bah...
donderdag 24 maart 2011 om 13:07
hij is net op de mat gevallen... De uitnodiging voor het bevolkingsonderzoek naar baarmoederhalskanker. Oftewel: het uitstrijkje. Bah, heb er echt geen zin in, maar ga toch maar een afspraak maken omdat het te belangrijk is om niet te gaan.
Wie moet er ook binnenkort, kunnen we elkaar een beetje moed in spreken
Wie moet er ook binnenkort, kunnen we elkaar een beetje moed in spreken
donderdag 24 maart 2011 om 13:29
Ik kreeg tot mijn grote verbazing een brief voor en thuistest! hoef dus niet met de billen bloot! Tenminste niet voor een vreemde...(toch fijn...)
De test kan elk moment op de mat vallen (je moest reageren als je hem niet wilde ontvangen, die tijd is verstreken)
Maar ik zou er ook tegenop zien...
Al is het gewoon belangrijk, en zou ik ook gewoon naar een arts toe gaan als het moest.
De test kan elk moment op de mat vallen (je moest reageren als je hem niet wilde ontvangen, die tijd is verstreken)
Maar ik zou er ook tegenop zien...
Al is het gewoon belangrijk, en zou ik ook gewoon naar een arts toe gaan als het moest.
donderdag 24 maart 2011 om 13:33
donderdag 24 maart 2011 om 13:34
quote:luna1 schreef op 24 maart 2011 @ 13:32:
Die thuistest lijkt me niets. Je kunt niet zien of je goed zit, je bent niet getraind in uitstrijkjes maken, kortom, je zit daar wat te frotten in de hoop dat het goed gaat. Dikke kans dat je daarna nog een keer naar de huisarts moet.Om het wattenstaafje uit je foef je laten verwijderen?
Die thuistest lijkt me niets. Je kunt niet zien of je goed zit, je bent niet getraind in uitstrijkjes maken, kortom, je zit daar wat te frotten in de hoop dat het goed gaat. Dikke kans dat je daarna nog een keer naar de huisarts moet.Om het wattenstaafje uit je foef je laten verwijderen?
donderdag 24 maart 2011 om 13:35
donderdag 24 maart 2011 om 13:35
donderdag 24 maart 2011 om 13:38
donderdag 24 maart 2011 om 13:39
quote:Zoebie schreef op 24 maart 2011 @ 13:35:
Het onderzoek is nu eenmaal niet leuk, maar ik vond het daarna heel fijn dat ik een brief kreeg dat alles oké was. Kun je er toch maar mooi weer twee jaar tegen. En het valt best mee hoor. Die artsen doen het niet voor het eerst bij jou. Ze zien wel vaker blote billen.Het is toch om de 5 jaar?
Het onderzoek is nu eenmaal niet leuk, maar ik vond het daarna heel fijn dat ik een brief kreeg dat alles oké was. Kun je er toch maar mooi weer twee jaar tegen. En het valt best mee hoor. Die artsen doen het niet voor het eerst bij jou. Ze zien wel vaker blote billen.Het is toch om de 5 jaar?
donderdag 24 maart 2011 om 13:41
donderdag 24 maart 2011 om 13:41
Oja... ik heb een tijd terug ook een brief ontvangen en was het eigenlijk alweer 'vergeten'. Ik moet voor het eerst en zie er eerlijk gezegd wel tegen op. Nou ga ik sowieso al niet gauw naar de huisarts. En ik vraag me af of 't nu echt nodig is. Ik heb tot nu toe maar weinig sekspartners gehad (en die hadden ook weinig/geen ervaring). Of maakt dat niks uit voor het krijgen van baarmoederhalskanker?
Ik zal me maar vast voorbereiden op een stortvloed van kritiek... Eigenlijk weet ik zelf ook wel dat het belangrijk is, maar ik hou mezelf soms graag een beetje voor de gek
Ik zal me maar vast voorbereiden op een stortvloed van kritiek... Eigenlijk weet ik zelf ook wel dat het belangrijk is, maar ik hou mezelf soms graag een beetje voor de gek
wat je water geeft, groeit