Beoordeel de SMS
vrijdag 25 maart 2011 om 19:24
Hallo, ik zit een beetje hoog met het volgende verhaal, enige tijd geleden heeft mijn eega op valentijnsdag een SMS gekregen van 'iemand' anders dan ondergetekende, dat kan, ik ben best ruimdenkend, maar plots liet ze het mij lezen (ongevraagd) en las ik de tekst; "zou bij je willen zijn maar dat in de praktijk niet mogelijk"(iets van die strekking, het is immers ook al ruim 2 jaar geleden). Door haar onbesuisdheid in het laten zien van die sms, en mijn naïviteit heb ik daar niet verder iets achter gezocht.. Althans ik vond het wel een vreemde sms, maar ik heb er niet meer bewust aan gedacht.. tot onlangs ik het licht zag, het kwartje viel, ik getroffen werd door bliksem.. noem het maar, maar nu heb ik zoiets, wacht even.. iemand stuurt zoiets alleen maar als ie een goede reden zou hebben om dat te doen.. of zoek ik nu monsters? ben ik juist om te denken dat er toch een relatie heeft gespeeld?
zaterdag 26 maart 2011 om 16:12
quote:Summerdance schreef op 26 maart 2011 @ 15:59:
Liselore echt hè....jij leest het er ook in...
Shitterdershiterdeshit....ik WIST het wel....
Zal ik het morgen ter sprake brengen, of zal ik twee jaar wachten?
Krijg er net weer 1:
"I'm King of the world....mijn lijf is kapot maar wel eerste!"Met een beetje goede wil kan je daar wel iets stouts in zien
Liselore echt hè....jij leest het er ook in...
Shitterdershiterdeshit....ik WIST het wel....
Zal ik het morgen ter sprake brengen, of zal ik twee jaar wachten?
Krijg er net weer 1:
"I'm King of the world....mijn lijf is kapot maar wel eerste!"Met een beetje goede wil kan je daar wel iets stouts in zien
zaterdag 26 maart 2011 om 17:16
Phil, echt hoor, pas op, het geniep schuilt hem in het woord Enorm
Omdat je in de flirtmodus ziet zie je dat natuurlijk niet
De diepere betekenis in deze sms van het woord Enorm is deze:
In zijn jonge jaren heeft dit manspersoon ongetwijfeld te maken gehad met opboksen tegen zijn klasgenootjes.
Daardoor heeft zich bij deze man een ontzettend grote bewijs drang gemanifesteerd.
Dit zal in een verdieping van jullie relatie uitmonden tot het type strebertje.
Wat zoveel wil zeggen als dit...
Als jij 2x klaarkomt, zal hij 3x willen klaarkomen
Als jij een leuk rokje koopt, zal hij een compleet nieuwe garderobe kopen
Maar...er zijn ook voordelen:
Als jij zegt lekker te kunnen koken, zal hij per omgaande een 5 gangen diner op tafel weten te toveren
Weet dus waar je aan begint, maar als je stevig in je schoenen staat zou dit best wel eens het begin kunnen zijn van iets moois.
Wees je alleen bewust van de signalen
Omdat je in de flirtmodus ziet zie je dat natuurlijk niet
De diepere betekenis in deze sms van het woord Enorm is deze:
In zijn jonge jaren heeft dit manspersoon ongetwijfeld te maken gehad met opboksen tegen zijn klasgenootjes.
Daardoor heeft zich bij deze man een ontzettend grote bewijs drang gemanifesteerd.
Dit zal in een verdieping van jullie relatie uitmonden tot het type strebertje.
Wat zoveel wil zeggen als dit...
Als jij 2x klaarkomt, zal hij 3x willen klaarkomen
Als jij een leuk rokje koopt, zal hij een compleet nieuwe garderobe kopen
Maar...er zijn ook voordelen:
Als jij zegt lekker te kunnen koken, zal hij per omgaande een 5 gangen diner op tafel weten te toveren
Weet dus waar je aan begint, maar als je stevig in je schoenen staat zou dit best wel eens het begin kunnen zijn van iets moois.
Wees je alleen bewust van de signalen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zaterdag 26 maart 2011 om 19:26
Dat, indien de persoon een kwestie een heerlijke hunk is, je een gelukkige vrouw bent
Maar ik val wel over die drie x-en. Drie x-en is eigenlijk meer voor vrienden natuurlijk, bij ware liefde is het er maar 1tje. Ook dat hij begint met Mijn God, alsof het alleen zijn God is, ik weet niet, ik denk dat hij best eens een narcistische stoornis zou kunnen hebben.
Maar ik val wel over die drie x-en. Drie x-en is eigenlijk meer voor vrienden natuurlijk, bij ware liefde is het er maar 1tje. Ook dat hij begint met Mijn God, alsof het alleen zijn God is, ik weet niet, ik denk dat hij best eens een narcistische stoornis zou kunnen hebben.
zaterdag 26 maart 2011 om 22:35
quote:yellowlove schreef op 26 maart 2011 @ 19:26:
Dat, indien de persoon een kwestie een heerlijke hunk is, je een gelukkige vrouw bent
Maar ik val wel over die drie x-en. Drie x-en is eigenlijk meer voor vrienden natuurlijk, bij ware liefde is het er maar 1tje. Ook dat hij begint met Mijn God, alsof het alleen zijn God is, ik weet niet, ik denk dat hij best eens een narcistische stoornis zou kunnen hebben.Haha!
Maar ik val wel over die drie x-en. Drie x-en is eigenlijk meer voor vrienden natuurlijk, bij ware liefde is het er maar 1tje. Ook dat hij begint met Mijn God, alsof het alleen zijn God is, ik weet niet, ik denk dat hij best eens een narcistische stoornis zou kunnen hebben.Haha!
zondag 27 maart 2011 om 01:36
quote:Bim schreef op 26 maart 2011 @ 16:08:
En van wie was dat smsje nou? Stond er een 06-nummer bij, stond er een naam bij? Weet je vriendin wie hem stuurde? Heeft ze het nummer gebeld?
Eerlijk gezegd denk ik dat er niks aan de hand was/is. Anders laat ze het niet zien. Tenzij ze je wilde wakkerschudden ofzo... Dat is dan gelukt! Welliswaar na twee jaar schudden maar de bliksem is ingeslagen. Je zou er een shake syndrome aan over houden .
En van wie was dat smsje nou? Stond er een 06-nummer bij, stond er een naam bij? Weet je vriendin wie hem stuurde? Heeft ze het nummer gebeld?
Eerlijk gezegd denk ik dat er niks aan de hand was/is. Anders laat ze het niet zien. Tenzij ze je wilde wakkerschudden ofzo... Dat is dan gelukt! Welliswaar na twee jaar schudden maar de bliksem is ingeslagen. Je zou er een shake syndrome aan over houden .
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.