaten af te hebben ruimen zei ik tegen kindje dat ze een hinkelbaan op het terras mocht tekenen. Zij ijverig aan de slag met krijt en binnen no time zaten we met zijn allen weer buiten, onder het genot van een kopje koffie en radio op de achtergrond. Zo hebben wij samen een half uur op een been rondgesprongen totdat het rondje klaar was. Terwijl ik naar binnenging voor een koffie refill ging mijn telefoon, en vroeg kindje dan maar aan Zweed of hij met haar wilde hinkelen. Dat wilde hij wel, was ook echt schattig om hun met zijn 2en zo te zien. Hij verstond er niks van, en zij maar stug doorkletsen in het Nederlands haha.

Later in de middag zou een vriendin van mij komen inclusief kindje en zodoende was het dus ook een gezellige drukte. Zweed en vriendin kennen elkaar dus dat was ook helemaal niet onwennig. De kids wilden samen boven spelen, dus hebben we die lekker laten ravotten terwijl wij 3en beneden ons zaten te bedenken wat we met het avondeten gingen doen. Aangezien het carnaval was kon eigenlijk de friet met zuurvlees niet uitblijven. Deze heb ik dus met Zweed gehaald hier in de buurt terwijl vriendin op de kids lette. Na het eten deed zij hun ook in bad terwijl ik de zolder opging om mijn jurk te zoeken aangezien we 's avonds de stad in wilden gaan om ook te carnavallen. Ik heb nog een oude badjas daar in een doos aangetroffen en die heb ik mee naar beneden genomen en heeft hij aangetrokken. Natuurlijk mocht die draak van een hoed niet ontbreken en heb ik 'm ook nog zijn wangen beschilderd met een bloempje en een hartje. Zelf ook in mijn jurk gehesen, kroontje op, make-up en dan nog even met kindje verhaaltje lezen en hop het bed in. Nadat de kinderen op bed lagen heb ik Zweed en vriendin op een glaasje wodka getrakteerd en zijn we gelijk naar de stad vertrokken om ons te mengen in het feestgedruis. Het was ook behoorlijk druk, op sommige plaatsen moest je je echt door de menigte heen wurmen. Zelf ben ik niet zo groot en hij weet de weg niet, maar hij deed me liefdevol door de mensenmassa loodsen.

Ik besloot eerst een rondje te maken met Zweed door de binnenstad zodat hij een goede indruk kreeg van ons carnaval. En hij vond het geweldig. Dat iedereen zo ongedwongen op straat, maakt niet uit hoe oud of jong met zijn allen een feestje kon bouwen. En dat ook zelfs de ouderen veel tijd en moeite in een pak hadden gestoken. Hij had geen idee hoe hij dit nou thuis moest uit leggen haha. Voor iemand die dit totaal niet kent is het natuurlijk moeilijk om een voorstelling te maken. En als je het probeert uit te leggen wordt het er niet echt beter op

Afijn we besloten om van een pleintje ook onze standplaats te maken en zo hebben we daar de avond al dansend afgewisseld met wat kussen doorgebracht. Rond een uur of half 2 vonden we het wel weer genoeg geweest en zijn we weer huiswaarts vertrokken. Moe maar voldaan, en eerlijk is eerlijk, ik hou niet van carnaval maar het was best gezellig (kan ook aan mijn gezelschap hebben gelegen )

Thuis hebben we ons ontdaan van de feestkleren, een flesje wijn open getrokken (ik moest rijden dus drinken kon niet en hij had zelf ook maar 2 biertjes gehad) en namen we het er nog even van. Tussen het wijntjes drinken hebben we op youtube liedjes van "onze tijd" laten zien. Hij vond het niet zo leuk want al zijn liedjes kende ik al maar hij de mijne natuurlijk niet....dus ja daar kwam het leeftijdsverschil even om de hoek kijken

Lekker jolig vertrokken we naar boven en hebben nog een heerlijke tijd tussen de lakens beleefd....tot pak 'm beet een uur of half 6 We hoefden er 's morgens toch niet uit dus daar hebben we natuurlijk flink misbruik van gemaakt haha.
ik realiseer me net dat jullie serieus ongeveer 25% van de tijd hebben geneukt

Maar het klinkt te gek Snuggel!
Haha snuggie. Wat een heer-lijk-e tijd moet dat zijn geweest. Klinkt fantastisch, de zweed die afwas, hinkelt. En al die sekspartijen. Fantastisch.

En een hele goede en blije start van mn dag
quote:hanneke000 schreef op 17 maart 2011 @ 07:47:

ik realiseer me net dat jullie serieus ongeveer 25% van de tijd hebben geneukt

Maar het klinkt te gek Snuggel!

dat had ik me al lang gerealiseerd, maar ik klaag niet!

het was ook héél erg goed, was het beste idee van 2011 al zeg ik het zelf.
Nou, ik hoop niet dat het het beste van 2011 was hoor! Dat zou zo jammer zijn van de overgebleven 9,5 maand!
Nee de klapper bewaar ik voor strakjes natuurlijk

Ik zou zeggen begin maar eens met titelsuggesties voor deel 2 te komen
Sjonge, ik heb wat gemist zeg! Snuggie, ik ben heel blij voor je dat je het zo geweldig hebt gehad met je vriend en je dochtertje Vervelend dat daarna die domper erop kwam van de opa van kindje en de verbroken relatie van je broer. Ik hoop dat het inmiddels al wat beter met beiden gaat. Is opa altijd zo ongelukkig geweest of is ie oud en alleen en gewoon klaar met het leven?

En ook wel gek om te lezen over de carnaval die je nog gewoon gevierd hebt met je ex-'schoonzus'. Zag je aankomen dat die relatie geen lang leven beschoren was of kwam het voor iedereen uit het niets dat het uitging? In mijn omgeving gaan opeens allerlei relaties uit waarvan ik het nooit verwacht had. Dat beangstigt me altijd wel een beetje. Ik weet natuurlijk wel dat je nooit garantie hebt dat je bij elkaar blijft enzo, maar toch... Gelukkig schrikt vriend er altijd net zo van als ik en is hij net zo verbaasd als ik als mensen het uitmaken omdat ze niet meer zo verliefd zijn als in het begin.
En Hanneke Ramseke, weet niet of je dit nog leest want weet niet wanneer je weggaat, maar heel veel plezier met wat je gaat doen. (Lekker weekendje weg ofzo?) Geniet ervan!

DK, heb ik nou ergens gezien dat jij een date hebt gehad met PM? En begrijp ik goed dat het meer een soort afsluiter werd?
quote:Snyggin schreef op 16 maart 2011 @ 23:25:

Hoeveel posts moet je hebben? 2000 toch?

Da's mooi ik heb nog een aantal dagen om bij te pennen

En you have fun! en snel weer terug he....wanneer ben je terug trouwens?

Ik heb zelf ook in Maastricht gewoond en met een beetje geluk verhuis ik terug volgende maand dus of je me kent of niet..hoe oud ben je?Ik ben 28 jaar. Maastricht is de stad ^^ ... Daor spreke ze neet breid mer laank ^^
quote:SexNJaZz schreef op 16 maart 2011 @ 22:40:

huntje gezien jouw huidige situatie hoop ik dat je mijn sarcastische humor kunt waarderen, zo niet, laat het me even weten, het is iig niet verkeerd maar met ook de nodige zelfspot naar ons Brabantse gedachtegoedje bedoeld oke?Ja hoor, wees maar niet bang, ik kan goede sarcastische humor zeer waarderen :D
Nou mijn broer en zijn ex zijn 4 jaar samengeweest (leuk detail, mijn broer is maar 6 maanden jonger dan Zweed). Dit was zijn eerste relatie dus ik vind het best lang dat ze zijn samengeweest natuurlijk ook met de ups en downs, ze zijn met elkaar van het tiener zijn gegroeid naar jong volwassenen. Nu is de stakker bang dat ie nooit meer een vriendin zal vinden...de gek

Ja Maastricht is te gek , ben blij als ik weer daar terug kan en uit dit dorp ga.

Welke school heb je gezeten? Ik heb op 't Jeanne d'Arc een tijd rondgezworven.
quote:Snyggin schreef op 17 maart 2011 @ 10:00:

Dit was zijn eerste relatie dus ik vind het best lang dat ze zijn samengeweestZou het graag beamen, maar ik bedenk opeens dat ik ook de eerste echte vriendin van mijn vriend ben (eerste relatie die langer dan 3 weken duurde, that is...). Haha, niet echt een geruststelling dus Maar ik ben er gelukkig nog steeds van overtuigd dat we samen oud gaan worden. (Zijn inmiddels 5 jaar samen, dus al een stukje op weg )
"Fuck Productiviteit. Fuck Zweed"

"Zweden neuken voor beginners"

"Vluggertjes voor beginners"

"Kärlek och jävla på hans svenska. Och vice versa."

Ik denk verder
Je in het zweed neuken
quote:hanneke000 schreef op 17 maart 2011 @ 11:36:

"Fuck Productiviteit. Fuck Zweed"

"Zweden neuken voor beginners"

"Vluggertjes voor beginners"

"Kärlek och jävla på hans svenska. Och vice versa."

Ik denk verder

Ik denk dat je meer knulla meent dan jävla, dat is een scheldwoord maar niet als je letterlijk neuken meent, as far as I know

Ik had zelf deze bedacht:

jag knullar en svensk

Ik neuk een Zweed
.

Bedankt! Ik had even wat opvrolijking nodig want ik zit zometeen voor de zesde keer in twee maanden tijd bij de tandarts .
quote:Snyggin schreef op 17 maart 2011 @ 12:02:

[...]

jag knullar en svensk

Jongens, wat een ordinaire titels allemaal! Wáár is de romantiek?
Joehoeeee! Schiphol meld zich!

"Svett och Svensk"?
quote:Snyggin schreef op 17 maart 2011 @ 12:02:

[...]

Ik denk dat je google translate meer knulla meent dan jävla, dat is een scheldwoord maar niet als je letterlijk neuken meent, as far as I know

Ik had zelf deze bedacht:

jag knullar en svensk

Ik neuk een Zweed
Kålrot jävla i svett? Maar dan dus met het knullar-werkwoord waarvan ik niet weet hoe ik het moet vervoegen?
Wat hebben, IKEA, Balletjes, ABBA, Nils Hogerson, de Nobelprijs, Karel XVI Gustaaf, Zweet en Snyggin gemeen?
quote:arnan86 schreef op 17 maart 2011 @ 09:42:

En Hanneke Ramseke, weet niet of je dit nog leest want weet niet wanneer je weggaat, maar heel veel plezier met wat je gaat doen. (Lekker weekendje weg ofzo?) Geniet ervan!Het is niet een lekker weekendje weg, helaas. maar bedankt voor de eh... ja, hoe heet zo iets eigenlijk? "Toewens"?
Mijn laatste internet minuten zijn ingegaan. Nu al maar vast een happy new topic gewenst Dat het maar een fijne bevalling en een mooie titel mag worden!
Ehm, je bent maar heel even weg toch? Ik krijg de indruk trouwens dat ik je eerder sterkte moet toewensen dan veel plezier, maar voor de zekerheid wens ik je allebei tot snel!
Hannie!! Ik ga je opmerkingen missen hier hoor en je grappen en grollen!

Heel veel sterkte danwel plezier toegwenst!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven