Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Grrr daar gaat mijn tiara
Hier alle mannen (incl. Lunaman en hond) in diepe rust.

Net 3 manden was weggewerkt. En ik ben nog niet bij.

Diri is back. Fijn.

En nee, tiara is nie veur aw.

Inad, hoop dat Chica snel opknapt.

Vervelend als je ziet dat ze ziek zijn en zelfs de huisarts komt er niet achter wat het is.

Pep, ik gok dus ook op waterpokken.

Heb ook wel eens gelezen dat als ze het voor hun eerste verjaardag krijgen dat de kans dan groot is dat het nog eens terugkomt? Anyone?

Eow, kan me goed voorstellen dat docu heel confronterend is voor jullie. Wel goed dat je zelf merkt dat je het nu beter trkt dan tijdje terug. Toch een teken dat je het een plaats aan het geven bent en vooruit kijkt.

Kess, ouwe zuipschuit.

En dan in jouw toestand film kijken. Hoeveel minuten heb je bewust meegemaakt?

Nu even naar ns.
Nog een poging, tiara????

Bed wil me nog niet hebben.
3 manden en nog niet bij, arme Luuntje, ik vouw even met je mee oke? Mijn huis blinkt al, kan best even mouwen uit de handen steken.
Heb nog zo'n lang to-do lijstje.

Ook nog schoolwerk:stagiaires beoordelen en verslagen maken. Hik er al de hele vakantie tegenaan omdat het geen positieve verslagen zullen zijn.

Niet dat ik nu zo'n strenge juf ben, ligt meer aan de stagiaires die ik binnen kreeg: 2 extra kindertjes.
oei dat klinkt niet oke, 2 extra kindekes.....hoe lang moet je ze nog begeleiden? Kun je de school niet bellen voor nieuw plan van aanpak met de stagiares?? Zo irri....

Heb ik jullie hier wel een goed 2008 toegewenst???? BIJ DEZE...vind jammer dat ik op het oude topic door Kess ben benoemd als stinkerd van het jaar, hoe komt ze er bij? Spuit zelfs mijn fruitvliegjes in met Gucci Rush
Stagiaires blijven nog tot eind januari. Einde is dus gelukkig in zicht.

Heb net besloten dat ik niks nuttigs meer doe vanavond. Neh.

Jij een glaasje, dier?

Oei dat is een aannemelijk bod, Luna, ik sla er eentje achterover en ga dan echt naar bed. Jij niets meer doen he, geniet van je avondje!!!!
Voor dadelijk welterusten dan Diri.

Ik ga het ook niet heel laat maken.

Tot morgen maar weer.
Haai,

Ik kom even langswaaien voor de tiara

Chica slaapt eindelijk eens diep en heb avond benut door heerlijk op de bank film te kijken. Nu even forummen en dan snel bed in.

Pep, hoop op een goede nacht

Luna, ja kans op terugkeer is er als ze het voor 1e verjaardag krijgen, maar naarmate ze het jaar naderen is die kans weer minder en Wup is bijna één dus dat zal wel meevallen. Chica heeft het misschien gehad toen ze 8 maanden was (paar vlekjes) maar dat weet ik niet zeker. Nadien is ze er heel vaak mee in contact geweest (op kdv, Mini van Mille enz) maar ze heeft het niet gekregen dus misschien al gewoon resistent.

Passoa is trouwens vies beh bah, maar dit terzijde

Luna, Diri, slaap lekker! Hoop op goede nacht voor iedereen.

Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Brak met een hoofdletter, dat ben ik . Wup de hele nacht ieder uur heel hard gehuild en ik `m maar zielig vinden. Niks aan de hand met dat jong; niet verkouden, vlekjes zijn al bijna weg. Etter (even voor de zekerheid een maar ik ben niet echt blij)

Nu eerst boodschappen, dan hebben we dat iig gehad.

quote:Laluna schreef op 04 januari 2008 @ 22:16:

[...]

Haha, wou dus ook onze aanstaande date cancellen, Pep.

Vind het niet erg dat Frummels waterpokken krijgen, maar ziet niet uit op 1ste verjaardagsfoto's dus... Peppekes hele sociale leven gaat naar de knoppen door die bultjes van Wup! Arme Pep! Hoe is het vandaag met Wup/ de bultjes?
O. Dat had je al verteld zie ik nu. Well, goodmorning dan maar...
Zo, wij kunnen er qua boodschappen weer een paar daagjes tegen. Wat ik zo vervelend vind aan de Lidl (buiten dat de karretjes niet overdekt staan en ik vanmorgen eerst een pakje zakdoekjes erdoor moest werken om Wup droog te laten zitten) is dat ze niet alles hebben en dat ik dus nog naar de Jumbo moest. En dat resulteert natuurlijk in onnodige (lees: lekkere) dingen kopen. Score: voor die paar lekkere dingen bij de Jumbo moest ik net zoveel afrekenen als voor de "weekboodschappen" bij de Lidl

Even bijlezen hoor.

IK HEB NOG GEEN KOFFIE OP!!!!!
Is je droger weer gemaakt Luun? (in het kader van de 3 manden was) Dat van waterpokken voor de 1e verjaardag weet ik ook maar ik vraag me af of die waterpokken het verschil zien tussen 11,5 en 12 maand

Ik geloof toch niet dat het de waterpokken zijn maar we wachten wel af. Hoop niet dat het dan dit weekend doorzet want heb geen lotion enzo gekocht. Maandag naar de Etos voor pampers en dan ook gelijk alle andere babybenodigdheden kopen. Lekker zegeltjes sparen

Zo, verder niet echt iets waar ik op hoef te reageren geloof ik

Dan ga ik nu ontbijten met Focaccia met tomaat en olijf
En veel knoflook!
Je meurt.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiii Vish
Kmoet naar de liedol. Kheb geen zin.
Thank God dat ik dat al gehad heb. Neem doekjes mee voor het zitje in de winkelwagen
Bij mij staan de karretjes binnen, en de auto parkeer ik eronder, hoef geen buitenlucht te zien.

Koffie is op, we moeten toch maar even gaan anders niks te eten. Nog aanbiedingtips?
Uhm, de peren
lussik nou net nie.
Verder weet ik niet eigenlijk. Heb m`n lijstje afgewerkt en niet zo op aanbiedingen gelet. Zag dat het waspoeder in de aanbieding was maar dat koop ik daar niet.

Kind slaapt en ik denk dat ik even plat ga op de bank met een boekje...
Bootsgappe ook al gedaan. Nu moe. Bleegh geen zin in vandaag.

voor Eow. Aangrijpend om te zien lijkt me.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven