Full House deel 3
dinsdag 15 februari 2011 om 12:56
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.
7-4-'10399510,7 kg.
78 cmAatje
16-6-'1034655685 gr
61,9 cm6575 gr.
65,9 cm8320 gr.
71,8 cm9455 gr.
75,6 cmLmeisje
10-7-'1039006530 gr
60 cm8080 gr.
61 cm9260 gr.
70 cmOotje
15-7-'1020004975 gr
54 cm5950
60 cm7100 gr.
64 cmJongste
2-9-'1036505420 gr
60,5 cm6950 cm
66,58035 gr.
70 cmRmeisje
28-10-'1036005470 gr
59 cm6965 gr.
64 cmBengeltje
25-2-'113000Umini
2-3-'1129805450 gr
60 cm
Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Link naar het derde deel -> Full House
Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
7-4-'10399510,7 kg.
78 cmAatje
16-6-'1034655685 gr
61,9 cm6575 gr.
65,9 cm8320 gr.
71,8 cm9455 gr.
75,6 cmLmeisje
10-7-'1039006530 gr
60 cm8080 gr.
61 cm9260 gr.
70 cmOotje
15-7-'1020004975 gr
54 cm5950
60 cm7100 gr.
64 cmJongste
2-9-'1036505420 gr
60,5 cm6950 cm
66,58035 gr.
70 cmRmeisje
28-10-'1036005470 gr
59 cm6965 gr.
64 cmBengeltje
25-2-'113000Umini
2-3-'1129805450 gr
60 cm
Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Link naar het derde deel -> Full House
Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
vrijdag 25 maart 2011 om 21:08
Qua kleding loop ik echt allang in zelfde dingen. Er moet nog 3-4 kilo af wil ik alles weer passen.
So wie so heb ik bepaalde jurken al 6 of 7 jaar!
Ik wil wel wat nieuwe dingen. Van klassiek en dus vaak zwart of tijdloos hou ik ook wel. Maar ik loop ook op mn sneakers met spijkerbroek, erg saai. Veel rokjes ook.
Ik hou wel van een non chalante look, ookal doe ik make up op en sieraden, lak ik mn teennagels en doe maskertjes ik zie er denk ik altijd relaxed en niet opgedirkt ( hoop dat ik niemand beledig uit ) en ik ben ook altijd aan het zoeken naar spullen in mn tas zo'n slodder voel ik me dan.
Ik ben altijd een beetje bang van die kortgekapte en gehaarlakte vrouwen, acrylnagels, zonnebank, volgens mij moeten die dan erg van me zuchten bij de kassa ( heeft u ook een bonus pas ??? Oh even zoeken )
Rw die broeken heb ik nog niet gezien!
Pastel staat me wel mooi maar draag ik niet vaak. Lange jurken is niks voor mij, onhandig met fietsen. Ik ga voor korte jurken.
Oh ik zou nog foto plaatsen.
Amalia ach wat schattig dat jij op kraamvisite was bij die jongen !!
So wie so heb ik bepaalde jurken al 6 of 7 jaar!
Ik wil wel wat nieuwe dingen. Van klassiek en dus vaak zwart of tijdloos hou ik ook wel. Maar ik loop ook op mn sneakers met spijkerbroek, erg saai. Veel rokjes ook.
Ik hou wel van een non chalante look, ookal doe ik make up op en sieraden, lak ik mn teennagels en doe maskertjes ik zie er denk ik altijd relaxed en niet opgedirkt ( hoop dat ik niemand beledig uit ) en ik ben ook altijd aan het zoeken naar spullen in mn tas zo'n slodder voel ik me dan.
Ik ben altijd een beetje bang van die kortgekapte en gehaarlakte vrouwen, acrylnagels, zonnebank, volgens mij moeten die dan erg van me zuchten bij de kassa ( heeft u ook een bonus pas ??? Oh even zoeken )
Rw die broeken heb ik nog niet gezien!
Pastel staat me wel mooi maar draag ik niet vaak. Lange jurken is niks voor mij, onhandig met fietsen. Ik ga voor korte jurken.
Oh ik zou nog foto plaatsen.
Amalia ach wat schattig dat jij op kraamvisite was bij die jongen !!
vrijdag 25 maart 2011 om 21:39
haha ja ik ben ook altijd alles kwijt in mijn tas vreselijk ik moet zeggen ben pas chaotisch geworden sinds de kinderen er zijn, en hoe meer kinderen hoe erger hoewel in mijn werk word het ook steeds dramatischer ik ga ten onder aan de administratie naast me een collega keurig met eeuwige lijstjes en mapjes bij mij een stapel papier in een kast
vrijdag 25 maart 2011 om 21:48
Kort haar is helemaal hip he? dankzij Silvie van der Vaart. Maarja een vuilniszak staat haar nog waanzinnig...
Zeg Rikst, doe jij nog eens wat foto's van je moppie. Vind haar zo leuk!
En wij wonen best dicht bij elkaar.... maar je weet niets te zeggen he? Ha ha ha, wordt een suffe meeting dan. Maargoed, mss wel eens leuk in een vakantie. Allebei 2 jongens in redelijk dezelfde leeftijd en een prinsesje erbij
Ik ben ook van de spijkerbroek. Saaaaai. Nu vooral mijn skinny favo met mijn nieuwe Adidas spierwitte gympen
Zeg Rikst, doe jij nog eens wat foto's van je moppie. Vind haar zo leuk!
En wij wonen best dicht bij elkaar.... maar je weet niets te zeggen he? Ha ha ha, wordt een suffe meeting dan. Maargoed, mss wel eens leuk in een vakantie. Allebei 2 jongens in redelijk dezelfde leeftijd en een prinsesje erbij
Ik ben ook van de spijkerbroek. Saaaaai. Nu vooral mijn skinny favo met mijn nieuwe Adidas spierwitte gympen
vrijdag 25 maart 2011 om 22:41
Whoehahaha, RW, je administratiestapel Heel herkenbaar Voor mijn verlof had ik de stapel weggewerkt, inmiddels ligt de stapel weer bijna klemvast Ach, da's wel relaxed inkomen weer
Kleren: Veel basics, en eigenlijk vind ik dat ik weer meer nieuw moet hebben, goed passend enzo, maar daar heb ik dan weer geen geld voor Binnenkort maar eens kijken of het lukt om een goedzittende broek te maken...
Naast dat ik de illusie heb dat er nog eens wat kilo's afgaan...
Zal trouwens kijken of ik ook nog wat foto's op hyves kan mikken...
Kleren: Veel basics, en eigenlijk vind ik dat ik weer meer nieuw moet hebben, goed passend enzo, maar daar heb ik dan weer geen geld voor Binnenkort maar eens kijken of het lukt om een goedzittende broek te maken...
Naast dat ik de illusie heb dat er nog eens wat kilo's afgaan...
Zal trouwens kijken of ik ook nog wat foto's op hyves kan mikken...
zaterdag 26 maart 2011 om 11:17
Amalia ?!? Huh ??? Heb je je camouflagerokje aan ( leuk hoor met sexy rijglaarsjes haaahaaa)
OMG ik heb weer zo' n dag dat ik moe wordt van rondkijken in huis. Ik moet dat niet meer doen. Kunnen jullue niet zeggen : viool laat maar allemaal liggen accepteer de zooi !
Man gaat toch aan bus werken. Duim voor mij!!!
Dat ding er uit ... Stap 1
Ow ik wil mn sandaaltjes aan...
Uma wat een leuke foto ook !
Hoe is Bengelbaby ?
Sardegna l meisje in de kinderstoel ook zo lief en groot al.
Wie zei nou wat over tuigje inde stokke ? Het is er eentje van 7 euro. Super handig. Van de babyzaak.
OMG ik heb weer zo' n dag dat ik moe wordt van rondkijken in huis. Ik moet dat niet meer doen. Kunnen jullue niet zeggen : viool laat maar allemaal liggen accepteer de zooi !
Man gaat toch aan bus werken. Duim voor mij!!!
Dat ding er uit ... Stap 1
Ow ik wil mn sandaaltjes aan...
Uma wat een leuke foto ook !
Hoe is Bengelbaby ?
Sardegna l meisje in de kinderstoel ook zo lief en groot al.
Wie zei nou wat over tuigje inde stokke ? Het is er eentje van 7 euro. Super handig. Van de babyzaak.
zaterdag 26 maart 2011 om 12:45
ik zei dat Aatjes zit met een verkleiner, en daarin een stoffen verkleiner en dan nog 2 handdoekjes opgerold naar haar ha ha. Anders zakt ze schuin.
Maar ze kan nu sinds deze week vanzelf rechtop zitten dus doe ik de handdoeken steeds vaker niet.
En ik wil haar binnenkort ook een keer voorop de fiets. Hoeft ze niet meer in bakfiets te liggen, hoewel ze dat nog oke vindt hoor. Ik ben de gewone fiets helemaal niet meer gewend. Ik fiets er helemaal wiebelig op omdat er geen gewicht aan het stuur zit. Dus mss scheelt het weer als Aatje voorop zit. Mss donderdag eens doen als de jochies op school zitten.
Maar ze kan nu sinds deze week vanzelf rechtop zitten dus doe ik de handdoeken steeds vaker niet.
En ik wil haar binnenkort ook een keer voorop de fiets. Hoeft ze niet meer in bakfiets te liggen, hoewel ze dat nog oke vindt hoor. Ik ben de gewone fiets helemaal niet meer gewend. Ik fiets er helemaal wiebelig op omdat er geen gewicht aan het stuur zit. Dus mss scheelt het weer als Aatje voorop zit. Mss donderdag eens doen als de jochies op school zitten.
zaterdag 26 maart 2011 om 13:35
Nooit ergens aan toe komen 
Admini werk - de bekende stapel
Admini huis - en de kritiek dat ik het niet goed doe - maar OMG tussen alles door - nooit eena tijd ervoor. Als man iets wil doen kan hij dat altijd onverstoord en hij vind dat ook zijn recht !
Whaaaaa en dus worden mijn zoons straks ook zo ??? Ik wou soms dat ik niet 1000 dingen moest doen, dat heb je als moeder he, je kan niet zeggen : zooo ik werk en thats it. Trouwens dat wil ik ook niet ik wil lekker la mama zijn.
" mama jij hebt altijd vakantie he ?? Bofferd!!"
Admini werk - de bekende stapel
Admini huis - en de kritiek dat ik het niet goed doe - maar OMG tussen alles door - nooit eena tijd ervoor. Als man iets wil doen kan hij dat altijd onverstoord en hij vind dat ook zijn recht !
Whaaaaa en dus worden mijn zoons straks ook zo ??? Ik wou soms dat ik niet 1000 dingen moest doen, dat heb je als moeder he, je kan niet zeggen : zooo ik werk en thats it. Trouwens dat wil ik ook niet ik wil lekker la mama zijn.
" mama jij hebt altijd vakantie he ?? Bofferd!!"
zaterdag 26 maart 2011 om 16:24
zaterdag 26 maart 2011 om 16:30
Zo, wij hebben de kinderstoel ook in huis. Jongste wil er erg graag bijzitten, en nu kan dat ook. Babyset voor de triptrap hebben we nog in huis, stoel nu dus ook. Ook nog even naar de stoffenmarkt geweest, en van het cadeaugeld voor de geboorte van jongste een kinderbestekje gekocht van Kikker. Heerlijk geshopt dus. Kinderen vonden het ook leuk, man was met middelste naar een rijksmonument geweest dat vandaag open was, en ik met oudste en jongste op pad.
Nu nog even wat nuttigs doen, wordt een beetje zenuwachtig van man die zo drku aan het stofzuigen is met de kinderen...
Nu nog even wat nuttigs doen, wordt een beetje zenuwachtig van man die zo drku aan het stofzuigen is met de kinderen...
zaterdag 26 maart 2011 om 20:17
amalia :
je toch samen naar de tijd? Helemaal als zijn kinderen er allebei zijn. Ik zou dan mooi een kind met MViool en Ootje wat gaan doen zodat hij met C en D op stap kan gaan.
Toch?
Ja ! Dat doe ik ook wel hoor. Maar ik merk gewoon dat man ruimte NEEMT terwijl mij dat gewoon niet lukt vaak. Maar het ligt ook aan mij. Ik heb geen rust met Ootje uit mn buurt ook tenzij ik werk ( dan zit ik in mn vak )
Kdv gaat misschien eerder gebeuren dan ik dacht. Heb erg veel aanmeldingen van met name kinderen die het hard kunnen gebruiken.
En ik moet bekennen dat het me toch erg fijn lijkt een kdv waar je op kan rekenen.
Leuk Tieger stoffen gekocht ! Wat voor ?
Is man aan het stofzuigen ?
Klinkt leuk !
Man heeft aan de bus gewerkt. Morgen weer.
je toch samen naar de tijd? Helemaal als zijn kinderen er allebei zijn. Ik zou dan mooi een kind met MViool en Ootje wat gaan doen zodat hij met C en D op stap kan gaan.
Toch?
Ja ! Dat doe ik ook wel hoor. Maar ik merk gewoon dat man ruimte NEEMT terwijl mij dat gewoon niet lukt vaak. Maar het ligt ook aan mij. Ik heb geen rust met Ootje uit mn buurt ook tenzij ik werk ( dan zit ik in mn vak )
Kdv gaat misschien eerder gebeuren dan ik dacht. Heb erg veel aanmeldingen van met name kinderen die het hard kunnen gebruiken.
En ik moet bekennen dat het me toch erg fijn lijkt een kdv waar je op kan rekenen.
Leuk Tieger stoffen gekocht ! Wat voor ?
Is man aan het stofzuigen ?
Klinkt leuk !
Man heeft aan de bus gewerkt. Morgen weer.
zaterdag 26 maart 2011 om 21:03
Ik herken het wel hoor Viool, dat man veel meer zijn ding doet dan ik. Ik plan om de slaapjes heen enzo.
Maar ik heb voor zaterdag een afspraak bij de kapper gemaakt in de middag en daarna ga ik om half 6 ofzo al weg, dus man zit de hele middag met 3 kinderen.
En ik vind dat dan stiekem ongezellig...
Maar ik heb voor zaterdag een afspraak bij de kapper gemaakt in de middag en daarna ga ik om half 6 ofzo al weg, dus man zit de hele middag met 3 kinderen.
En ik vind dat dan stiekem ongezellig...
zaterdag 26 maart 2011 om 21:22
Oh heerliik Amalia. Ik ben net even naar AH gefietstwat een luxe dan zeg. Man heeft net garnalencocktail gemaakt en nu entrecote mmmm
Ootje slaapt en mviool leest.
Toen ik naar AH fietste bedacht ik me dat ik naar de zonnebank wil maar hoe ??
En oja naar de kapper ook !!
Leuk dat je morgen gaat. Geeft zo'n opkikker!
We kijken ( voor het eerst ) the sing off.
Ootje slaapt en mviool leest.
Toen ik naar AH fietste bedacht ik me dat ik naar de zonnebank wil maar hoe ??
En oja naar de kapper ook !!
Leuk dat je morgen gaat. Geeft zo'n opkikker!
We kijken ( voor het eerst ) the sing off.
zaterdag 26 maart 2011 om 21:25
Oeh, ben ik dan zo ontaard Ik sport nu 's avonds, 1x trainen in principe, 1x wedstrijd. Man baalt er wel een beetje van dat de wedstrijden echt rond etenstijd zijn, dus vaak rond 5 uur, half 6 verzamelen, en dan rond 8 uur, half 9 weer thuis. Kan me dat ook wel voorstellen, vind het voor hem ook niet leuk. En dan 1x per week wandelen met een vriendin.
Stof is een simpel rood ruitje. Ik heb een poos geleden al twee borduurwerken gemaakt, het abc van Dick Bruna en Boe zegt de koe. Daar wil ik dus het rode ruitje aan de achterkant maken, met lusjes, aan een stokje, en dan ophangen. Zal zo wel even kijken of ik een plaatje kan vinden. Als ik dit dan klaar heb, ga ik voor het abc van kikker, en dan vind ik het wel mooi Niet overdrijven
Nu nog even relaxen, straks de keuken nog even opruimen, en dan lekker op tijd naar bed. Vergeten jullie de klok vannacht niet?
Stof is een simpel rood ruitje. Ik heb een poos geleden al twee borduurwerken gemaakt, het abc van Dick Bruna en Boe zegt de koe. Daar wil ik dus het rode ruitje aan de achterkant maken, met lusjes, aan een stokje, en dan ophangen. Zal zo wel even kijken of ik een plaatje kan vinden. Als ik dit dan klaar heb, ga ik voor het abc van kikker, en dan vind ik het wel mooi Niet overdrijven
Nu nog even relaxen, straks de keuken nog even opruimen, en dan lekker op tijd naar bed. Vergeten jullie de klok vannacht niet?
zaterdag 26 maart 2011 om 21:38
zondag 27 maart 2011 om 10:14
Hahaha Viool, het voordeel van borduren is dat het gecombineerd kan worden met tv-kijken
Hmmm, voel me vandaag lekker. Voel me wel vrolijk, 't is ook mooi weer, dat scheelt ook. Straks nog even verder met het huis reorganiseren, we slapen nu al twee weken op een matras op de grond, en dat gaat wat vervelen Jongste gaat dan naar een eigen kamer, de andere twee slapen nu samen op een kamer. En dan straks de zolder weer opruimen, kan er daar weer genaaid worden, heb ik daar weer plek voor
Hmmm, voel me vandaag lekker. Voel me wel vrolijk, 't is ook mooi weer, dat scheelt ook. Straks nog even verder met het huis reorganiseren, we slapen nu al twee weken op een matras op de grond, en dat gaat wat vervelen Jongste gaat dan naar een eigen kamer, de andere twee slapen nu samen op een kamer. En dan straks de zolder weer opruimen, kan er daar weer genaaid worden, heb ik daar weer plek voor
zondag 27 maart 2011 om 12:56
Jij bent een handwerkmens he want ik kan echt niet borduren met tv kijken ! Ik zou wel bijvoorbeeld willen haken en breien maar ik heb er denk ik niet het gevoel voor. Wat leuk een naaiatelier op zolder maken! En wat heerlijk moet dat zijn dat je gewoon zelf een stof kan uitzoeken en wat maken. Ik ben dol op rokjes, kort, recht, lycra. Nou als ik een beetje handig was zou ik daar denk ik mn hand niet voor omdraaien !
Maar goed ieder zn talent
Man is even naar vriend toe, gisteren heeft hij heel de dag aan de bus gewerkt.
Ik geloof dat het wel opschiet. De stucadoor kan in april beginnen.
Zou het lukken ? Dan kunnen ze ook de gevel doen.
Ik zei tegen man allemaal zaken over het huis en ik merkte dat hij me echt niet meer volgt. Mn hoofd heeft geen rust en ik vertaal alles wat ik in huis zie als werk, als niet af, als falen ( oh de was ligt er nog, de schoolenquetes, de schone was die ik - niet meer- strijk, de admini, mn werkmap,..) man zei : het is toch okee, ik vind het wel meevallen. Terwijl ik het voel als een grote brei en dat ik slechte huisvrouw ben en man zich vast ook ergert etc.
Hij zegt: nog even doorbijten straks wordt het echt beter met de rommel.
Dus wat ik merk; mijn hoofd en systeem lopen over en daardoor kan ik het ook niet meer inschatten of in proportie zien.
Elke negatieve opmerking van de kinderen over het huis / huishouden is weer extra stress maar ivp flink op te ruimen verzand ik in het niet meer zien.
Het lijkt me verstandig dat ik me niets meer aanrrek van kritiek en ook minder eisen stel of misschien moet ik maar laten zien hoe moe en gaar ik ben en gewoon een week naar buiten gaan en de boel de boel laten.
En ik probeer elke dag een ding voor het huis te bedenken. De vloer vind ik nog steeds het moeilijkst.
Vissengraat en dikke houten planken in grijs wit tint ook erg mooi.
Mn vriendin had gietvloer wat mij inderdaad heel veel rust gaf. Maar hout is weer heel warm. Lastig hoor. Aan de andere kant lijkt mij een gietvloer makkelijk om te onderhouden met kinderen.
Leuk joh ik heb een kleed op het balkon gelegd en daar wordt nu fanatiek met auto 's gespeeld.
AM dag Amalia gaat dat goed daar ?? Lekker van de zon ook genieten...
Maar goed ieder zn talent
Man is even naar vriend toe, gisteren heeft hij heel de dag aan de bus gewerkt.
Ik geloof dat het wel opschiet. De stucadoor kan in april beginnen.
Zou het lukken ? Dan kunnen ze ook de gevel doen.
Ik zei tegen man allemaal zaken over het huis en ik merkte dat hij me echt niet meer volgt. Mn hoofd heeft geen rust en ik vertaal alles wat ik in huis zie als werk, als niet af, als falen ( oh de was ligt er nog, de schoolenquetes, de schone was die ik - niet meer- strijk, de admini, mn werkmap,..) man zei : het is toch okee, ik vind het wel meevallen. Terwijl ik het voel als een grote brei en dat ik slechte huisvrouw ben en man zich vast ook ergert etc.
Hij zegt: nog even doorbijten straks wordt het echt beter met de rommel.
Dus wat ik merk; mijn hoofd en systeem lopen over en daardoor kan ik het ook niet meer inschatten of in proportie zien.
Elke negatieve opmerking van de kinderen over het huis / huishouden is weer extra stress maar ivp flink op te ruimen verzand ik in het niet meer zien.
Het lijkt me verstandig dat ik me niets meer aanrrek van kritiek en ook minder eisen stel of misschien moet ik maar laten zien hoe moe en gaar ik ben en gewoon een week naar buiten gaan en de boel de boel laten.
En ik probeer elke dag een ding voor het huis te bedenken. De vloer vind ik nog steeds het moeilijkst.
Vissengraat en dikke houten planken in grijs wit tint ook erg mooi.
Mn vriendin had gietvloer wat mij inderdaad heel veel rust gaf. Maar hout is weer heel warm. Lastig hoor. Aan de andere kant lijkt mij een gietvloer makkelijk om te onderhouden met kinderen.
Leuk joh ik heb een kleed op het balkon gelegd en daar wordt nu fanatiek met auto 's gespeeld.
AM dag Amalia gaat dat goed daar ?? Lekker van de zon ook genieten...
zondag 27 maart 2011 om 19:42
Hihi een echt compliment toch voor je man?
Zonder hem zou je elke dag de macflurry doen, of nee erger, big mac
Ja nu zelfs stort je je al in het verderf, maar je kinderen natuurlijk blij ! Ik ging ook 1x toen at ik een vieze slappe burger op klef brood met druipsaus en zij ; mam lekker he!!!
Man had tafeltje gereserveerd om hoek, buurtzaakje, lekker gegeten.
Leuk ! Maar waarom ik nou op de bus sta te wachten naar vriendin met wandelwagen ??
Man wilde me niet even afzetten ;( en voor hem is het 10 minuten om
hij moest toch. Zucht
Maarja gezellige dagwel
Zonder hem zou je elke dag de macflurry doen, of nee erger, big mac
Ja nu zelfs stort je je al in het verderf, maar je kinderen natuurlijk blij ! Ik ging ook 1x toen at ik een vieze slappe burger op klef brood met druipsaus en zij ; mam lekker he!!!
Man had tafeltje gereserveerd om hoek, buurtzaakje, lekker gegeten.
Leuk ! Maar waarom ik nou op de bus sta te wachten naar vriendin met wandelwagen ??
Man wilde me niet even afzetten ;( en voor hem is het 10 minuten om
Maarja gezellige dagwel